Onko kukaan päästänyt Ellos/Finarefin lainaansa perintään? Mikä firma tuota perintää hoitaa ja tuliko teille silloin luottotietoihin merkintä? Ellos/Finaref ei suostu ollenkaan neuvottelemaan kk-eristä ja korot vaan juoksee, pohdin että mikäli Lindorf (luin jostain tällaista) hoitaa heidän perintäänsä, neuvottelen mieluummin perintätoimiston kanssa jatkossa. heillä sentään on normaalit korot lainoissa.
Ellos-lainan perintä?
8
1954
Vastaukset
- okperintä
Minulla oli jonkin aikaa perintätoimistossa, jota hoiti OK Perintä. Päästin sitten kaikki velat uo:oon. Viime syksynä Ellokselle on maksettu kaikki ja sieltä tuli ilmoituskin että laina hoidettu.
- Kassu28
Tuliko ulosottojärjestely/OK mielestäsi halvemmaksi kuin että olisit maksanut alkuperäisen lainan ellokselle?
- sdgdsgg
Mulla homman hoitaa ok perintä ja lindorff. Oikeuteen ja ulosottoon, tulee paljon halvemmaksi, elloslainan korko pyörii jossain 45% tuntumassa jos maksat sitä vähän kerrallaan. uossa vain viivästyskorko joko on noin 8%
- sdgdsgg
ja luottotiedot meni 3kk eräpäivästä, elloksen toimesta.
- pikkuhiljaamalksu
Eikö Elloksen lainat kuitenkin ole aika pieniä, ettei se korko voi nousta niin suureksi.Korko% on muistaakseni 23 %. Mulla on Ellos laina jonka viime keväänä laitoin minimilyhennysmääriin, n 40 eur kk. Sieltä vain satelee tekstareita heti kun eräpäivä on mennyt ja soitetaan perään,
- fhsdh43
pikkuhiljaamalksu kirjoitti:
Eikö Elloksen lainat kuitenkin ole aika pieniä, ettei se korko voi nousta niin suureksi.Korko% on muistaakseni 23 %. Mulla on Ellos laina jonka viime keväänä laitoin minimilyhennysmääriin, n 40 eur kk. Sieltä vain satelee tekstareita heti kun eräpäivä on mennyt ja soitetaan perään,
4500e/5v oli mulla...en muista lyhennyserän määrää mutta loppusumman muistan joka olisi ollut kokonaan maksettuna yhteesä n. 8000e ! Jätin maksamatta niin ylimääräisiä kuluja tuli joku 500e joten tulee paaaaljon halvemmaksi maksaa uo: kautta! Maksan 730e/kk joten ei edes pitkään tarvitse kärvistellä.. Toki huono puoli tuossa oli että meni luottotiedot :D
- 815
Tosta kuukausisummasta menee jo 84 euroa pelkästään ulosottomaksuihin. Vaikuttaa ehkä halvemmalta, mutta se vaan johtuu isosta lyhennyksestä. Halvemmalla olisit päässyt maksamalla ton 730e suoraan Ellokselle kuukausittain.
- Kaikenkokenutjo
Ellos-laina on syöpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028