Klamydia kumppanilla mutta ei minulla?

htththth

Aloin tapailemaan kumppaniani alkuvuodesta ja siihen liittyi seksiä, aloimme seurustelemaan 2 viikkoa sitten. Hän oli viime viikolla lääkärissä mahakivun takia ja todettiin klamydia. Hän sanoi että hänellä oli joulukuussa yhdenyön juttu ilman kondomia ja että sen on pakko olla peräisin hänelta koska marraskuun testeissä hän oli terve ja minulle hän oli eka sänkypuuhissa. No menin myös testeihin viime viikolla ja sain tietää tällä viikolla että minulla on negatiivinen klamydia tulos? Voiko klamydia olla myös nielussa? Minulla oli ekan suuseksin jälkeen kurkku piikikään tuntunen muutaman päivän,ja nyt on nielurisaset turvoksissa ja ei ole ennen ollut.Omassa terveyskeskuksessa ei tehdä nielu näytettä? Kysyin asiasta. Joten miten pystyn sen testaan? Meillä oli myös suojaamatonta anaaliseksiä, joten voiko klamydia olla sielä ja eikä tulosta saa selville virtsasta? Voinko esim kaupungin sukupuolitautiklinikalla testata nielun ilman lähetettä vaikka en ole sen paikkakunnan asukas? Kiitos vastanneille!

6

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klamyy

      Juu hyvin mahdollista et ois mieluisa. Mulla myös todennäköisesti oli peppussa ei tosin tarvinnu erikseen tutkia koska sain kuurin jo pimpsaan , ni hoiti sit samal.pepusta tuli paljon jotain ihme limaa ja oli muutenki outo.

    • NäinSeVaanMenee

      Klamydia voi tarttua myös nieluun ja anukseen, jos harrastaa suu tai peppujuttuja... suosittelen otattamaan näytteen sieltä minne se mahdollisesti on voinut tarttua.

    • upupupup

      Mä kävin kans virtsanäytteellä. Negatiivinen. Mies laukesi peppu joten pelkään et olen saanut tartunnan sinne, mutta pysyykö tartunta muka paikallisena?

      • NäyteOikeastaPaikasta

        Herranen aika, se pissanäyte EI tietenkään anna positiivista tulosta, jos tartunta on neilussa tai pepussa! Koettakaa nyt vaan avata se suunne siellä arvauskeskuksessa ja sanoa, että ootte ottaneet poskeen ja peppuun!


      • klamyy
        NäyteOikeastaPaikasta kirjoitti:

        Herranen aika, se pissanäyte EI tietenkään anna positiivista tulosta, jos tartunta on neilussa tai pepussa! Koettakaa nyt vaan avata se suunne siellä arvauskeskuksessa ja sanoa, että ootte ottaneet poskeen ja peppuun!

        Juu voi olla peppussa , muttei pimpassa. Itsellä kävi tuuri et oli pimpsas ni ei tarvinnu sanoo et oon harrastanut peppu ja suuseksii myös. Koska sama lääke tepsii kaikkiin.


    • infoo888888888888888

      Klamydia tartunta kuten muutkin sukupuolitauti tartunnat voivat tarttua niin anaali, sukupuoli kuin suuseksin yhteydessä ja jokainen tartunta muoto on erikseen testattava.

      Sinun on kylläkin varattava aika lääkärille, sairaanhoitajalle tai terveydenhoitajalle joka laittaa lähetteen labraan ja käytävä itse labrassa teettämässä ne testit.

      Sukupuolitautipoliklinikalle voi mennä ilman ajanvarausta tai lähetettä olit sitten mistä paikkakunnasta tahansa, sillä sukupuolitautitutkimukset kuuluvat yleisen terveydenhoitopiirin alaisuuteen, monet terveydenhoitolaitokset vain eivät mielellään ota ulkopaikkakuntalaisia, koska he ovat muutenkin jo ylityöllistyneitä (itse sain tapella jo pelkästään hammaslääkäriin pääsystä opiskelujen aikana).

      On myös mahdollista ettet saanut tartuntaa, mutta sopii varata aika omalta terveydenhoitolaitoksesta ja kertoa anaali ja suuseksin harrastelusta.

      Et tietenkään saa nielunäytteitä tai peräaukko näytteitä ellet kerro harrastaneesi suojaamatonta suuseksiä ja suojaamatonta anaaliseksiä, vaikka et itse niistä maksaisi, kunta niistä maksaa eivätkä he "turhaan" tee mitään kokeita.

      Muuten ne testit kannattaa käydä ottaas Sairaalan labrassa, terveysasemilla on rajoittuneemmat mahdollisuudet tehdä kunnon testejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe