Venäläisvastuisuus lisääntynyt ryssäviha suomessa.

uusisuomi

Ryssäviha on etninen rassismi. Rassistinen suomi, ruma maa

12

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ERommel

      Yle ja media luovat ryssävihaa, propaganda Ukrainasta on ollut oiva esimerkki tästä.
      Esim. Venäläisten joukkojen läsnäolo Ukrainassa on viestitetty jo aikoja selvänä asiana, ilman todisteita.
      Ukrainalaiset vakavasti otettavat tahot ovat myöntäneet, emme taistele Venäläisiä vakinaisia joukkoja vastaan. (Majuri Aleksander Taran, Ukrainan asevoimien komentaja kenraali Muzenko)
      Esim. näitä ei Suomen media kerro, että sellaista tiedottamista....?

    • madmen
    • venäjä_vastaisuus_loppuu

      .

      Venäjä vastaisuus loppuu heti kun:

      - Miehitetyt Karjalan alueet palautetaan takaisin Suomelle

      - Venäjä lähtee hewon w*ttuun Krimiltä ja Ukrainasta

      - Lopettaa Baltian maiden uhkailemisen

      .

      • mahorkanhaju

        Olisi tietysti suotavaa, että kanssakäymisessä venäläiset vähentäisivät myös korruptiota, varastamista ja juopottelua.
        Eikä pahitteeksi olisi parempi henkilökohtainen hygieniakaan ettei hajuja tarvitsisi peittää runsaalla halvan partaveden lotrauksella.


      • tottapuhut

        Me suomalaiset kunnioitamme VAIN rehellisyyttä-ja rohkeutta !

        Teeveestä tuli juttua, että venäläisten mielestä Suomalaisten rehellisyys on käsittämättömän ovelaa meininkiä .


    • aloittajalle

      NO KERRO NYTHELEVETISSÄ,- keitä ne tunnuksettomat tappajat sitten ovat !!

      ja KERRO MYÖS SE-ketkä niitä tankkeja ja raketin heittimiä PULJAAVAT VENÄJÄN PUOLELTA JATKUVASTI !!!-KEITÄ NE OVAT ???

      Eikö sinuakin ala jo pikkuhiljaa ihmetyttämään, että Putin köörillä ei oo muka mitää tietoa, että mitä helevetinporukkaa venäjältä lappaa Ukrainaan, divisioonakaupalla kaikenmaaliman raketinheittimien kanssa ????

      Luuletkona meitä noin idiooteiksi,-vaiko ITEKKÖ olet idiootti ???

    • eipä_ihme

      Ryssätrollit tekee ihan itse itsensä vihatuiksi.

      • Bror-Erik

        Totuus nyt on ihan toisenlainen mitä ryssäpelkoisten pieni tutiseva joukko täällä
        yrittää pontevasti pörhistellä ja luoda vihaa ihmisten välille.Luulenpa että suomalaiset
        ymmärtävät itsenäisen kansakuntansa kokonaisuuden ja yleisen hyvän ilman viha-
        puheita ja solvauksia.


      • mitähänpaskaa
        Bror-Erik kirjoitti:

        Totuus nyt on ihan toisenlainen mitä ryssäpelkoisten pieni tutiseva joukko täällä
        yrittää pontevasti pörhistellä ja luoda vihaa ihmisten välille.Luulenpa että suomalaiset
        ymmärtävät itsenäisen kansakuntansa kokonaisuuden ja yleisen hyvän ilman viha-
        puheita ja solvauksia.

        Sinäkin koetat rupustaa ! luuletkona pökkerö-että me ei tajuta sinun idiootin pimeyttä !!!

        SINÄ oot surkein kuviteltavissa oleva valehteleva idiootti-mitä kuvitella voi !!!

        Miten joku voikin olla noin tyhmä, että luulee voivansa pettää TOTUUDEN HENKEÄ ???


    • Mitä sinä Pietarin-trolli Suomesta tietäisit!? Et osaa edes kieltä.

    • Kyllä-kansa-tietää

      R on r vaikka voissa paistaa, on vuosisatainen totuus kaikkialla russalandian rajamaissa.

      Kyllä-kansa-tietää.

    • Xizor

      Oho, täällähän on ihan oikeita suomalaisiakin! Tavallisesti ne Pietarin trollit vaan keskustelevat näistä aiheista keskenään luullen vaikkuttavansa kovastikin yleiseen mielipiteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe