Että palstanne olisi näivettymässä?
Ahkerasti ja runsaastihan osallistutte toistenne avauksiin ja keskusteluihin.
Mittaria ei ole enää. Mutta luvut ketjujen perässä todistaa siis muuta.
Huminaa, kitinää, napinaa...
9
<50
Vastaukset
Olen yksi meistä...
http://youtu.be/mVBvsNPq3yM- k_kk
Eikös nää ollu nyykreenin poikia?
Tziisus koistinen sano nii. k_kk kirjoitti:
Eikös nää ollu nyykreenin poikia?
Tziisus koistinen sano nii.Niin minustakin näyttivät tutuilta kavereilta.
Olen niin Krista Kososen fani, että.
Mainio näyttelijä ja tässä hupiohjelmassa on tämän hahmon luonut osuvasti, hymyä ja liikkeitä myöten.
- juna.kulkee.vaan
Kuka on kitissyt, palsta toimii hyvin, joskus on hiljaisempaa ja sitten taas vilkkaampaa.
Tuota tarvitse ihmetellä. - toivoa.täynnä
Ensinäkemän perusteella sanonpan vain, piristy pahin on vasta edessä...!
- 1eero
Pympiminen kyllästyttää. Taidan siirtyä itsesääliin,"
- äimänkäkenä
Todella hyvä aloitus, mistä sinä näitä keksit.
- LuulenPA_niin
Maailma on täynnä taikureita.
Heidän on helppo vetäistä hatusta.
Ja aina onnistuu. - 1eero
LuulenPA_niin kirjoitti:
Maailma on täynnä taikureita.
Heidän on helppo vetäistä hatusta.
Ja aina onnistuu.Sanoja maailma pullollaan asettajalla taito hyppysissä laitella oikeaan järjestykseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743610Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472866Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1572757Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592103- 1601830
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231358Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391322- 251272