Merlin sarja

Merlinfani

Koukutuin oikein kunnolla Merlin sarjaan ja katselinkin lähes tauotta 5 tuotantokautta yhteen putkeen. Onko täällä muita jotka ovat tuon sarjan katsoneet? Jäin myös haikeena miettimään, että loppuiko se nyt siihen vai onko sille olemassa mitään jatkoja? Olen kyllä katsonut Merlinin oppipojan kaks osaisen, mutta se on taas niin ihan erimuotista kuin tuo nuori Merlin ja Arthur.
Voikun se sarja jatkuisi vielä?

2

1666

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeudenpuolesta

No itse odotan jatkoa! Olen odottanut jo kolmisen vuotta. Nyt katson tuotantokausia uudelleen, enkä vaan voi hyväksyä sitä, että sarja päättyy Merlinin "voittoon". Odotan kiivaana jatko-osaa., jossa Morgana lopulta tunnustetaan oikeutetusti esikoislapsena perilliseksi! Sappi kiehui jo muutaman tuotantokauden ajan tuota vääryyttä ja päätös... aah, voi ku voikaan ärsyttää se vääryys!

• Anonyymi

Tuleeko merlinistä jatkoa kun olen katsonut sarjan 8 kertaa läpi se on koukutava ja arthurin ja merlin ystävyys on kosketavaa voisiko joku kertoa on mahdolista että merlinistä tulisi kuudes tuotanto kausi kun viidenen kauden päätös jakson loppu puolella lohikäärme sanoo kun hätä on suurin arthur nousee jälleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      1056
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      323
      1014
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      797
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      772
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      651
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      650
    Aihe