VENÄLÄISVIHA. SUOMESSÄ LISÄÄNTYNYT SUOMESSA ETNINEN RASSISMI SUOMESSA ON HUIPPUTSOLLA RYSSÄVIHA. SUOMI ON RASISTINEN MAA.RYSSÄVIHA ON ETNINEN RASSISMI.
Venäläisviha vastaisuus lisääntynyt ryssäviha.
10
57
Vastaukset
- hara-soo
Järkevä ihminen varoo vaarallista valloittaja kansaa
- fueller
Tarkoititko Amerikkaa?Siihen valtioon se sopii kuin nenä päähän!
- Haloota
Järkevä ihminen ei usko sokeasti juutalaisten omistamaa Suomen mediakenttää, sen uutisointia. Järkevä ihminen etsii vaihtoehtoisia uutiskanavia.
Järkevä ihminen ihmettelee miten taho joka toistuvasti omissa pyhissä kirjoissaan kertoo että haluaa tuhota totaalisesti valkoihoiset, ovat sallineet koko tiedotuskoneistonsa näiden tuholaisvoimien haltuun, heidän omaisuudeksi?
- Sotahulluuskostautuu
Ylipäätänsä ihme, jos joku omilla aivoillaan ajatteleva viellä pitää ryssäläisyyttä hyveenä käynnissä olevan Venäjän Ukraina-ryöstöretken jälkeen.
Kävi ryöstöretkessä ja maan raiskuussa lopulta sitten ihan miten tahansa Venäjän ja venäläisten maine on mennyt vuosikymmeniksi.- itse_ryssivät
Juuri kun maailmalla ja Suomessakin alettin uskoa venäläistenkin
muuttuvan maapallokelpoisiksi niin he pyssyt tojossa ryssivät
maineensa taas vuosikymmeniksi.
- Showta
Ei se käytännössä ole niin, vaikka Iltalehdistö, erit. Iltasanomat on venäjä-vihaa lietsonutkin jo yli vuoden ajan lähes päivittäin. Tavallinen IS:ää töissä päivittäin lukeva työmies valitettavasti uskoo IS:ää, ikäänkuin se olisi jokin neutraali uutislähde. Nämä roskalehdet ovat kaikenlisäksi joka kaupassa kassojen edessä, joista pelkästään ohi kävelemällä saa päivittäisen annoksen.
Mitä itse olen itse muiden mielipiteisiin tutustunut, niin suurin osa käsittää, ettei USA ole sen puhtoisempi omaa asemaansa suojellessaan kuin Venäjäkään, mutta Venäjä on silti rakenteiltaan paljon korruptoituneempi. Mitä tulee siihen oman aseman suojeluun, niin USA:llakin on koko spektrumi keinoja käytössä kaikilla rintamilla. Mitä sinä Suomesta tiedät, Pietarin-trolli, kun et osaa kieltäkään! Sano komandireillesi, että hoitavat oman pesänsä kuntoon. Siinä teillä meneekin seuraavat tuhat vuotta.
- Natsi-Putler
Aivan, -tuhat vuotinen- kulunee tämän nykyisen Hitler-inkarnaation tärkeimpiin haavekuviin.
- syystäkin
On ryssävihaa, koska ryssä ei jätä ketään rauhaan, vaan kiusaa ja puuttuu ryssälle kuulumattomiin asioihin.
Ryssä kiusaa kaikkia naapureitaan ikuisesti, koska ovat syntymäkelmejä! - näin
Olisikohan Venäjän käyttäytymisellä mm Ukrainassa jotain merkitystä jos ryssäviha on kasvanut, itse en vihaa mitää ihmisryhmää erikoisesti, teot ja tekemättäjättämiset ratkaisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293335- 1211355
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101285- 711038
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38931Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78865