Koukutuin oikein kunnolla Merlin sarjaan ja katselinkin lähes tauotta 5 tuotantokautta yhteen putkeen. Onko täällä muita jotka ovat tuon sarjan katsoneet? Jäin myös haikeena miettimään, että loppuiko se nyt siihen vai onko sille olemassa mitään jatkoja? Olen kyllä katsonut Merlinin oppipojan kaks osaisen, mutta se on taas niin ihan erimuotista kuin tuo nuori Merlin ja Arthur.
Voikun se sarja jatkuisi vielä?
Merlin sarja
2
1566
Vastaukset
- oikeudenpuolesta
No itse odotan jatkoa! Olen odottanut jo kolmisen vuotta. Nyt katson tuotantokausia uudelleen, enkä vaan voi hyväksyä sitä, että sarja päättyy Merlinin "voittoon". Odotan kiivaana jatko-osaa., jossa Morgana lopulta tunnustetaan oikeutetusti esikoislapsena perilliseksi! Sappi kiehui jo muutaman tuotantokauden ajan tuota vääryyttä ja päätös... aah, voi ku voikaan ärsyttää se vääryys!
- Anonyymi
Tuleeko merlinistä jatkoa kun olen katsonut sarjan 8 kertaa läpi se on koukutava ja arthurin ja merlin ystävyys on kosketavaa voisiko joku kertoa on mahdolista että merlinistä tulisi kuudes tuotanto kausi kun viidenen kauden päätös jakson loppu puolella lohikäärme sanoo kun hätä on suurin arthur nousee jälleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159