http://www.episcopalcafe.com/wp-content/uploads/2015/01/flower-growing.jpg
Pienikin taimi on hämmästyttävän vahva, se sisältää elämän ihmeen. Siksi sanat voivat olla niin voimakkaita jo alussa.
Sinua rakastaa niin moni
9
321
Vastaukset
- rakkaudenkäsi
Sinapinsiemen
siemenistä pienin
mutta maan liemin
kasvaa suurin puista
jot´ ei pillarikaan suista
mustasta mullasta
on valolla tieto kullasta
samoin kasvaa rakkaus
puutarhan pakkaus
hoitajan käsissä
sitä älä pidä säpissä
siis rakkaus ja hymy
siin´ elämänkierron lymy.
*hymy*- kiitos1
Kaunis runo.
- Tämäruno
Sai hymyn huulilleni :)
- Luonnonvarojentuhlaaja
Olen sinapinsiemen rutikuivassa maassa. Kuivetun ja kuolen tässä maassa ja kuivettunut maapölyni huuhtoutuu sateen mukana mereen eikä minua enää ole. Elämäni on ja on oleva täysin turha.
- rakkauttasinulle
Luonnonvarojentuhlaaja kirjoitti:
Olen sinapinsiemen rutikuivassa maassa. Kuivetun ja kuolen tässä maassa ja kuivettunut maapölyni huuhtoutuu sateen mukana mereen eikä minua enää ole. Elämäni on ja on oleva täysin turha.
Jos olisit minun rakkaani niin sanoisin, että minulle et ainakaan ole turha. Minä rakastan sinua.
Koska palstalla siihen on mitättömän pieni todennäköisyys, sanon, että jokainen on arvokas. Olet rakastettava. - rakkaudenkäsi
Kun meidät luotiin
ja synnyimme
juuri sinä
ei kukaan muu.
Sinulle annettiin
ominaisuudet,muoto
ja olet ainutlaatuinen
arvokas
oikeutuksesi olla
itsesi kaltainen
sillä on merkitys
kuten sinapinsiemenellä
arvosta sitä mitä olet
ja anna rakkautta
ja elämä vastaa
antamalla vastarakkautta
vihaajakin rakastaa sinua
koska luottaa sinuun
usko siihen mitä olet
siihen sinulla on oikeus
ja ole itsellesi armollinen.
-olet rakastettava-
- HienoOivallus
Kauniisti jollekin kirjoittelet :)
- rakkaudenkäsi
maailma yhtä kiittää,toista soimaa
työt toisen muistaa,toisen unohtaa
oon vain työmies
joka kulkee otsahies
ja ajatuksiaan purkaa
jos se ei oliskaan turhaa
*kiitos hyvänmielen tuottamisesta ja ehkä ajatuksia kannattaa jakaa eikä pitää sisällään*
- etarvaakkaan
Työpäivän jälkeinen hetki ei kauniimmin voisi alkaa. Rakkaudenkäsi kosketti jälleen
niin hyvällä tavalla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872