luullaan että miehet lähestyvät naisia aina seksuaalisessa mielessä?heh heh
Tänäänkin lähestyin naisia ja ne ei kiinnostanut yhtään siinä mielessä..
Haluaisin kyllä nähdä pantavan näköisen naisen...mutta eipä niitä usein näe..sekin ominaisuus riippuu siitä minkälainen on katsojasta pantava...17v ikäisenä niitä näki päivittäin...no niin se palstailusta...
viimeinen viesti...
9
589
Vastaukset
- eitietenkäänole
Kuka nyt sellaista luulee, höpö höpö. Mies ja nainen voivat olla hyviä ystäviäkin, edellyttäen ettei heidän välillään ole ollut eikä ole minkäänlaista kemiaa.
Mutta huomaathan aloittaja, että oma katsantakantasi on muuttunut, kuulostaa kyllä hieman huolestuttavalta. Jos aiemmin 17-vuotiaat näyttivät sinusta pantavilta, mutta eivät enää niin mitä sinulle on tapahtunut. Luulisi, että edelleenkin näyttäisivät pantavilta. - tarkkuutta
Lueppa tarkemmin...siis 17 vuotiaan näkökulmasta eikä 17 vuotiaat naiset..
- eitietenkäänole
Ok, olin huolimaton. Eli näyttävät edelleen mielestäsi hyviltä, hyvä niin ei tarvitse olla huolissaan.
- ettäsillee
Mä olen huolissani jos aikuisen miehen mielestä 17 - vuotiaat näyttävät pantavilta. Riippuen tietysti miehen omasta iästä.
- Sivistykää
Jos yleensäkin ajattelee naisesta että hän on "pantava" on se alentavaa.
- Ehkä-ehkäei-pillupoliisi
No, mutta pano han on pankkitermi ja tarkoittaa talletusta. Niin miksi ei voisi olla pantava. Onhan vaatteetkin pantava päälle, vai hyppääkö housut itsestään jalkaan.
- HöpöSulle
Hän kirjoittaa: Haluaisin kyllä nähdä pantavan näköisen naisen...
Älä vääntele älä kääntele sitä mitä silmillä näkee ja viestissä lukee.
- sisänäkö
Pantavan näköinen mies on sisältä herkkä. Ei muuten paneta.
- sellasiionpalajo
niinhän ne yleisesti lähes kaikki luulee, ei voi oikeen edes jutella, jos joku näkee.Heti luullaan että on jotain menossa.sitte kaikki kohta luulee että on kaikkien kanssa ja sitten alkaa joku helvatunmoinen kyräily kaikkien luulotautisten joukossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057