varakas mies

moneyyy

hei, haluan auttaa sinua taloudellisesti. asun helsingissä!

40

291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaton1

Millä ehdoilla ja minkälaisia summia on tarjolla?

• varmaan perää lohkasemalla pienehkö summa rahaa.

• JeremyRon

Ja mikähän on vaihdon väline?

• tytsyyyyyyyyyy

hei. lainaatko 500e? oon maija22 hki

• Nainenpulassa
      • Nainenpulassavielä

• veliii
        Nainenpulassavielä kirjoitti:

[email protected]

rahaa on kuka haluaa. olen vantaalla mies 55

• jeesasmua

• Luottotiedoton

• Mikko-ok

Apu kelpaisi kyllä, mutta valitettavasti ei helsinkiläiseltä. Kaikki helsinkiläiset ovat varallisuuttaan liioittelevia mullkkuja, siis muuta Kouvolaan!

• ApuaKaipaavaNainen
      • veliiii

mistä päin olet?

• ApuaKaipaavaNainen

Pääkaupunkiseudulta.

• veliiii
        ApuaKaipaavaNainen kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulta.

sun maili ei toimi.

• ApuaKaipaavaNainen

• köyhäopiskelija

FI2913275000100845 sinne vaa avustuksia jos on mahollista

• 4rf

Hei, Kertoisitko vielä koko nimesi ja mikä on tuon tilinumerosi kotikonttori?

• maniii

hei. haluan auttaa sinua 10e----2000e olen hkissä

• citylady

• takuumies_123

• eskola65
    • jsjsjejdjdjejejej

Pelihän on ihan selkeä, 120-350 eur laaki.
      Naaraspuoleinen olentohan on jo evoluutiobiologiassaan ohjelmoitu tarjoamaan pesää etuisuuksia vastaan, ihmisillä se vain moraalisyistä piiloitetaan.

Naiset opetetaan jo pikkutyttöinä naimaan yhteiskunnallisesti korkeammalle malliin ota rikas ja komea mies itsellesi.

Ei tarvitse kuin seurata simpanssiyhteisön edesottamuksia niin jo on tavara ihan luonnostaan pelivälineenä ruuan tai johtosimpun huomion ostovälineenä.

Tilastotiedekin tukee tuota väittämää, mies on muuli mikä rahoittaa ja nainen ostettava hyödyke mikä rahastaa.

Nyt tulee muistikuvatietoa tilastoista.

95% ylimpään tulodesiin kuuluvista miehistä on jumiutunut parisuhteeseen mutta vain 4% alimpaan tulodesiin kuuluvista on samassa tilanteessa.

Yli 90% naisista on nainut utseään paremmin tienaavan ukon itselleen vaikkakin keskiarvollisesti näin pitäisi olla tilastollisesti vain 55%.. eli taloudellisesti lähes joka toinen pitäisi olla taloudellisssti akkavaltqin3n mutta nyt ei ole edes joka kymmenes.

Summarum, 9/10 naisista nai rahaa ja statusta, loppu tulee bonuksena..

itseni nostaneena parhaaseen prosenttiin tulollisesti tuo on ruvennut jo vaikuttamaan parisuhteeseenki ja parinvalintaanin.

tilanne on vähänkuin olisi saanut lottovoiton, jo tuo oman akan käytös muuttui, seksiä on tarjolla vaikka joka päivä vs entiseen 1x kk, aamiainen tuodaan sänkyyn jne mikä alkoi samana päivänä kun möin yritykseni x miljoonalla..

• miäxxx

Täällä ei kukaan auta ketään. Tyhjiä lupauksia ym. Leikkivät pulassa olevien kanssa.

• Et taida edes käydä lukemassa vastauksia??!!

• moneyyyy

luetaan kommentit ja autetaan

• Miten autat??

• senkki

Tarjoaa rahaa palveluita vastaan..

• perintö

rahaa on! iso perintö tuli!!asun vantaalla

• Minäxx

Kusettaja.

• Minäxxx

Täällä on tarjottu lainaa ja viestinä tullut tiettyjä ehtoja. Ne eivät ole olleet kynnys minulle.

Kun on pahassa jamassa, pystyy kyllä ne täyttämään. Ongelma on se että "rahanlainaaja" onkin tehnyt oharit ja vaikka on ollut olevinaan selvä peli asian suhteen, on toinen jätetty ns. oven taakse suuren vitutuksen kanssa. No..oppia ikä kaikki. Itse olisin tarjoutunut maksamaan lainasumman kokonaisuudessaan takaisin jo kuukauden päästä ja tämä ylimääräinen olisi ollut vain ns. "korkoa". Tässä näkee että kaikkiin vedätyksiin ei kannata lähteä vaikka mikä kriisi on päällä. Uskon kuitenkin ihmisten hyvyyteen vielä, itsekin autan jos pystyn läheisiäni useinkin. Täällä on kaikenlaisia sairaita liikkeellä joten yrittäkää välttää rahanlainausta tuntemattomilta. Asiat kyllä järjestyy aina vaikka tuntuu hetkittäin ettei toivoa ole.

• kaikkealöytyy

Onha tuossa toinenkin puoli. Yksi asiakasfirman työntekijä, sellainen 50 mies kertoi tarjonneensa netin kautta pikavippiä "neidille". Rahat piti hakea miehen luota ja samalla "maksaa" ensimmäinen korkoerä. Mies odotteli hermostuneena ikkunan ääressä tätä naista. Sitten hän ilmestyi. Kirjeenvaihdossa kuvatun näköinen nainen tuli autosta ja samalla tuli joku isokokoinen mies mukaan, molemmat suunnistivat miehen rappukäytävää kohti ja hetken päästä soi ovikello. Mies ei avannut ovea. No, en olisi avannut minäkään.

• elänarise

Hee muualle höpäjämää. tääl lainataa rahhaa ja turka ruikuttajat sopii pyyhellä aivan muualla.

• TyttöTiikeri

Kyllä mullekin ylimääräinen kelpaisi- tulevaisuus näyttää melko synkältä. Mutta avuntarjoajat ovat yleensä muualta kuin Keski-Suomesta :(

• PerttiEerikki

Minä olen parrakas mies ja voin tarjota palveluja, varakkaalle miehelle rahaa vastaan.

• setoinen

Voisin lainata 100-500€ jos kerrotte vastineen. Ei ilmaista rahaa olekaan.

• nina--------

bebaa tulee olen pk seudulta .

• henrikk

haluan auttaa sinua! olen pk seudulta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      74
      4344
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3085
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3055
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2136
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1249
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1176
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1045
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1032
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe