Islam on ihmisarvoloukkaus

gfwef

"Uskonto on loukkaus ihmisarvoa kohtaan. Hyvät ihmiset tekevät hyviä asioita ja pahat ihmiset tekevät pahoja asioita uskonnon kanssa tai ilman. Mutta jotta hyvät ihmiset tekisivät pahoja asioita, siihen tarvitaan uskontoa."

27

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pahoja ihmisiä, esim. murhaajia, lasten tappajia, naisten tappajia, voi sanoa uskovaisiksi. Islam esim. kieltää naisten ja lasten tappamisen. Aseellinen jihad, se on tehtävä silloin jos ensin joku oppinut antaa kehoituksen aseelliseen jihadiin jollekkin valtion johtajalle, sen jälkeen on valtion johtajan päätettävä suostuuko kehoittamaan kansalaisiaan aseelliseen jihadiin, siis armeijaansa tai armeijaansa pyrkijöitä. Muussa tapauksessa jihadistit toimii oman mielipiteensä mukaan, eivät noudata Islamia.

      • jaa-a-

        Jos seijaahia on uskominen, niin ns. profeetta Muhammad ei ollut uskova.


      • jaa-a- kirjoitti:

        Jos seijaahia on uskominen, niin ns. profeetta Muhammad ei ollut uskova.

        Profeetan aikoina oli elämä toisenlaista mitä on tänäpäivänä. Profeetan aikana ei ollut islaminoppineita muita kuin Profeetta itse. Siitä se lähti eteenpäin, myöhemmin Profeetan kuoleman jälkeen Koraania vietiin eteenpäin puheen avulla, sitten kasattiin kokoon Koraani ja Profeetan sunna, vasta sen jälkeen alkoi olla islamin oppineita miehiä, vasta silloin alkoi arabiassa näkyä eri valtioita jotka oli muslimivaltioita johtajineen ja oppineineen.
        Huomaan että et ole tietoinen mitä aseellinen jihad on ja miten se suoritetaan ja miksi ja milloin. Et myöskään ole tutkinut Koraania kun et tiedä että Koraani kieltää tappamisen. Ymmärrän tietämättömyytesi. Tietoa saa vain jos janoaa tietoa, etsii tietoa. Sinä et ole etsinyt tietoa tästä asiasta, siksi et tiedä. Sen takia kirjoitat pahaa Profeetasta.


      • psolk

        "Ei pahoja ihmisiä, esim. murhaajia, lasten tappajia, naisten tappajia, voi sanoa uskovaisiksi."

        Ne ovatkin muslimeja.

        "Islam esim. kieltää naisten ja lasten tappamisen."

        Ei kiellä.

        "Aseellinen jihad, se on tehtävä silloin jos ensin joku oppinut antaa kehoituksen aseelliseen jihadiin jollekkin valtion johtajalle, sen jälkeen on valtion johtajan päätettävä suostuuko kehoittamaan kansalaisiaan aseelliseen jihadiin, siis armeijaansa tai armeijaansa pyrkijöitä. Muussa tapauksessa jihadistit toimii oman mielipiteensä mukaan, eivät noudata Islamia."

        Koraanissa ei lue mitään tuollaista, eli valehtelet.


      • jaa-a-
        seijaah kirjoitti:

        Profeetan aikoina oli elämä toisenlaista mitä on tänäpäivänä. Profeetan aikana ei ollut islaminoppineita muita kuin Profeetta itse. Siitä se lähti eteenpäin, myöhemmin Profeetan kuoleman jälkeen Koraania vietiin eteenpäin puheen avulla, sitten kasattiin kokoon Koraani ja Profeetan sunna, vasta sen jälkeen alkoi olla islamin oppineita miehiä, vasta silloin alkoi arabiassa näkyä eri valtioita jotka oli muslimivaltioita johtajineen ja oppineineen.
        Huomaan että et ole tietoinen mitä aseellinen jihad on ja miten se suoritetaan ja miksi ja milloin. Et myöskään ole tutkinut Koraania kun et tiedä että Koraani kieltää tappamisen. Ymmärrän tietämättömyytesi. Tietoa saa vain jos janoaa tietoa, etsii tietoa. Sinä et ole etsinyt tietoa tästä asiasta, siksi et tiedä. Sen takia kirjoitat pahaa Profeetasta.

        Joko seijaah itse on tietämätön islamista, tai sitten hän valehtelee. Koraanissa on useita so­taisia käskyjä - siis ihan oikeita tappokäskyjä - kuten jae 9:5, joka yleisesti tunnetaan Miekkajakeena.

        Myös ns. profeetta Muhammad oikeutti tappamisen. Hän itse osallistui 27 taisteluun, minkä lisäksi määräsi pantavaksi täytäntöön 46 ryöstöretkeä. Pel­käs­tään Banu Quraiza -heimon joukkomur­han yhteydessä Muham­mad tappoi 600-900 vangitse­maan­­sa qurai­zalaista katkai­semalla näiden kaulat.

        Yhdessä terro­ristijoukkionsa kans­sa Muhammad ryöväsi ja tuhosi ei-muslimien ka­ra­vaa­ne­ja, keitaita ja kyliä sekä raiskasi naisia ja otti orjiksi kaikki, joi­ta ei surmattu suoralta kädeltä, ja kaikki tämä tapahtui Allahin nimissä.

        Ei pitäisi olla yllät­tävää, että kun Koraanin käskyt ja Muhammadin käyttäytyminen siirretään 2010-luvulle, lopputuloksena ovat ISIS ym. terroristit.


      • psolk kirjoitti:

        "Ei pahoja ihmisiä, esim. murhaajia, lasten tappajia, naisten tappajia, voi sanoa uskovaisiksi."

        Ne ovatkin muslimeja.

        "Islam esim. kieltää naisten ja lasten tappamisen."

        Ei kiellä.

        "Aseellinen jihad, se on tehtävä silloin jos ensin joku oppinut antaa kehoituksen aseelliseen jihadiin jollekkin valtion johtajalle, sen jälkeen on valtion johtajan päätettävä suostuuko kehoittamaan kansalaisiaan aseelliseen jihadiin, siis armeijaansa tai armeijaansa pyrkijöitä. Muussa tapauksessa jihadistit toimii oman mielipiteensä mukaan, eivät noudata Islamia."

        Koraanissa ei lue mitään tuollaista, eli valehtelet.

        Et taida edes tietää että kaikkia muslimioerheisiin syntyneitä ja melkein kaikkia arabimaissa asuvia tai sietä tulleita kutsutaan muslimeiksi, vaikka monet heistä on vain muslimitaustaisia, eivät mitään hartaita uskovaisia muslimeja.

        Kun väität, niin näytäppä nyt missä kohtaa Koraania sanotaan että naiset ja lapset on tapettava? Et varmasti löydä sellaista kohtaa.

        Aseellinen jihad on määritelty Koraanissa ja sunnassa.

        "Jag såg en dräpt kvinnas kropp under en av profeten strider så han förbjöd dödandet av kvinnor och barn."
        (Sahīh al-Būkhārī och Sahīh Muslim)

        Plus monessa muussa ahadith kerrotaan samaa. Naisten ja lasten tappaminen on kiellety. Profeetta kielsi naisten ja lasten tappamisen sodassa ja muutenkin.

        Sanot että minä valehtelen koska tiedän enemmän kuin sinä. En sano että valehtelet, mutta kerrot omia vajaavaisia mielipiteitäsi Islamista sen takia kun sinulla ei ole tarpeeksi tietoa Islamista.


      • jaa-a- kirjoitti:

        Joko seijaah itse on tietämätön islamista, tai sitten hän valehtelee. Koraanissa on useita so­taisia käskyjä - siis ihan oikeita tappokäskyjä - kuten jae 9:5, joka yleisesti tunnetaan Miekkajakeena.

        Myös ns. profeetta Muhammad oikeutti tappamisen. Hän itse osallistui 27 taisteluun, minkä lisäksi määräsi pantavaksi täytäntöön 46 ryöstöretkeä. Pel­käs­tään Banu Quraiza -heimon joukkomur­han yhteydessä Muham­mad tappoi 600-900 vangitse­maan­­sa qurai­zalaista katkai­semalla näiden kaulat.

        Yhdessä terro­ristijoukkionsa kans­sa Muhammad ryöväsi ja tuhosi ei-muslimien ka­ra­vaa­ne­ja, keitaita ja kyliä sekä raiskasi naisia ja otti orjiksi kaikki, joi­ta ei surmattu suoralta kädeltä, ja kaikki tämä tapahtui Allahin nimissä.

        Ei pitäisi olla yllät­tävää, että kun Koraanin käskyt ja Muhammadin käyttäytyminen siirretään 2010-luvulle, lopputuloksena ovat ISIS ym. terroristit.

        Koraania ei voi lukea samalla tavoin kuin piru lukee Raamattua. Ymmärrän että länsimaalaisena nuorukaisena sinulla ei ole tietoa Islamista ja sen takia ylvästelet toisten isompiin, vanhempiin muslimienvastustajiin luottaen. Et ole halukas etsimään tietoa itse, sen takia väitätä minua valehteliaksi, koska kerron jotain aivan muuta mitä islamofobiset kertoo :)


      • jaa-a-
        seijaah kirjoitti:

        Koraania ei voi lukea samalla tavoin kuin piru lukee Raamattua. Ymmärrän että länsimaalaisena nuorukaisena sinulla ei ole tietoa Islamista ja sen takia ylvästelet toisten isompiin, vanhempiin muslimienvastustajiin luottaen. Et ole halukas etsimään tietoa itse, sen takia väitätä minua valehteliaksi, koska kerron jotain aivan muuta mitä islamofobiset kertoo :)

        Minä perustan tietoni islamista siihen, mitä islamin omissa lähteissa, Koraanissa ja sunnassa kerrotaan, ja mitä muslimioppineet opettavat. Ihan kaikista islamilaisista lähteistä käy ilmi, että Koraani yllyttää väkivaltaan, ja Muhammad oli omaa profeetallista erikoisasemaansa muille todistaakseen oli valmis kylmästi turvautu­maan mihin hyvänsä menetelmiin, kuten valehteluun, manipulointiin, ryöstelyyn, kidutuk­seen, ter­roriin, raiska­uksiin, vastustajiensa or­juut­tamiseen, kunnia- ja jouk­komurhiin.

        Ymmärrän kyllä, että seijaahin kaltaisille rauhanomaisille muslimeille Koraanin väkivaltaiset kohdat sekä Muhammadin elämä ja sen yksityiskoh­dat on yk­sin­ker­tai­ses­ti liian järkyttävä ja vasten­mielinen, jotta he voisivat hy­väksyä sen. Ei siis ole ihme, että Muham­madin elämästä on laadittu paljon kau­nisteltuja ja vää­risteltyjä kuvauksia, joissa hä­nen käyttäyty­mistään on selitetty par­hain päin, monia kiusalli­sia asi­oita on "unohdettu" mainita, ja hä­nestä on pyritty an­tamaan kuva erään­laisena oi­keudenmukai­sena ja Jee­suksen kaltaisena ihan­teelli­sena myötätuntoi­sena pyhi­myk­senä.

        Samaan aikaan kui­tenkin luke­mat­tomat mart­tyyriu­desta haa­veile­vat mu­jahidinit, lap­set ja nuo­rukai­set Pales­tiinassa, Pakis­tanissa, Iranissa ja kaikkialla maailmassa lukevat ja kuule­vat tarinoita Ko­raanista, Mu­hamma­din elämäker­rasta ja haditheista ja ihan­noivat hä­nen kiistä­mätöntä väkivaltaisuuttaan. Koska nämä jälkimmäiset nojautuvat islamin alkuperäi­siin auktoriteetteihin, Ko­raaniin ja sun­naan, he ovat aina vahvemmassa asemassa kuin asioista tietä­mät­tömät ja harhaanjoh­detut maltilli­semmat muslimit, joiden roolina lännessä on - hyö­dyllisten idioo­ttien ominai­suudessa - toimia maaperää jiha­dille pehmentävänä etu­jouk­kona.


      • iusgd
        jaa-a- kirjoitti:

        Jos seijaahia on uskominen, niin ns. profeetta Muhammad ei ollut uskova.

        Kuka suomalainen uskoisi seijaahia. Minä uskon Kaisa Mäkäräiseen pian alkavissa ampumahiihdon MM-kisoissa.


      • räihkä
        psolk kirjoitti:

        "Ei pahoja ihmisiä, esim. murhaajia, lasten tappajia, naisten tappajia, voi sanoa uskovaisiksi."

        Ne ovatkin muslimeja.

        "Islam esim. kieltää naisten ja lasten tappamisen."

        Ei kiellä.

        "Aseellinen jihad, se on tehtävä silloin jos ensin joku oppinut antaa kehoituksen aseelliseen jihadiin jollekkin valtion johtajalle, sen jälkeen on valtion johtajan päätettävä suostuuko kehoittamaan kansalaisiaan aseelliseen jihadiin, siis armeijaansa tai armeijaansa pyrkijöitä. Muussa tapauksessa jihadistit toimii oman mielipiteensä mukaan, eivät noudata Islamia."

        Koraanissa ei lue mitään tuollaista, eli valehtelet.

        Maailmassa tuntuu kaikki pyörivän ympyrää. Olemme palanneet 1100 luvulle,kun uskon sodat alkoi. Ei koraani kuin sen paremmin raamattukaan oikeuta tappamaan. Joskin molemmat uskot tappavat, Islamiin turvautuvat suoremmin,ja raaemmin. Kumpikin uskonnon varjolla on tehty hirmutekoja.


      • tipunen888
        jaa-a- kirjoitti:

        Minä perustan tietoni islamista siihen, mitä islamin omissa lähteissa, Koraanissa ja sunnassa kerrotaan, ja mitä muslimioppineet opettavat. Ihan kaikista islamilaisista lähteistä käy ilmi, että Koraani yllyttää väkivaltaan, ja Muhammad oli omaa profeetallista erikoisasemaansa muille todistaakseen oli valmis kylmästi turvautu­maan mihin hyvänsä menetelmiin, kuten valehteluun, manipulointiin, ryöstelyyn, kidutuk­seen, ter­roriin, raiska­uksiin, vastustajiensa or­juut­tamiseen, kunnia- ja jouk­komurhiin.

        Ymmärrän kyllä, että seijaahin kaltaisille rauhanomaisille muslimeille Koraanin väkivaltaiset kohdat sekä Muhammadin elämä ja sen yksityiskoh­dat on yk­sin­ker­tai­ses­ti liian järkyttävä ja vasten­mielinen, jotta he voisivat hy­väksyä sen. Ei siis ole ihme, että Muham­madin elämästä on laadittu paljon kau­nisteltuja ja vää­risteltyjä kuvauksia, joissa hä­nen käyttäyty­mistään on selitetty par­hain päin, monia kiusalli­sia asi­oita on "unohdettu" mainita, ja hä­nestä on pyritty an­tamaan kuva erään­laisena oi­keudenmukai­sena ja Jee­suksen kaltaisena ihan­teelli­sena myötätuntoi­sena pyhi­myk­senä.

        Samaan aikaan kui­tenkin luke­mat­tomat mart­tyyriu­desta haa­veile­vat mu­jahidinit, lap­set ja nuo­rukai­set Pales­tiinassa, Pakis­tanissa, Iranissa ja kaikkialla maailmassa lukevat ja kuule­vat tarinoita Ko­raanista, Mu­hamma­din elämäker­rasta ja haditheista ja ihan­noivat hä­nen kiistä­mätöntä väkivaltaisuuttaan. Koska nämä jälkimmäiset nojautuvat islamin alkuperäi­siin auktoriteetteihin, Ko­raaniin ja sun­naan, he ovat aina vahvemmassa asemassa kuin asioista tietä­mät­tömät ja harhaanjoh­detut maltilli­semmat muslimit, joiden roolina lännessä on - hyö­dyllisten idioo­ttien ominai­suudessa - toimia maaperää jiha­dille pehmentävänä etu­jouk­kona.

        Sinähän olet ihan pihalla Koraanista ja islamista. Häpeä varjoasi.


      • sal-
        seijaah kirjoitti:

        Et taida edes tietää että kaikkia muslimioerheisiin syntyneitä ja melkein kaikkia arabimaissa asuvia tai sietä tulleita kutsutaan muslimeiksi, vaikka monet heistä on vain muslimitaustaisia, eivät mitään hartaita uskovaisia muslimeja.

        Kun väität, niin näytäppä nyt missä kohtaa Koraania sanotaan että naiset ja lapset on tapettava? Et varmasti löydä sellaista kohtaa.

        Aseellinen jihad on määritelty Koraanissa ja sunnassa.

        "Jag såg en dräpt kvinnas kropp under en av profeten strider så han förbjöd dödandet av kvinnor och barn."
        (Sahīh al-Būkhārī och Sahīh Muslim)

        Plus monessa muussa ahadith kerrotaan samaa. Naisten ja lasten tappaminen on kiellety. Profeetta kielsi naisten ja lasten tappamisen sodassa ja muutenkin.

        Sanot että minä valehtelen koska tiedän enemmän kuin sinä. En sano että valehtelet, mutta kerrot omia vajaavaisia mielipiteitäsi Islamista sen takia kun sinulla ei ole tarpeeksi tietoa Islamista.

        Höpsö. Et tiedä edes alkeita sivistyneestä keskustelusta.

        Sinä väitit, että Islam kieltää naisten ja lasten tappamisen, joten se on sinun todistustaakkasi osoittaa väitteesi todenpitävyys - ei minun.

        Jos vaaditaan käänteistä todistustaakkaa, päädytään monesti hullunkurisiin tilanteisiin.
        Jos joku esim. väittää joulupukin olevan todellinen ihminen, niin ymmärrät kaiketi, että olisi aika hölmöä lähteä todistamaan, ettei näin ole.


      • easdfa
        tipunen888 kirjoitti:

        Sinähän olet ihan pihalla Koraanista ja islamista. Häpeä varjoasi.

        No mitäs se tipunen888 sitten muka tietää Koraanista ja islamista?
        Tiedätkö mitä profeettasi teki Kinanalle? tai Banu Quraiza-heimolle?


      • Ateisti
        seijaah kirjoitti:

        Profeetan aikoina oli elämä toisenlaista mitä on tänäpäivänä. Profeetan aikana ei ollut islaminoppineita muita kuin Profeetta itse. Siitä se lähti eteenpäin, myöhemmin Profeetan kuoleman jälkeen Koraania vietiin eteenpäin puheen avulla, sitten kasattiin kokoon Koraani ja Profeetan sunna, vasta sen jälkeen alkoi olla islamin oppineita miehiä, vasta silloin alkoi arabiassa näkyä eri valtioita jotka oli muslimivaltioita johtajineen ja oppineineen.
        Huomaan että et ole tietoinen mitä aseellinen jihad on ja miten se suoritetaan ja miksi ja milloin. Et myöskään ole tutkinut Koraania kun et tiedä että Koraani kieltää tappamisen. Ymmärrän tietämättömyytesi. Tietoa saa vain jos janoaa tietoa, etsii tietoa. Sinä et ole etsinyt tietoa tästä asiasta, siksi et tiedä. Sen takia kirjoitat pahaa Profeetasta.

        muhammed oli läpeensä paha,. Hyvä ihminen ei vaadi alaikäisiä lapsia itselleen vaimoksi, niinkuin hän vaati, vaikka ikää oli runkulla jo 52 vuotta ja vaimoja 4, niin vielä piti saada 9- vuotias Aisha. Mitä helveti pyhää joku löytää tällaisesta. Lueppa Seijaah Somalialaisen naisen Ali Hirsin kirja "neitsythäkki". Siinä hän sanoo suoraan, mitä on somalialainen kulttuuri ja varsinkin islam. Molempia hän sanoo inhoavansa.


      • missärauha

        Muslimimaissa tapetaan eniten ihmisiä maailmassa. Noudattakaa rauhan oppianne älkääkä vain puhuko.


      • Elovena-Eeva

      • mietippävähä

        muslimeja ei tarvita suomessa. heti valmis 50% työttömyys kun naista ei nämä muslimimustasukkaiset miehet koskaan päästä töihin. olin kurssikeskuksessa ja eräs musliminainen tuli kurssille koska työkkäri pakotti, mutta mies tuli raivon vallassa seuraavana päivänä hakemaan huivipäisen kummituksensa pois mustasukkaisena syytellen ja raivoten, tämän jälkeen ei koko naista enää näkynyt. miesten käyttäytyminen on tullut minulle jo täysin selväksi olen käynyt egyptissä ja tunisiassa missä ne elävät vielä ihan pimeätä keskiaikaa. siellä ei naiset yksin kävele aina on mukana joku eno tai veli vahtimassa ettei muut miehet pääse nipistelemään. sitten kun tulevat suomeen ovat ihan ihmeissään kun naiset täällä kävelevät vapaasti, kuvittelevat niiden olevan jotain liikkuvia huoria. siksipä kuvittelevatkin somalimiehet että niitä voi mennen tullen raiskata.pohjanoteeraus oli tunisia en ikinä enää mene, ei vaikka maksettaisiin. otetaan mieluummin AHKERIA vietnamilaisia ja kiinalaisia maahamme.


      • 3838
        seijaah kirjoitti:

        Profeetan aikoina oli elämä toisenlaista mitä on tänäpäivänä. Profeetan aikana ei ollut islaminoppineita muita kuin Profeetta itse. Siitä se lähti eteenpäin, myöhemmin Profeetan kuoleman jälkeen Koraania vietiin eteenpäin puheen avulla, sitten kasattiin kokoon Koraani ja Profeetan sunna, vasta sen jälkeen alkoi olla islamin oppineita miehiä, vasta silloin alkoi arabiassa näkyä eri valtioita jotka oli muslimivaltioita johtajineen ja oppineineen.
        Huomaan että et ole tietoinen mitä aseellinen jihad on ja miten se suoritetaan ja miksi ja milloin. Et myöskään ole tutkinut Koraania kun et tiedä että Koraani kieltää tappamisen. Ymmärrän tietämättömyytesi. Tietoa saa vain jos janoaa tietoa, etsii tietoa. Sinä et ole etsinyt tietoa tästä asiasta, siksi et tiedä. Sen takia kirjoitat pahaa Profeetasta.

        Muslimien "jumala on itse Saatana. Pisti google kuvahakuun "Allahin nimeen = 666" ensimmäinen haku


      • valittukansatappaa
        seijaah kirjoitti:

        Profeetan aikoina oli elämä toisenlaista mitä on tänäpäivänä. Profeetan aikana ei ollut islaminoppineita muita kuin Profeetta itse. Siitä se lähti eteenpäin, myöhemmin Profeetan kuoleman jälkeen Koraania vietiin eteenpäin puheen avulla, sitten kasattiin kokoon Koraani ja Profeetan sunna, vasta sen jälkeen alkoi olla islamin oppineita miehiä, vasta silloin alkoi arabiassa näkyä eri valtioita jotka oli muslimivaltioita johtajineen ja oppineineen.
        Huomaan että et ole tietoinen mitä aseellinen jihad on ja miten se suoritetaan ja miksi ja milloin. Et myöskään ole tutkinut Koraania kun et tiedä että Koraani kieltää tappamisen. Ymmärrän tietämättömyytesi. Tietoa saa vain jos janoaa tietoa, etsii tietoa. Sinä et ole etsinyt tietoa tästä asiasta, siksi et tiedä. Sen takia kirjoitat pahaa Profeetasta.

        "koraani kieltää tappamisen". Tämä ei pidä paikkaansa. Joko et ole itse lukenut koraania tai valehtelet tietoisesti. Esim. 4:91 "Te tulette tekemisiin toisten kanssa, jotka pyrkivät saavuttaman sekä teidän luottamuksenne että oman kansansa luottamuksen, mutta niin usein kuin heitä vietellään kapinaan, lankeavat he. Jolleivät he pysy loitolla, elleivät tarjoa teille rauhaa ja laske aseitaan, niin ottakaa heidät kiinni ja surmatkaa, missä hyvänsä heidät kohtaattekin, sillä näiden suhteen olemme antanut teille täyden vallan."

        Seuraavissa jakeissa kielletään tappaminen, sikäli kuin tapettavana on uskovainen, eli muslimi. Näitähän ovat vain oikeat muslimit, ja siksi sunnit tappavat niin mielellään toisia muslimeita, shiioja, koska eivät pidä näitä muslimeina eli uskovaisina laisinkaan vaan profeetan sanan vääristelijöinä.

        Muhammed mestautti tai mestasi itse ainakin 600 juutalaista sotavankia (ks. Banu Qurayza). Muhammed on muslimeille täydellisen ihmisen esikuva, jota imitoida. Onko siis ihme, että ISIS mestaa vääräuskoisia nyt?


    • räihkä

      Höpö höpö.Uskonto on tappanut enemmän ihmisiä kuin mikään tauti tässä maailmassa. niin islam kuin ns. kristillinen uskonto.Ei siitä voida uskontoa syyttää vaan ihmisiä.

      • sal-

        Yrititkö kirjoittaa, että uskovat ovat tappaneet?
        Nyt kirjoituksesi loppuosa kiistää kirjoituksesi alkuosan.

        Jos olisi niin, ettei uskontoa voisi pitää millään tavalla innoittajana näissä väkivaltaisuuksissa, niin sillä logiikalla myöskään Mein Kampfissa ei voitaisi nähdä mitään vikaa. Siinäkin tapauksessa kyse olisi ainoastaan niistä, jotka lukevat Hitlerin hengentuotteen, uskovat sen valheet ja toimeenpanevat ne.


    • räihkä

      Ei kai kukaan terve järkinen ihminen usko siihen että jokin uskonto voisi hoitaa tämän maailman asiat? Ei jotkut länteen pyllistävät rättipäät voi sanella uskonnon varjolla olevansa oikeutettuja joukkotuhoihin. ja toisaalta ihmettelen mistä niitä neitsyitä riittää näille marttyyreille, kun nykyisin jo teinit on porattu.

      • Sal-

        Juurihan sinä edellisessä viestissäsi kirjoitit uskonnon tappaneen enemmän ihmisiä kuin mikään tauti tässä maailmassa.


    • Enparemminsano

      Voi ei,ei muslimi tapa vaan ALLAH,koska se on Allahin tahto.Musu on vain Allahin työkalu,
      vailla omaa tahtoa ja järkikultaa.Muslimi vain alistuu kuujumalan tahtoon,silloin kun aivot
      alkavat keittämään.

