Hei olen nuori naisen alku jolla epäillään temporaaliepilepsiaa.Voisitteko kuvailla oireitanne? Voiko epilepsiakohtauksen muistaa? Itsellä yleensä deja vu kokemus,paniikki/ahdistus/pelko tunne ja saattaa tuntua ettei tajua ympärillä tapahtuvia asioita ja paljon myös derealisaatiota eli ympäristö tuntuu vieraalta. Psykiatri lähetti neurologille kun itse epäilin ihan vaan paniikkikohtauksiksi näitä TAI ahdistuksen aiheuttamiksi.. Huimausta ollut ja ajoittaista päänsärkyä. Nämäkin tulkitsin itse jännitysniskaksi.Mut hyvä kun tutkitaan! Kiitos vastauksista.
Ohimolohkoepilepsia /Temporaaliepilepsia
5
<50
Vastaukset
- Ak1111
Kirjoittaja tässä taas jos jollakulla ois aiheesta kokemusta! Eli kävin eeg tutkimuksissa ja vastauksessa lukee että
Fronto tenporaalisesti havaittavissa epileptistä toimintaa ja nyt myös mri kuvauksissa olin. Vastauksia ja neurologin käyntiä edessä viikon päästä
Mitä odotettavissa?? Vastailkaa jos jaksatte :) miten lääkitys ym? Olo jatkuvasti jotenkin sumea ja oksettava, saan paljon jamais vu-tuntemuksia ja nyt uusimmissa kohtauksissa ollut vapinaa, puhe mennyt tai loppunut ja olen ojentanut kädet! Eli purkausta ilmeisesti on sekä ohimolla että otsassa ja en edes tajunnut mitään kohtauksia siellä
Kokeessa Minulla on ohimolohkoepilepsia. Olin poissa, olin todella poissa, en osannut tuota ennustaa.
- Ak111
Mulla sama kuin ois mieli jossain ihan muualla :/ pystyn toimia normaalisti mutta ajatus ei kulje ja olo on poissaoleva ... Pelottaa kasvain.. Toivottavasti vaan epi...
- Ak111
Lisää kokemuksia!!
- Kefkd
Kertokaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847