Lähetysseuran loistava työ

kuulun_kirkkoon

7

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärä palsta

    • Väärä palsta

    • oikeapalsta

      Kirkosta eroamisen huono puoli on se, että irtisanoutuu tällaisesta hyvästä toiminnasta.

      • råtta

        "Acts of humanitarianism are an essential element of religious practice for the
        Muslim. The Quranic and prophetic texts calling for humanitarian action, defining
        and ordering it are numerous. They are either of an obligatory or an inciting
        nature and do not exclude the non-Muslims from humanitarian aid."
        https://www.icrc.org/eng/assets/files/other/irrc_858_krafess.pdf

        Pitäisköhän samalla logiikalla liittyä muslimeihin, kun heilläkin on tuota humanitaarista toimintaa. Eihän semmoisesta voi missään nimessä jäädä paitsi. Eihän?

        Vai olisiko sittenkin niin, että arvostellaan koko paketti eikä vain poimita niitä harvoja ja pieniä rusinoita sieltä pullasta osoittaakseen että edes jotain yritetään tehdä oikein. Samanaikaisesti on olemassa useita puhtaasti auttavia järjestöjä kuten Punainen Risti ja UNICEF.


      • eroavapareista
        råtta kirjoitti:

        "Acts of humanitarianism are an essential element of religious practice for the
        Muslim. The Quranic and prophetic texts calling for humanitarian action, defining
        and ordering it are numerous. They are either of an obligatory or an inciting
        nature and do not exclude the non-Muslims from humanitarian aid."
        https://www.icrc.org/eng/assets/files/other/irrc_858_krafess.pdf

        Pitäisköhän samalla logiikalla liittyä muslimeihin, kun heilläkin on tuota humanitaarista toimintaa. Eihän semmoisesta voi missään nimessä jäädä paitsi. Eihän?

        Vai olisiko sittenkin niin, että arvostellaan koko paketti eikä vain poimita niitä harvoja ja pieniä rusinoita sieltä pullasta osoittaakseen että edes jotain yritetään tehdä oikein. Samanaikaisesti on olemassa useita puhtaasti auttavia järjestöjä kuten Punainen Risti ja UNICEF.

        Pitäisiköhän sinun logiikallasi erota vapareista, koska se ei lainkaan harrasta mitään auttamistoimintaa?


    • Suomen Lähetysseura levittää Tansaniaan evankeliumia Suomen valtion eli meidän jokaisen maksamilla kehitysyhteityörahoilla.
      Tuonne Tansaniaankin ohjattu kehitysyhteistyö on tuottanut hyvin vähän mitään pysyvää hyötyä. Yksi tuon maan riesoista on väestön liian nopea kasvu eli toivottavasti Suomen Lähetysseura vie sinne evankelijuminsa lisäksi myös ehkäisyä.

      Tuo lähetyseurojen rahoittaminen valtion varoista pitäisi lopettaa.

      • eroavapareista

        Vapaa-ajattelun rahoittaminen valtion rahoista pitäisi lopettaa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe