kauniaisten ratsastuskeskus

mari

moi! minkälaiset hinnat ko. tallilla on? paljon maksaa yksi tunti? entäs alkeiskurssi tai jatkokurssi? katsoin heidän omilta sivuilta, mutta ei sieltä mitään löytynyt..

7

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura

      Kävin Kauniaissa ratsastamassa kolmisen vuotta vakituisesti, mutta valitettavasti jouduin lopettamaan syksyllä kun nostivat hintoja aika reippaasti.
      Nyt siellä maksaa tunti 35 euroa, siis vakitunti. Jos otat toisenkin vakitunnin, se maksaa sitten 32 euroa. Ja irtotunti 40 euroa.
      Siellä ei pidetä kursseja, ainoastaan muutama leiri kesäisin.
      Suosittelen tallia lämpimästi jos vaan kukkaron nyörit antaa periksi. Hevoset ovat pirteitä ja osaavia ja opetuskin tasokasta (vaikka suosikkiopeni Petra lähtikin).

    • Nimetön

      Käyn itse Peikillä ja tykkään kovasti.
      Alkeisryhmiä on kyllä, mutta ne eivät ole kurssimuotoisia. Ainakaan käsittääkseni.
      Ne ovat pienryhmiä ja hieman kalliimpia, mutta niihin kannattaa kyllä sijoittaa, sillä opetusta saa enemmän kun on vähemmän ratsastajia.

      • mari

        ei taida kyllä kukkaro antaa noin paljon periksi.. olen joskus monta vuotta sitten ratsastanut säännöllisesti pari vuotta, ja haen espoosta sellaista tallia joka olisi edullinen, ja jossa olisi ihan perushevostelua. olisiko teillä mielessä mitään sellaista tallia? en aio siis miksikään kilparatsastajaksi, ihan vaan hevosen hoitoa ja ratsastusta myös maastossa.. olen jo ns. senioriratsastaja. pääsiskö sitä vielä poneilla ratsastamaan kun olen 163 senttinen ja 55 kiloinen..?


      • ...
        mari kirjoitti:

        ei taida kyllä kukkaro antaa noin paljon periksi.. olen joskus monta vuotta sitten ratsastanut säännöllisesti pari vuotta, ja haen espoosta sellaista tallia joka olisi edullinen, ja jossa olisi ihan perushevostelua. olisiko teillä mielessä mitään sellaista tallia? en aio siis miksikään kilparatsastajaksi, ihan vaan hevosen hoitoa ja ratsastusta myös maastossa.. olen jo ns. senioriratsastaja. pääsiskö sitä vielä poneilla ratsastamaan kun olen 163 senttinen ja 55 kiloinen..?

        Tarkemmin Veikkolassa on tosi kiva pieni talli, joka on edullinen ja mukavat pienet ryhmät. www.navalanratsutalli.fi

        Sijainniltaan vaan sellainen, että tarvitset auton.


      • Naitrou
        mari kirjoitti:

        ei taida kyllä kukkaro antaa noin paljon periksi.. olen joskus monta vuotta sitten ratsastanut säännöllisesti pari vuotta, ja haen espoosta sellaista tallia joka olisi edullinen, ja jossa olisi ihan perushevostelua. olisiko teillä mielessä mitään sellaista tallia? en aio siis miksikään kilparatsastajaksi, ihan vaan hevosen hoitoa ja ratsastusta myös maastossa.. olen jo ns. senioriratsastaja. pääsiskö sitä vielä poneilla ratsastamaan kun olen 163 senttinen ja 55 kiloinen..?

        Punametsän ratsastuskoulu Espoossa!! Bussipysäkki on tallia vastapäätä, eli hyvät on yhteydet.

        http://www.punametsanratsastuskoulu.fi


    • Ratsunainen

      Kauniainen on hinnaltaan pk-seudun yläkastissa, kulkemiseen muualta melkein tarvitsee auton, bussi ja juna jäävät n.1.5km päähän.
      Toisaalta jos arvostaa monipuolisia, erittäin laadukkaita hevosia, osaavaa yksilön taidot ja ominaisuudet huomioivaa opetusta, turvallisuutta ja mukavaa henkeä, niin oikea valinta. Edellä mainituilla olen itsekkin siirtynyt kauniaisiin aikanaan. Jos tyytyy enempi matkustamaan hevosen selässä, eikä ole suuria kehittymishaaveita, niin pienempiä ja halvempia (etenkin hieman syrjempää) talleja löytyy kyllä.

    • kdkdkd

      Lisää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe