Mitä minä nyt teen?

sekoamispisteessä

Okei. Tämä on nyt kysymys niille jotka tietävät ja osaavat vastata asiallisesti. Olen siis isoskoulutuksessa, mutta tajusin etten pysty todennäköisesti toimimaan isosena sitten rippikoulussa. En ainakaan pysty esiintymään sillä lailla että kerron jonkun asian ja muut sitten kyselevät lisää. Minua ahdistaa ja pelottaa sellainen ns. "opettajan rooli". Kun oli harjoitus niin minulle tuli paniikki kohtaus. Tuntui ettei happi kulje ja tuntui että pyörryn. En tiedä mitä teen. Pitäisikö vaan suosiolla luovuttaa ja antaa periksi? Olisin kyllä muuten kovasti tahtonut isoseksi. Eihän isonen voi olla sellainen kuin minä, että on liian ujo ja arka sekä haluaa pitää matalaa profiilia... Eihän kukaan sellaista isosta tarvitse. Joten miten pääsen eroon esiintymiskauhusta ja ujoudesta? Vinkkejä?

44

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pineeh

      Et varmasti lopeta isoskoulutusta! Kerro aina etukäteen, että sinua jännittää. Hymyile porukalle jota puhuttelet. Tsemppaa itseäsi ja hengitä syvään. Kerro isoskouluttajallesi, että jännität harjoituksia, joissa sinun täytyy ns. esiintyä. Tsemppiä sulle ja sä kyllä pystyt siihen! :)

      • sekoamispisteessä

        Kiitos kannustuksesta, mutta mietin vaan että mitä pitäisi tehdä kun kykene edes harjoituksissa olemaan sellainen kuin isosen pitäisi olla. Patsastelen vaan siinä, ja aina kun koitan sanoa jotain, niin ääni ei tule ulos. Sen jälkeen menen ihan paniikkiin, ja yksin en ainakaan kykene pitämään mitään ryhmää. Vaikka pääsisin isoskoulutuksen loppuun, niin minua ei takuulla varmaan valittaisi, koska pelkään ihan liikaa esiintymistä. Toisaalta haluaisin isoseksi, mutta olen ihan neuvoton kun en tiedä miten pääsen eroon tästä kammosta. Ei kai kukaan tälläistä isosta tarvitse..


      • oleisosenavaan
        sekoamispisteessä kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta, mutta mietin vaan että mitä pitäisi tehdä kun kykene edes harjoituksissa olemaan sellainen kuin isosen pitäisi olla. Patsastelen vaan siinä, ja aina kun koitan sanoa jotain, niin ääni ei tule ulos. Sen jälkeen menen ihan paniikkiin, ja yksin en ainakaan kykene pitämään mitään ryhmää. Vaikka pääsisin isoskoulutuksen loppuun, niin minua ei takuulla varmaan valittaisi, koska pelkään ihan liikaa esiintymistä. Toisaalta haluaisin isoseksi, mutta olen ihan neuvoton kun en tiedä miten pääsen eroon tästä kammosta. Ei kai kukaan tälläistä isosta tarvitse..

        Voi kuule, oli ensimmäisessä työpaikassani kotilastenhoitajana 17 vuotiaana. En alkuun uskaltanut sanoa kuin joo ja ei ja niin. Näin karrikoiden.
        Sinä olet erityisen hyvä esimerkki nuoremmillesi siinä, että nuori saa jännittää. Annat olemuksellasi ns. vertaistukea ujoille. Ja heitä on aina joukossa paljon.


    • yhnrdi6nlur

      Vai että isoskoulutus..... PUUAAAHHHHHH .... HEH HEH HEH ...

      Hyvin on kirkon aivopesu tehonnut sinuun.

      • sekoamispisteessä

        Sanoin jo alussa että haluan asiallisia vastauksia. Tämä sinun viestisi ei ole asiallinen. Kaiken lisäksi kirkko ei aivopese.


      • gfkhmkji
        sekoamispisteessä kirjoitti:

        Sanoin jo alussa että haluan asiallisia vastauksia. Tämä sinun viestisi ei ole asiallinen. Kaiken lisäksi kirkko ei aivopese.

        kirkko = eksyttäjät = papisto ovat periaatteessa keskusteluissa samaa tarkoittavat.
        Mutta jos haluat tarkennuksen niin tässä tietoa siitä:

        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta'
        26:59 Mutta ylipapit ja koko neuvosto etsivät väärää todistusta Jeesusta vastaan tappaaksensa hänet,

        JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


      • Pippe21v
        sekoamispisteessä kirjoitti:

        Sanoin jo alussa että haluan asiallisia vastauksia. Tämä sinun viestisi ei ole asiallinen. Kaiken lisäksi kirkko ei aivopese.

        ""Kaiken lisäksi kirkko ei aivopese""
        Miten perustelet tämän?

        Jos kirkko saa sinut uskomaan höpötyksillänsä satuihin, niin mistä muusta voi olla kyse kuin aivopesusta?


    • Jappervokki

      Kokeile protuilua. Protun ohjaajalla (sinun ikäisenäsi apuohjaajalla, vaikka roolit ovatkin tasavertaisia) ei ole opettajan asemaa, vaan tosiaankin pelkän ohjaajan asema. Hän ei opeta. Pienryhmäkeskustelussa hän saattaa kysellä ja nyökkäillä vastauksille. Keskusteluun hän puuttuu vain, jos se on menossa liikaa sivuraiteille. Hän vetää leikkejä ja janoja. Tukenaan hänellä on kuusi tiimiläistä. Appariksi pääsee, jos käy itse protun vaikkapa nyt tulevana kesänä. Lisätietoja: www.protu.fi

    • ikygmjhgf

      Sinussa on edelleen jäljellä syntyessäsi saamaa Jumalan Valtakunnan kaltaisuutta. Ehkä et tiedosta sitä sellaiseksi. Se auttaa sinua suojelemaan itseäsi ja toisia mutta jos olen oikein ymmärtynyt niin olet uskontunnustuksen antanut ja uskontunnustuksensa kaltaisuudesta sinua kutsutaan pois, takaisin Jumalan Valtakunnan kaltaisuuteen ja ihmisyyteen josta myös uskontunnustuksen antaneet luopuvat.

      Tässä taas ne OMINAISUUDET joita Jumalan Valtakunnan kaltainen sielullisuus EI HYVÄKSY. LUE ja mieti jokainen kohta tarkoin ennenkuin jatkat seuraavaan. Tällaiseksi et ole Jumalan Valtakunnan kaltaisena syntynyt vaan tällaiseksi aivopestään....

      Uskontunnustuksensa lahkoille antaneet ovat JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTAAN, JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA AIVOPESU UHREINA.
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
      'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

      TUO ON PAHA KOHTA, ei JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISEN ihmisen tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana! Järjettömille ilmeisesti ihan ok oppi! Lutherista ei ihmisille tule jumalaa edes uskomalla mutta eksytetyille hengellisesti sairaaksi manipuloiduille se kelpaa!

      Siis tun tunnustuksen antaminen aivopesee uskovaiseksi vaikka on luotu sielullisesti terveeksi ihmiseksi.

    • mnhgtr

      jk

      Kirkko papistoineen valehtellee. haluatko tukea epärehellisyyttä joka toimii Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen Heitä pilkaten?

      -hyväksyy älä tapa käsky vastaisen rikollisuuden jopa itse tappamalla ja tapattamalla lapsiakin esim. noitarovio rikollisuus 2000 luvullakin; lähetystyö rikollisuus;
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

      -lasten seksuaalinen hyväksi käyttö rikollisuus kristinuskossa, Hollannissa paljastu kristittyjen poikakoulu, joka toimi papiston ilotalona.
      -suomessa mm alle 7v raiskattiin LAUMA pedofiilien toimesta seurakunnan #uskonveli poliisi" suojeli rikollisia joutumasta oikeutaa:
      http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
      http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
      YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
      "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
      ***(KP)
      Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

      http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940912797/artikkeli/juuri nyt tampereen hiippakunnassa uusi raskas rikosepaily.html

      http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194938304461/artikkeli/seurakuntavaaliehdokasta epaillaan vakavasta rikoksesta tampereen hiippakunnassa.html

      kirkko oppien oppineet opettaa:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
      "teuta
      8.8.2012 00:24
      Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
      "teuta
      14.5.2011 16:22
      Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
      kun mitä siinä lukee .."

      Jeesuksen Nimeen valehdellen;
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
      "teuta
      21.6.2011 18:31
      KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
      KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
      AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
      SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
      HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
      JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
      "Jeesus on tie
      1.7.2011 20:09
      Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
      Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
      Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
      Jumalalta!"

      NOIDEN TOIMENTOJEN TUKIJAKSIKKO HALUAT?

      LISÄÄ VALHEITA:
      -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, EIKÄ Jeesuskaan vaikka oli Kaanan häissä.
      -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
      -"lähetyskäsky" sana lisätty väärennettyyn vuoden 1992 vuoden raamattuun.
      -"rakkauden kaksoiskäsky" ei edes väärennetyn raamatun oppia
      -"kastekäsky" ei ole Jumala tai Jeesuksen antamassa Laissa
      -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
      -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
      -"hätälapsikaste" valheellinen rituaali.
      -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
      -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
      -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
      -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
      -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
      -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
      jne jne...

      Jos vihaat Jumaalaa, Jeesusta ja Pyhää Hengeä, niin tottakai sinusta tulee isonen!

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      7:15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."

      Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaa:
      20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
      46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

      Käskikö sinun Jeesus tappaa ja tapattaa lapsiakin?
      Joh.8:51 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      >kirkkohää on petos!

    • ölkjhg

      rKaikka yllä olevat opit, valheet ja rikolliset vääryydet Jumala, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen tehtyinä ovat selvää saatanallisuutta, väärän todistuksen antaminen on rikos.
      Rikkovat tietoisesti tätäkin raamatun kohtaa:
      Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

      Onnea ja menestystä valinnalle!

    • Miru19

      Haluatko oikeasti auttaa maailman verisintä ja väkivaltaisinta lahkoa jonka historia tuntee?

      • lkmuhbgt

        Tosi hyvä kysymys!
        Missähän ne kaikki omantunnon mukaiset vastaukset viipyy.


    • sekoamispisteessä,

      Kuten jo aiemmin todettiinkin, kerro asiasta isoskoulutuksen vetäjille. He voivat parhaiten auttaa eteenpäin.

      Toinen asia mikä minulle tuli mieleen on se, että sain sen käsityksen, että sinulla on aika selkeä ajatus siitä millainen isosen pitää olla. Ja että sinusta tuntuu, ettet sovi siihen rooliin. Itse ajattelen, että isosen ei tarvitse laittaa itseään mihinkään rooliin, vaan tärkeää on, että on oma itsensä. Ujo ja arka voi olla aivan yhtä hyvä isonen kuin puhelias ja sosiaalinenkin. Pointti on siinä, että isosina tarvitaan erilaisia ihmisiä. Paras isonen olet omana itsenäsi.

      Ymmärrän, että stressaa jos tuntuu siltä, että et ole sellainen kuin pitäisi olla. Mutta sinun ei tarvitse olla mitään muuta kuin olet. Olet hyvä omana itsenäsi.


      Vilppu H.
      pappi

      • y6hnujm

        kuuntelemattomalle kirkolle...:

        Jos kyseinen henkilö on uskontunnustuksen jo antanut, niin AIVOPESTYNÄ EI VOI ENÄÄN OLLA "oma itsensä."
        Kukaan ei ole syntynyt uskontunnustuksenne kaltaiseksi ymmärtämättömäksi Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden ja ihmisyyden kieltäjiksi joten olet eksyttäjä.
        Johdat ihmisiä harjaa paritiisin käärmeen tavoin joten olet tosi ilkeä nuorille.


    • Protu_on_Paras

      Sinuna menisin ehdottomasti protulle. Protun jälkeen voisit kirjoittaa tänne aiheesta "Protu vs Ripari".

      • edcfs

        Se ei olisi puolueeton, uskontunnustuksen antanut ei siihen kykene. Niinhän se toimii pappienkin suhteen....


      • kjhgfd

        Siis uskontunnustuksen antanut uskontunnustuksen kaltaisuudessaan ei niin vain voi luopua aivopesu "viruksestaan."
        Jo se, että haluaa isoseksi, on tunnustus siitä, että koukkuun joutuneesta kysymys.
        Jos sellainen vielä kirjoittas, niin todennäköisesti "paratiisin käärmeen" kieroudella ja taidolla!


    • Hoanna23

      Pappien pitää valehdellä leipänsä eteen. Mä en pystyisi siihen.

    • Hei.
      Olet jo saanut rohkaiseviakin kommentteja, näiden asiattomien lisäksi. Sanonpa pari ajatusta minäkin, olenhan juuri tulossa rippileiriltä, jossa oli mukana isosia, jotka jokainen olivat erilaisia. Monet isoset jännittävät alussa, se ei haittaa. Jännittäminen on asia, joka vähenee ajan kanssa. Jännittämistä helpottaa juuri se, että sen sanoo ääneen.

      Kukin meistä on juuri sellaisena, omana itsenään, arvokas ja tärkeä, hyvä. Sinäkin! Sinun ei tarvitse tulla toisenlaiseksi tai muuttua, olet oikeanlainen jo nyt.

      Joku kommentoi tässä ketjussa seurakunnan työntekijöiden aivopesusta. En malta sanoa, että tämä on outo ajatus. Ensinnäkään en ole koskaan ymmärtänyt kuinka joku voi kuvitella toisen ihmisen kykenevän aivopesemään jonkun uskoon. Ja miksi me aivopesisimme, jos osaisimme? Ei sellainen toisen tuputtama usko säilyisi eikä kestäisi. Ja toisekseen, usko ja sen syntyminen on ihan ja kokonaan Pyhän Hengen työtä, emme me työntekijät siihen osaa vaikuttaa, emme voi vähentää tai lisätä sitä.

      Kaikkea hyvää sinulle,
      Pirkko-pappi

      • hynbgfvde

        Pirkko-pappi:lle

        Se on tasan tarkkaan niin kuin itse se ilmaisit; " ymmärtänyt kuinka joku voi kuvitella toisen ihmisen kykenevän aivopesemään" kun itse olet sellaiseksi aivopesty ja omalla suullas sen moneen kertaan tunnustanut!
        Ensin aivopesty eksytetään antamaan uskontunnustus ja sen jälkeen koulutetaan uskontunnustuksensa kaltaiseksi papiksi joka AIVOPESEE uusia uskontunnustuksen Jumalan Valtakunnan kaltaiimeesuudesta ja ihmisyydestä luopuvia perisyntisiä uskovaisia.

        Pilkkaat Pyhää Henkeä.
        Rikollisella kristinuskolla EI OLE JEESKSEN PERUSTAMIA SEURAKUNTIA, JUMALAA, JEESUSTA EIKÄ PYHÄÄ HENKEÄ.
        Salakavalasti teet Jumalasta, Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä SYYLLISIÄ RIKOLLISEN KRISTINUSKON RIKOKSIIN muka esiintymällä Pyhän Hengen Nimeen pilkaavana herra jumalaa jumaloivana eksyttäjänä.

        Juuri se uskontunnustuksen kaltaisuuteen järjettömäksi aivopesty pysyy uskovaisena! Terve järkinen ihminen ei voi olla esimerkiksi tällaisessa saatanallisuudessa herra jumalaa palvelevana perisynti rikollisena; Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Osoita nuo luterilais-lestadiolaisuuden katekismuksen turmelevien aivopestyjen rikokset Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen teettämiksi rikoksiksi?
        Ellet onnistu, niin olet uskontunnustuksen kaltaisuuden ymmärtämättömyyden kaltainen LAPSIAKIN EKSYTTÄVÄ väärää todistusta jakava sontaluukku:
        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
        JEESUS EI OLE EV.L. SOPASKAA KÄSKYNYT SAARNATA JA OPETTAA JOTEN TUNNET luder/lutherin jumalaksesi:
        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole edes väärennetyssä raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia"
        jumalasi käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


      • kjhyut

        jk

        Tässä lisää uskontunnustuksesi kaltaisuudestas:
        Uskontunnustuksensa lahkoille antaneet ovat JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTAAN, JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA AIVOPESU UHREINA.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
        TUO ON PAHA KOHTA, siinä ei JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISEN ihmisen tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana! Järjettömille ilmeisesti ihan ok oppi! Lutherista ei ihmisille tule jumalaa edes uskomalla mutta eksytetyille se kelpaa!

        Tuollainen olet ja ilmeisesti muutakin mutta olisit edes sen verran Jumalan Valtakunnan kaltaisuutta ja ihmisyyttä kunnoittavat, että antaisen niiden kaltaisuutta omaavien pitää Luojaltaan saamansa lahjat!

        Se, että itse monien eksyttämiesi kanssa olette tällaisia, EI OIKEUTA TOISIA KOULUTTAMAAN, EKSYTTÄMÄÄN JNE KALTAISEKSENNE PERKELEEN PERISYNTISIKSI:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • yhgfvd
        hynbgfvde kirjoitti:

        Pirkko-pappi:lle

        Se on tasan tarkkaan niin kuin itse se ilmaisit; " ymmärtänyt kuinka joku voi kuvitella toisen ihmisen kykenevän aivopesemään" kun itse olet sellaiseksi aivopesty ja omalla suullas sen moneen kertaan tunnustanut!
        Ensin aivopesty eksytetään antamaan uskontunnustus ja sen jälkeen koulutetaan uskontunnustuksensa kaltaiseksi papiksi joka AIVOPESEE uusia uskontunnustuksen Jumalan Valtakunnan kaltaiimeesuudesta ja ihmisyydestä luopuvia perisyntisiä uskovaisia.

        Pilkkaat Pyhää Henkeä.
        Rikollisella kristinuskolla EI OLE JEESKSEN PERUSTAMIA SEURAKUNTIA, JUMALAA, JEESUSTA EIKÄ PYHÄÄ HENKEÄ.
        Salakavalasti teet Jumalasta, Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä SYYLLISIÄ RIKOLLISEN KRISTINUSKON RIKOKSIIN muka esiintymällä Pyhän Hengen Nimeen pilkaavana herra jumalaa jumaloivana eksyttäjänä.

        Juuri se uskontunnustuksen kaltaisuuteen järjettömäksi aivopesty pysyy uskovaisena! Terve järkinen ihminen ei voi olla esimerkiksi tällaisessa saatanallisuudessa herra jumalaa palvelevana perisynti rikollisena; Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Osoita nuo luterilais-lestadiolaisuuden katekismuksen turmelevien aivopestyjen rikokset Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen teettämiksi rikoksiksi?
        Ellet onnistu, niin olet uskontunnustuksen kaltaisuuden ymmärtämättömyyden kaltainen LAPSIAKIN EKSYTTÄVÄ väärää todistusta jakava sontaluukku:
        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
        JEESUS EI OLE EV.L. SOPASKAA KÄSKYNYT SAARNATA JA OPETTAA JOTEN TUNNET luder/lutherin jumalaksesi:
        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole edes väärennetyssä raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia"
        jumalasi käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        JK

        Ilman Pyhää Isää ja Pyhää Poikaa
        ei ole
        Pyhää Henkeä.

        Jeesus on sen itse opettanut, mutta eksytetyillä on kolminaisuus sopaska oppi:
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."

        rikollisuuden paavalilais-luterilaisuudessa ei ole Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä vaan rikollisuuden herra saatanaa palvelevat miekka sivistys rikollisuuden apostolit ja herra jumalat.
        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään ja suorastaan valehtelette:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.
        Jeesus oli jo Isä, Jumalan Oikealla puolella ennenkuin saatanaa palvellut Paavali lahkonne ihmiskunnan turmelemiseksi perusti!
        Joten voitte lopettaa Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamiset ja Jeesuksesta kusen ja paskan tekemisen sillä Jeesuksella ei ole ruumista vaan Ylösnousseen Jeesuksen keho:
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
        Vain saatanaa palvelemaan eksytetyt pappeineen eivät ymmärrä tuota yllä olevaa selvää tietoa! Mutta viattomista lapsista osaatte aivopestä perkeleelle perisyntisiä!!!

        Uskontunnusta ei Jumalaa ja Jeesusta palvelevat anna rikollisuuden herra jumalille. Pitäs tuon selvyyden monta vuotta papiksi lukeneenkin ymmärtää ja kun ei ymmärrä, niin nyt tiedät syyn järjettömyytees uskontunnustuksen kaltaiseksi aivopestynä.

        Anteeksi jyrkkät ilmaisuni mutta itse siihen pakotat lapsia / nuoria eksyttävänä paratiisin käärmeenä.


      • Hei.
        Anteeksi vaan, en mitenkään jaksa lukea pitkää juttuasi pitkine lainauksineen. Mutta en ole, en ollenkaan ole aivopesty. En yhtään. Olen ihan itse ja aikuisena ihmisenä asioita miettinyt, ilman kenenkään muun vaikutusta.
        Hyvää päivän jatkoa,
        Pirkko-pappi


      • mnhgtr
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei.
        Anteeksi vaan, en mitenkään jaksa lukea pitkää juttuasi pitkine lainauksineen. Mutta en ole, en ollenkaan ole aivopesty. En yhtään. Olen ihan itse ja aikuisena ihmisenä asioita miettinyt, ilman kenenkään muun vaikutusta.
        Hyvää päivän jatkoa,
        Pirkko-pappi

        Siis olet niin ihmisyydestä pois aivopesty. ettet ymmärrä edes selvää totuutta!

        Jeesus asetti ehtoollisen vai omille opetuslapsilleen ei perkeleen perisyntisten Jeesusta pilkkaavaksi opiksi!

        katekismuksen herran ehtoollinen on Jeesusta pilkkaava eksytys jossa tehdään Jeesuksen ulostetta. Uskontunnustuksen kaltaisina että edes tätä selvyyttä ymmärrä:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        sen lisäksi Paavalinne opetti että:
        1.Korinttolaiskirje:
        12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltan ne hänen jäseniänsä.

        joten tuon Paavalin opin mukaan jyrsitte omaa syntistä lihaanne ja juotte omaa syntistä vertanne niistä ulostetta tehden ja siitä inhottavuudesta Paavali ilmoittaa mihin se johtaa:
        1. Kor. 11:28–29
        Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.

        Nyt tiedätte, että Jeesuksen pilkkamisen ja Paavalin antaman ilmoittaman totuuden joten tunne olosi omien lahkolaisesi ulosteeksi.
        Huomaa, että jotku eksytetyt seurakuntalaiset tulee ulostamaan sinutkin seurakuntalaisena sontaluukusta viemäriin!

        Väärennetystä raamatusta on vaikea löytää Jumalan ja Jeesuksen totuus mutta se on sielä kun osaa seuloa paavalilais-luterilaisuuden väärennökset pois.

        Yhdistä nuo tiedot Jeesuksesta ukostetta tekevien katekismuksen opin "herran ehtoolliseen" siis ei Jeesuksen omille opetuslapsilliin tarjomaa illalista jonka VERTAUSTA eivät kaikki uskovaiset ymmärrä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi#Kannibalismi_ihmisill.C3.A4
        """"Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita.""""

        Mietin, kumman liha ja veri rikollisen kristinuskon uskovaisille maistuu paremmin, oman seurakunnan perisyntinen liha ja veri vai muslimien ruumiit?!
        Ihmisille molemat ovat saatanaa palvelevien järjettömyyksiä.

        Jokohan tämä riittäs rippikoulu papille opiksi...
        muuten... tuli mieleen että:
        Jumala ja Jeesus ei ole asettanut rippikoulua, rippikoulutusta, ei kä sitä rippiä ja sala rippiä joissa suomenkin lapsia raikanneet seurakuntien pedofiilit ovat rikoksensa saaneet antteksi rikollisesti:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
        teuta
        17.8.2011 21:53
        SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
        ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
        SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
        EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-"50245011
        "teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan."

        MISSÄ ON TÄMÄ JEESUKSEN ANTAMA TIETO????
        Voisiko Pirkko-pappi kertoo sen?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        Niin, että noin sitä Jeesuksen Nimeen saatanallisuuksia tehdään aivopestyjen toimesta.

        Ellei tuollaiset ole aivopestyjen rikollisen kristinuskon oppia ja touhua niin sitten itse saatana on asialla!


      • yhngtvfd
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei.
        Anteeksi vaan, en mitenkään jaksa lukea pitkää juttuasi pitkine lainauksineen. Mutta en ole, en ollenkaan ole aivopesty. En yhtään. Olen ihan itse ja aikuisena ihmisenä asioita miettinyt, ilman kenenkään muun vaikutusta.
        Hyvää päivän jatkoa,
        Pirkko-pappi

        No hei!
        Jos papiston, kirkon, rikollisen kristinuskon rikollisuus , ei osoitta että toimintaa johtaa
        aivopestyt, niin miksi että rakkaudella lähimmäisiin osoita olevanne Jumalan Valtakunan kaltaisia ihmisiä?
        Miksi rikollisuudenne historia ei teille todista mitään?
        Kuinka paljon ihmisiä, pikku lapsiakin pitää tappaa, tapattaa ja raiskata ennenkuin "saatanaa palveleminen jumalana" loppuu?

        Jos ei ole aivopesty tuollaisen rikollisuuden aktivistina,
        niin osoittakaa ne rikokset järkevien Jumalan Valtakunnan kaltaisten tekemiksi?
        Ellei se onnistu, niin olette armottomasti sairaita uskontunustuksenna kaltaisina.

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuutta ja ihmisyyttä omaavat eivät rakasta lähimmäisiään, lapsiakaan:
        -tappamalla
        -tapattamalla
        -raiskaamalla
        -eksyttämällä rikollisuuteen
        -valehtelemalla lapsille, nuorille ja aikuisille jne.

        Tätäkään ei papit saa saarnoissaan ja koulutuissa opettaa:
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaa:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        Rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia.
        Rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen opetuslapsia (vaikka muka sellaisiksi kastaa...)
        Mutta
        Rikollisella kristinuskolla on aivopestyjä saatanaa palvelemaan eksytetty apostoleita, papisto ja niihin uskovat aivopestyt uskovaiset.
        Ellei heitä tuollaisina olisi, niin ei olis suomessakaan lapsiakin tapettu ja tapatettu edes
        noitarovioilla.
        Ei olis myöskään esim. alle 7 vuotiaan raiskanneita lauma pedofiilejä joita "uskonveli" poliisi suojeli joutumasta rikoksistaan tuomittavaksi oikeudessa.

        Ja kaikkiin noihinkin rikoksiin kirkko papistoineen, asettaa Jumalan ja Jeesuksen syylliseksi vaikka herran käskyä noudattavat/uskovat tottelevat uskovaisineen.

        Siis paavalialais-luterilainen uskovainen ei saa Jumalaa ja Jeesusta palvella:
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        seuraus herra jumalan käskystä:
        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940912797/artikkeli/juuri nyt tampereen hiippakunnassa uusi raskas rikosepaily.html

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194938304461/artikkeli/seurakuntavaaliehdokasta epaillaan vakavasta rikoksesta tampereen hiippakunnassa.html

        jne...

        Todisteet ovat ihmisille selvät kenen rikollisuudesta on kysymys.
        Mutta uskontunnustuksen kaltainen Pirkko-pappikaan ei tunnusta olevansa aivopesty vaikka ei ymmärrä rikoksiin todellista syyllistä.
        Pirkko-papin kolleekakin valehtelee ammatikseen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"
        -"vanhempien on kastatettava lapsensa" törkee vale! ihmisyydestään luomattomien lapsia ei kasteta.
        -Jeesus siunasi lapsia ja samassa tilaisuudessa antoi toisin lapsia kohteleville myllyn kivien käyttöohjeet.
        -"minä olen herra sinun jumalasi" ei ole taivaan isä eikä tule sellaiseksi uskomalla!
        jne..

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • Hei nimim. sekoamispisteessä.
      Rohkaisen minäkin sinua isosena olemisessa. Olet tärkeä juuri sellaisena kuin olet. Riparilla on monenlaisia nuoria, toiset äänekkäitä ja toiset hiljaisia ja siltä väliltäkin. Myös teitä isosia on erilaisia. Kaikkien ei tarvitse olla niitä, jotka ovat esillä ja haluavat esiintyä. Tarvitaan myös niitä, jotka ymmärtävät jo aivan omasta kokemuksesta kuinka pelottavaa ja ahdistavaakin on tulla uuteen ryhmään ja kuinka vaikeaa on uskaltaa olla siellä omana itsenä. Isosen tärkeä tehtävä on myös huomata ne, jotka eivät halua olla esillä ja isosen hieno tehtävä on olla kuuntelija ja kannustaja. Löydät varmasti itsellesi sopivan tavan olla hyvä isonen. Ja kerro vetäjälle, mikä sinua jännittää ja millaisiin tilanteisiin et mielelläsi halua mennä. Hyvää riparikesää sinulle t. Merja-pappi

      • sekoamispisteessä

        Oho, on tänne tullut näköjään joitakin asiallisiakin kommentteja asiattomien lisäksi.. sori, kun en ole vastannut mihinkään. En ole seurannut tätä keskustelua. Mutta tosiaan. En tiedä miten ilmaisen tai sanon vetäjille, että olen tälläinen esiintymiskammoinen ujo köntys. Tuntuu että kaikki mitä sanon on väärin tai tyhmää. Välillä palaan ajattelemaan kuinka tyhmä olen, kun en ole sellainen iloinen ja sosiaalinen. Tiedän että jos minä pääsisin isoseksi, niin minua varmaan pidettäisiin outona kun olen miltein mykkä. Jos minulta kysytään niin vastaan, mutta juttu jää siihen. Minulla on siis sekin ongelma että pelkään uusien ihmisten seurassa.


      • hg5fvkeds
        sekoamispisteessä kirjoitti:

        Oho, on tänne tullut näköjään joitakin asiallisiakin kommentteja asiattomien lisäksi.. sori, kun en ole vastannut mihinkään. En ole seurannut tätä keskustelua. Mutta tosiaan. En tiedä miten ilmaisen tai sanon vetäjille, että olen tälläinen esiintymiskammoinen ujo köntys. Tuntuu että kaikki mitä sanon on väärin tai tyhmää. Välillä palaan ajattelemaan kuinka tyhmä olen, kun en ole sellainen iloinen ja sosiaalinen. Tiedän että jos minä pääsisin isoseksi, niin minua varmaan pidettäisiin outona kun olen miltein mykkä. Jos minulta kysytään niin vastaan, mutta juttu jää siihen. Minulla on siis sekin ongelma että pelkään uusien ihmisten seurassa.

        Syntyissäsi Jumalan Valtakunnan saaneena olet paratiisin käärmeen houkutuksien kohteena...

        Jeesus kutsuu omia
        ja
        piru pitää kiinni houkutuksineen.

        Tästä saatanallisuus nauttii, ja Jumala Jeesus vihaa....
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Ei sinussa ole mitää vikaa ihmisenä, vaan sinulta ollaan viekkaudella riistämässä pois syntyessasi saamaasi Jumalan Valtakunnan kaltaisuutta.
        Älä tuomitse itsees vaan opettele tuntemaan, mitä on Jumalan Valtakunnan kaltaisuus Lakeineen ja oppeineen ja vertaa niitä herra jumalan asettamiin oppeihin ja nk. lakeihin mm lukemalla rikollisen kristinuskon ja sen uskovaisten historiaa.

        Saatanallisuutta esitetään Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimeen ja ketään HEISTÄ ei rikollisuuden kristinuskolla ole. Heillä ei ole myöskää yhtään Jeesuksen parustamaa seurakuntaa eikä Jeesuksen opetuslasta. Mutta heillä on valehtelevia apostoleita oppeineen aivopesemässä ihmisiä, alussa miekan voimalla nyt muilla keinoin.
        Heillä on pappeja jotka ovat koulutettu, aivopesty, pappilupauksen voimalla saatanallisuuteen sidottuina eksyttäjinä jopa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavina ja Heitä vihaavina saatanan palveljoina.

        Voit liittyä heihin, jos se on sinun oma tahtosi.
        Mutta tiedoa olet saanut... josta ja muustakin voit luopua niin tahtoessasi.
        Paha valinta, ehkä, mutta älä tee päätöstä ennen kuin olet vakuuttunut ketä tahdot seurata.... katumuksen tie voi olla liian vaativaa tie kuljettävaksi muten monen nuoren itsemurhatkin sen valitettavasti osoittavat....

        Menestystä sinulle, minkä tien sit valitsetkin....


      • jskdjdjslw

        Merja-pappi kirjoitti:
        "Hei nimim. sekoamispisteessä.
        Rohkaisen minäkin sinua isosena olemisessa. Olet tärkeä juuri sellaisena kuin olet. Riparilla on monenlaisia nuoria, toiset äänekkäitä ja toiset hiljaisia ja siltä väliltäkin. Myös teitä isosia on erilaisia. Kaikkien ei tarvitse olla niitä, jotka ovat esillä ja haluavat esiintyä. Tarvitaan myös niitä, jotka ymmärtävät jo aivan omasta kokemuksesta kuinka pelottavaa ja ahdistavaakin on tulla uuteen ryhmään ja kuinka vaikeaa on uskaltaa olla siellä omana itsenä. Isosen tärkeä tehtävä on myös huomata ne, jotka eivät halua olla esillä ja isosen hieno tehtävä on olla kuuntelija ja kannustaja. Löydät varmasti itsellesi sopivan tavan olla hyvä isonen. Ja kerro vetäjälle, mikä sinua jännittää ja millaisiin tilanteisiin et mielelläsi halua mennä. Hyvää riparikesää sinulle t. Merja-pappi"

        Merja -pappi "Tarvitaan myös niitä, jotka ymmärtävät"
        Miksi kirjoitat noin vaikka uskontunnustuksen aivopesu ohjelmassa on ymmärryksestä pois peseytymis ohjelmointi?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        JOS PAPPINA ESIINNYT OPPEINES, NIIN KERRA MYÖS TODELLINEN herrasi!
        Mielestäni on rikollista valehdella nuorille, lapsille ja kaikille!

        On ilmeistä, että olet itse uskontunnustustas pahempi niin Jumalallisuudelle kuin ihmisyydelle, ilmeisesti syytä, että olet uskontunnustuksen kaltaisuuden lisäksi pappislupauksen antanut eksyttäjä.
        Ihmettelen, että joku voi tietoisesti ajaa nuoria pois Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta jopa niin törkeästi, että nuoret tekevät jopa itsemurhia.
        Onko sinulla nahoissas yhtääs edes ihmisyyttä, Jumalallisuutta ei ainakaan ole.

        Merja-pappi kirjoitti 1.12.2014 09:57 mm:
        "Kirkon perusta ja tärkein asia on miten ihminen pelastuu."
        KOHTELETKO NUORI; LAPSIA IHMISINÄ ajaessaan heitä pois JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTA USKONTUNNUSTUKSENNE KALTAISEEN JÄRJETTÖMYYTEEN?

        EIKÄ JEESUS ILMOITTANUT SINULLEKKIN MYLLYNKIVI OPPIA TARPEEKSI SELVÄSTI?

