Naiset! Kuinka miehesi reagoi?

jazt

Noniin eli siis minua näin naisena kiinnostaisi tietää miten teillä muilla naisilla mies reagoi siihen että sinulta itseltäsi on alkanu hiukset harvenemaan? Ymmärtääkö mahdollisen ahdistuksesi asiasta jne?

Itselläni on vielä hiukset päässä mutta kyllä ovat reilusti ohentuneet viimeisen kolmen vuoden aikana, ikää on 25-vuotta. Miehelle olen kerran maininnut asiasta mutta hänen mielestään ongelmaa ei ole. Noh.. ehkä hänkin jossain vaiheessa tämän ongelman huomaa kun tukka ohenee ohenemistaan.

12

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalerwo

      Haet vaan kaupasta gileten ja sheivaat loputkin pois. Kalju on muotia nykyään

    • kissiiis

      Itse kun seurustelin niin ahdisti paljon juuri miehen takia tuo tukka. Ei se tuota mitenkään tainnut huomioida vaikka mainitsin että tukkaa lähtee ja ahdistaa. Tosin kerran mainitsi jostain "kaljusta kohdasta" ohimolla ennekuin mitään ongelmaa edes oli ja tuo hieman kyllä loukkasi. Jos se hyvä mies on niin eiköhän tuo ole sinun tukena sitten. Elä nyt stressaa ainakaan miehen taki tuosta tukasta vaikka vaikeaa voikin olla. Tsemppiä!

    • jazt

      Kiitos kissiiis asiallisesta kommentista! Tämä on tosiaankin kova paikka mutta täytyy koittaa muistaa olla stressaamatta, ei se sillä ainakaan helpotu.

    • hiukseton

      Miehen mielestä ylireagoin, hän ei ilmeisesti ohentumista vielä huomaa. Minä kyllä huomaan, ja se tuntuu järkyttävän pahalta. Olen kertonut hänelle että pelkään hänen jättävän minut tukan puutteen takia, johon on vastannut vain että höpöhöpö. En oikein tiedä uskoisiko vai ei - nyt kehtaan vielä käydä ulkona, mutta ei tämä vanhemmiten tule tästä paranemaan, päinvastoin. Joku päivä tilanne tulee olemaan niin paha, etten enää uskalla ihmisten ilmoille. Erikokoisille ja -mallisille naisille löytyy kaikille kyllä tykkääjänsä, mutta en usko että kukaan pitää kauniina hiuksetonta naista:_(. Lapsentekohaaveet on myös pistetty jäihin, en tiedä onko reilua siirtää eteenpäin näin huonoja geenejä. Pelottaa että vietän loppuelämäni ilman miestä ja lapsia, ystävistä puhumattakaan, tukkani takia.

      • Huonajageenejä

        Sun ongelmas on enempi siellä hiusten alla,jossa ei ole palikat ihan paikallaan.


    • helpottunutpuoliso

      Oma mieheni stressasi asiasta 5 vuotta koko ajan peilin edessä. Minua henkilökohtaisesti eniten haittasi tämä jatkuva asiasta keskustelu. Enää ongelmaa ei ole. Kävimme miehemme kanssa viime vuonna Turkissa Ankarassa, jossa hänet operoitiin. Paikka oli civas clinic, jossa operaation teki Turkin suurlähetystön suosittelema Dr Civas ekrem. http://www.civashairtransplant.com.

      Hänen sivut on käännetty myös suomalaisille www.hiustensiirtoulkomailla.fi.

    • lääkäriin

      Hei,sun täytyy itse reagoida outoon oireeseesi,mikä sen aiheuttaa? Varaa aikaa lääkäriin ja kerro oireesi,sulla saattaa kilpirauhasen toiminta- sairaus joka kokeilla selviää ,stressiä ,huonontunut ruokavalio ,ym.

    • ddsds

      Hiusten lähtö ei ole luonnollista miehellä eikä varsinkaan naisella. LÄÄkäriin

      • Ei_aina

        Hiusten lähtö on luonnollista varsinkin miehillä. Testosteroni muuntuu dihydrotestosteroniksi joka heikentää hiustuppia ja ne lopettaa karvankasvun. Geeniperimä sitten ratkaisee kuinka nopeasti se tapahtuu, joillakin jo päälle kaksipymppisellä, joillakin ei edes kaheksankymppisenä.


    • sdaaddada

      Hiustenlähtö ei ole luonnollista.

    • xdgbfghfh

      mun vaimo sano että ei haitaa vaikka sulla on kekkos-kampaus koska kalus on iso! ;D

    • koskatotuussattuu

      Halus vaan yrittää nostaa sun itsetuntoa herra prinssinakki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe