Ellos-lainan perintä?

kassu28

Onko kukaan päästänyt Ellos/Finarefin lainaansa perintään? Mikä firma tuota perintää hoitaa ja tuliko teille silloin luottotietoihin merkintä? Ellos/Finaref ei suostu ollenkaan neuvottelemaan kk-eristä ja korot vaan juoksee, pohdin että mikäli Lindorf (luin jostain tällaista) hoitaa heidän perintäänsä, neuvottelen mieluummin perintätoimiston kanssa jatkossa. heillä sentään on normaalit korot lainoissa.

8

1897

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okperintä

Minulla oli jonkin aikaa perintätoimistossa, jota hoiti OK Perintä. Päästin sitten kaikki velat uo:oon. Viime syksynä Ellokselle on maksettu kaikki ja sieltä tuli ilmoituskin että laina hoidettu.

• Kassu28

Tuliko ulosottojärjestely/OK mielestäsi halvemmaksi kuin että olisit maksanut alkuperäisen lainan ellokselle?

• sdgdsgg

Mulla homman hoitaa ok perintä ja lindorff. Oikeuteen ja ulosottoon, tulee paljon halvemmaksi, elloslainan korko pyörii jossain 45% tuntumassa jos maksat sitä vähän kerrallaan. uossa vain viivästyskorko joko on noin 8%

• sdgdsgg

ja luottotiedot meni 3kk eräpäivästä, elloksen toimesta.

• pikkuhiljaamalksu

Eikö Elloksen lainat kuitenkin ole aika pieniä, ettei se korko voi nousta niin suureksi.Korko% on muistaakseni 23 %. Mulla on Ellos laina jonka viime keväänä laitoin minimilyhennysmääriin, n 40 eur kk. Sieltä vain satelee tekstareita heti kun eräpäivä on mennyt ja soitetaan perään,

• fhsdh43
        pikkuhiljaamalksu kirjoitti:

Eikö Elloksen lainat kuitenkin ole aika pieniä, ettei se korko voi nousta niin suureksi.Korko% on muistaakseni 23 %. Mulla on Ellos laina jonka viime keväänä laitoin minimilyhennysmääriin, n 40 eur kk. Sieltä vain satelee tekstareita heti kun eräpäivä on mennyt ja soitetaan perään,

4500e/5v oli mulla...en muista lyhennyserän määrää mutta loppusumman muistan joka olisi ollut kokonaan maksettuna yhteesä n. 8000e ! Jätin maksamatta niin ylimääräisiä kuluja tuli joku 500e joten tulee paaaaljon halvemmaksi maksaa uo: kautta! Maksan 730e/kk joten ei edes pitkään tarvitse kärvistellä.. Toki huono puoli tuossa oli että meni luottotiedot :D

• 815

Tosta kuukausisummasta menee jo 84 euroa pelkästään ulosottomaksuihin. Vaikuttaa ehkä halvemmalta, mutta se vaan johtuu isosta lyhennyksestä. Halvemmalla olisit päässyt maksamalla ton 730e suoraan Ellokselle kuukausittain.

• Kaikenkokenutjo

Ellos-laina on syöpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55