Jotain löytyisi kirppikselle, vaan hirvittää se paikkamaksu
länsikeskuksen kirppiscentterissä, 29e prov.
Sitten tuli mieleen, josko joku miettiny samaa ja lähtis puoliksi
vuokraamaan paikan.
Siellä kuitenkin kauppa käy, ainakin ennen käynyt, kun olen ollut myyjänä.
Asun itse runosmäessä.
Lähtisitkö kimppamyyntiin Turussa?
5
99
Vastaukset
- katamaraani
Jos tunnet edes jonkun, joka menossa myymään, tai on harkinnut, vinkkaa hänelle, kiitos :)
- EiEnääKirpparille
Vinkkaan. Aikoinani myin pariin kertaan yksin, kävin joka päivä järjestämässä ja tuomassa uutta tavaraa. Sain myytyä hyvin ja olin tyytyväinen.
Sitten "säästääkseni" otin yhteisen paikan tutun kanssa. Hänen tavaransa olivat aivan eri tyyliä kuin minun ja kummankin tavarat jäivät lopulta suurilta osin myymättä.
- kirppisliisa
Oliks ne sitten sekaisin siellä, olisitte laittaneen selkeesti vähän eri ryhmiin erilaiset tavarat.
- kirppisliisa
Oliko ne jotenkin sekaisin sitten, kyllä ne voi ryhmitellä erilaiset erikseen vaikka yhteispaikka oliskin.
- sipe35
Mulla ollut kaverin kanssa parikin kertaa yhteinen loossipaikka, ei mitään ongelmaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2674966Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733537- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891686- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2261322Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195