Nyt jos täällä järkeviä ihmisiä on enää yhtään niin ymmärtäkää te muut nyt että täällä riehuu yksi harhainen sekopää joka näkee oman kaivattunsa jokaisessa kirjoittajassa. Harhainen ja sekaisin.
Tässä mallia hänen vittuilustaan. Saman sortin kirjoittelua saa osakseen täällä jokainen kirjoittaja koska tämän kirjoittelun takana oleva henkilö luulee jokaista omakseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13439893
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13439721
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13440596
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13440163
Jos saatte mustasukkaista ja hyvin ilkeää tekstiä päällenne niin syyllinen on varmasti tuo sairas sekopää.
Kaivattunne ei teille vittuile täällä
40
419
Vastaukset
- Eipäehkäkannattis
linkitellä, koska jos tuo mustamaalauksen kohde joskus saa tietää näistä ja päättää nostaa kunnianloukkaussyytteen niin muutkin keskusteluun osallistuneet saattaa joutua tutkintaan. Jos nuo tänne annetut henkilötiedot pitää paikkansa niin syytteenhän noista aivan kevyesti voi nostaa. Taitaa vaan olla malliesimerkki kiusaamisesta, josta kohde ei edes tiedä mitään.
- elämänkevätsentäs
on se sulla toi elämä anhittomissa kun päivä kuluu suurennuslasilla muitten tekstejä tutkien ja sitten ne tänne linkittäen. käsityskyvyssä on paljon toivomisen varaa kun uskoo että palstoilla huseeraisi vain yksi sekopää ja lienee niin että olet kompastunut omaan näppäryyteesi etkä edes tajunnut mitä teit. kannattaa muistaa että niillä omillakin teoilla voi olla seurauksensa, eikä aina niin kivat.
- haeapua
hae ihmeessä apua itsellesi. jos joku on sekopää niin sinä.
- ettäettä
Mielestäni se joka keuhkoo kaikille palstalla on sekopää. Ettet vain olisi toi joka noita tänne kiusallaan laittaa. Tein niistä juuri ilmoituksen nettipoliisille. Ensimmäisen kommentoijan innoittamana. Tulee ainakin tutkintaan.
- haeapua
tein myös sinusta ilmoituksen, syyttömiä kun ei kannata syyllistää sellaisesta mitä ei ole tehnyt. et huomaa omaa keuhkoamistasi innokkuudessasi?
- Onhyväettä
ettäettä kirjoitti:
Mielestäni se joka keuhkoo kaikille palstalla on sekopää. Ettet vain olisi toi joka noita tänne kiusallaan laittaa. Tein niistä juuri ilmoituksen nettipoliisille. Ensimmäisen kommentoijan innoittamana. Tulee ainakin tutkintaan.
Aloitus tutkitaan mutta ei sentään niin saa tehdä että alkaa kaikkia syyttelemään.
- VALHEVAITOSI
Onhyväettä kirjoitti:
Aloitus tutkitaan mutta ei sentään niin saa tehdä että alkaa kaikkia syyttelemään.
Aloitus ei rikos rikoslakiin liitettyjä kunnialoukkauksen rajoja. Se ei kerro kenenkään henkilöllisyydestä, eikä yhteystietoja, tunnistettavuutta ei ole irl maailmaan vaan kummointoija kommentoi anonyymisti anonyymiä kirjoittajaa jonka käytöstä palstalla pitää täysin sekopäisenä. Joka viranomaisten silmissä todennnäköisesti alle linkitettyjen linkkien lukemisen jälkeen näyttää ihan samalta eikä siis ole mitenkään valheellista tai kirjoittajan irl mainetta valheellisesti tahraavaa. kirjoittaja on silloin itse syyllistynyt itsensä häpäisyys.
"Kunnianloukkauksen täyttymistä arvioitaessa ydinkysymys on usein se, onko väite tai vihjaus ollut totta vai onko se virheellinen. Lähtökohtaisesti oikean tiedon esittäminen ei ole kunnianloukkaus"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus
1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.
Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.
Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.
Kunnianloukkauksena ei myöskään pidetä yleiseltä kannalta merkittävän asian käsittelemiseksi esitettyä ilmaisua, jos sen esittäminen, huomioon ottaen sen sisältö, toisten oikeudet ja muut olosuhteet, ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.» - Muistakaa
VALHEVAITOSI kirjoitti:
Aloitus ei rikos rikoslakiin liitettyjä kunnialoukkauksen rajoja. Se ei kerro kenenkään henkilöllisyydestä, eikä yhteystietoja, tunnistettavuutta ei ole irl maailmaan vaan kummointoija kommentoi anonyymisti anonyymiä kirjoittajaa jonka käytöstä palstalla pitää täysin sekopäisenä. Joka viranomaisten silmissä todennnäköisesti alle linkitettyjen linkkien lukemisen jälkeen näyttää ihan samalta eikä siis ole mitenkään valheellista tai kirjoittajan irl mainetta valheellisesti tahraavaa. kirjoittaja on silloin itse syyllistynyt itsensä häpäisyys.
"Kunnianloukkauksen täyttymistä arvioitaessa ydinkysymys on usein se, onko väite tai vihjaus ollut totta vai onko se virheellinen. Lähtökohtaisesti oikean tiedon esittäminen ei ole kunnianloukkaus"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus
1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.
Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.
Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.
Kunnianloukkauksena ei myöskään pidetä yleiseltä kannalta merkittävän asian käsittelemiseksi esitettyä ilmaisua, jos sen esittäminen, huomioon ottaen sen sisältö, toisten oikeudet ja muut olosuhteet, ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.»myös tämä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityiselämää_loukkaava_tiedon_levittäminen
- näinonnäreet
Muistakaa kirjoitti:
myös tämä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityiselämää_loukkaava_tiedon_levittäminen
Siinä pitää olla tunnistettavat tiedot. Minä en kuvaile kenenkään ulkonäköä tai laita puhelinnumeroita, tai etunimiäkään mihinkään. Totuus on totuus ja nettikiusaaja on nettikiusaaja ja saa kestää sen että sen käytös näyttää myös muista nettikiusaamiselta eli sekopäiseltä. Sanon tämän myös kernaasti poliisille. Mennäänkö heti?
- Muistakaa
näinonnäreet kirjoitti:
Siinä pitää olla tunnistettavat tiedot. Minä en kuvaile kenenkään ulkonäköä tai laita puhelinnumeroita, tai etunimiäkään mihinkään. Totuus on totuus ja nettikiusaaja on nettikiusaaja ja saa kestää sen että sen käytös näyttää myös muista nettikiusaamiselta eli sekopäiseltä. Sanon tämän myös kernaasti poliisille. Mennäänkö heti?
Miksi noin puolustuskannalla? Mulla ei ole aavistustaakaan siitä kuka olet tai mitä olet tehnyt. Laitoin vain tuon kunnianloukkausjutun jatkeeksi, ettei mitä tahansa ns. oikeaakaan tietoa miten tahansa voi levittää.
- väärinkäsitys
Muistakaa kirjoitti:
Miksi noin puolustuskannalla? Mulla ei ole aavistustaakaan siitä kuka olet tai mitä olet tehnyt. Laitoin vain tuon kunnianloukkausjutun jatkeeksi, ettei mitä tahansa ns. oikeaakaan tietoa miten tahansa voi levittää.
Luulin että se oli se sama tappelija joka tuossa yritti puolustella nettikiusaamistaan ja oikeuttaa tekojaan.
- Olisiko
Mitään muuta kirjoitettavaa ikäväpalstalle? Kuin muiden stalkkaus. Jos ei ole niin eikö voisi olla kirjoittamatta. En löydä minkäänlaista pointtia tällaisten viestien tänne kirjaamiseen ja kenenkään herjaamiseen.
- meniilmoituS
Se OIKEA STALKKERI sai juuri nettipoliisille ilmoituksen tuo susanna/tuula/timo/mari-anne haukkuja joka julkaisee jotain lapsien kuviakin nettiin.
- Snettipoliisina
Ilmoituksen sai ilmeisesti sitten alla olevassa ketjussa lapsen kuvan
ensin julkaissut MIES:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13440435 - lepakkoämmähänsiellä
Snettipoliisina kirjoitti:
Ilmoituksen sai ilmeisesti sitten alla olevassa ketjussa lapsen kuvan
ensin julkaissut MIES:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13440435Eli siis nainen, lesbo tietenkin ja kuvahan on ihan netistä kaapattu, löytyy Google-kuvahaulla.
- Ei_44-vuotias_eikä_lesbo
No, kukas se on tämä lepakkoämmäksi haukkumasi nainen?
Ettet vain itse olisi kirjoitellut LESBO-SEKSI palstalla rumia ja herjaavia
viestejä, jonkun toisen nimissä?
Pitäisiköhän minun käydä sillä LESBO-palstalla katsastamassa ja laittaa sitten viestiä ylläpidolle, jos minua on vaikka HETERONA haukuttu siellä LESBOKSI, kun en älyä kiinnostua "oikeasta" miehestä? - KUMMAA
Ei_44-vuotias_eikä_lesbo kirjoitti:
No, kukas se on tämä lepakkoämmäksi haukkumasi nainen?
Ettet vain itse olisi kirjoitellut LESBO-SEKSI palstalla rumia ja herjaavia
viestejä, jonkun toisen nimissä?
Pitäisiköhän minun käydä sillä LESBO-palstalla katsastamassa ja laittaa sitten viestiä ylläpidolle, jos minua on vaikka HETERONA haukuttu siellä LESBOKSI, kun en älyä kiinnostua "oikeasta" miehestä?No eivät kyllä terveitä aloituksia ole. En voi käsittää ihmisiä jotka haluaa levittää sairauttaan tällä palstalla muille!
- Kolmiodraamako
Kovasti noissa ketjuissa Tuula, Timo ja Susanna tuntuvat häärivän.
Keitähän nekin lienee? Ei näkynyt koko nimiä eikä syntymäaikoja.
Onkossa tässä nyt jotkut Tuula ja Susanna riidelleet jostain Timosta?
Vai miten?- Ei_Kerttu_Lissu
Siinä mahtavat sitten eniten tutista "Kerttu-Liisa" nimimerkillä kirjoitelleiden päät. Heiltähän kaikkein TÖRKEINTÄ ja LOUKKAAVINTA tekstiä ruudulle ilmestyi. Liekkö siellä joku MIES naisena kirjoitellut - vai mitenkä?
- Minunnimeni
Ei_Kerttu_Lissu kirjoitti:
Siinä mahtavat sitten eniten tutista "Kerttu-Liisa" nimimerkillä kirjoitelleiden päät. Heiltähän kaikkein TÖRKEINTÄ ja LOUKKAAVINTA tekstiä ruudulle ilmestyi. Liekkö siellä joku MIES naisena kirjoitellut - vai mitenkä?
on esiintynyt tällä palstalla ja oli myöskin tuossa sairastakin sairaammassa aloituksessa, siksi minä sorruin kirjoittamaan kerttulissuna, sillä täysin sairas ja ihmisarvoa loukkaava aloitus, jota kenenkään ei tarvitse ottaa vastaan!
- Minunnimeni
Ei_Kerttu_Lissu kirjoitti:
Omaa nimeäni en noin törkeissä yhteyksissä tahdo enää nähdä, joten parempi vain että meneekin tutkintaan!
- SamaEtunimiUseammalla
Ja onko etunimesi sitten kenties Tuula, Timo tai Susanna?
Valitettavasti joudut näkemään "nimesi" aika raflaavissakin yhteyksissä, jos entinen taitoluistelija Susanna Pöykiö, Jani Sievisen ex-vaimo Susanna Ingerttilä, tai näyttelijä Susanna Indren tekee jotakin huomionarvoista. Iltapäivälehdet kirjoittavat kyllä.
Samoin ne kirjoittava kansanedustaja Tuula Peltosesta, kirjailija Mauri Sariolan vaimosta Tuula Sariolasta ja ex-ministeri Tuula Haataisesta. Lööppeihin pääsevät puolestaan "Timoina" jääkiekkoilija Timo Jutila, ralliautoilija Timo Salonen, lääkäri Timo Seppälä, mediapersoona Timo T.A. Mikkonen, laulaja Timo Tervo ja politikot Timo Kaunisto ja Timo Soini.
Jos siis olet suomalainen ja pelkäät etunimesi näkymistä suurten uutisten yhteydessä, joudut lopettamaan median seuraamisen kokonaan. Pelkkää etunimeä ei voi omia Suomessa, tai missään muuallakaan maailmaa vain itselleen. On hyväksyttävä, että on muitakin Timoja, Tuulia ja Susannia, kuin sinä itse.
- Ei_kiinosta
Eiköhän jokainen nimenomaan järkevä sen ymmärräkin, ei sitä järkeville tarvi toitottaa. Sitten taas ne, joille sitä pitää toitottaa, ei ota kuitenkaan onkeensa. Lopputulos siis -0.
- toivotaanniin
Toivotaan. Minun kaivattuni vain luuli ettö minä hyökkään hänen kimppuunsa kun tuo kirjoittaja hyökkäsi syytteleen. Tuli sekaannuksia. Se aiheuttaa täällä paljon tappeluja turhaan.
Kovat rikkeet tulee kunnianloukkausesta jos toisten nimiä ja tunnistettavia tietoja tänne laittaa ja puhuu perättömiä. Kunnianloukkauksen raja on se että jutut mitä levittää on valheellisia ja ihmisen henkilöllisyydet tulee esille tunnistettavasti. - entiedäää
toivotaanniin kirjoitti:
Toivotaan. Minun kaivattuni vain luuli ettö minä hyökkään hänen kimppuunsa kun tuo kirjoittaja hyökkäsi syytteleen. Tuli sekaannuksia. Se aiheuttaa täällä paljon tappeluja turhaan.
Kovat rikkeet tulee kunnianloukkausesta jos toisten nimiä ja tunnistettavia tietoja tänne laittaa ja puhuu perättömiä. Kunnianloukkauksen raja on se että jutut mitä levittää on valheellisia ja ihmisen henkilöllisyydet tulee esille tunnistettavasti.Käräjillä se sitten selviää että onko jutut valheita vai totta. Se joka valheita levittää se rikosrangaistuksen lopulta saa. Poliisi kuulusteluissa se jo paljastuu sitten. Rikossyytteet nousee jos henkilöt tunnistaat itsensä ja henkilön tutut myös ja huomaa jutut valheellisiksi.
Kai siitä voi vankeuttakin tulla. - Ei_kiinosta
toivotaanniin kirjoitti:
Kovat rikkeet tulee kunnianloukkausesta jos toisten nimiä ja tunnistettavia tietoja tänne laittaa ja puhuu perättömiä. Kunnianloukkauksen raja on se että jutut mitä levittää on valheellisia ja ihmisen henkilöllisyydet tulee esille tunnistettavasti.Minun kaivattuni, tai minä, emme taas mene ollenkaan noihin mukaan. Hyvä että edes toistemme juttuihin ;)
- äläihmeessä
toivotaanniin kirjoitti:
Kovat rikkeet tulee kunnianloukkausesta jos toisten nimiä ja tunnistettavia tietoja tänne laittaa ja puhuu perättömiä. Kunnianloukkauksen raja on se että jutut mitä levittää on valheellisia ja ihmisen henkilöllisyydet tulee esille tunnistettavasti.siis sinä syytät OMAA KAIVATTUASI .. ?? älä ihmeessä, et voi tietää.
- etoitietäääettätiedän
äläihmeessä kirjoitti:
siis sinä syytät OMAA KAIVATTUASI .. ?? älä ihmeessä, et voi tietää.
Tiedän. Se sanoi sähköpostissaan.
- dööhklö
Vakkarihörhelö.
- tyrkyttäminenEIauta
Kannattais hankkia se oma elämä, työpaikka ja harrastuksia, niin ei tarvitse elää nettimaailmassa 24/7.
Jos taas ihastus on antanut pakit irl, niin ei se auta yhtään sitä ihmistä saamaan itselleen haukkumalla, riehumalla ja tekemällä provoja päivästä päivään. Jos ihastus sanoo EI irl, se tosiaan tarkoittaa EI.
Jos on toivottoman yksipuolisesti rakastunut parhaaseen kaveriin ja se ei ole suhun rakastunut niin nettivainoaminen ei muuta sitä asiaa laisinkaan. Jos se paras kaveri ei tykkää susta niin se ei tykkää susta. Ei vaikka kuinka haukkuis ja vainoais netissä ja yrittäis sen huomioo kalastella epätoivoisesti kaikenlaisilla provoilla. Jos se paras kaveri jättää sut irl, niin se tosiaan tarkoittaa, että se ei enää ole sun kaveri. Ei siinä provot ja vainoamiset auta. Ainoastaan vainoaja tekee omalle itselleen hallaa viettämällä kaikki päivät provoten netissä. Se on vähän kuin viiltelis itseään lasinsirpaleilla ja hakis huomiota itselleen ja omalla pahalle ololleen.- aloittajalta
Minä olen täällä ikävöimässä kuollutta puolisoani
- sevaanei
oikeuta haukkumaan ketään.
- huhuhhuhhuh
sevaanei kirjoitti:
oikeuta haukkumaan ketään.
Se joka toisia täällä haukkuu niin kuin tuo noista susannasta/mariannesta/timosta/Tuulasta kirjoittava haukkuu niin saa kyllä ottaa vähän kritiikkiä mielestäni käytöksestään. Jos ei kestä totuutta mutta itse kuvittelee silti olevansa oikeutettu muita haukkumaan hyvinkin rumasti kuten noissa linkeissä niin saa kyllä mennä itseensä ja hävetä.
Se on haukkunut noiden linkkien perusteella seksistisesti, ulkonäöllisesti ja käytökseltään nimiä käyttäen kuusi ihmistä. Sen käytöstä ei sitten saisi kritisoida? Itkeen alkaa heti vaikka itse haukkuu muita pahemmin!
- energiasyöppö
Se on se mun ex-bestis, lesbo, joka on toivottoman yksipuolisesti rakastunut minuun ja yrittää kaiken aikaa hakea huomiota minulta kirjoitellen kaikenlaisia provoja aamusta yöhön toivoen, että saisi minulta huomiota ja kirjoittelisin hänelle. Vaihoin puhelinnumeroa enkä vastaa hänen soittoihin enkä tekstiviesteihin, niin hän hakee sitten minun huomiota täältä. Elää elämäänsä minun juttujen kautta ja provoilee ja viljelee asioitani täällä. Kaikki käy läpi, exäni, työkaverini, esimieheni, työpaikkani, harrastukseni, opiskelut, sukulaiset, ihan kaikki.
Narsistinen luonne, ei voi hyväksyä tosiasiaa, että ei kelpaa kenelle tahansa. Jos ei kelpaa jollekin, niin ihminen on automaattisesti läpeensä paha. On ongelmia itsetuntonsa, identiteettinsä ja ulkonäkönsä kanssa. Haluaisi olla mielummin poika kuin tyttö. Hirveän heikko itsetunto ja kärsii alemmuudentunteesta. Hirveän kateellinen erilaisista asioista. Hirveän mustasukkainen ja omistuksenhaluinen jopa ihmisestä, jonka on tuntenut vain tunnin tai kaksi jossain treffeillä.
Kun henkilö on niin kovapäinen ja yksinkertainen, että ei millään mene perille, että ei kiinnosta. Henkilöllä ei ole muuta elämää kuin minun vainoaminen netissä jos ei oteta lukuun jotain satunnaisia seksisuhteita. Ei ole töissä, ei harrasta mitään, ei halua opiskella, se on hänelle se kaikista suurin kauhistus, että pitäisi tehdä asioiden eteen jotain.
Ei voi myöntää itselleen vajavuuttansa ja heikkoja puolia. Elättelee jotain mahdotonta illuusiota itsestään ja elämästään, mikä ei ole totuuden mukainen. Kuvittelee itsestään liikoja ja hirveän kova pala tippua sitten maanpinnalle. Ei minkäänlaisia reaaliteetteja elämän suhteen. Todella epärealistiset haaveet ja kuvitelmat.
Hirveä energiasyöppö, haluaa viedä kaiken ajan ja energian toisilta ihmisiltä. Hirveä roikkuaja ja takertuja. EI päästä irti, ei sitten millään. Ei kykene kohtaamaan asioita ja ongelmia. Todella saamaton ja herkkä ihminen. Esittää kovista, vaikka oikeasti oikein epänormaalin herkkä ja vainoharhainen. Syyttää aina muita hulluiksi, sekopäiksi ja riehuajiksi. Tunnistaa jo sanoista hullu, meuhkaaja, haukkuu muita huuhkajiksi ja pöllöiksi. Haukkuu aina ensimmäisenä muita siitä mitä itse on. Kääntää aina kaikki viat muiden syiksi. Tietoisesti manipuloi ihmisiä ja feikkaa ihmisille esiintyen milloin minäkin. Valehtelee ammattinsa ja koulutustaustansa. Häpeää omaa kouluttamattomuuttaan, laiskuuttaan ja työttömyyttään, mutta ei viitsi tehdä asioiden eteen kuitenkaan mitään. Hirveän kateellinen ihmisten palkoille ja hyville statuksille.
Tämänkin kirjoitukseni jälkeen alkaa taas hirveä mustamaalausprovoaminen eri ketjuissa. Yrittää manipuloimalla, uhkailemalla ja provoamalla kiristää kaveri/seurustelu/seksisuhteeseen itsensä kanssa. Todella epätoivoinen ja henkisesti häiriintynyt tyyppi.- nettikiusaamistatuoON
Kunnialoukkaus ja häirintä syytteet voit mennä tekeen poliisille tuosta. Ei kenenkään tarvi tuollaista kestää. Hajottaa vaan sinut tuolla käytöksellään
- triSykerö
Edellistä komppaan. Jokaiselle löytyy säännöt, anonyymiteetin taaksekin. Jos pystyt sinuun, kunniaasi, yksityisyyden suojaasi liittyvät herjaavat kirjoitukset täältä erottamaan ja olet tietoinen niiden kirjoittajasta, vie ne poliisille, niin he selvittävät, onko tietoisuutesi kunnian loukkauksesta tai yksityisyyteesi kohdistuvasta herjaamisesta totta. Repostellessaan täällä toisten ihmisten asioilla, intimiteetillä, läheisillä, moni häiriintynyt luulee, että sellaista epäsuoraa herjaamista ja psyykkaamista voi harrastaa loputtomiin. Ja jos ne muut lukijat ei solvattavan kuvauksesta tai nimimerkki-vihjeistä tätä henkilöä tunnista, niin kunnianloukkaukseen riittää, että kohde tunnistaa ne omaan yksityisyyteen liittyvät herjat ja osaa yhdistää ne kirjoitukset häirikköön. Asia varmistuu, kun kirjoittajaksi voidaan todeta henkilö, jota kohde on epäillytkin.
Jokainen torvi, joka luulee piilovittuilevansa täällä henkilökohtaisesti ja olevansa suojassa, nimimerkin takana, on yksinkertainen mopolla keulija. - muualta_pois
Mä vaan mietin, miten poliisilla riittää kohta aikaa enää esim. liikennevalvontaan, kun nää nettijutut vyöryy päälle.
- kukaontuula
mitä täälä tapahtuu :O ei pää pysy enään mukana
- Onko_väliä
Mua kiinnostaa lähinnä omat asiani, sen verran paljon on tuota muutakin elämää.
- kukaontuula
Onko_väliä kirjoitti:
Mua kiinnostaa lähinnä omat asiani, sen verran paljon on tuota muutakin elämää.
no ei muakaan liikuta suuntaan tai toiseenkaan kuhan ihmettelin ku tuli käymään palstalla et mitä helv.. lähes joka ketju jotain tuula juttua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2375935SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784759Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.843585SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2483039Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462769Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1872277Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2611719Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491235Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281148- 621146