Kohtalonköynnökseni on kukkinut yhtäjaksoisesti yli vuoden, onko se normaalia vai olenko hyvä viherpeukalo?
Kohtalonköynnös
3
613
Vastaukset
- T.N
Meillä tuo köynnös tiputtaa syksyllä lehtensä ja vaipuu talvilepoon. Sitä en osaa sanoa kestääkö kukkasi sen että siltä on jäänyt kokonaan lepoaika väliin. Meillä kun on puulämmitteinen vanha talo niin tuo huoneilman viileneminen hoitaa tuon lepotilan automaattisesti. Vaihdoin nyt uuden mullan kukalleni ja nyt on jo havaittavissa uusien lehtien alkuja. Kesästä syksyyn se aina kukkii kauniisti. Talvella sitten tiputtaa lehtensä jolloin muotoilen sen taas pensasmaiseksi.
- Yx vaan
No kyllä oot hyvä viherpeukalo. Mulla on ollut kohtalonköynnös vuoskikausia eikä oo ikinä kukkinut.
- AnnLee
Minulla Kohtalonköynnös kukkii nyt vasta ensimmäistä kertaa. Olen todella iloinen sillä nyt suku näkee ensimmäistä kertaa miltä kukkivat kukat näyttävät. Isoäidilläni ja äidilläni on ollut kohtalonköynnökset jo kymmenen vuotta ja ne eivät ole koskaan kukkineet. Minulla kasvi on ollut nyt noin kolme vuotta. Sain sen taimena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840