Ja pidän huolta ettet enää tipahda. Jos sä annat mulle mahdollisuuden siihen. Teen sen koska haluan, se auttaa mua itseäni enemmän kuin uskotkaan.
Mä autan sut nousemaan jaloilles,
14
837
Vastaukset
- Mitäsekäytännössä
tarkottais?
- ihminentarviiihmistä
Tietysti kaikkea hyvää...
- Mitäesim
ihminentarviiihmistä kirjoitti:
Tietysti kaikkea hyvää...
? Tarkenna vähän, muuten ei voi vastata?
- pitääluovia
sehän riippuu ihan tilanteesta, millainen apu on milloinkin tarpeen. kaikkea maan ja taivaan väliltä.
- mitätarkoitat
kerrohan tarkemmin..
- pitkällään_jo
Kuka ei ole jaloillaan? Mikä siihen on syy?
Että kaks kärpästä yhdellä iskulla. Mitä jos se hyödyttäsi sinua.
Pystyssä pysyjä - Niin_on_parempi
Hyvä, että huolehditte toisistanne! (Henkilökohtaisesti en halua, että
kukaan puuttuu elämääni. Huolehdin "Jeanie"-miehestä kuten ennekin. Ja sillä hyvä. Ne huolehtimisethan saattavatkin olla ennen 2016 alkua loppu.)
Voitte jättää omat huolehtimisenne tälle palstalle; ja huolehtia irl omista elämistänne. - ihanmitenhaluat
No tottakai annan :)
- aikanäyttää
toivon niin :)
- kortti7
Kuuntelen...... kivahan sua ois nähdä.
- jaloillaanNainen
Tuohan on ajatuksena hieno juttu hänelle, joka on pudonnut jaloiltaan, mutta tekopyhä juttu, jos jää vaan jutuksi palstalle.
Haluaako ao kiitosta siitä kun hän anonyymillä palstalla kertoo auttavansa ystävää. - Niin_on_parempi
T äytyy S anoa, ”duunipaikan nainen”, ettet sinäkään mikään järjen jättiläinen eli nero ole, vaikka muuta väität. Vuosikausia kutsut palstalla minun nimissäni J-miestä, jonka kanssa asun, ja joka ei tiedä tämän palstan olemassa olosta yhtään mitään. (Kaikillahan on käytössään OMIEN HOKSOTTIMIEN LISÄKSI väestörekisterijärjestelmä, numerotiedustelu, yritystele, fonecta finder, julkiterhikki jne.)
SILTÄ VARALTA, ETTÄ OLET TAAS YÖN AIKANA TEHTAILLUT ALKEELLISIA VIESTEJÄ(SI)MINUN NIMISSÄNI ”J-miehelle” – TAI JOLLEKIN MUULLE, MINULLE TÄYSIN TUNEMATTOMALLE tai ELÄMÄÄNI KUULUMATTOMALLE KAKSILAHKEISELLE, kerron, että olin poissa palstalta noin klo 00.30 – 7.48.
SILTÄ VARALTA, ETTÄ TEITÄ KIUSAAJIA ja muiden asioissa sorkkioita OLISI ENENMÄNKIN KUIN YKSI NAINEN, KIRJOITAN SEURAAVAN: Jättäkää MINUT RAUHAAN, ja lopettakaa ALKEELLISTEN VIESTIENNE TEHTAILU
”J-miehelle” – TAI JOLLEKIN MUULLE, MINULLE TÄYSIN TUNEMATTOMALLE tai ELÄMÄÄNI KUULUMATTOMALLE KAKSILAHKEISELLE, niin tekin voitte olla rauhassa.
Poistun jälleen palstalta 19.2, noin klo 8:n. OMA ON HÄPEÄSI/ HÄPEÄNNE, mikäli luulet/luulette MINUN SEN JÄLKEEN OLEVAN PALSTALLA TÄNÄÄN. - huteratjalat
miksi se auttaisi sinua ?
- vanhaläski
Voi oispa joku joskus sanonut mulle tuon. Mut kukaan ei välittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022