Klubi, jossa harrastetaan seksiä

qww

Onko Suomessa tai edes ulkomailla sellaista klubia/baaria/muuta paikkaa, jossa ihmiset saa harrastaa seksiä niin, että muut voivat katsella tai osallistua itse touhuun?

Kiinnostaisi tyttöystävän kanssa katsella, kun muut parit panevat ja mahdollisesti itsekin panna kahdestaan tai muidenkin kanssa.

Asiallisia vastauksia kiitos!

8

5425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öasfksaödfl

kirkkonummella kai on joku mesta, villi ira tai jotain, en tiedä tarkemmin mutta googlaa noilla hakusanoilla

• kokemustaon

Googleta swinger club niin saat vastaukseksi tuollaisia paikkoja ympäri Eurooppaa. Suomessa ei taida olla mutta itse olen käynyt Prahassa ja Budapestissa kyseisissä paikoissa. Olen mennyt yksinäisenä miehenä ja hommiin olen paikallisten naisten kanssa klubeilla päässyt. Eikä tämä ole mitään itsekehua vaan ihan faktaa. Vaalea suomalainen mies kiinnostaa paikallisia.

• saisaisaisai

Meilläkin samansuuntaisia toiveita. On vielä aika kaukana se että ryhmäseksissä paneskelisimme vieraiden kanssa mutta kiihottavaa olisi olla paikassa missä toiset pariskunnat paneskelevat ja itse panisimme keskenämme. Kenties siitä tilanne joskus voisi edetä vaikka mihin mutta alkuun olisi parempi mennä bileisiin jossa on ihan ok olla vaan keskenämme.
      Finswingersissä järjestävät bileitä ja varmaan usuttaisivat sinne mukaan vaan mutta FS palstalla eivät pahemmin jaa kokemuksiaan siitä miten hommat kulkee tapaamisissa. Olisi kiva kuulla kokemuksia tälläisesta omapari-lähtökohdasta.

• kannattaakysyä

FS illat ovat ihan (hmm.. no lähes) tavallisia ravintolailtoja ja mitä tapahtuu virallisen osuuden jälkeen on sitten jokaisen itse päätettävissä. Jäsenten omissa yksityisissä bileissä tilanne on justiin sitten sellainen mitä läsnäolijat tahtovat. Jos on FSn jäsen ja huomaa jonkun etsivän porukkaa bileisiinsä, varmaan kannattaa kysyä järjestäjiltä millaista illanviettoa ovat suunnittelemassa. Minä en ainakaan tykkäisi jos meidän bileitä joku alkaisi purkamaan FS-sivuilla tai muuallakaan, kokemusten pitäminen omassa tiedossa on yksi tämän harrastuksen perusasioista.

• Siinä_valittavaa

Suomessa muutamia kymmeniä, Euroopassa satoja tai menee kyllä kai yli tuhannen.

• romeo53

FS on ihan hyvä sieltä voi löytää sopivaa seuaa esim mökkibileet...

• nousdeuxjajokumuu

www.wildclub.fi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1426
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1345
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1130
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1026
    5. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      13
      929
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      888
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      878
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      816
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      677
    Aihe