Ellos-lainan perintä?

kassu28

Onko kukaan päästänyt Ellos/Finarefin lainaansa perintään? Mikä firma tuota perintää hoitaa ja tuliko teille silloin luottotietoihin merkintä? Ellos/Finaref ei suostu ollenkaan neuvottelemaan kk-eristä ja korot vaan juoksee, pohdin että mikäli Lindorf (luin jostain tällaista) hoitaa heidän perintäänsä, neuvottelen mieluummin perintätoimiston kanssa jatkossa. heillä sentään on normaalit korot lainoissa.

8

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okperintä

      Minulla oli jonkin aikaa perintätoimistossa, jota hoiti OK Perintä. Päästin sitten kaikki velat uo:oon. Viime syksynä Ellokselle on maksettu kaikki ja sieltä tuli ilmoituskin että laina hoidettu.

    • Kassu28

      Tuliko ulosottojärjestely/OK mielestäsi halvemmaksi kuin että olisit maksanut alkuperäisen lainan ellokselle?

    • sdgdsgg

      Mulla homman hoitaa ok perintä ja lindorff. Oikeuteen ja ulosottoon, tulee paljon halvemmaksi, elloslainan korko pyörii jossain 45% tuntumassa jos maksat sitä vähän kerrallaan. uossa vain viivästyskorko joko on noin 8%

      • sdgdsgg

        ja luottotiedot meni 3kk eräpäivästä, elloksen toimesta.


      • pikkuhiljaamalksu

        Eikö Elloksen lainat kuitenkin ole aika pieniä, ettei se korko voi nousta niin suureksi.Korko% on muistaakseni 23 %. Mulla on Ellos laina jonka viime keväänä laitoin minimilyhennysmääriin, n 40 eur kk. Sieltä vain satelee tekstareita heti kun eräpäivä on mennyt ja soitetaan perään,


      • fhsdh43
        pikkuhiljaamalksu kirjoitti:

        Eikö Elloksen lainat kuitenkin ole aika pieniä, ettei se korko voi nousta niin suureksi.Korko% on muistaakseni 23 %. Mulla on Ellos laina jonka viime keväänä laitoin minimilyhennysmääriin, n 40 eur kk. Sieltä vain satelee tekstareita heti kun eräpäivä on mennyt ja soitetaan perään,

        4500e/5v oli mulla...en muista lyhennyserän määrää mutta loppusumman muistan joka olisi ollut kokonaan maksettuna yhteesä n. 8000e ! Jätin maksamatta niin ylimääräisiä kuluja tuli joku 500e joten tulee paaaaljon halvemmaksi maksaa uo: kautta! Maksan 730e/kk joten ei edes pitkään tarvitse kärvistellä.. Toki huono puoli tuossa oli että meni luottotiedot :D


      • 815

        Tosta kuukausisummasta menee jo 84 euroa pelkästään ulosottomaksuihin. Vaikuttaa ehkä halvemmalta, mutta se vaan johtuu isosta lyhennyksestä. Halvemmalla olisit päässyt maksamalla ton 730e suoraan Ellokselle kuukausittain.


    • Kaikenkokenutjo

      Ellos-laina on syöpä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe