Pelkkää pettämistäkö?

Linnea

No jo on, kun pikkujoulut tuntuu olevan vain ja ainoastaan pettämistä, ryyppäämistä tai muuten vaan arvelluttavaa touhua. Viettääkö kukaan enää "normaalia" elämää, johon ei kuulu vieraissa hässiminen, räkäkännien vetäminen tms. Onko missään paikkaa/ihmisiä jossa ensimmäisenä ei olisi em. asiat päällimmäisenä mielessä? Musta alkaa tuntua että olen tipahtanut junasta jo aikaa sitten... En osaa pettää, en dokata - ja silti mulla on ihan kivaa. Ehkä olen vaan tylsä, enkä näe sitä itse. Mene ja tiedä. Ainakin nukun yöni aika hyvin ja makeasti. Jos jurrissa häiläisin, mokailisin ja vielä pettäisin, olisin varmasti narun jatkeena. Olenko ainoa joka ajattelee näin vanhanaikaisesti? Ihmettelen ihan hirveästi tätä touhua.

9

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir.eino

      olet ainoa. viiiuhhh viuuhhh vaan kuuluu kun paneskelen taas läpi kaikki firman alle 40 vuotiaat naiset!!!

      • sir Keino

        Eino on surkea luuseri joka kärsii pienestä pilistä ja erektiohäiriöistä. Eino on kova poika, ittensä mielestä. Ja ne työpaikan naiset juoksee Eippaa kirkuen karkuun koska Eippa on kalju ja harvinaisen ruma.

        Hyvää joulua.


    • repahilihuun

      Minustakin on ällöttävää, kun ihmiset rehvastelevat likaisilla seksijutuilla. Se on niin luonnotonta ja orjallista, kun pitää pakonomaisesti liioitella. Huonosti käy ihmislajin, käy niin kuin Sodoman ja Gomorran ja minä toivon, että mahdollisimman pian.

    • toinen mokoma

      Et todellakaan ole ainoo. Mua kanssa kuvottaa nää paneskelujutut. Eikö tosiaankaan ole enää tervettä ihmisten välistä kanssakäymistä olemassa, kun joka juttuun ja tilaisuuteen sotketaan nää paneskelut ja tuntuu siltä, että toisilla on vain ja ainoastaan se yksi asia mielessä, kun kotioven sulkee. En enää ihmettele avioerotilastoja, jos ei aviopuolisoilla ole mitään kunnioitusta toisiaan kohtaan. Miten nämä samat ihmiset kehtaavat maanantaina tulla töihin ja näyttää naamaansa muille, jos on tullut pikkujouluissa vähän "irroteltua".

      • kuitenkin

        teitä siveydensipuleita kiinnostaa kovin himokkaasti lukia näitä osin keksittyjä kertomuksia, hyvä pojat pannaan parastamme!!!!!!!


    • Sanelma.

      Täysin samalla tavalla ajattelen kuin sä.
      Järkyttävää tuo nykyajan touhu, ei voi muuta sanoa.

    • Sanelma.

      Täysin samalla tavalla ajattelen tuosta asiasta kuin sä.
      Järkyttävää tuo nykyajan touhu, ei voi muuta sanoo.

    • Näin minä

      Hei! Itse samaisesta syystä olen jo aikoja sitten jättänyt pikkujoulupippalot väliin. En jaksa millään katsoa sitä päätöntä menoa, mikä "juhlissa" vallitsee. Huolimatta siitä, onko kyseessä firman pikkujoulut vaiko ihan yksityiset, meiniki on sen verran inhottavaa, että mielummin sitten olen vain ihan itsekseni tylsä ja kotona viihdyn vaikka kynttilänloisteessa.

    • Porvarismies

      Kun on tarpeekseen saanut dokaamisesta ja huonosta seurasta, niin ei vain enää kiinnosta. Jos kuka männöö se männöö, mie en lähe.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe