Tuli ostettua

tietämätön

sx4 vuosimalli -10 ,minkähänlaiset kaupat tuli tehtyä? trollit älkää vaivautuko.

11

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palomies_

Miten se tuli ostetaan? Myydäänkö ihan kaupassa?

• lare_rulaah

faijas on juoppo, niin ku säkin....runk runk vaa sul...

• sklfkldjfklgjl

Minkähänlaiset kaupat... öö... olisikohan oikea vastaus että autokaupat?

• runk_runk

mutsis on läskikasa juntti, niin ku säkin. jätkähän on selki runkku...

• U_R_an_asshole
        runk_runk kirjoitti:

mutsis on läskikasa juntti, niin ku säkin. jätkähän on selki runkku...

äitis on lumppu joka ei edes tiedä kuka isäs on, todennäköisesti joku alkkis rapapuli. Toiset syntyy kultalusikka suussa mutta sinä synnyit kortonki pääs ympärillä ja 9kk hapenpuute vaikutti älykkyyteesi selvästi...

• housuun.meni

Tuliko syötyä.

• Nyk_SX4

Aika näyttää. Itselläni on toinen SX4 menossa ja olen tyytyväinen.
      Jos haluat vähän asiallisempaa keskustelua, niin tuolta löytyisi englanninkielinen foorumi:
      http://www.suzuki-forums.com/suzuki-sx4-forum/

• aikanäyttää

Mitä se aika muka sitten näyttää?

• jabeeeaahh

se aika näyttää sitten, runkku. faijas näytti mutzilles ovee, ku mutzis oli jakanu väljää spurguil...

• KOKki145

kyllä se varmasti nää rantaruotsalaiset trolli ja saksan pähkinät aina pesee. minulla on saksan pellen karvaooppeli
      ja joudui nyt vaihtamaan neljännen jakohihnan 240 kkm, tulppia ja öljyjä olen vaihtanut harvakseeltaan samoin renkaita. Aion ajaa 300kkm täyteen. Parhaita trolliprobakanseja ovat päätrolli hablunti ja kaikki KOKkit. Sekä tää EU ja nato.

• KOKki145

olen mUUTEN ankarin karju runkkaamaan, musta kun puhutaan, niiN puHUTAAN himorunkkajasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      31
      3972
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1533
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1466
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1222
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      81
      1004
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      129
      1000
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      978
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      949
    9. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      775
    Aihe