... että se siitä EU:n yhtenäisyydestä!
http://www.france24.com/en/20150217-putin-visits-eu-friend-hungarys-orban-amid-ukraine-tension/
Putler tänään Unkarissa
3
<50
Vastaukset
- trollilopeta
Älä haukkuu toisen suurvallan naapuiinmaan presidentia,, mene haukkumaan oman maan presidentia pelkuuri. Miksi haukut naapurimaan presidentia. lopeta trolli joo. sika jos haukkut naapurimaan presidentia, trolli olet ja lopeta toimenta.teet hybridisotan naapurin valtaan vastaan. lopeta. trolli toiminta.
- YhteinenOngelma
Putin on melko suosittu Unkarissa, sillä samalla kun hän puolustaa Venäläisvähemmistön oikeuksia Ukrainassa hän tulee yleisesti puolustaneeksi kaikkien kieli ja kansallisuusvähemmistöjen oikeuksia. Unkari on toistuvasti syyttänyt Ukrainaa unkarilaisen vähemmistön syrjimisestä Ukrainassa. Unkarilaisia on Ukrainassa yhtä paljon kuin suomessa ruotsinkielisiä. (Venäjän kielisiä on liki 10 miljoonaa)
Huomattavaa uutisessa oli että Putinia vastaan mielenosoittanut ja pidätetty nainen oli ranskan kansalainen. Voisi kysyä miksi ulkomaalainen menee Unkariin osoittamaan mieltään ja huutelemaan vieraan valtion päämiehelle ? Ei sellaista suvattaisi Suomessa, vaan ulkomaan öykkäri vedettäisiin härmäläisten taholta kuonoon. Ei hittolaanen onko rantaruattalaisii 10 miljoona suomessa. Ei helvata miten ne sillee on kerinneet lisäntymään, tarttee nyt teherä noppeesti jotaki, kun 5 miljoonasta on 10 miljoonaa ruottalaista. En mää ittekkää tierä enää oonkos mä minkäkielinen mut sen mie tiiän et ei oo ollu mittää merkityst sille et onko öykkäri ollut ulkomaalainen tahi suomalainen, aina on tullu kuonoon härmäs, eikä silläkään oo ollu merkitystä onko huudellu vieraalle tai tutulle valtionpäämiehelle, vaan lähinnä siitä kuinka hyväs maistis on härmäläänen ollu ja siit onko härmälääsen omaa kunniaa loukattu, niin kuin härmäläisen omast mielest, joka taas riippuu siitä kuinka maistis on härmäläänen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2271993Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794