ERITTÄIN AMERIKKAMYÖNTEISELLÄ ASENTEELLA JA POLITIIKALLA NIINISTÖ SEKOITTI VUOSIKYMMENTEN HYVÄT SUHTEET NAAPURIIMME VENÄJÄÄN.KAIKEN HUIPPUNA HÄN HYVÄKSYI ILMAVOIMIEN HYÖKKÄYSHARJOITUKSET NATO-MAIDEN VIRON JA USAN KANSSA PIETARIIN.SEURAUKSET EI TÄHÄN LOPU.KAIKKI NATOMAAT OVAT POMMITUSTEN VUOKSI MYÖS ÄÄRIMUSLIMIEN KOHTEITA KUTEN TANSKASSA NÄHTIIN.JOTEN KUN SUOMALAISESSA OSTOSKESKUKSESSA RÄJÄHTÄÄ NIIN VÄLILLISESTI SYYPÄÄ ON NIINISTÖ JA SEN NATOKIIMAINEN APURIPORUKKA(Häglund,Stubb,Salolainen)VAIKEA YMMÄRTÄÄ SITÄ MIKSI JENKKIEN PUOLESTA SAADAAN SUOMIKIN NÄIDEN KAUHEUKSIEN KESKELLE.EI OLE KAVEREILLA ISÄNMAARAKKAUTTA TYÖSSÄÄN.
NIINISTÖN TUPLAVIRHE
6
87
Vastaukset
- eihuudeta
Miksi huudat täällä? Jätän kaikki huudetut tekstit väliin.
- Nyt_voita_pannulle
Ryssän trolli, suksi takaisin tehtaankadulle tai pietariin huutamaan ryssän propagandaa!
- dollari-luhistuu
Ei pelkää ketään maailmassa!On maailmat parhaat risteilyohjukset joita voisi jo pikkuhiljaa alkaa käyttämään.....
- ValitsePuolise
Ai, NATO ja USA ainoastaan provosoi? Ei venäjä lainkaan?
Just............. ja luulekko sillä olevan yhtään mitään merkitystä mitä ajattelemme Venäjästä? Pelkää sitä tai et, onko sillä merkitystä? Luottamus luodaan teoilla, käytännössä Venäjä on velkaa USA.lle ww2 avusta, ja nyt se saa paskaa niskaan tästä syystä... olisi kannattanut miettiä kannattaako tukea Venäjää tai rättipäitä... muslimeja ylipäätään... uusi natsi sikisi Putinissa ja on noissa rättipäissäkin natsi piirteitä, mukaan lukien pohjoiskorea ja kiina.- SEKOOMUS
Riippuu ketä uskoo.suomen kansan suhteen on menossa suuren luokan puhallus!Kun ei ole vaihtoehtoisia tiedotusvälineitä niin tulos on tässä.Minulle kertoi taannoin 11-vuotias poika että miksi Putin on tuollainen?Sotaisa ja menee vieraisiin maihin lupineen.Milloin Yle on valmis siihen että joku venäläinen kertoo näkemyksensä tapahtumista?Suomi demokraattinen maa???Ja paskat sanon minä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117