Kaksoisliekki pohtialleni

Soitarakas

Soita minulle. Rakastan sinua Pohtia mies. Me ollaan kaksoisliekkejä

21

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohtia_mies

Soittaisin vaan pohdin, onko liekkisi liian kuuma minulle...

• palomiesonerimies

Vähän taitaa olla hallitsematon tulipesä jos on psykoosissa.
        Ota sammutuspeite ja vaahtosammutin mukaan..

• uskomattomanupeata

• kaunistalaulantaa

• pohtia_mies

Soitan. Laita numero. Mites se kolmas liekki (eukko)?

• kylläonkuuma

Jumankauta teillähän noita liekkejä piisaa. Soitetaanko palokunta?

• oikeapohtiamies

Ootko humalassa pöhkö? Ihan jos vaikka vähän rajoittaisit riemua... :)

• oikea_hän

Se on joku vieras, joka pelleilee meidän kustannuksella. En kirjota enempää tähänkään ketjuun, öitä möhkö. <3

• oikea_hän

pheeerkeleen röhkömaha shuperkyyppari..pohdi ittesh hevon kuusheen..heeelvetin palshhta norshu..hik..peshe ite paskaset kalsharish..pherkeleen shäästöliekki..hik..

• Oikea_pohtiamies

Voi pöhkö pupuseni, siemailitko illalla vähän liikaa <3

• Helppoa-eikö
        Oikea_pohtiamies kirjoitti:

Voi pöhkö pupuseni, siemailitko illalla vähän liikaa <3

totta ;).

• oikea_hän

Huomenta liekehtivä rakkaani..hik! Jollain minun oli sammutettava se liekkimerenä roihuava tunne. Hik, sain oman tulen hallintaan, laatikolla olutta ja naapurin palomestarilla, hik. Teimme sammutustöitä roihulla koko yön.
        Oih, olen niin väsynyt, hik.

• oikea_pohtiamies

Prim,.priiimm..Halooo..Tässä pohtiamies, aito pohtiamies. Onko siellä rakkaani hän-nainen. Voi miten romanttista on liekehtiä näin yhdessä, oi satumainen kaksoisliekkini. Sinun äänestä ei yhtään huomaa, että olet saanut nuorempana sähköshokkeja ongelmiisi, oi upea kaksoisliekkini. Minustakaan ei muuten huomaa, mutta korvat minulla heiluu oudosti, siitä lähtien kun sain sitä sähköhoitoa rientävään ajatteluun, ne on heilahdelleet. Ei sitä onneksi huomaa, kun pitää karvaläppiä korvilla ja ajattelee muita asioita. Esimerkiksi hän-naista <3

• Ihka_oikea_hän_

Niin rakkaani, sinulla on aivan upeat korvat..ja läpät.
        Tunnen vain heiluvan liekkisi <3

• Pohtia_mies

Niin, minulla onkin jättimäinen liekki, josta naiset kertovat posket punoittaen ympäri maapallon, etten sanoisi universumin suurin. Olen kuitenkin vaatimaton mies ja tahdon liekittää vain sinut, oi hän ja yhden lampaan.

• palomestarituppurainen

Uuuh, lopeta jo vaaralliset tulitikkuleikit sinä suuri pohtiamies, sain sammutella roihujasi koko yön :-S

• Jeeeeppe

Jättiliekki ??? Kuiteski kaikissa huoneissa ei näy valoo :)

• Pohtia_mies

Niin, minä ja lammas ja viulu. Vaiennut on soitto kaupungin ja eilen vain sinua sen tyhjiltä kaduilta etsiskelin.

Missä olet liekkini? Ai joo, mutta missä on Hän?

• Ruuneberi

Ei mee pohtialla hissi aivan yläkertaan asti ;) no eihän se haittaa ,siellähän on vaan pimeitä huoneita :D

• Pohtija_Pulu

Timo tässä terve, mulla on iso liekki pöksyissäni. Jos joku nätti hammashoitaja tahtoo sen nähdä, se käy. Myös Tuula ja Susanna saavat
        naattia liekistäni, kun se nuolee heitä takaapäin, pohjia myöden.

• pohdintapahtumia

Hänhän teki roihuavien liekkien sammutustöitä koko yön, palomestari Tuppuraisen avustuksella. Taitavat nyt molemmat nukkua sen onnistuneen yön jälkeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe