Ilkeimmät psykiatriset myrkyt top-3 ?

potutus

Mitä olette suuhunne pistäneet tai teille on annettu?
Aloittajan lista:
1.Efexor
2.Levozin
3.Serequal

27

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 219

      1. Klorpromatsiini
      2. Serenase
      3. Uni/Nukahtamislääke, jonka nimeä en muista. Sellaista punaista hyytelöä/nestettä. Järkyttävä olo muutamassa minuutissa ottamisesta. En pystynyt liikkumaan yhtään, oksetti ja pyörrytti. Tuli kiire mitata verenpainetta. Huonekaveri kyllä sanoi, että muutamassa minuutissa tuon kohtauksen jälkeen kuorsasin. Eli tehosi, mutta ikinä en enää tuota lääkettä ota. Niin järkky oli olo.

      • mölöttäjä

        Tuo punainen pirtelö on nestemäistä diapamia. Heikko pitää kyllä olla jos tulee oireita.


      • 219
        mölöttäjä kirjoitti:

        Tuo punainen pirtelö on nestemäistä diapamia. Heikko pitää kyllä olla jos tulee oireita.

        Ei ollut diapamia sen tunnistan kyllä. Tämä oli jotain kevyttä anestesialääkettä. Annettiin kun en ollut nukkunut moneen vuorokauteen.


    • fdiojölkslkl

      1. tyyppasin levozin ja bentsoi, nukuin 16h ja heräsin niin pöhnäs ettei mitään rajaa
      2. rivotril 2mg vähän liian isoil annoksil, sinne meni 3 vuorokautta ei mitään muisti kuvii mitä sillon on tullu sählättyy
      3. sertralin "orion" (säännöllinen lääkitys aamusin 125mg) ja alkoholismi: vuoden vaihteessa aamulla havahdun siihen kun heräsin sairaalasta, jalat viilletty auki, katolt alas ja selkä oli sanonu poks... siin vaihees jäi alkoholi kyllä kokonaa elämästä

    • Janne_kk

      1. Ketipinor
      2. Cipralex
      3. Diapam

      Kaikki toimivat oikein mukavasti eikä minulla ole mitään valittamista. Olen kiitollisuudenvelassa psykiatrilleni. Ilman häntä olisin luultavasti jo suljetulla. Hyvä että ammattitaitoisia psykiatreja vielä löytyy tästä maasta.

      • potutus

        Neurolepti,SSRI ja bentso lääkityksenä,onneksi olkoon.Tuolla coktaililla olet ihmisraato hyvin nopeasti,niin fyysisesti kuin psyykkisesti.


      • Janne_kk
        potutus kirjoitti:

        Neurolepti,SSRI ja bentso lääkityksenä,onneksi olkoon.Tuolla coktaililla olet ihmisraato hyvin nopeasti,niin fyysisesti kuin psyykkisesti.

        Mielestäni minulla on siihen perustuslaillinen oikeus jos haluan. Turhaan siinä meuhkaat.


      • nämälääkärittunnetaan
        potutus kirjoitti:

        Neurolepti,SSRI ja bentso lääkityksenä,onneksi olkoon.Tuolla coktaililla olet ihmisraato hyvin nopeasti,niin fyysisesti kuin psyykkisesti.

        Piilotan tämän viestin nyt tänne; varokaa kaikkia lääkärikeskus Artesia Helsingissä, mm. Martti Heikkinen ent.julkisella toiminut lääkäri tekee lääkekokeiluja siellä. Varokaa myös muita Mikonkadulla toimivia lääkärikeskuksia jotka tekevät lääkekokeiluja!


    • sertindoleOnPaskaa

      1. Sertindoli eli Serdolect. Kaikista karmeinta kamaa mitä olen suuhuni pistänyt. Olo oli kuin olisin hulluksi tullut. Jossain ihmeen kuplassa olin. Numero 2 ja 3 on kyllä kaukana tästä lääkkeestä.

      2. Tratsodoni eli Azona. Pyörryin noin 15 minuuttia lääkkeen oton jälkeen. Tuota toistui muutama päivä kunnes lopetin lääkkeen oton.

      3. empä keksi kamalia enää

    • lepolääke

      1. Leponex
      2. Leponex
      3. Leponex

    • KillVK

      1.Olanzapiini eli zyprexa
      2.Efexor depot eli venlaflaxiini
      Efexor muutti muutti minua naismaiseksi ja aloin tosissani miettiä jopa sukupuoleni vaihtamista naiseksi muutaman vuoden käytön jälkeen. Nosti myös painoa kevyet 50kg. Mutta pahin on tuo zyprexa. 3kk:n käyttö tuhosi minut kokonaan, en pysty tuntemaan kunnolla tunteita, mikään ei kiinnosta, ahdistaa usein ja lihoin 20kg tuona aikana. Olen vain henkisesti enää varjo siitä mitä joskus olin. Ja lopetuksesta on jo 2vuotta.

    • Mies30veeee

      Aika heikko oot.Lihottaa zyprexsa kyllä mutta ei kaikkia sekota.Paras psykoosi lääke.Laihduttaa voi kuurin jälkeen.Itse laihdutin 25kg.

      Itse söin tuon 3kk myös (lain maksimi suljetulla)... zyprexsaa diapamia nesteenä silloin tällöin,en tosin suostunut ottamaan kuin n.joka toinenkerta sitä.Ei mitään haittoja ole tullut.Harhat lähti ja nyt vuosien jälkeen elämä on hyvässä kuosissa. Skitsofrenia diagnoosi tuli mutta töissäkin olen ollut 5vuotta vakituisena ja nyt olen kouluttautumassa parempipalkkaisiin hommiin.Pää toimii paremmin kuin koskaan ja elämä hymyilee.

      • KillVK

        Sinulla olikin sairaus, johon tuo lääke ehkä puri. Minulla ei ollut sairautta ja tuo lääke vei minulta minun ainoan persoonani. Ja zypreksa sekoittaa nälän säätelyn täysin, pystyin ahtamaan päivässä valtavat määrät ruokaa ja silti tuntui kuin en olisi syönyt viikkoihin.


    • gertge

      Sepram
      Citalopram
      Voxra
      Venlafaxin
      Opamox
      Levozin

    • rouva78

      Ketipinor
      Venlafaksiini
      Buspar

    • 5000

      Minulla on ollut joskus kauan sitten vanhan polven neuroleptejä, mm. Colxania ja Truxalia, kun menin psykoosiin. En tosin käyttänyt niitä kauaa, koska menin aivan sekaisin niistä. Se pelastikin minut normaaliin elämään. Nyt olen käyttänyt Risperidonia lähes kuusi vuotta, koska jäin koukkuun siihen. On kyllä karmea lääke. Tajunnantason laskua, hengitysvaikeuksia ja toimintakyvyttömyyttä. Olen yrittänyt itse lopettaa kaksi kertaa käytön liian nopeasti, ja siitä seurasi psykoosi ja sairaalaan meno. Nyt olen lähes vuoden vähentänyt hyvin hitaasti sitä, ja olen saanut vähennetyksi lähes puolet. Tapaan terveysaseman lääkärin lähiviikkoina. Hänen pitäisi seurata tilannettani, ja vähennys pitäisi kuulemma tehdä hänen valvonnassaan, mutta lopettaa ei pitäisi kokonaan. Psykiatri kirjoitti polin loppulausuntoon sellaista tekstiä, että se ei kokonaan pidä paikkaansa. Aion joka tapauksessa hitaasti lopettaa Risperidonin syömisen. Tiedän kaikki haittavaikutukset ja seuraukset tämän lääkkeen pitkäaikaisesta syömisestä. Nyt en tiedä, mitä lääkärille kannattaisi sanoa tilanteestani. Siis siitä, että olen jo kohta vuoden vähentänyt lääkettä jo polilla ollessani, vai jättääkö kertomatta.

    • lääkkeensäätäjä

      Ei kannata kertoa turhaan, vähentele vaan itsekseen niin pääset varmasti siitä eroon ajan kanssa.

    • sff

      Truxal (klooriprotikseeni)
      Lamictal (lamotrigiini)
      Stella (tsolpideemi)

      • Päihdelääkäri2

        Omatoiminen kerää itse luonnostä lääkkeet. Esimerkiksi Vareiaanajuuresta tehty lääke (kauppanimi Valrian) on muistaakseni ainoa reseptivapaa PKV-lääke. Toisaalta virmajuurta siinä on niin vähän, että vaikutus on täysin marginaalinen. Virmajuuri on Suomen luonnonvarainen kasvi ja melko yleinen. Kasvaa jokivarsilla ja märissä oloissa ja sitä ei saa sekoittaa Myrkkykeisoon ja Murkkykatkoon, jotka tappavat alle 5 tunnissa. Virmajuuren keräämistä suositellaan ainoastaan kokeneille kasvinharrastajille sekoittamisvaaran takia Myrkkykeisoon ja Myrkkykatkoon.

        Virmajuuresta saa kunnon rauhoittavat teet. Se haisee kamalalle, mutta sillä on useita elimistöä parantavia ominaisuuksia.

        Virmajuuresta kun valmistaa huolella noin 20-40 kertaa voimakkaamman liuoksen teehen (apteekkien mitättömiin puristeisiin verrattuna), niin uni alkaa maittaa eikä mitään pökerryksiä aamulla eikä huonoa oloa.

        http://www.luontoportti.com/suomi/fi/kukkakasvit/rohtovirmajuuri Virmajuuri

        http://www.webmd.com/vitamins-supplements/ingredientmono-870-valerian.aspx?activeingredientid=870&activeingredientname=valerian Valeriaana


    • suurinhuijaus

      Risperdal
      Levozin
      Kaikki psyykelääkkeet on ollut p...stä. Enemmän haittaa kuin hyötyä.
      10 vuotta lääkkeettömyyttä ja olo on normaali!

      • isdebra

        Risperidoni lihotti rakettimaisesti 10 kg, turvotusta tietenkin mukana. Jätti huonon olon lopettamisen jälkeenkin.
        Venlafaksiini aika neutraali. Auttoi painonpudotuksessa, ilmeisesti noradrenaliinivaikutuksen kautta.
        Haloperidoli oli aluksi karseen jäykistävä ja teki pakkoliikkeitä/kouristuksia; kieli työntyi suusta tai veti kitalakeen. Jalkaa veti koukkuun, hartioita yhteen.
        Sittemmin ollut paljon lievemmät sivuoireet, jotenkin pönttömainen olo. Tehokas lääke sinänsä.
        Noita ei missään tapauksessa kannata käyttää vuositolkulla ettei elimistö "opi" niitä saamaan.


    • exnarkki

      Kaikki vanhemman polven neuroleptit. Orsanil, larkku, cloxan. Laskivat verenpaineet vaarallisen matalalle ja vaan pyörtyilin. Serenase teki lääkeparkinsonismin, josta kyllä toivuin. Levozin vei voimat.

    • Tällaset

      Risperdal
      Zyprexa
      Seroquel
      Venlafaxin
      Cipralex
      Abilify

      Kaikista olen päässyt eroon.
      En ota ikinä enää mitään myrkkyjä.

    • Anonyymi

      lito, levotzin,

      • Anonyymi

        Litossa oli kyllä aika pahat haitat.Oli pakko tehä se ratkaisu että otin litoa vain litokoetta edeltävänä aikana.


    • Anonyymi

      Risperdonia pakkolääkittiin n puolivuotta vaikka siitä ei ollut mitään hyötyä.
      Onneksi ei ole sitä kauhua enää tarvinut kokea.

    • Anonyymi

      Risperidon on ollut ihan hyvä täällä. Mutta escitalopram oli kamala. Teki minusta ihan muumion.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe