Olen kahden kuukauden aikana nähnyt ainakin 8 painajaista. Muistan hämärästi kaikki jotenkin, mutta kerron nyt kolme viimmeistä.
1 uni
Olin uimahallissa ja ulkona oli kolme sota-autoa. Ihmisiä oli paljon paniikissa kolmessa rakennuksessa. Kukaan ei saanut poistua tai henki lähti. Rakennuksia pommitettiin ja ennen pitkään rakennus jossa oli, hajosin. Uneen liittyi yksi parhaista ystävistäni. Samalla yksi pommeista tuli rakennukseen. Joku mies otti sen käteen ja heitti meitä kohti. Pommi ei vielä ollut räjähtänyt mutta kun pommi lensi ystäväni viereen. Se räjähti. Otin hänen kädestään kiinni yrityksessä vetää hänet turvaan, mutta epäonnistuin ja käteni lipesi otteesta. Lensin itse ainoastaan turvaan. Silloin näin että ysystävälläni oli luodin jälkiä kehossa. (Tämän enempää en muista)
2 uni
Olin jalkapallokentällä (pelaan yleensä jalkapalloa kavereiden kanssa) kahden kaverini kanssa ja minulla oli Ase. (Ase oli AK-102) kävelin toisen kaverini luo ja otin häntä kurkusta kiinnu ja ammuin kolme kertaa häntä. Toinen ystävistäni katsoi vieressä ja sanoi sanoi: "Et uskalla", mutta olin itse eri mieltä. Odotin hetken ja ammuin toisenkin ystäväni. En tuntenut ollenkaa surua vaikka ystöväni. Hetken kuluttua kuulin poliisi autojen ääniäbja lähdin karkuun.
..........
Myöhemmin paras kaverini tuli valkoisella hevosella ratsastaen hakemaan minua luolasta joka oli aidattu piikkilangalla. Luola oli metsässä, ja jotenkin siellä tuntui pimeältä. En muista tuliko kaveri kunnolla luokseni vai mitä tapahtui.
3 uni
Olin tutussa kerrostalossa kellarikerroksessa. (Olin ollut kellarissa yksin Joskus) Kellari oli yksi pimeä käytävä jossa oli olia joka puolella. Kuulin pelotta pikku tytön laulua, tunnistin laulun mutta en ollut kuunnellut sitä ikuisuuteen. (Laulussa lauletaan vaan "La la la la" pelottavalla äänensävyllä) Kuulin pimeästä käytävästä askelia ja pienen valon kohdalla huomasin pikkutytön kävelevän katse maassa minua kohti. Hitain askelin. Tytöllä oli punainen mekko ja tummat hiukset. Hän oli karmiva.
Tässä kolme viimmeistä untani. 3 uni on viimmeisin uni.
Painajaisia
2
<50
Vastaukset
- ei_voi_olla_totta
En osaa nyt neuvoa sinua mitenkään, mutta tämä on todella outoa!! Minä näin jonakin yönä sellaista unta että olin jossain vanhassa isossa talossa ja sitten näin ulkopuolella metsässä kävelevän mustan hevosen, jonka jokainen askel oli korkea. Ja sen hevosen selässä istui joku nuori tyttö, jolla oli pelottavan valkoinen iho, tummat hiukset ja punainen mekko! Ratsukko tuli sisään taloon ja uni loppui. Voisiko joku auttaa minuakin??
Jos kaikki nämä unet ja viisi muuta ahdistavaa on nähty kuukauden sisään, voimme ajatella, että elämässäsi on tällä hetkellä erityisen stressaava ajanjakso. Ihminen ei yleensä ahdistu tyhjästä.
Tietyissä tapauksisa ahdistus voi selittyä sairaudeksi luokiteltujen aivotapahtumien seurauksena, mutten usko tässä tapauksessa olevan kyse mistään sellaisesta.
Ensimmäisessä unessa koit, että kaikki rakenteet ovat sortumaisillaan ympäriltäsi ja koit selkeätä pelkoa ja uhkaa.
Seuraavassa unessa katkaisit suhteesi ystäviisi varsin peruuttamattomalla tavalla. Et kokenut surua heidän poismenonsa johdosta, koska aiheutit sen itse.
Kolmas uni on kuvastaa silkkaa pelkoa. Mainitsit lapsuuden tapahtuman, että olit jäänyt yksin kellariin. Voimmeko siis olettaa, että yksin jäämisen ajatus ahdistaa?
Kenties olet vaihtamassa koulua taikka työpaikkaa, elämänmuutos vaikuttaisi ajatuksissa olevan läsnä. Sanomattakin on selvää, että muutos pelottaa. Mikään ei ole sen jälkeen niinkuin ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771