    • Eloneva-Eeva

      Afro amerikkalaista tietotaitoa ollaan saatu Nokiaa myöden ja hyväksi havaittu. Arfikan mantereen heikkolahjaiset osaavat ovelasti viritellä VIHA puheita suomalaisista.

      RASISTISIA toimintaa mikä on syrjimistä meitä valtaväestöä kohtaan. Nyt vielä pitäisi heille tänne Stadiin rakentaa asunnot. Kun omille nuorillemme ja ei niitä ole. Ei myöskään ole oikeudenmukaista toimia vastoin PERUSTUS LAKIA. Jossa turvataan jokaisen suomalaisen oikeudet. Menkää ja lukekaa perheistä jotka tulivat meille turvaan? Emme saa muuta kuin halveksuntaa huorittelua ja kaikenlasta kiilaamista joka paikasta. Tiedän että on väärin kirjoittaa. Tuo Tapanilan tapaus oli se olki joka katkaisi kansaistemme selän. Emme jaksa enää heitä elättää.

      Muutos on tapahduttava, jos joku haluaa, menköön sinne heidän majoihinsa jakamaan sitä avustusta. Valistus on sana jota he eivät tunne. Naiset heillä sitä tarvitsevat, ollakseen kansansa edellä kävijöitä VALISTUSTA, OPPIA kirjoittamaan lukemaan ja kasvamaan pois ISLAMIN ORJUDESTA.

      • Eloneva-Eeva

        Hei somalit
        Te yritätte syrjäyttää meidät kunnolliset kansalaiset, työtä tekevät ja itsemme elättäjät. Missä onteidän moraali, purressanne kättä joka sinunkin kaltaistasi ruokkii.

        Viha puheet tulevat somalien suusta, kiittäisitte edes kun olette päässeet tänne lihapatojen ääreen.

        Osaatko edes alkeelisempiakaan käytös tapoja. Miten on mahdollista että haistattelet ja kiroat meitä.

        Muista allahinne näkee, kuulee, rankaisee sinunlaistasi - sulkee pääsyn sinne paratiisiin, jonne en suurin surminkaan menisi edes maksusta.

        Ja yksi juttu vielä, jo túo että joka toinen teistä on muhammed kertoo selkeästi mielikuvituksen ja luovuun puutteesta. Ai niin raikatahan te ressukat osaatte. Siitä seuraa allahin hylkääminen, miten sitten suu pannaan.


    • rotu-realisti

      28.3.2015 18:01

      Brittilehti Daily Expressissä oli hyvä kirjoitus sharian leviämisestä länsimaissa:

      http://www.express.co.uk/comment/columnists/leo-mckinstry/566322/Leo-McKinstry-on-Sharia-law-Islamic-legal-code-in-Britain

      "Mikään ei kuvaa paremmin monikultturismin vaarallista, tuhoavaa vaikutusta kuin sharia-lain hiljainen leviäminen kautta yhteiskunnan.

      Kulttuurisen monimuotoisuuden kannattajat paapattavat suvaitsevaisuudesta ja tasa-arvosta, mutta todellisuudessa heidän vaatimuksensa islamilaisen lakijärjestelmän hyväksymisestä Britanniassa edistää suvaitsemattomuuden ja epätasa-arvoisuuden raaimpia muotoja.

      On irvokasta, että ns. liberaalit, omahyväisine edistysmielisine mielipiteineen, tukisivat oikeusjärjestelmää, joka institutionalisoi tehokkaasti vainon, naisvihan, sorron, homofobian ja barbarismin.

      Kaikkialla maailmassa missä sharia toimii, se tarkoittaa riemuvoittoa raakalaismaiselle taikauskolle yli inhimillisen oikeudenmukaisuuden, demokratian ja vapauden tilalle mullahien hallintoa."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe