Onko Suomessa tai edes ulkomailla sellaista klubia/baaria/muuta paikkaa, jossa ihmiset saa harrastaa seksiä niin, että muut voivat katsella tai osallistua itse touhuun?
Kiinnostaisi tyttöystävän kanssa katsella, kun muut parit panevat ja mahdollisesti itsekin panna kahdestaan tai muidenkin kanssa.
Asiallisia vastauksia kiitos!
Klubi, jossa harrastetaan seksiä
8
5425
Vastaukset
- öasfksaödfl
kirkkonummella kai on joku mesta, villi ira tai jotain, en tiedä tarkemmin mutta googlaa noilla hakusanoilla
- kokemustaon
Googleta swinger club niin saat vastaukseksi tuollaisia paikkoja ympäri Eurooppaa. Suomessa ei taida olla mutta itse olen käynyt Prahassa ja Budapestissa kyseisissä paikoissa. Olen mennyt yksinäisenä miehenä ja hommiin olen paikallisten naisten kanssa klubeilla päässyt. Eikä tämä ole mitään itsekehua vaan ihan faktaa. Vaalea suomalainen mies kiinnostaa paikallisia.
- saisaisaisai
Meilläkin samansuuntaisia toiveita. On vielä aika kaukana se että ryhmäseksissä paneskelisimme vieraiden kanssa mutta kiihottavaa olisi olla paikassa missä toiset pariskunnat paneskelevat ja itse panisimme keskenämme. Kenties siitä tilanne joskus voisi edetä vaikka mihin mutta alkuun olisi parempi mennä bileisiin jossa on ihan ok olla vaan keskenämme.
Finswingersissä järjestävät bileitä ja varmaan usuttaisivat sinne mukaan vaan mutta FS palstalla eivät pahemmin jaa kokemuksiaan siitä miten hommat kulkee tapaamisissa. Olisi kiva kuulla kokemuksia tälläisesta omapari-lähtökohdasta.- kannattaakysyä
FS illat ovat ihan (hmm.. no lähes) tavallisia ravintolailtoja ja mitä tapahtuu virallisen osuuden jälkeen on sitten jokaisen itse päätettävissä. Jäsenten omissa yksityisissä bileissä tilanne on justiin sitten sellainen mitä läsnäolijat tahtovat. Jos on FSn jäsen ja huomaa jonkun etsivän porukkaa bileisiinsä, varmaan kannattaa kysyä järjestäjiltä millaista illanviettoa ovat suunnittelemassa. Minä en ainakaan tykkäisi jos meidän bileitä joku alkaisi purkamaan FS-sivuilla tai muuallakaan, kokemusten pitäminen omassa tiedossa on yksi tämän harrastuksen perusasioista.
- Siinä_valittavaa
Suomessa muutamia kymmeniä, Euroopassa satoja tai menee kyllä kai yli tuhannen.
- romeo53
FS on ihan hyvä sieltä voi löytää sopivaa seuaa esim mökkibileet...
- nousdeuxjajokumuu
www.wildclub.fi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181130- 211026
Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras13929Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677