Muistatteko kun kerroin Räikkösen talosta.

lukihäiriöinen

Tässä on nyt faktat muille palstalaisille median kautta.(vieläkö tekee mieli asua merenrannalla)

Kosteus vaurioita ja tätä hän yritti kaupitella liki 15 milj eurolla,mutta palstalaiset tiesi että kyseessä on ongelma talo vaikka maksaa mitä niin se ei ole tae kuntoisuudesta.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1424150122522.html

12

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukihäiriöinen

ongelmat ovat vaikuttaneet asukkaiden terveyteen ja turvallisuuteen ja aiheuttaneet sen, että rakennuksesta on tullut osin asumis- ja käyttökelvoton.

Nolla euron talo jälleen.

• Peliselvä

Selvä peli.

Kimin miljoonat suli.

• lukihäiriöinen

No ei tässä oikeastaan ole kimin talous kyseessä merkittävästi vaan sen joka jos olisi ostanut kyseisen kohteen niin olisi ollut hänelle huonompi juttu,terveys olisi voinut mennä,kimillä on rahaa mennä minne vaan mutta kaikilla ei ole.

• jasittenhomehtuupystyyn

Saven talot ovat kaikki homeessa monet ei vain sitä tajua kun maaperä ei ime vettä niin talosta tulee pesusieni.

• KASSULLA-ON-GAUHEETA

Räikkösten olisi kannattanut vain asustella siellä Helsingin keskustassa sijaitsevalla laatukassulla. Näin olisi helposti vältetty lähes kaikki ongelmat ja käräjöinnit.

• Jopas-vitsin-murjaisit

Laatukassulla

:D

BUUA-HUAHHAHHHAHHHAAAAA

• Mitenköhän se merenranta nyt taas tähän liittyi?

Olen asunut merenrannalla. Muuten mukavaa, mutta hemmetin tuulista. Saatan kyllä muuttaa jatkossakin.

• tyhjänpuhujat

Ja sinullako ei ollut aikaa tehdä uutta taloa?täällä vain istut.

Taisi olla niin ettei rahkeet riitäneet eli rahaa ei ole etkä saa pankistakaan ja sua pelottaa koska mitään nousuaikaan ei tullut vaikka kuinka väitit täällä.

• tyhjänpuhujat kirjoitti:

Ja sinullako ei ollut aikaa tehdä uutta taloa?täällä vain istut.

Taisi olla niin ettei rahkeet riitäneet eli rahaa ei ole etkä saa pankistakaan ja sua pelottaa koska mitään nousuaikaan ei tullut vaikka kuinka väitit täällä.

Vai ei nousua tullut... Huhhhuh mitä denialismia. Tässä on ihailtu luokkaa 15 vuotta sitä minun väittämääni nousua. Tuona aikana asuntojen hinnat ovat nousseet aika reilusti, pörssit yleisesti oikein mukavasti ja elintaso suorastaan raketoinut.

Toki kaikki eivät siitä hyötyneet. Ilmeisesti kuulut tähän joukkoon.

• tyhjänpuhujat

No kerro muille mitä olet nyt hyötynyt ostamastasi talosta kun hinnat nousi ja nousi?Kysehän oli talosta.Paljonko on rahaa nyt?

• lukihäiriöinen

No minä voin vastata sen puolesta.

Sillä mitään rahaa ole,sehän on tällä palstalla örvöttänyt liki 16 vuotta.

Se ei ole ostanut eikä myynyt mitään,kuse-ttanut kylläkin monta muulia ansaan.

Myyppäs nyt kun pitäs saada hillot näppiin,ei jumakauta joka uskoi tuota hyyppää niin otti takkiin ja rankasti,satuja saa kertoilla mutta todellisuus on ihan muuta.

Tämä lensi pilvissä hetki sitten ja nyt ei ole sitten aikaa,ei jumankauta mikä suhari,osoitti tien muuleille kohti helve-ttiä.

• KASSULLA-ON-GAUHEETA

Salonoja luuli tehneensä tilin OK-talolla vuonna 2006. Yhdeksän (ajatelkaa 9!) vuotta myöhemmin hän menettää tilin lakimiehille ja ties minne. Kauanko sitä oikein ollaan naimisissa OK-talon kanssa?? Ei se ehkä häntä rahallisesti kirpaise mutta kyllä tuollaisesta aina potutusta saa. Kun huonosti rakennetun OK-talon taakseen jättää, niin sen edestään löytää.

Muistan enää hämärästi missä asuin yhdeksän vuotta ja kaksi kassuasuntoa sitten. Eipä niitä asuntoja ole kauheasti tarvinnut miettiä jälkikäteen ja menettää yöunia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2697
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1987
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      36
      1392
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1133
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1050
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      966
    Aihe