Mitä mun kannattais tehä?

murehtija

Moi! Oon 15-vuotias poika ja kärsinyt finneistä 1-luokasta lähtien. Välillä tilanne paranee hieman, mutta sen jälkeen se pahenee uudestaan-finnit tulevat samaan paikkaan parin kk. välein. Akneksi tätä ei voi sanoa, koska kasvoissa finnejä ei ole kerralla niin paljoa.
Ongelmana on myös mustapäät ja todella nopeasti rasvoittuva iho, aamulla pestyt kasvot ovat jo ennen puolta päivää kiiltävät ja nuukahtaneet. Mulla on arpia mm. leuassa ja selässä jossa oli aikaisemmin todella sitkeitä ja kipeitä finnejä.
Finnejä ja jotain patteja on myös selässä, käsivarsissa ja rintäkehässä(kin). Tiedän että finnit liittyvät murtosikään mutta rehellisesti sanoen elämä on välillä "tuskaa" - itsetunto on alhaalla ja mistään apteekki/markettituotteista ei ole ollut apua (mm. Basiron jota olen käyttänyt kaksi tuubia-auttoi vain alussa). En ole käynyt iholääkärillä kun ongelma ei ole niin iso että kehtaisin mennä :/.
Onko ketään joka on ollut samassa tilanteessa? mitä pitäisi tehdä :/?

0

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
        Maailman menoa
        709
        1723
      2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
        Tuusula
        272
        898
      3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        67
        857
      4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
        Kiuruvesi
        107
        659
      5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
        Ikävä
        32
        581
      6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
        Ikävä
        88
        557
      7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
        Ikävä
        32
        540
      8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
        Ikävä
        61
        539
      9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
        Ikävä
        42
        522
      10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
        Ikävä
        37
        520
      Aihe