        Merja-pappi kirjoitti "Isosen tärkeä tehtävä "
        ON MIELESTÄSI TULLA EKSYTETYKSI JA OPPIA EKSYTTÄMÄÄN TOISIA.

        Jeesus ei papeille eikä isosille virkoja jakanut vaan herra jumalanne JOKA MYÖS KIELSI PALVELEVAMSA JUMALAA JA JEESUSTA:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        "hänestä" on saatana. Jumala ja Jeesus ei rikoksiin tuollaista käskyä antanut!


      • jnhhgd

        Merja-pappi kirjoitti 1.12.2014 09:57 mm:

        "Kirkon perusta ja tärkein asia on miten ihminen pelastuu."

        Tämäkö on mielestänne se "ihmisten pelastuksen" tie???
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)


    • sekoamispisteessä

      Voisiko joku vastata tähän kysymykseeni asiallisesti: Kun saan Facessa koko ajan kaverikutsuja muilta isoskoulutuslaisilta, niin mitä niihin tulee vastata? Hylkää vai hyväksy? En oikein halua vieraita ihmisiä kaverilistalleni, joten mieleni tekee hylätä kutsut. Mietin kuitenkin suuttuisivatko he ja olisiko noloa hylätä tuntemattomien kaverikutsut? Esimerkkinä ihan ventovieras poika, joka on toisessa isoskoulutus ryhmässä, lähetti minulle kaveri kutsun. Hylkäsin kutsun, mutta heti sen jälkeen tuli uusi kutsu samalta pojalta. Sitten hän lähetti minulle viestin: "Koska hyväksyt mut kaverilistalle?" En oikein voi vastata tylysti, että "en ikinä hyväksy". Miten siis kieltäydyn kohteliaasti mutta napakasti? Toinen asia on se että koska olen näin ujo ja pelkään muita ihmisiä, niin kannattaako minun silti jatkaa isoskoulutusta?

      • mjuhgtrfv

        Jos vastaat niin faktoilla kansi tukien.
        Jos toiset luopuu Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään, niin ei se tarkoita, että sinun on se tehtävä.
        Ota huomioon, että ne kutsun saaneet ovat jo syvemmällä uskontunnustuksensa kaltaisuudessa kuin sinä eivätkä enään ymmärrä:

        uskontunnustuksen kaltaista ymmärtämättömyyttä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html 'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen / (rikollisuuteen liittyminen):
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html 'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html 'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html 'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        Siis tulet olemaan perisyntinen rikoksiin joita et ole tehnyt, jäsenyyden uskontunnustuksen antaneena.
        Ota huomioon, että rikoksista armon ja anteeksi antamisen oikeus VAIN JA AINOASTAAN JUMALAN VALTAKUNNALLA eikä rikollisella kristinuskon papistolla.

        Maarit-pappi ei vastausta antanut:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12044132#comment-66102720
        Maarit-papille kysymyksiä:
        Miksi sitä herra jumalan oppia pitää opettaa Jumalan ja Jeesuksen Nimessä?
        Häpeätkö herraanne?
        Luder/Lutheri itsensä jumalaksi nimitys katekismuksessa, ei raamatullinen tieto eikä teko.
        Huomatkaa, että Luder/Lutheri kieltää palvelemasta muita jumalia, siis JUMALAA JA JEESUSTAKIN!
        katekismuksen herran ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        Tiedät, että suomalaisia, pikku lapsiakin tappaneen ja tappattaneen ja jopa raiskanneen rikollisuuden herran asialla olet MIKSI JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ?
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        Jeesuksen evankeliummia Johanneksen mukaan:
        8:43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
        8:45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
        8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Jappervokki

        Kerro heille vain, että pidät korkeampaa rimaa fesekavereiden suhteen kuin jokin satunnainen isosyhteys. Et ole ainoa. Jotkut eivät halua satoja "kavereita" vaan ihan oikeita kavereita.

        Sääli, jos lopetat keskustelun seuraamisen tuon sääliön vuoksi.


      • Jalaa

        Jokainen voi aivan vapaasti päättää kenet hyväksyy Facebook kaverikseen. Jos et koe, että haluat tätä kyselijää kaveriksesi, niin sano asia hänelle fiksusti. Jos ei nätisti sanottuna mene jakeluun, niin sit ihan suoraan "Ei kiinnosta, en ota FB kaveriksi". Luulisi tyhmemmänkin tajuavan.


      • sekoamispisteessä
        Jalaa kirjoitti:

        Jokainen voi aivan vapaasti päättää kenet hyväksyy Facebook kaverikseen. Jos et koe, että haluat tätä kyselijää kaveriksesi, niin sano asia hänelle fiksusti. Jos ei nätisti sanottuna mene jakeluun, niin sit ihan suoraan "Ei kiinnosta, en ota FB kaveriksi". Luulisi tyhmemmänkin tajuavan.

        Katsoin nyt tätä keskustelua vielä kerran... Olette oikeassa. Jokaisella on oikeus päättää ketä hyväksyy listalle.. Hylkäsin taas sen pojan kaverikutsun ja merkitsin sen tällä kertaa roskapostiksi. Päätin etten vastaa hänelle mitään. Kai hän siitäkin tajuaa?


    • bgfre5

      Siis papilla ei ollut rehellistä vastausta antaa siitäkään, että millaisen herran ja herra jumalaa palvelevat rikollisen kristinuskon papisto eksytettyine uskovaisineen!

      Paratiisiin käärmeinä kyllä olette viekottelemassa lapsia, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden perkeleen perisyntisiksi mutta ettepä ota vastuuta seurauksista.

      Hävetkää valehtelevina Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajina Heidän Pyhässä
      Nimessä saatanaa palvelevina suomalaistenkin lasten turmelijoina.

      Lukekaa Jeesuksen antama tuomionne:
      Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaa:
      20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
      46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

    • sekoamispisteessä

      Turha edes odottaa asiallisia vastauksia.. En aio enää seurata tätä keskustelua.

      • tgfbvd

        Kertoisit ketä tukevilta vastauksia haluat?

        -saatanaa palvelevilta
        =saat valheellisia tietoja jopa sellaisilta papeilta jotka eivät saa Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa.

        vai
        -Jumalaa ja Jeesus tukevilta
        =saat Jeesuksen evankeliumien faktaa oppeineen joita on vaikea jo uskossa olleen löytää kun rikollinen kristiuskon toimesta ne on väärennetty.
        Siis se vaatii Jumalallisuuden tietoa ja ymmärrystä hiukan alussa mutta kun pääsee ymmärrykseen niin huomaa muutakin....

        Ja mitä tulee isoseksi koulutukseen niin tuo "iso" on asetettu lapsiakin raiskanneen rikollisuuden tunnus tai varoitus sanaksi. Jumala ja Jeesus ei ole isoseksisten ja pikkuseksistenkään virkoja asettanut vaan herra epäjumalaa palvelevat se tekivät. Rippi sanakaan ei Jumalan ja Jeesuksen antamana ole joten eksyttäjä herrojen humpuukia.
        Jos herraas palvelet ja haluat olla eksyttämässä lapsia pois Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta ja ihmisyydestä niin itse siitä ole aikanaan vastuussa.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • kjuyt65

      Jakomielisyys ei johdu siitä, että olisi jo sairas vaan siitä, että kun Jumalan, (ei herra jumalan) kaltainen joutuu herra jumalan mielen manipuloinnin kohteeksi, niin syntyy sisäinen ristiriita siitä, kenet hyväksyy.
      Vasta sen jälkeen, kun on valinnut herra jumalana omasta tahdostaan tai vaikka miekalla pakottamalla, alkaa järkyttävä mielentilan sairaus. Silloin poistuu ihmisestä uskontunnustuksen aivopesu ohjemalla Jumalan Valtakunnan kaltaisuus ja ihmisyys, ihmisestä on siinä vaiheessa tullut uskovainen, siis Jumala on vaihtunut herra jumalaksi ja ihmisyys herra jumalaa Jumalaksi uskovaksi uskovaiseksi.
      Tuon muutoksen seurauksesta ihmisuuden arvot, niin papistossa kuin uskovaisissa muodostuvat epäinhimillisiksi, rikollisuudeksi jne.
      Tuosta kaikesta on näyttöä ja se sairaana ilmiönä on tunnettu mutta vaikuttaa siltä, että vain hyvin harvat uskaltavat ottaa asiaa esille politiikassa, seurakunnissa jne siitä syystä, että pelkäävät joutuvansa "noitariviolle." Väkivaltainen, rikollinen kristinusko on tuon pelon aiheuttaja ja turmelee ihmiskuntaa maailmassa ja ainoat jotka muka pelastuu ovat rikollisuuden uskovaiset. Tosin Jeesus on eri mieltä herra jumalan opin kanssa pelastumisesta, niiden yli 3500 eksytettyjen lahkolaisuuksien kanssa.
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      12:30 "Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa."

      Joh.8:31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
      8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."

      Siis rikollisuuden herra jumalaa palvelevien totuus ei vapauta ihmistä saatanallisuuden kahleista:
      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

      Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

      paavalilais-luterilaisuuden herra jumalaa Jumalaksi uskoville Jeesus on tämän tiedon antanut.
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      Tuskin, historiallisesti asiaa katsoen, on väärää todistusta väittää, että mm tämän lupauksen antaneet olisivat saatanan enkeleitä. Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsiakin pois Jumalallisuudesta eksyttäviä valehtelijoita kuten monet vielä Jumalan Valatakunnan kaltaisuutta ja ihmisyyttä omistavista nuorista ovat täälläkin osoittaneet ja papeille avoimesti ihmisyyttää osoittaen oman asenteensa ilmaisseet:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

      Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

      Tätä Jeesuksen antamaa käskyä pappislupauksen antaneet eivät saa uskoa, totella ja noudattaa ja siksi ovat Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä esiintyviä eksyttäjiä.
      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
      Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
      -Matteuksen evankeliumista
      -Markuksen evankeliumista
      -Luukkaan evankeliumista
      -Johanneksen evankeliumista

      Lapset ja aikuistuvat nuoret ovat helposti eksytettävissä kuten myös vanhat ja sairaat. Siis rikollisuuden herra jumalan edustajat iskevät paratiisin käärmeen tavoin heikoimmin syntiin lankeavien kimppuun kuin saalistavat hyenatkin.
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      7:15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."
      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan
      13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko"

      Jeesus ei käskenyt uskoa rikollisiin eksyttäjiin.

      • WallOfText

        Voisiko joku tiivistää nämä romaanikommentit muutamaan virkkeeseen? Kilometrin pituiset tekstipötkylät nimittäin alkavat jostain syystä aina ahdistaa jolloin ohitan ne.


      • mnhgfd
        WallOfText kirjoitti:

        Voisiko joku tiivistää nämä romaanikommentit muutamaan virkkeeseen? Kilometrin pituiset tekstipötkylät nimittäin alkavat jostain syystä aina ahdistaa jolloin ohitan ne.

        Rikollinen kristinusko on jo tiivistänyt väärentäessään Jeesuksen evankeliumien tiedot 18:sta 4:n. Mutta saatanallisuuden oppikunnat tekevät kovasti työtä, ettei niitä neljää sais muutkaan tutkia kun papitkaa ei niitä saa saarnata.
        Joten kaltaisia tiivistetty kallosia on jo ollut työssään sinunkin eksytyksen helpottamiseksi.


    • Oho, olen ottanut vahingossa saman nimimerkin kuin tämän keskustelun aloittaja.. No, minulla ei tässä ole muuta sanottavaa kuin että tsemppiä ja käy ensin isoskoulutus loppuun ja päätä sitten mitä teet. Eli menetkö isoseksi vaiko et.
      Hyvää kevättä ja rohkeutta sinulle!

      • yhngtfs

        Hm! "rohkeutta" perisyntisyyteen!
        On kuin toivottaisit että "terve menoa h....vettiin" kaltaistesi kanssa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5694
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2713
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      56
      2409
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1113
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1074
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      28
      1019
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      803
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      783
    Aihe