Mikä mussa on

sähkömagneettiko

Mikähän siinä kun kulen joskus jossain jossa on valoja ne alkavat rätistä ja välkkyä aivan kuin imisin virtaa niistä ja joskus ne sammuvat? Ihan hävettää kulkea esim. kaupassa kun valot välkkyvät tai sammuvat ohi mennessäni ja joskus aiheutan myös kassalla kassakoneen menemisen epäkuntoon juuri kohdallani. Samoin liikkeiden sähköllä toimivat ovet tai liukuportaat menevät juuri kohdallani epäkuntoon. Joskus myös ohi menevä auto varsinkin jos sitä ajaa henkilö josta en pidä tai henkilö jolla minua kohtaan vihaa ja kaunaa niin hänen autonsa menee epäkuntoon juuri kohdallani.

Tänäänkin kaupassa juuri ollessani kassalla alkoi varashälytin huutaan, vaikkei kukaan ollut mitään varastanut se oli joku väärä hälytys, mutta sopivasti juuri kohdallani. Samoin epäonnea paljon elämässäni kun esim. tilaan jonku tuotteen nettikaupasta saan yleensä aina sen ns. maanantai kappaleen ja joudun palauttamaan sen.

22

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irtojohdot

      Oliskohan kaupan sähköt asentanut kauppias itse. Harrastelija saattaa tehdä hengenvaarallisia kytkentöjä ja ne voivat olla vaarallisia asiakkaille. Lisäksi ne ovat tietysti laittomia. Kyselepä, mitä se kauppias harrastelee muka osaavana.

      • sähkömagneettiko

        Tätä tapahtuu liian useissa eri kaupoissa ollakseen vain kyse kappiaan omista virityksistä.


      • puusähkömies

        Kylässäsi ilmeisesti yksi ainoa taitamaton sähkömies urakoi johtoja tietämättä mitä tekee.
        Jos ei sekään hyvä, niin käypä sitten mielenterveystoimiston tätien luona juttelemassa pehmosia.


    • marsmarstklle

      Ja jostain kumman syystä kukaan muu ei tietysti huomaa mitään erikoista vilkkumista missään. Optikon pakeille. Se auttaa silmävaivoissa ja äänihäiriöissä on korvalääkäri sitä varten.

      • sähkömagneettiko

        Kyllähän sen huomasi kaikki, mutta eivät välttämättä tajunneet, että se musta johtuu. Nykyisin en käykään enää kaupoissa vaan käytän juoksupoikaa asioillani.


    • sähkömagneettiko

      Niin onhan niitä muitakin ongelmia ollut tässä elämäni varrella kun olen liikkunut tuolla. Monesti kohdallani tapahtuu jokin onnettomuus kun kulen tuolla. Ja sitten kun olen läheisemmissä tekemisissä jonku ihmisen kanssa tälle sattuu monesti jotain todella epäonnista tai pariki kertaa on henkilö kuollut.

      • lopettakaa.jos.viitsitte

        Ei hei kuules ole noin, miksi te ette kerro hänelle totuutta vaan te puhutte pelkkää paskaa. Kukaan ei oikeasti ole kuollut eikä tule kuolemaankaan!


    • sähkömagneettiko

      Niin no onhan sitä vielä sellaistakin ongelmaa ollut, että saan firmat konkurssiin eli jos mä ostan jonku tunnetun menestyvän yrityksen osaketta ei aikaakaan kun se menee konkurssiin tai jos tilaan jostain firmasta tavaraa sekin yhtiö menee aika äkkiä konkurssiin.

      Että tällaista pientä.

      • lehdestäluettua

        Luettuani eräästä hengellisestä lehdestä artikkelin "syyllinen vai ei-syyllinen", ajattelin että tämä sopisi vastaukseksi kun pohdit näitä asioita:
        1. Oikea syyllisyys liittyy aina väärään tekoon tai laiminlyöntiin
        2. Väärä syyllisyys syntyy pohjimmiltaan rakkauden vajeesta
        3. Jumala tahtoo vapauttaa sekä todellisesti syyllisen että suotta syyllistyvän


      • vieläedelliseen

        Tässä vielä lisää ap:lle samaisesta lehdestä...

        Turhaan syyllistyjän on hyvä oivaltaa, ettei olekaan niin mahtava, että voisi olla syypää kaikkeen, esim. kirjoittamasi konkurssit ja pörssiosakkeet ym.
        Eli suotta syyllistyjä saattaa pahimmillaan kokea olevansa syypää kaikkeen.
        On tärkeää päästä eroon itsensä moittimisesta.


      • vieläedelliseen2

        Ihminen on vähän niinkuin magneetti ja vetää puoleensa tietynlaisia ikäviä tilanteita jos ajatukset ovat kovin negatiivisia.
        Hyvä on jos esim.ulkoilet paljon kauniissa luonnossa, luet rakentavaa ja hyvää kirjallisuutta, tapaat kunnollisia ystäviä ja pidät ajatuksesi mahdollisimman positiivisina, niin eiköhän nuo ilmiöt lopu aikanaan.

        Tämä oli vielä siinä lehdessä jota lueskelin, ja jota voisit myös miettiä:
        Väärän syyllistyvän taustalla voivat olla
        - aiheetonta syyttelyä
        - mitätöimistä
        - moittimista
        - vähättelyä
        - hylkäämistä
        - kiusaamista
        - liian tiukkoja rajoja
        - kohtuuttomia rangaistuksia
        - syntilistoja
        - Jumalalla peloittelua
        - muut asiat


      • tämä-on-totuus
        vieläedelliseen2 kirjoitti:

        Ihminen on vähän niinkuin magneetti ja vetää puoleensa tietynlaisia ikäviä tilanteita jos ajatukset ovat kovin negatiivisia.
        Hyvä on jos esim.ulkoilet paljon kauniissa luonnossa, luet rakentavaa ja hyvää kirjallisuutta, tapaat kunnollisia ystäviä ja pidät ajatuksesi mahdollisimman positiivisina, niin eiköhän nuo ilmiöt lopu aikanaan.

        Tämä oli vielä siinä lehdessä jota lueskelin, ja jota voisit myös miettiä:
        Väärän syyllistyvän taustalla voivat olla
        - aiheetonta syyttelyä
        - mitätöimistä
        - moittimista
        - vähättelyä
        - hylkäämistä
        - kiusaamista
        - liian tiukkoja rajoja
        - kohtuuttomia rangaistuksia
        - syntilistoja
        - Jumalalla peloittelua
        - muut asiat

        Minä olen jo vuosi laittanut turvani Jeesukseen ja se on kannattanut.


    • ohhochoich

      Jos noinkin kauan pitää suoltaa samaa paskaa, niin suosittelen jo lähesteisikin terveyden kannalta sulle pikaista terveyskeskuskäyntiä ja psykiatriseen hoitoon hakeutumista.
      Samat sanat tuolle jeesustelijalle. Vai pitääkö sanoa jumalastelijalle.

      • jätä-se-rauhaan

        Kuka luulet olevasi ja mitä teet tässä paikassa? Miksi kirjoiti tuollaista?


    • WolfgangPauli

      Nobel-palkittu fyysikko Wolfgang Pauli kertoi aikoinaan kokemuksistaan teknisten laitteiden vikaantumisista läheisyydessään. Ilmiöllä on nimikin "Pauli effect". Paulin mielestä kyseessä oli Carl Gustav Jungin esittämän synkronisiteetin (samanaikaisuuden) ilmentymä. Voidaan esimerkiksi ajatella, että kyseinen ilmiö on "psykologinen", tietoisuuden kohdentumiseen liittyvä asia, siten että ihmisen (tai useampienkin ihmisten) huomio kiinnittyy tietyn tyyppisiin ilmiöihin, joille on löydettävissä keskenään, tyypillisesti alitajuntaisesti synkronisiteetti. Tuo liittyy toisaalta ns. vahvistusvinoumaan ja virhepäätelmiin.

      Kuitenkin toisaalta sillä on ihmisen kognitiossa myös rakentava rooli, jotta kaoottiset ja ylirunsaat aistisignaalit saadaan ylipäätään jäsennettyä vastaamaan edes jotakin vaihtoehtoisista tulkinnoista. Huomion kiinnittyminen teknisten laitteiden vikaantumiseen yms. on tietysti vain yksi lukemattomista vaihtoehdoista. Kun ruuvit ovat ns. vähän löysällä, niin se edistää luovuutta. Toisaalta, jos ruuvit ovat liian paljon löysällä, niin vaarana on tulkintojen muuttuminen enemmistön näkökulmasta liian oudoiksi. Synkronisiteetti liittyy korrelaatioon, mutta korrelaatio ei ole sama asia kuin kausaliteetti. Synkronisiteetti on hyvin mielenkiintoinen asia. Tietty ilmiö on tulkittavissa eri tavoilla riippuen siitä, minkä kanssa se esiintyy samanaikaisesti. Etenkin kun tulkinta tapahtuu alitajuntaisesti, niin vaikutus on subjektiivisesti hyvin vakuuttava.

    • Minä jopa sammutan katuvalot. Ilmiö siis on todellinen sekä sinun että minun kohdallani. Kenties olemme jonkinlaisia sielunsisaria. Älä pelkää, olemme kaikki samaa tietoista energiaa, joten ei ole ihme, jos yksilöllinen tietoisuutemme muuttaa teknisten laitteiden värähtelyä.

    • Ystävä33

      Miten olisi energiahoidot jossa oppisit myös hallitsemaan omia energioitasi? Negatiivinen ajattelu lisää negatiivisuutta ympärilläsi. Ole ylpeä siitä mitä olet ja sivuuta ihmisten pahat sanat. Alat lukemaan aiheeseen liittyvää tietoa ja opettelet hillintää ja hallintaa. Elämä on mukavaa kun sen oikein oivaltaa!!!

      • nihim

        Hihii, mullakin on ollut näitä tällaisia, enkuks electrik(kc) phenomenom ilmiöitä. Katulamput ja sisällä valot. Extreme tapaus, kun kerran kotia hälytettiin ambulanssi ja itkuisena istuin sohvalla kivuissa ja ärtyneenä kattolamppu alkoi välkkymään ihan siis kunnolla, paitsi ettei kukaan muu kuin minä oikeasti pistänyt merkille tätä asiaa..:D Se oli hauskaa näin jälkikäteen ajateltuna vaikka itse vähän paskana olinkin. voihan se tietenkin kaikkina niinä kertoina olla sattumaakin, mutta who knows jos tyyppien ympärillä voisikin olla jotain energiaa tai sähkö mangetismia, mitä lie...:D


    • kusipäät.asialla

      Mionä luulen vain että kauppoihin rekrytoidaan stalkkereita tietoisesti tai tietämättä tai joku murtautuu järjestelmiin, kyttää ja tekee häiriöitä. Eivät ne käyttäjistä johdu, poliisin pitäisi alkaa toimia oikein eikä väärin.

    • hjjhgjhgjghgh

      Minunkin kohdallani varashälyttimet soivat aina. Yleensä näen tämän jälkeen jotain tummia hahmoja myös jahtaamassa minua, mutta olen onneksi päässyt aina pakoon. Kumma juttu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe