Suomessa on perustuki elikkä kelan korvaukset ym kelan maksut,liiton korvaukset ja paljon muuta eu:n ala rajan ala puolella.Suomen olis nostettava perus korvauksia jos meinaa päästää valvonnasta puis ja olis vaan kieltädyttävä antamasta eu:lle lisää euroja.Saksan talous on noussut huomattamasti,tämä maa esim. voisi nyt lahjoittaa kreikkaan noita eguja.Suomi vois silloin korjata oman maan taloutta nostamalla perus korvaukset kohdalleen,tällöin nousisi myöskin osto voima mikä on myöskin jäänyt todella pahasti jälkeen.Siis pyydetään tiukemmin eu:ta eguja kuin kreikka,muuten me ei saada kuin lahjoitus oikeus EU:lle.Miksi tätä valvonta juttua ei ole ollut tv:ssä tai radiossa ja lehdissä ?. Tätä siis peitellään,miksi, kansa kyykkyyn,itse huomasin tämän jutun tv:n teksitv sivulla 106 mutta sitä ei enää näy olevan.Poistettu kai kiireellisesti,ettei kansa saa tietää.
Suomi on nyt EU tarkkailussa.
4
53
Vastaukset
- Apuwa
Opettele yhdyssanat ja kirjoita vasta sen jälkeen.
- maaoonpaaras
Itse suoma laisena pystyin lukemaan tekstiä ja jopa ymmärtämään.
Jos joku huonoa suomea puhuva tulee puhumaan, tai puhe vammainen, ei minulla ole koskaan ollut vaikeutta ymmärtää kyseistä henkilöä. Miksi? Koska minulla (suomen älykkäimmällä) on hyvä yleis sivistys, kyky ymmärtää. Sääli jos joku ei osaa lukea taikka ymmärtää ilman että pilkut ja yhdys sanat on kohdallaan. LOL. Hyvin sanottu!
- vikatikkiliittyminen
Suomi irti eu:sta olisi paras lääke omaan surkeaan tilanteeseen.Eu ei auta meitä vaan pyrkii huonontamaan meidän maan tilannetta.Olemme Kreikan jalanjäljissä pilkulleen. Kreikka menee edellä ja siten tiedämme mitä tulee meille tapahtumaan.Eu:un ei ole hyvä kuulua.
- Näin.on
Katsokaa tämä:
http://areena.yle.fi/tv/2699201
Saatte vähän esimakua mitä tulee kun troikka aikanaan tulee Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379