Ulkomaalaisella (mun mielestä Turkkilaisella) miehellä on aivan upea koulutettu vaimo huippupalkalla. Mies makaa kotona ja vaimon rahoilla rakennettu 500 tonnin talo. Miksi näin on päässyt käymään? Kuulostaa vain muutamalta lauseelta, mutta ei tosiaan ole mitään kaunista puhetta.
Kyllä tänään iski katkeruus oikein kunnolla
3
155
Vastaukset
- tossunen
Totta. Suomalainen mies on usein akkansa käskyläinen ja tumppu. Näin se tässä tasa-arvon kehitysmaassa. Jotain pitäisi tehdä, että miehet pääsevät alennustilastaan.
- bokorm
Ulkomaalaisella, (sun mielestä turkkilaisella) naisella on huippukoulutus ja hyvä työ. Heillä on varaa hieman ylellisempään elämään kuin sinulla.
Luulisin näin, että tämä kyseinen nainen on käyttänyt voimavaransa ja kapasiteettinsa siihen, että hän on keskittynyt hankkimaan itselleen loistavan koulutuksen. Hänellä on ollut ns.päätä lukea pitkälle. Hänellä on tervettä kunnianhimoa ja terve itsetunto, terve usko itseensä.
Miehen olemisiin ja tekemisiin en voi kommentoida koska en heitä niin läheisesti tunne, kuten sinä vaikutat tuntevasi. (hmm..)
Ajattelepa miten paljon energiaa tuhlaat tuon katkeran sappesi keittelemiseen? Entä jos antaisit kaikkien kukkien kukkia, eiväthän he sinulta sitä koulutuspaikkaa ole ryövänneet? Tai väkipakolla vallanneet sinun taloasi?
Jos nyt keskittyisit siihen ihan omaan pikku elämääsi, ja tekisit siitä parhaan mahdollisen?
Harvallepa meistä mitään on kultalusikalla suuhun tuotu. Hyvän koulutuksen takana on tuntien ja taas tuntien rankka opiskelu, ja kieltäytyminen monista ehkä sinulle elintärkeistä iloista kuten kapakoissa yömyöhään roikkuminen? Voin kertoa, että opiskelu, silloinkun senottaa tosissaan ja päämäärä on lujana tiedossa, on todella raskasta ja rankkaa. Ja palkinto sen jälkeen kuuluu sille joka työnkin on tehnyt!
. - Matkamiesmaan1234556
Tuskin katkeruus vaan kateus, kas sitä saa mitä tilaa. Jos on pulkkamäessä silloin kun muut tekee läksyjä niin se on kuin kuset housuissa, hetken lämmittää mut sit tulee tosi viluviluvilu!! :) Onnea vaan katkeruuden tiellä, se ompi paljon lyhyempi tie kuin ilon ja onnellisuuden tie. Huh mikä idiootti olet!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043