Jokainen liike hinnottelee tuotteensa niinkun lystää mutta kallis on aina kallis.
Käväisin äsken Stokan yläkerran Fazerilla ja kahvi sekä keskikokoinen, pahvitötteröön pakattu, omenaleivos maksoivat 8,50. Pidän sitä aika kalliina. Kahvi yksin oli 2,90. Tuollainen kahvi ja leivos maksavat yleensä kahviloissa 4 - 4,50 mutta ei enempää.
Löytääkö joku Tampereelta vielä kalliimman kahvipaikan vai onko tämä jo kaikkien huippu?
Tampereen kalleimmat kahvit ?
45
726
Vastaukset
- huh-huijaa
Aika raju on hinta jos noin on ja miksi valehtelisit. Uskon sinua.
- asiakaspalvelua
Korkeat hinnat on viihtyisyyden tae, kun pysyy köyhät poissa! Ei niitä oikein muutenkaan voi ovella käännyttää. Kiitos Stockka ja Fazer!
- kyllä-naurattaa
Voi vitsit sun juttujas. Eiköhän se "viihtyvyys" lopu kohta Tampereeltakin. Harvat viitsivät maksaa ylihintaa(paitsi tyhmät)!
- oiugffghj
kyllä-naurattaa kirjoitti:
Voi vitsit sun juttujas. Eiköhän se "viihtyvyys" lopu kohta Tampereeltakin. Harvat viitsivät maksaa ylihintaa(paitsi tyhmät)!
Miks vitussa änkeet kahville, jos kaikki on sulle liian kallista. Keittele sumpit itsellesi kotona, niin on halpaa.
- nyt-vasta-naurattaa
oiugffghj kirjoitti:
Miks vitussa änkeet kahville, jos kaikki on sulle liian kallista. Keittele sumpit itsellesi kotona, niin on halpaa.
Siis oletko ihan pöpi? EN OLE KÄYNYTKÄÄN YLIHINTAISELLA KAHVILLA! Ihan vaan käyn muualla kahvilla viihtymässä. Mene hoitoon, sullahan menee hermo! Taidat pelätä työpaikkasi puolesta.
- jhghjjhgf
nyt-vasta-naurattaa kirjoitti:
Siis oletko ihan pöpi? EN OLE KÄYNYTKÄÄN YLIHINTAISELLA KAHVILLA! Ihan vaan käyn muualla kahvilla viihtymässä. Mene hoitoon, sullahan menee hermo! Taidat pelätä työpaikkasi puolesta.
Mitä sinäkin hulluuseläkkeellä koko ikäsi ollut venkula tiedät työstä ja työpaikoista, älä edes mainitse sanaa työ, kun et tiedä mitä se on.
- nauruhermo-kovilla
jhghjjhgf kirjoitti:
Mitä sinäkin hulluuseläkkeellä koko ikäsi ollut venkula tiedät työstä ja työpaikoista, älä edes mainitse sanaa työ, kun et tiedä mitä se on.
Sinä olet ihan hullu. Olen työelämässä oleva nainen. En ole koskaan ollut työttömänä. Minulla on järki päässä, toisin kuin sinulla. Sinä taas olet katkera, köyhä mies, joka yrittää esittää hyvin toimeentulevaa. Raivohullu naistenhakkaaja. Käy ihan rauhassa vaan Stokalla ylihintaisella kahvilla. Yritä rauhoittua. Ota vaikka ylihintainen pullakin. Mukavaa päivänjatkoa!
- sei-on-narkkari
jhghjjhgf kirjoitti:
Nimimerkki jhghjjhgf on jatkuvasti joissain aineissa ja siksi ihan sekaisin.
- yökyök-sinua
nauruhermo-kovilla kirjoitti:
Sinä olet ihan hullu. Olen työelämässä oleva nainen. En ole koskaan ollut työttömänä. Minulla on järki päässä, toisin kuin sinulla. Sinä taas olet katkera, köyhä mies, joka yrittää esittää hyvin toimeentulevaa. Raivohullu naistenhakkaaja. Käy ihan rauhassa vaan Stokalla ylihintaisella kahvilla. Yritä rauhoittua. Ota vaikka ylihintainen pullakin. Mukavaa päivänjatkoa!
Pitihän se arvata, vaihdevuosiärtynyt tyhmä akka tietysti kaiken kitinän takana. Sinun kaltaisista vanhoista akoista leviää kuvottava vaihdevuosihien haju, sellainen paskan ja hien sekoitus, jota on yritetty peittää halvalla dödöllä.
- on-varaa-maksaa-kahvit
Olitko hoidossa, kun näin kauan kesti ennenkuin taas sekosit? Ei ole vaihdevuosia eikä tulossa vielä pitkään aikaan. Sinulla ilmeisesti on! Eikä minun tarvitse halpoja dödöjä käyttää. Yritä nyt "Arska" pysyä housuissas ja ota iisisti. Tässähän on kysymys vaan kahvikupillisesta! Ole huoleti, minulla on kaikki hyvin ja rahaa ostaa kahvini mistä haluan!
- mene-töihin
on-varaa-maksaa-kahvit kirjoitti:
Olitko hoidossa, kun näin kauan kesti ennenkuin taas sekosit? Ei ole vaihdevuosia eikä tulossa vielä pitkään aikaan. Sinulla ilmeisesti on! Eikä minun tarvitse halpoja dödöjä käyttää. Yritä nyt "Arska" pysyä housuissas ja ota iisisti. Tässähän on kysymys vaan kahvikupillisesta! Ole huoleti, minulla on kaikki hyvin ja rahaa ostaa kahvini mistä haluan!
Katsos kun joillakin ihmisillä on muutakin tekemistä, kuin päivystää täällä 24/7.
Sinun kaltaisella köyhällä loisella ei ole muuta tekemistä, kuin roikkua netissä itkemässä kahvikupin hintaa.
Perusta oma yritys ja kokeile, pystytkö kaiken verotuksen ja kulujen jälkeen myymään halvalla kahvikuppeja. Me elämme sosialismissa, kun kaltaisiasi kommareita on liikaa, siksi kaikki on kallista. - aurinkoon-tieni-vie
mene-töihin kirjoitti:
Katsos kun joillakin ihmisillä on muutakin tekemistä, kuin päivystää täällä 24/7.
Sinun kaltaisella köyhällä loisella ei ole muuta tekemistä, kuin roikkua netissä itkemässä kahvikupin hintaa.
Perusta oma yritys ja kokeile, pystytkö kaiken verotuksen ja kulujen jälkeen myymään halvalla kahvikuppeja. Me elämme sosialismissa, kun kaltaisiasi kommareita on liikaa, siksi kaikki on kallista.Siis oletkin yrittäjä, jolla menee todella huonosti! Ikävä kyllä voin kertoa sinulle ,että minulla menee todella hyvin ja olen talvilomalla. Voi sinua reppahousua. Mene nyt nukkumaan ja herää aikaisin taas "yrittämään"! Lopetan kirjeenvaihtoni tähän, koska lähden huomenna Teneriffalle lomailemaan. Yritä sinä elää itsesi kanssa. Hyvää yötä!
- dfghjkhgfd
aurinkoon-tieni-vie kirjoitti:
Siis oletkin yrittäjä, jolla menee todella huonosti! Ikävä kyllä voin kertoa sinulle ,että minulla menee todella hyvin ja olen talvilomalla. Voi sinua reppahousua. Mene nyt nukkumaan ja herää aikaisin taas "yrittämään"! Lopetan kirjeenvaihtoni tähän, koska lähden huomenna Teneriffalle lomailemaan. Yritä sinä elää itsesi kanssa. Hyvää yötä!
Loisakalle on näköjään tullut toimeentulotuki tilille, pari päivää tunnet olevasi rikas, sen jälkeen taas karu todellisuus palauttaa sinut harhoistasi maanpinnalle.
- Entinenhienous
Kuppila on muutenkin remontin jälkeen mennyt lähinnä tyhjänä humisevaksi hehtohalliksi joka ei pitkään enää kannata. Sisustus on tanan ruma ja epäonnistunut puulootineen. Oulun Stockasta tehtiin lopetuspäätös jo, seuraavaksi menee Tampere, remontti ei ole onnistunut ja palvelu edelleen koppavaa. Tavarat ei enää edusta laatua vaan suurin osa on halpiskamaa kiinasta ja shop-in-shopeja. Kun kunta alkaa laittaa tva-tarkastuksensa jälkeen keväällä kilometritehtaalle 16 000 väestään suurta osaa, kaupungin ostovoima romahtaa ja tavaratalon toiminta loppuu. Ja loppuu monta muutakin puotia.
Kahvilaa pitää kuitenkin Fazer, joka nykyään on levittänyt ala-arvoista sumppi- ja känttykulttuuriaan (lisäaineet vaan maistuu) myös Balttian maissa. Kuluttajat äänestää jaloillaan, sitä on markkinatalous.- mitätämänjälkeen
Me elämme markkinataloudessa vain raha on se mikä kiinostaa, halpatuontimaat on tämän happi mutta joskus se happi loppuu.
- Gunilla
Minä saan päänsäryn alle 4€ kahvista.
- valitsen-halvan
Jos tuo Fazeri on vielä vuoden päästä pystyssä maksaa kahvi siellä silloin jo jotain 3,50 tai enemmän. En taida mennä niillä hinnoilla. Halvinta on Hallin Aniittalla ja Aleksanterinkadun Ståhlbegillä.
- mistäsitämaksaa
Hallin Aniitalla kahvikupit on pieniä ja ne kaataakin vain puolikuppia,pitää kerjätä jos haluaa kuppiin normaalin verran.
- santsaa-vaan
mistäsitämaksaa kirjoitti:
Hallin Aniitalla kahvikupit on pieniä ja ne kaataakin vain puolikuppia,pitää kerjätä jos haluaa kuppiin normaalin verran.
Voit santsata jos vajaaksi jäät, eikä maksa paljon.
- eitoistakertaa
Käykääpä Sokoksen kahviossa. Kakkupala 6,20 eur
- söin_ja_halkesin
eitoistakertaa kirjoitti:
Käykääpä Sokoksen kahviossa. Kakkupala 6,20 eur
Joo, mutta siinäpä onkin syötävää tuplaten sen mitä Fazerin leivoksessa. Sokoksen kaakunpalalla elää normi-ihminen melkein koko päivän, niin järee se on. Että siinä mielessä halvaksi tulee päivän ruokailu.
- Larre53
Laatu maksaa
- mikä-laatu-missä
Niin mikä laatu, kun näkis vaan sen laadun mutta kun ei. Ei se poikkea mitenkään kaupungin tusinakuppiloista, on monta laadukkaampaa paikkaa.
- hintaeroaon
Kävin äsken Leinolassa kahveella ja maksoin 6,50 satsista jossa oli:
- kuppi kahveeta
- reilun kokoinen laskiaispulla
- 4 Karjalanpiirakkaa mukaan
On pikkasen hintaeroo eikä tämäkään missä kävin varmaan niitä tappiolla myynyt.- Saitkokuitin
Tukusta piirakat 0.20€/kpl = 1.00€
Laskiaispulla leipomosta sisäänostohinta 1.258€
Kahvi 0.20€
Alv 14%
Katetta vielä 4€
- eihyvä
En tykkää uudistetusta Stockan kahvilasta, ennen oli enemmän valinnanvaraa ja halvempaa. Enkä pidä laajentuneesta ilmeestä muutenkaan. Ennen sieltä sentään löysi jotain, se oli mukavampi ja kotoisampi koko Stocka ennen laajennusta.
- kierrän-kaukaa
En tykkää uudistetusta Stockan kahvilasta,
Puhutko nyt siitä yläkerran Fazerista vaiko katutason Robetsista? Mutta kyllä se entinen ovenvieruskahvila oli tosi nasta, kävin siinä ihan pari kertaa viikossa. Nyt ei nämä kumpikaan säväytä yhtään mitenkään, ennemmin meen niihin muihin Hämpin itäpään kahviloihin, joita onneksi sentäs on.
Stokan molemmat ovat epäonnistuneita, yläkerta kaiken pahimmin.
- pähkinänkuoressa
Oma valinta, minkä hinnan haluaa kahvistaan maksaa? Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se on joka kiskuri hinnan maksaa. :-P
- Näin
Minä maksan mielelläni enemmän jos kahvila viihtyisä ja tuotteet hyviä. Kahvilassa käynti on pieni ylellisyys, eikä mikään nopeasti hörpitty kahvi ABC:llä.
- kahvia_minulle_nyt
Mä maksaisin ton hinnan siellä yläkerran kahvilassa mielelläni, jos se olisi viihtyisä. Nykyisellään se on niin hirveä, ettei voi mennä ollenkaan. Meni vaan pahemmaksi remontin yhteydessä. Onneksi katutasossa on Robert's, joka on viihtyisä, joten ei tarvi mennä yläkertaan. Kaipaan entistä Take-away -puolta katutason sisäänkäynnissä, siitä tuli ostettua eväät ja kahvit aamuisin. :(
- Entykkää
Samaa mieltä, tykkäsin vanhasta kahvilasta yläkerrassa. Siellä oli mukava käydä lastenlastenkin kanssa ja oli valikoimaa enemmän. Nyt ei ole kiva kun myyjä odottaa ja pitää nopeasti ratkaista mitä ottaa ja todella kallista. Paikka on kalsea halli, epämukavat tuolit ym. Haluaisin vanhan tyylisen kahvilan takaisin, varmasti tulisi asiakkaita sen myötä muutenkin taas enemmän koko tavarataloon.
- naminami
Pikku Peikossa kahvee ja hyvä mustikkaleivos 6,50. Ei ihan halpa sekään mutta oli kyllä hyvää.
- pökäleistäjauhettua
Käykää Kissakahvilassa juomassa sitä Sivettikissankahvia. Mitä se on 25 euroa kupillinen, ja jos sitä ostaisi himaan, maksaisi puolenkilon paketti 350 euroa. Halpaa on kuin kodinkonekaupoilla kävisi.
Niin, missä se kaupungin kallein kahvi on?- juo-ken-juo10
Sivettikissan paska ei ole kahvia, juokoon sitä ken tykkää. Jos ei tiedä mistä on kyse niin käyköön ensin haistamassa kotikissan paskaa ja jos vielä mieli tekee niin juo sitten.
- eilienekahvia
Tammelassa kissanpaskakahvi taitaa olla kallein mutta ei sitä voi kahviksi laskea, yäk.
- Pökäleistäjauhettua
juo-ken-juo10 kirjoitti:
Sivettikissan paska ei ole kahvia, juokoon sitä ken tykkää. Jos ei tiedä mistä on kyse niin käyköön ensin haistamassa kotikissan paskaa ja jos vielä mieli tekee niin juo sitten.
No kahviksihan sitä nimenomaan tituleerataan. En nyt muista, miten sitä tuotetaan tuolla kaukoidässä, mistä se on kotoisin. Jotain siinä lehtijutussa oli, että se eläin syö niitä kahvinpapuja jne. Sitten niitä sivettikissoja tarhataan, pidetään huonoissa oloissa, ja kaikki vain siksi että niistä papanoista saadaaan tuotettua sitä kahvia 1000 kiloa vuodessa ja ökyrikkailla nousukkailla on yksi ökyilytuote lisää. Vähän niin kuin kalliit mittatilauspuvut, kalliit hajuvedet, käsittämättömissä hinnoissa pyörivät rannekellot, korut yms. mihin ei tavallisilla sukankuluttajilla ole varaa.
Niin, jotkut ne vaan käy Kurnauskissa juomassa pökälesufeet kun samaan aikaan pitkäaikaistyötön laskeskelee eurojaan ja käy pahana päivänä leipäjonossa. - Yyyäk
Onkohan se sitten muka niin äärettömän hyvää että maksaa vaivaantunutta sitä noin vaivalloisesti ja että joku sitä vielä ostaa ja juo vaikka on niin kallista ja ällöttävää kakkaa.
- jury-päätti
Yyyäk kirjoitti:
Onkohan se sitten muka niin äärettömän hyvää että maksaa vaivaantunutta sitä noin vaivalloisesti ja että joku sitä vielä ostaa ja juo vaikka on niin kallista ja ällöttävää kakkaa.
Ei ole normaalia kahvia eikä siten kuulu tähän kisaan mukaan. Diskataan !
- sot.v
Markka-ajan loppupuolella maksoi Jyväskylän donaldissa kahvi ja donitsi 5.50 mk, eli alle euron. Olisiko kukaan silloin maksanut samasta 51 mk, kuten avaaja on maksdanut. Eli eurosta on tullut markka.
Kävin ko. paikassa aina kahvilla mennessäni pohjoiseen. - kanaatalainen
voiko viedä kahvilaan omat piirakat ,tai pullat ,eli eväät mukaan ,,ja ostaa vain kahvin....vai tuleeko ulosheittäjä hommiin?itse toimisin noin,,ja olen täällä atlannin takana toiminutkin,,eikä kukaan koskaan ole huomauttanut
- markkatakasin
Kyllä siinä niin kävi kun euroon siirryttiin 5 markan kahvilareissusta tuli 50 markan kahvila reissu mutta maksettiin euroissa.
- hahhahhahah
Sinun markkahöpinöille ei voi kun nauraa, et taida tietää, että nyt on vuosi 2015!
- hihiii
hahhahhahah kirjoitti:
Sinun markkahöpinöille ei voi kun nauraa, et taida tietää, että nyt on vuosi 2015!
Niin sulla oli vielä silloin märät vaipat ja tissi suussa.
- JuurikinNäintaaskerran
Hyvä että tässä ketjussa pysyttiin asialinjalla, eikä kukaan tullut tänne provoo, trollaa ja vittuilee. Eikä kenenkään mielenterveyttäkään epäilty. Toista se on tuolla, esimerkiksi, autopalstoilla.
Mitä yhteistä on riidalla ja salaatilla? Akat saa kummankin aikaiseksi ihan mistä vaan. :-D - av.2
Onhan se aika kallis kahvi ja pulla, jos maksaa 60 markkaa. Markka-aikana sai kahvin ja pullan 6 markalla, että silleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219