Onko kukaan päästänyt Ellos/Finarefin lainaansa perintään? Mikä firma tuota perintää hoitaa ja tuliko teille silloin luottotietoihin merkintä? Ellos/Finaref ei suostu ollenkaan neuvottelemaan kk-eristä ja korot vaan juoksee, pohdin että mikäli Lindorf (luin jostain tällaista) hoitaa heidän perintäänsä, neuvottelen mieluummin perintätoimiston kanssa jatkossa. heillä sentään on normaalit korot lainoissa.
Ellos-lainan perintä?
8
1897
Vastaukset
- okperintä
Minulla oli jonkin aikaa perintätoimistossa, jota hoiti OK Perintä. Päästin sitten kaikki velat uo:oon. Viime syksynä Ellokselle on maksettu kaikki ja sieltä tuli ilmoituskin että laina hoidettu.
- Kassu28
Tuliko ulosottojärjestely/OK mielestäsi halvemmaksi kuin että olisit maksanut alkuperäisen lainan ellokselle?
- sdgdsgg
Mulla homman hoitaa ok perintä ja lindorff. Oikeuteen ja ulosottoon, tulee paljon halvemmaksi, elloslainan korko pyörii jossain 45% tuntumassa jos maksat sitä vähän kerrallaan. uossa vain viivästyskorko joko on noin 8%
- sdgdsgg
ja luottotiedot meni 3kk eräpäivästä, elloksen toimesta.
- pikkuhiljaamalksu
Eikö Elloksen lainat kuitenkin ole aika pieniä, ettei se korko voi nousta niin suureksi.Korko% on muistaakseni 23 %. Mulla on Ellos laina jonka viime keväänä laitoin minimilyhennysmääriin, n 40 eur kk. Sieltä vain satelee tekstareita heti kun eräpäivä on mennyt ja soitetaan perään,
- fhsdh43
pikkuhiljaamalksu kirjoitti:
Eikö Elloksen lainat kuitenkin ole aika pieniä, ettei se korko voi nousta niin suureksi.Korko% on muistaakseni 23 %. Mulla on Ellos laina jonka viime keväänä laitoin minimilyhennysmääriin, n 40 eur kk. Sieltä vain satelee tekstareita heti kun eräpäivä on mennyt ja soitetaan perään,
4500e/5v oli mulla...en muista lyhennyserän määrää mutta loppusumman muistan joka olisi ollut kokonaan maksettuna yhteesä n. 8000e ! Jätin maksamatta niin ylimääräisiä kuluja tuli joku 500e joten tulee paaaaljon halvemmaksi maksaa uo: kautta! Maksan 730e/kk joten ei edes pitkään tarvitse kärvistellä.. Toki huono puoli tuossa oli että meni luottotiedot :D
- 815
Tosta kuukausisummasta menee jo 84 euroa pelkästään ulosottomaksuihin. Vaikuttaa ehkä halvemmalta, mutta se vaan johtuu isosta lyhennyksestä. Halvemmalla olisit päässyt maksamalla ton 730e suoraan Ellokselle kuukausittain.
- Kaikenkokenutjo
Ellos-laina on syöpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296