Kokemuksia Ritva Ryynänen?

ihmissuhteet

Millaisia kokemuksia Ritva Ryynäsestä?Eniten kiinnostaa ihmissuhdeasioiden osalta miten ovat osuneet kohdilleen?

27

5397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmost

      Teillä eräillä on ihme touhua. Kun olette ottaneet tulkinnan niin heti tänne kyselemään että pitikö paikkansa. Mitä jos odottaisit jonkun aikaa, että asioita alkaa tapahtumaan ja tulet sitten vasta. Täällä kun kaikki haukkuu kaikkia, varsinkin näkijät toisia näkijöitä. Ei näihin paskajuttuihin kannata uskoa mitä täällä lukee

    • Juuuyujyuyyhyygy

      Missä tämä Ritva ottaa asiakkaita vastaan?

      • Zhau

        Suhteista/työasioista on vaikea kenenkään sanoa millä aikataululla asiat tapahtuvat.. ja voi olla, että ovat vain mahdollisuuksia.
        Suosittelisin nyt, että unohdat koko asian niin silloin on paremmat mahdollisuudet tapahtumille nopeammin.. siis elä ja nauti niin rakkauskin voi tulla luo :)


    • Hyytyy

      Ei näe mitään. Tuhat kertaa parempia löytyy!!!

      • Zhau

        No mitäs se sulle sitten sanoi ja mikä ei pitänyt paikkaansa? Kun ihan asiantuntija kerran olet niin kerro nyt ihmeessä meillekin kun ei tuo vastauksesi kerro yhtään mitään itse asiasta siis :)


    • Hyytyy

      Piti muuttaa eri paikkakunnalle. Piti tulla mies, jonka ammatin ym. Kuvasi tarkkaan, ei pitänyt paikkaansa. Piti tulla kaksi läheisen kuolemaa. Tässä esimerkkejä, aikaa kulunut jo ainakin 6 vuotta siitä kun kävin. Negatiivinen tunnelma kaikkiaan.

      • Zhau

        No just, hyvän etiikan omaava selvänäkijä mielestäni ei puhu kenenkään kuolemasta vaikka näkisikin ja vaikka toinen olisi miten paniikissa, negatiivinen, pessimisti tmv elämänsä suhteen niin selvänäkijä kannustaa eli negatiivista otetta en ymmärrä. Mielestäni työ ei ole sitä ja onko silloin todella edes näkijä? Jokainen voi puhua olevansa mutta kuka oikeasti näkee kuvia ja tapahtuuko ne, ei voi tietää.

        Mä en ole koskaan kuullutkaan tuosta henkilöstä joten olen jäävi häntä kommentoimaan. Ikävä kuulla, että oli noin huono pettymys.
        Monet selvänäkijät lukee ajatuksia ja kertoo niiden olevan niitä tulevia tapahtumia, siksi uskon näihin asioihin kun tietävät asioita joita eivät voi tietää mutta tuossa tapauksessa voi olla kyse sieluntason oppiläksyistä.

        Mutta tulevaisuuden miehet ja työt, voiko niitä varmuudella kukaan sanoa kun joskus niin tapahtuu, joskus ei. Mutta se kannattaa muistaa, että itse tulisi luottaa elämään, eikä odottaa jotain miestä tulevaksi, itse aikoinaan menin varmaan vähän siihen vipuun kun en ole enää mikään nuori bilettäjä niin en ehkä ollut silloin riittävästi sosiaalisessa elämässä mukana joten olihan se vaikea löytää sitä parisuhdettakaan kun ei käynyt sellaisissa paikoissakaan mistä sen voisi löytää :)

        Minulle on tapahtunut monia asioita joita olen itse nähnyt tai selvänäkijä kertonut mutta ei kaikki, silti uskon, että on se mahdollista kun aika on kypsä niille asioille. Näen siis kuvia mutta en osaa itse ajallisesti mennä katsomaan kuten selvänäkijä osaa eli en ole sillä tavalla selvänäkijä mutta hyvin intuitiivisena ihmisenä näen kuvia ja käytän tarotkortteja jotka myös kertovat ihmisten tilanteista hämmästyttävän osuvasti eli mä uskon itse asiaan mutta on vaikea tietää kuka on oikeasti näkijä, ei voi tietää. Tulkitsija voi näkemänsäkin tulkita eri tavalla mitä se tarkoittaa tai voi olla täysin eri tapahtuma kuten hän olettaa eli inhimillisiä virheitäkin on, tähän olen törmännyt kun eräs selvänäkijä kertoi erään tapahtuman seuraavalle viikolle, tapahtuma tapahtui mutta toinen ihmisistä oli eri joksi hän tätä luuli eikä ihmisillä ole nimiä kun ovat kuvia niin on inhimillisiä virheitäkin..

        Ei tuossa ole sellaista mahdollisuutta, että se tapahtuisi myöhemmin, siis paikkakunnan vaihto kun tuo mies tulee kuvioihin. Oletko työssä mistä pidät ? Mietin vain sitä, että joskus voi mennä vuosiakin, ennen kuin asiat loksahtaa paikoilleen mutta en nyt tarkoita sitä, että tuo näkijä on ollut näkijä kun en tunne tapausta. Jos sinulla on hyvä parisuhde niin varmaan aika selvää ettei ole ehkä sit kuitenkaan oikea näkijä. En mä tiedä, aloin vain miettiä tuota kun aikamääreet voi heittää vuosillakin.

        Mullakin on myös huonoja kokemuksia selvänäkijöistä mutta on monet tienneetkin tarkkaan, vaikka ilkeilyäkin sain kokea mutta olen näin myöhemmin ajatellut sen niin, että olin silloin sellaisessa elämäntilanteessa, että janosin ns liikaa tietoa tulevasta joten soitin paljon.. enkelit ehkä päätti, että nyt tuosta tehdään loppu :)

        Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin, se on pääasia. Ilo on tärkeintä, ei menneet ikävät tapahtumat, sitä mieltä minä :)


    • Zasu12

      Vanha keskustelu jo, mutta olisiko kenelläkään päivitettyä tietoa Ritva Ryynäsestä, ottaako vielä vastaan asiakkaita?

      • Vastakävin

        Kyllä ottaa.


      • Vaihdoin

        Ei tiedä mitään. Kävin pariinkin otteeseen kymmenkunta vuotta sitten, tyhjiä höpinöitä.


      • Saara61

        Hei Zasu12!
        Ritva tekee vielä töitä....... Olen tuntenut kohta 26v.
        Vuosittain käyneenä hänen luonaan ,voin sanoa.
        Asiat vaan menee niin, eikä voi elää niin, mitä tulee tapahtumaan tai
        mitä on tapahtunut elämässä.
        On todella hyvä näkijä.
        Suosittelen.


      • jtof15

        Minun kohdalla Ritvan ennustukset ovat toteutuneet kaikki ajan kanssa. Viimeisimmän toteutumiseen meni aikaa yli kaksikymmentä vuotta, mutta tapahtui kun aika oli oikea.


      • Olisiko sinulla antaa Ritvan yhteystietoja minulle? En löydä mistään niitä.


      • Anonyymi
        Saara61 kirjoitti:

        Hei Zasu12!
        Ritva tekee vielä töitä....... Olen tuntenut kohta 26v.
        Vuosittain käyneenä hänen luonaan ,voin sanoa.
        Asiat vaan menee niin, eikä voi elää niin, mitä tulee tapahtumaan tai
        mitä on tapahtunut elämässä.
        On todella hyvä näkijä.
        Suosittelen.

        Mistä saan Ritvaan yhteyden? Kävin hänellä yli 20v sitten ja hän kertoi minulle todella paljon tilanteita jotka on käynyt toteen juuri kuten hän ne kuvaili.


    • rjdl95

      Ovat minun kohdalla osuneet oikeaan.

      • Nytnäkyyhyvin

        Minä ennustan että ennustaja kusettaa teiltä rahat pois ja te hölmöt maksatte.


    • Hölmöläinenstupido

      Minäkin olen käynyt. Pitää laittaa raha etukäteen kirjan väliin. Sitten "katsoo" viisi minuuttia aivan ufoja...Todella huono kokemus. Aikaa kulunut jo vuosia.

    • Olisiko kellään Ritvan yhteystietoja? Olisin kiinnostunut hänen tulkinnastaan.

    • molemmathyviä

      miksi sä olet avannut tästä aiheesta kaksi keskustelu topicia? ota mielumminyhteyttä nina kallioon taiennustaja jormaan, saat jopa tehdä lisäkysymyksiä

      • unohduksen_ilo

        nina kallion ja ritva ryynäsen yhteystietoja olen minäkin vailla, ei löydy googlettamalla


      • Saara61

        Täällä oli muutamia, jotka haluaisi yhteyden Ryynäsen Ritvaan.
        Minulla on Ritvan yhteystiedot..... Voitko jättää yhteystietosi, mistä saisin kiinni sinut :) Voisin lähettää puh.numeron.


      • Dream12
        Saara61 kirjoitti:

        Täällä oli muutamia, jotka haluaisi yhteyden Ryynäsen Ritvaan.
        Minulla on Ritvan yhteystiedot..... Voitko jättää yhteystietosi, mistä saisin kiinni sinut :) Voisin lähettää puh.numeron.

        Onko sinulla vielä tallessa Ritvan numero.
        Olisin kiinnostunut.


    • EiKiitosRitvaa

      Ritva ennusti minulle, että mieheni kuolee alle kymmenessä vuodessa. Tuosta on kulunut yli 20 vuotta, mies on elossa ja hyvässä kunnossa. Ritva ennusti ystävälleni, että tälle tulee rintasyöpä. Ei ole tullut, onneksi, mutta kyllä hän koko ajan pelkää Ritvan ikävän ennustuksen toteutuvan. Epäeettistä ennustelua.

    • Meeri58

      Kävin Ritvan luona kun olin 20v eli pian tulee 40v siitä.Kaikki käynyt toteen vaikka silloin naureskelin asioille.Lapset,avioliiton,eron,sairaudet,vanhempani,sisarukseni..kaikki meni nappiin.

    • Anonyymi

      Kävin Ritvan luona 30 vuotta sitten. Kaikki on mennyt niin kun hän kertoi. En olis uskonut mut näin oli. Menin vuoden päästä uudelleen ja hän ennusti eri tavalla. Eka kerta kävi toten.

    • Anonyymi

      Ritva Ryynänen Joensuu erittäin hyvä

    • Anonyymi

      Onko kenellakaan antaa Ritvan tietoja miten saada yhteys?
      Kiitos

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe