Oon vasta 18vuotias ja mun hiukset lähti tupottain pois, (hiukset on mun elämä!) menetin hermoni ja leikkasin kaikki pois. Ei oo kokeiden mukaan vitamiininpuutoksia, tässä nyt ootellaan soittoa testituloksista. Onko täälä ketään muuta joka ois samanlaisessa tilanteessa? Miten tän kaljuuden kanssa voi elää?
Apua hiukset lähtee tupottain!
3
118
Vastaukset
- Boldest
Welcome to us
- daeww
Siis miten ne lähti? miestyyppisesti vai läikittäin? jos läikittäin, niin taitaa olla pälviäkaljua joka suurella todellisuudella kasvaa takaisin.
- MPB
En tiedä minkälaisesta kaljuuntumistyypistä puhut, pälvikalju tai miestyyppinen kaljuuntuminen, mut usko mua, sä et oo ainut. Itekki oon 18 ja mulla on miestyyppinen kaljuuntuminen alkanu, ohimolta on hiuksia jo lähteny jonkin verran. Tää kulkee mun suvussa joten se oli odotettavissa. Tiedän sen alakulosen tunteen jonka saa kun saa tietää et hiuksia rupee lähtemään, itse asiassa en huomannu sitä ennen ku kaveri huomautti siitä. Yritin kaikin keinoin peitellä kaljuja kohtia pitemmillä hiuksilla, mutta sitten aattelin et mitä sitte vaikka kaljuunnun. Hyväksyin mun tilanteen pikkuhiljaa ja ajoin pois kaikki hiukset. Se on asenteesta kiinni. Ei kalju sua millään tavalla tee huonommaks, se pitää vaan hyväksyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565453- 914261
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722510Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701048Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769