Suomessa on perustuki elikkä kelan korvaukset ym kelan maksut,liiton korvaukset ja paljon muuta eu:n ala rajan ala puolella.Suomen olis nostettava perus korvauksia jos meinaa päästää valvonnasta puis ja olis vaan kieltädyttävä antamasta eu:lle lisää euroja.Saksan talous on noussut huomattamasti,tämä maa esim. voisi nyt lahjoittaa kreikkaan noita eguja.Suomi vois silloin korjata oman maan taloutta nostamalla perus korvaukset kohdalleen,tällöin nousisi myöskin osto voima mikä on myöskin jäänyt todella pahasti jälkeen.Siis pyydetään tiukemmin eu:ta eguja kuin kreikka,muuten me ei saada kuin lahjoitus oikeus EU:lle.Miksi tätä valvonta juttua ei ole ollut tv:ssä tai radiossa ja lehdissä ?. Tätä siis peitellään,miksi, kansa kyykkyyn,itse huomasin tämän jutun tv:n teksitv sivulla 106 mutta sitä ei enää näy olevan.Poistettu kai kiireellisesti,ettei kansa saa tietää.
Suomi on nyt EU tarkkailussa.
4
83
Vastaukset
- Apuwa
Opettele yhdyssanat ja kirjoita vasta sen jälkeen.
- maaoonpaaras
Itse suoma laisena pystyin lukemaan tekstiä ja jopa ymmärtämään.
Jos joku huonoa suomea puhuva tulee puhumaan, tai puhe vammainen, ei minulla ole koskaan ollut vaikeutta ymmärtää kyseistä henkilöä. Miksi? Koska minulla (suomen älykkäimmällä) on hyvä yleis sivistys, kyky ymmärtää. Sääli jos joku ei osaa lukea taikka ymmärtää ilman että pilkut ja yhdys sanat on kohdallaan. LOL. Hyvin sanottu!
- vikatikkiliittyminen
Suomi irti eu:sta olisi paras lääke omaan surkeaan tilanteeseen.Eu ei auta meitä vaan pyrkii huonontamaan meidän maan tilannetta.Olemme Kreikan jalanjäljissä pilkulleen. Kreikka menee edellä ja siten tiedämme mitä tulee meille tapahtumaan.Eu:un ei ole hyvä kuulua.
- Näin.on
Katsokaa tämä:
http://areena.yle.fi/tv/2699201
Saatte vähän esimakua mitä tulee kun troikka aikanaan tulee Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531605- 1741346
- 101295
- 761264
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 161126
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96918Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä56905- 347815