sx4 vuosimalli -10 ,minkähänlaiset kaupat tuli tehtyä? trollit älkää vaivautuko.
Tuli ostettua
11
144
Vastaukset
- palomies_
Miten se tuli ostetaan? Myydäänkö ihan kaupassa?
- lare_rulaah
faijas on juoppo, niin ku säkin....runk runk vaa sul...
- sklfkldjfklgjl
Minkähänlaiset kaupat... öö... olisikohan oikea vastaus että autokaupat?
- runk_runk
mutsis on läskikasa juntti, niin ku säkin. jätkähän on selki runkku...
- U_R_an_asshole
runk_runk kirjoitti:
mutsis on läskikasa juntti, niin ku säkin. jätkähän on selki runkku...
äitis on lumppu joka ei edes tiedä kuka isäs on, todennäköisesti joku alkkis rapapuli. Toiset syntyy kultalusikka suussa mutta sinä synnyit kortonki pääs ympärillä ja 9kk hapenpuute vaikutti älykkyyteesi selvästi...
- housuun.meni
Tuliko syötyä.
- Nyk_SX4
Aika näyttää. Itselläni on toinen SX4 menossa ja olen tyytyväinen.
Jos haluat vähän asiallisempaa keskustelua, niin tuolta löytyisi englanninkielinen foorumi:
http://www.suzuki-forums.com/suzuki-sx4-forum/- aikanäyttää
Mitä se aika muka sitten näyttää?
- jabeeeaahh
se aika näyttää sitten, runkku. faijas näytti mutzilles ovee, ku mutzis oli jakanu väljää spurguil...
- KOKki145
kyllä se varmasti nää rantaruotsalaiset trolli ja saksan pähkinät aina pesee. minulla on saksan pellen karvaooppeli
ja joudui nyt vaihtamaan neljännen jakohihnan 240 kkm, tulppia ja öljyjä olen vaihtanut harvakseeltaan samoin renkaita. Aion ajaa 300kkm täyteen. Parhaita trolliprobakanseja ovat päätrolli hablunti ja kaikki KOKkit. Sekä tää EU ja nato.- KOKki145
olen mUUTEN ankarin karju runkkaamaan, musta kun puhutaan, niiN puHUTAAN himorunkkajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793