kiva nähdä sut ihan umpikänissä ;D En tiedä miksi, ehkä koska en ole nähnyt vielä.
Musta ois mies
14
213
Vastaukset
- käyttäisitkö
Mua hyväkses sitte seksuaallisesti? ;) en voi odottaa sitä hetkeä :)
- ontää
pellepleijeri outo tapaus. naamoineen kaikkineen.
- raiskari-rakki
Aivan varmasti!
- raiskari-rakki
raiskari-rakki kirjoitti:
Aivan varmasti!
Aivan varmasti (käyttäisin hyväksi) siis jos sammut ;)
- sammunutkalakukko
raiskari-rakki kirjoitti:
Aivan varmasti (käyttäisin hyväksi) siis jos sammut ;)
te ootte hulluja!:D
- dfsdfdsfsds
Itse olen ainakin sellainen että alkoholi ei muuta minua juuri mitenkään, fyysisesti vaikuttaa kyllä mutta ei minusta tule puheliaampaa tai estottomampaa muuten.
- raiskari-rakki
tärkeintä on se vaihe kun sammut.
- läpikuultavalta
kuulostaa ironiselta
- ujojuoppo
etkä näe.
- Ahmed_
Mina olla musta mies. En saa juo alkohooli ku muslimi.
- eipervoilullenaiselta
Kummia perverssioita.
- Yksinkertaista-on
Aloittajan pitää sopia treffit baariin niin näkee tai pyytää luokseen ryyppäämään.
- niinbäniin
peruskoulun teinilikka haaveilee pusskikaljakänneistä jonkun pojun kanssa, jota kutsuu täällä mieheksi ehheehhheeeh :D ;D
- hehehehehehehee
Mustakin... ja mielellään oikein idioottina (unohtaisin paremmin).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760