Sperma pitää minut nuorena

proteiini_pommi

Olen 48-vuotias, mutta nuoret kollit kehuu 27-vuotiaan näköiseksi. Itse uskon nuoruuden salaisuuteni olevan sen, että aina seksin lopuksi olen niellyt miehen spermat viimeistä pisaraa myöten.

25

509

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otan_oppia

      Hieno asenne.

    • örinäää

      Haluaisipa minunkin vaimo nuorentua....huok.

    • nuorenako

      Tuohon nuoruuteen ja viimeiseen pisaraan en usko. Sensijaan sperman terbveysvaikutukset ovat kiistattomat.
      Sinut pitäänee nuorena oikea asenne ja sperman terveysvaikutukset.

    • nytnukkumaan

      Juon jos hän minulle juoman antaa.:)

    • Imur

      Olen viiskymmin nainen ja tykkään nuorien munista. Työpaikkalla on on monta nuorta poikaa miltä otan päivittäin suuhun, joskun annan naidakkin. Monen kokosta saa.

      • kokosta

        Mikä idea on siinä, että ottaa munat suuhun?


    • 50---

      Erottuani rupes nuoret pojat kiinnostamaan, kullia imiessä toisista iso mulkkusesta tullut hyviä seksi orjia kun käskee.

    • slpw

      tuo on ihan totta!!!

    • jotensesiitä

      Valitettavasti aloittaja on homo

    • ja_kloorin_tuoksu

      Parasta spermassa on kiimainen maku.

    • Anna_kuusysi

      Rakastan tuota elämän nektaria.

      • Mistä päin olet. Täällä olisi mies meisseli kovana. Kuusysi kiinostais. olen treenattumies. En mikään kaljamaha. [email protected]


      • by_bye_baby

        Muuten hyvä, mutta kaljamahoilla seisoo paremmin kuin treenatuilla ja tulee myös enemmän tavaraa.


    • AnaaliMaija_

      spermaa tulee runk runk

    • oijoi

      Kyl spermassa on jotain joka pitää nuorena ja nuorekkaana, olin pitkään etäsuhteessa miehen kanssa joka halusi aloittaa sessiot aina suuseksillä ja usein hän laukesi heti kun sain kalunsa huulilleni ja nielin kaiken sperman joskus levitin sitä myös kasvoilleni ja annoin vaikuttaa vähän aikaa, sainkin useimmat hoitokuurit hetken levähdyksen jälkeen hän oli valmis jatkamaan kun vähän hoitelin ja voitelin.

    • Nänneillekkin

      Tässä viiskymppinen naikkonen joka tykkää ottaa spermat naamalle ja rakastaa nuolla kalun puhtaaaksi spermoista, toimii hyvänä kasvonaamiona ja voittaa kaupan tuotteet mennen tullen, ei hyvää eliksiiriä kannata hukkaan ruiskia!

    • RantasalmenSuttaani

      Käyttääkö aloittaja spermaa myös suolensisäisesti?

    • Perttu20

      Naapurissa asuu 45 v. eronnut nainen, joka ottaa meiltä poikasilta suihin ja nielee sperman. Kyllä pannakin saa, mutta ensin pitää laskea mällit suuhun. Yleisesti tiedossa ja useat kaverit siellä käyvät myös. Harrastaa myös juoksemista ja joogaa ja käsittääkseni elää muutenkin terveellisesti. Mutta nuo elämäntavat eivät kyllä voi selittää sitä asiaa, miksi hän näyttää 30 vuotiaalta. Johtuuko siis sperman nauttimisesta. Oma äitini ja hänen kummatkin sisarensa näyttävät mummoikäisiltä tuon naisen rinnalla.

    • Nina55

      Onhan tuo sperma varmaan terveellistä, kun siinä pitää pienten "vauvanalkujenkin" pystyä elämään. Ja muistan jostakin lukeneeni, että sen nauttiminen estää myös keskenmenoja, niin miksei myös vaikuttaisi nuorentavasti:) Mutta miten on nuo sukupuolitaudit ?

    • spermaa_kaikille

      Sperma on maailman paras nektari. Nainen joka siitä ei saa nauttia kuihtuu lopulta.

    • jarvil91

      Täältä saa nuorelta kollilta turun suunnalta spermat suuhunsa, jos tarvitsee ;)

      [email protected]

    • ikäherkku

      Kyllä tämä taitaa olla sellainen vaiettu salaisuus:)
      Olen yli kuuskymppinen,näytän ehkä neljävitoselta.
      Hallittua ja himokasta seksiä spermoineen kolmen nuoremman. "vakio"-ystävän kanssa.Oman miehen kanssa saunan jälkeen tai silloin kun häntä harvoin huvittaa.Ikäsiskot eivät oikein tajua,miten muuten normi-elämäntavoilla pysyn tämän näköisenä ja iloisena.

    • mikey_xxx

      ihanaa :)

    • kylvaa

      Kyllä se vaan on parasta kun nainen imeskelee viimeisetkin tipat huippu hetken jälkeen :-) Jos joku haluaa nuorentaa itseään niin täältä tavaraa löytyy.

    • 0113

      Sperma on lähes puhdasta proteiinia. Joko nieltynä tai kasvoille/rinnoille- tai yleisesti iholle levitettynä kiinteyttää ihoa ja saa pysymään sen kimmoisana. Sperma toimii paremmin kuin mitkään kosteusvoiteet tai syötävät vitamiini/öljykapselit. Miksi? Siksi että se on luonnontuote ja siinä on kaikki mitä elämän alkuu tarvitaan, kuten tuola aikaisemmin todettiin. On myös todettu että sperma pidentää ja vahvistaa silmäripsiä. Minkä useampikin nainen voi todistaa.

      Iho jolle levitetään spermaa säännöllisin väliajoin on uskomattoman kimmoisa. Kuin nuorella tytöllä. Ja raskasuarvet, nekin vaalenevat lähes näkymättömiin. Kyse kun on gelatiinista, luonnon omasta aineesta. Jos ette usko, todistakaa vääräksi. Ottakaa kolme kertaa spermat rinnoillenne (joka toinen päivä) ja tunnustelkaa ihoanne. Huomaatte kyllä eron.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      446
      3251
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      410
      2851
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      126
      2765
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2153
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1970
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      76
      1172
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe