Oon vasta 18vuotias ja mun hiukset lähti tupottain pois, (hiukset on mun elämä!) menetin hermoni ja leikkasin kaikki pois. Ei oo kokeiden mukaan vitamiininpuutoksia, tässä nyt ootellaan soittoa testituloksista. Onko täälä ketään muuta joka ois samanlaisessa tilanteessa? Miten tän kaljuuden kanssa voi elää?
Apua hiukset lähtee tupottain!
3
168
Vastaukset
- Boldest
Welcome to us
- daeww
Siis miten ne lähti? miestyyppisesti vai läikittäin? jos läikittäin, niin taitaa olla pälviäkaljua joka suurella todellisuudella kasvaa takaisin.
- MPB
En tiedä minkälaisesta kaljuuntumistyypistä puhut, pälvikalju tai miestyyppinen kaljuuntuminen, mut usko mua, sä et oo ainut. Itekki oon 18 ja mulla on miestyyppinen kaljuuntuminen alkanu, ohimolta on hiuksia jo lähteny jonkin verran. Tää kulkee mun suvussa joten se oli odotettavissa. Tiedän sen alakulosen tunteen jonka saa kun saa tietää et hiuksia rupee lähtemään, itse asiassa en huomannu sitä ennen ku kaveri huomautti siitä. Yritin kaikin keinoin peitellä kaljuja kohtia pitemmillä hiuksilla, mutta sitten aattelin et mitä sitte vaikka kaljuunnun. Hyväksyin mun tilanteen pikkuhiljaa ja ajoin pois kaikki hiukset. Se on asenteesta kiinni. Ei kalju sua millään tavalla tee huonommaks, se pitää vaan hyväksyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979