Olen asunut Kuljun kartanon vieressä jo kolme kuukautta enkä vieläkään ole löytänyt lenkkeilymaastoja. Eikö niitä todella ole?? Joku ulkoilureitti kai lähtee Kuljun asemakylältä mutta sinne on tästä turhan pitkästi. Apua!
Missä kaikki lenkkeilyreitit??
4
1625
Vastaukset
- kuljulainen
Täällä on huonosti ulkoilumaastoja.Luulisi,että "täällä maalla" oli polkuja ristiin rastiin,mutta ei ole niitä eikä puistoja.Tampere on paljon puistoisampi ja lenkkeilijäystävällIsempi.Vielä parin vuoden Kuljussa asumisen jälkeenkin kaipaan näitä asioita Tampereelta.
- JaMitäVieläPitäisiOlla
Kyllä on Kulju saanut taas lisää valittajia asukkaikseen.
Kuljun kylä on täynnä kävelyväyliä ja lenkkeilyyn sopivia pikkuteitä, esim Ruodasjärvellä on 4 kunnan omistamaa virkistyskäyttöön varattua rantaa (parempia kuin Tampereen puistot), joista Rantalan saunalta lähtee ulkoilureitti Sääksjärvelle, Asemakylässä on omat ulkoilureitit, ne ovat luonnollisesti talvella hiihtokäytössä. Hullua niitä olisi talvella aurata, kun aurattuja reittejä löytyy niitäkin riittävästi.
- Kartanoa_vastapaata
Itse asun Kuljun kartanoa vastapäätä jo kahdeksatta vuotta. Lenkkeilen itse useamman kerran viikossa lähinnä Ruodasjärveä ympäri, välillä käyn Pirunlinnalla. Välillä menen Ruodasjärveä Rantalan saunalle, josta pururataa pitkin Sääksjärvelle ja takaisin. Viikonlopuisin lähden Asemakyläntietä pitkin radan varren huoltotielle ja sitä pitkin joko Vanattaran suuntaan tai Sääksjärvelle, järvi kiertäen. Asemakýlän kautta pääsee myös Birgitan polulle ja sieltä vaikka Moisioon. Reittejä kyllä löytyy, mutta pääosa alkutaipaleesta on aina valitettavasti asfalttia. Jos metsään haluaa mennä, niin ei oikein mitään kautta ihan läheltä pääse. Jos taas kävelee ja lenkkeilee, niin Vanhan Tampereentien varressa on kävelytie, jota pitkin pääsee sitten jo pitkiäkin matkoja suuntaan jos toiseen. Jos taas haluaa hiekkatietä talsia, niin Ideaparkille pääsee Kuljun kartanon eteläpuolelta ja Ideapaerkin eteläpäästä taas pääsee eteenpäin hurumykket matkaa.
- kuljulainen2
Kiitos edelliselle vinkeistä!Metsäpolkuja kaipaisin vielä,mutta tuostakin tuli jo hyviä vinkkejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882