On taas paikkakunnan edustajalla tekemisen meininki,,
Lukion hävitti ja kirkonkylän palvelut,,
Saisko tuon kivikirkon siirrettyä Joensuuhun..
Tekemisen meininki
11
449
Vastaukset
- juoruässät
Ei omena puusta kauas putoa, sanotaan sananlaskussa.
Mihinkä sitä lukio toinperrään tarvitaan, jos lapset tulee vanhempiinsa ja juoruavat vain näissä s- kauppojen edustoilla;
Tällaisella aivokapasiteilla ei ole lukioon asiaa!!!
Ymmärtäkää mitä vaaditte! - sisäpiiri
Taidetaan tehdä ainoastaan sellaisia päätöksiä mistä itse tai haluttu lähipiiri hyötyy...
- Taner
Tekemisen meininki on muuttunut talous osaamiseen.... (slogan) Missähän se talous osaaminen näkyy? Suohonhan puheenjohtaja osaamisellaan on Liperin ohjannut. Missähän näkyy Pohjois-Karjalan asioiden ajaminen eduskunta kausilla? Oma Firma kyllä menestyy....
- Mievuantuasen
Mehtään männöö, mehtään männöö voe voe ei tuu mittään voee voeee.
- Libyalainen
Hahhahhaa. Maitojunalla Reijonen pois eduskunnasta. Sen siitä saa kun valitaan hoitamaan asioita joita ei sitten viitsikään hoitaa. Omaan napaan tuijottava ahmatti se on.
- MOHVOP
Hoitikos se Reijonen mitään muita asioitaan kuin omaa etuaan ja sitten sitä aatettaan jolla ratsasti eduskuntaan?
- myööhään
Nyt jo herätty täällä siihen ,että lukio on loppunut Liperistä.
- Lukiluki
Mutta jäihän sinne Lukijoita jotka osaa Lukia ihan peruskoulupohjalta
- loisille
Voiko noihin kepuloisiin muutenkaan luottaa. Eivät halua maksaa veroja. Mutta muiden tuottama veroraha hyödynnettäisiin kyllä itselle
Kepuliloisille - Anonyymi
okei
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760