Erinomainen asia on, että suomalaiset ovat järkiintymässä, Tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että Kepun kannatus on lähtenyt syöksymään.
Sipilän menneisyydestä paljastuneet asiat vauhdittavat alamäkeä.
Meni Sipilältä sitten pääministeriys sivu suun.
Se on Isänmaan onni!
Kepun kannatus lähti syöksymään
KiitosHerralle
6
170
Vastaukset 6
- Ennustaja
Vaaleissa kannatus 14-15 %.
- punikkien-unelmointia
Noussut vähäsen, ei se ole syöksy.
- LuxAeterna
Sipilä voi mainiosti viettää suruaikaa seuraavat neljä vuotta.
Suomen kansa kiittää. - kiinnostavaa
Helsingin Sanomien Gallupin 18.02.2015 mukaan keskustan kannatus on 26 % , sdp:n 17,2% ja kokoomuksen 16,9% ja perussuomalaisten vähän päälle 14 prosenttia, että nämä ovat viimeiset tiedot puolueiden kannatuksesta galluppien mukaan.
Kepun kannatus tulee romahtamaan, tuo olut jupakka takaa sen.
- Sinulta
ei ole juurikaan pyydetty asiantuntijalausuntoja työelämässä??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48940Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15818Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46707
- 42634
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35583
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44470