Onko kukaan päästänyt Ellos/Finarefin lainaansa perintään? Mikä firma tuota perintää hoitaa ja tuliko teille silloin luottotietoihin merkintä? Ellos/Finaref ei suostu ollenkaan neuvottelemaan kk-eristä ja korot vaan juoksee, pohdin että mikäli Lindorf (luin jostain tällaista) hoitaa heidän perintäänsä, neuvottelen mieluummin perintätoimiston kanssa jatkossa. heillä sentään on normaalit korot lainoissa.
Ellos-lainan perintä?
8
2155
Vastaukset
- okperintä
Minulla oli jonkin aikaa perintätoimistossa, jota hoiti OK Perintä. Päästin sitten kaikki velat uo:oon. Viime syksynä Ellokselle on maksettu kaikki ja sieltä tuli ilmoituskin että laina hoidettu.
- Kassu28
Tuliko ulosottojärjestely/OK mielestäsi halvemmaksi kuin että olisit maksanut alkuperäisen lainan ellokselle?
- sdgdsgg
Mulla homman hoitaa ok perintä ja lindorff. Oikeuteen ja ulosottoon, tulee paljon halvemmaksi, elloslainan korko pyörii jossain 45% tuntumassa jos maksat sitä vähän kerrallaan. uossa vain viivästyskorko joko on noin 8%
- sdgdsgg
ja luottotiedot meni 3kk eräpäivästä, elloksen toimesta.
- pikkuhiljaamalksu
Eikö Elloksen lainat kuitenkin ole aika pieniä, ettei se korko voi nousta niin suureksi.Korko% on muistaakseni 23 %. Mulla on Ellos laina jonka viime keväänä laitoin minimilyhennysmääriin, n 40 eur kk. Sieltä vain satelee tekstareita heti kun eräpäivä on mennyt ja soitetaan perään,
- fhsdh43
pikkuhiljaamalksu kirjoitti:
Eikö Elloksen lainat kuitenkin ole aika pieniä, ettei se korko voi nousta niin suureksi.Korko% on muistaakseni 23 %. Mulla on Ellos laina jonka viime keväänä laitoin minimilyhennysmääriin, n 40 eur kk. Sieltä vain satelee tekstareita heti kun eräpäivä on mennyt ja soitetaan perään,
4500e/5v oli mulla...en muista lyhennyserän määrää mutta loppusumman muistan joka olisi ollut kokonaan maksettuna yhteesä n. 8000e ! Jätin maksamatta niin ylimääräisiä kuluja tuli joku 500e joten tulee paaaaljon halvemmaksi maksaa uo: kautta! Maksan 730e/kk joten ei edes pitkään tarvitse kärvistellä.. Toki huono puoli tuossa oli että meni luottotiedot :D
- 815
Tosta kuukausisummasta menee jo 84 euroa pelkästään ulosottomaksuihin. Vaikuttaa ehkä halvemmalta, mutta se vaan johtuu isosta lyhennyksestä. Halvemmalla olisit päässyt maksamalla ton 730e suoraan Ellokselle kuukausittain.
- Kaikenkokenutjo
Ellos-laina on syöpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368