Miksi Kouvolassa on niin paljon lihavia yksinhuoltajia? Eikö teillä ole kuntosaleja?
Vai onko niin, että ruokakaupasta ei löydy muuta kuin valmispitsoja ja makkaraa?
No senkin on tietysti yhteiskunnan syytä, ette te ole mihinkään syyllistyneet, yhteiskunta pakottaa teidät olemaan neljän seinän sisällä ja syömään kokoajan?
Mitä sitä liikkumaan ja olemaan ahmimatta, invataksi hoitaa 100kg asiakkaat veronmaksajien piikkiin!
Lihavat Kouvolalaiset.
345
970
Vastaukset
- Tumputa
Sinä hoikkaerkki olet itse se lihava kouvolalainen yh, joten tumputa vaan sitä lihavaa munaasi.
- tumpelo87
aivan samaa mieltä...lihava pillut kuntokuurille!!:)
- Turpaanvaan
tumpelo87 kirjoitti:
aivan samaa mieltä...lihava pillut kuntokuurille!!:)
Sinä tumpelo87 olet se lihavapillu, joka joutaa sinne kuntokuurille. Haluatko saada turpiisi kunnolla, kuten myös hoikkaerkki? kerjäätte turpiinne.
- hoikkaerkki
Kuule turpaanvaan, olet niin lihava ettet pysty edes soittamaan puhelua minulle. Miten kuvittelet voivasi pahoinpidellä minut? Fatsot ei onnistu, koska pitsan tuoksu saa myymään vaikka oman siskonsa ja unohtamaan ihmisenä olemisen.
- hoikkaerkki
Puhelin on yöpöydällä, muttei jaksa kurotella sinne asti, vaikka matkaa on 40cm. Sama ponnistus kuin Etelämantereen valloituksessa...
- läskisäoot
hoikkaerkki kirjoitti:
Puhelin on yöpöydällä, muttei jaksa kurotella sinne asti, vaikka matkaa on 40cm. Sama ponnistus kuin Etelämantereen valloituksessa...
Sä oot niin läski, että luulet kaikilla olevan puhelin yöpöydällä. Mä en tarvitse puhelinta, koska jaksan kyllä kävellä paikasta a paikkaan b hoitamassa asiani, toisin kuin sinä, uivelo läskimuna, jolla pitää puhelinkin olla 40 centin päässä naamasta. Laihduta, niin jaksat paremmin!
- hoikkaerkki
Tumputtajalle antaisin vinkiksi lopettamaan itsensä runkuttamisen ja hankkimaan pitserian kanta-asiakaskortin tilalle lenkkarit ja nitroja, tulet tarvitsemaan niitä.
- hoikkaerkki
Ja sitäpaitsi; Lihavat ei anna turpiin kenellekkään, siitä tulee hiki.
- Hahhahhahhaa
Hahhahhaa väärin arvasit hoikkaerkki, en ole mikään lihava. Voinhan tietysti sinun mieliksi esittää sitä, mutta se ei taida onnistua. Mikään ruoan tuoksu ei saa myymään siskoa tai ketään muutakaan, eikä unohtamaan ihmisenä oloa. Puhelinta ei tarvi kurotella. Mitään lenkkareita ja nitroja en tarvitse, vinkiksi ennemminkin korkkarit ja viini. Lihavat antaa kyllä turpiin, hiki tulee kun toinen tappelee vastaa. Hiki ei ole mitään myrkkyä, vaan täysin normaalia.
Tumputa vaan sitä läskiä munaasi ja sinun nimimerkiksi sopisi lihavaerkki. - OletOksettava
Minulla ei ole mitään tarvetta soittaa tuollaiselle läskimunapervolle. Tiedän kyllä minkälainen ukko olet ja on todella sairasta ehdotella nuorille tytöille ja naisille.
- tumpelo87
kuules olet vanha lihava ämmä jolle pitäisi laittaa nyrkki persiiseen!!;)
- HaluatkoNyrkkiä
tumpelo87 kirjoitti:
kuules olet vanha lihava ämmä jolle pitäisi laittaa nyrkki persiiseen!!;)
Kuules tumpelo87, minä en ole mikään vanha lihava ämmä. Sinä olet myös vanha lihava pervo ukko, jolle voi laittaa nyrkin perseeseen ja vedellä turpiin.
- VoiTeitäJuntteja
Muuttakaa nut helvetti pois sieltä junttikaupungista ihmisten ilmoille niin ei tartte rumia akkoja katella.
- Helsingistä
Sori vaan mutta mä en oo mikään juntti, enkä myöskään mikään ruma. Mua jos väittää rumaks, niin sitten täytyy olla vikaa päässä.
- Jopajotakin
Mitä hittoa sitten pyörisit kouvola palstalla höntti. Ei kauniit naiset päivät pitkät oo netissä!
- OmaAsia
Mä saan pyöriä ihan missä haluan, oma asiani. En ole mikään höntti, mutta sinä taidat olla. Saa netissä olla, ei kauniit naiset päivät pitkät oo jatkuvasti myöskään ravintolassakaan.
- tumpelo87
Sinä et ole kaunis edes unissasi...palaa todellisuuteen läski perse!!:)
- EtVoiTietää
Sinä et voi tietää olenko kaunis, eikä sinun tarvi tietää. Et ole sinäkään komea viestiesi perusteella, joten palaahan itse todellisuuteen luttamuna läskiperse ukko, sinua vaan vituttaa kun saat vaan pakit naisilta, en yhtään ihmettele kun käytöksesi on tuota luokkaa.
- tumpelo87
Minä en saa pakkeja...mullista saan pillua niin paljon kuin haluan!!:) laita nyrkki perseeseen nii johan helpottaa!!:)
- PidäTurpasKiinni
tumpelo87 kirjoitti:
Minä en saa pakkeja...mullista saan pillua niin paljon kuin haluan!!:) laita nyrkki perseeseen nii johan helpottaa!!:)
Sinä saat kyllä pakkeja, ainakin minulta typerällä käytökselläsi. Etkä saa mullista tai muualtakaan pillua niin paljon kuin haluat, älä unta näe. Ompas siinä herralla turhan suuret luulot itsestään. En laita nyrkkiä perseeseen, mutta sinun perseeseen voin tulla laittamaan ja jotain muutakin.
- tumpelo87
pillua saan,..tulee joka ovesta ja ikkunasta!!!;) tiedän..haluat kosketella minua...mestariasi..!!:)
- RisuaVoitSaada
Et saa pillua, ei tule ovesta ja ikkunasta. Et tiedä. En halua kosketella sinua, etkä ole mikään mestari. Hyh hyh.
- tumpelo87
tänään maistelen pillua...voit katsella vieressä ja oppia!!;)
- TulenkoPiiskaamaan
tumpelo87 kirjoitti:
tänään maistelen pillua...voit katsella vieressä ja oppia!!;)
Et maistele kenenkään pillua. En katsele vieressä, enkä opettele. Sinulle piiskaa perseelle, joten siinä sinulle oppia.
- hoikkaerkki
Helsingistä kirjoitti:
Sori vaan mutta mä en oo mikään juntti, enkä myöskään mikään ruma. Mua jos väittää rumaks, niin sitten täytyy olla vikaa päässä.
Eli olet lihava ja sipulilta haiseva, vaikka Helsingistä olisitkin. Ei siun tartte narrata.
- PiiskaaPerseelle
tumpelo87 sinä ansaitset piiskaa, dildon perseeseen, sitomista, suukapulan, käsi ja jalkaraudat ja kunnon suihkutuksen paloletkulla, mutta mitään pillua et tarvitse. Siinä sinulle oppimista.
- TumputaPervoMunaasi
hoikkaerkki kirjoitti:
Eli olet lihava ja sipulilta haiseva, vaikka Helsingistä olisitkin. Ei siun tartte narrata.
hoikkaerkki on lihava ja sipulilta haiseva luttamuna pervo, ahdistelee nuoria tyttöjä ja naisia.
- exä
Tottakai yksinhuoltajat ovat lihavia kun ne syövät ex ukoiltaan ruokoja kuin sika kauraa. :D
- EiExä
exä kirjoitti:
Tottakai yksinhuoltajat ovat lihavia kun ne syövät ex ukoiltaan ruokoja kuin sika kauraa. :D
Sinäkö olet yksinhuoltaja ja lihava ja syöt ex ukoltasi ruokojasi kuin sika kauraa ? :D
Ei yksinhuoltajat ole välttämättä lihavia, yhtä hyvin voi olla parisuhteessa olevat, sinkut ja lapsettomat.
- Narttu69
Kuka helevetti pystyy asumaan Kouvolassa?
- Totuudenpieru
Ei kukaan selväjärkinen
- hoikkaerkki
Kouvolan isot tytöt antaa heti kun mahdollista, uusi mahdollisuus saada itselleen ja lapsille uusi elättäjä!
Paksupannuun haksahtanut puliukkokin tajuaa aamulla ottaa spittarit kainaloon ja häipyä paikalta.
Ottakaa lihavat naiset itseänne niskasta kiinni ja tehkää asialle jotain, ei ex-mieheltä ja soskusta imetyillä rahoilla voi loputtomiin niitä sipsejä ja hamppareita mussuttaa kilotolkulla päivässä! Normaali ihminen maksaa ne itse, eikä syö muovikassillista "ruokaa" päivässä!
Kyllä te onnistutte ja se on vielä helppoa: Liiku, älä syö. Ei ole vaikeaa.
Nyt kaikki fatsot ja fatson alut, niin miehet kuin naiset: Läskit lenkille, käskee hoikkaerkki! HOPHOP.- TurpiinTulee
Kouvolan tytöt ei anna, eikä tarvikaan, eikä etsi mitään elättäjää. Ei tollasille pervoille. Otappa läskierkki niskasta kiinni itseäsi lopeta turha mässytys, kaljan lipitys ja liiku.
Tiedetään mikä tuo hoikkaerkki on oikeasti, läskierkki luttamuna pervo ja vokottelee nuoria tyttöjä ja naisia. - VitunPervo
Tumputa ja ime vaan munaasi läskierkki luttamuna.
- hoikkaerkki
TurpiinTulee kirjoitti:
Kouvolan tytöt ei anna, eikä tarvikaan, eikä etsi mitään elättäjää. Ei tollasille pervoille. Otappa läskierkki niskasta kiinni itseäsi lopeta turha mässytys, kaljan lipitys ja liiku.
Tiedetään mikä tuo hoikkaerkki on oikeasti, läskierkki luttamuna pervo ja vokottelee nuoria tyttöjä ja naisia.Ei Erkki ole läski, sen takia Erkki sinua neuvoo. Erkkiä ei myöskään kiinnosta nuoret naiset, ei edes ne Kouvolan lihavat. Erkki on elämää nähnyt ja ikävä kyllä myös paljon lihavia naisia Kouvolan kaduilla. Erkki ajattelee teidän parasta.
Ajatelkaa nyt mitä Tykkimäen ulkopaikkakuntalaiset kesävieraatkin ajattelevat, kun näkevät chubby-naisia kolme numeroa liian pienissä housuissa kun läskimakkarat tursuavat yli farkunkauluksen ja nilkassakin on läskiä. Niillä on lapsetkin mukana, mutta he leikkivät omineen, koska äiti juo siideriä terassilla ettei vaan pääse paino putoamaan.
He ajattelevat että kaikki Kouvolalaiset ovat tälläisiä, vaikkeivat olekaan. Siellä saattaa olla joukossa tulevia sijoittajia ja muita tärkeitä ihmisiä. Jotka eivät ole lihavia.
Selkeä imagohaitta mille pitäisi määrätä painoindeksiin suhteutettu estetiikan-haittavero.
Teidän, vilpittömästi, Erkki - ImeLäskistäPersettäs
hoikkaerkki kirjoitti:
Ei Erkki ole läski, sen takia Erkki sinua neuvoo. Erkkiä ei myöskään kiinnosta nuoret naiset, ei edes ne Kouvolan lihavat. Erkki on elämää nähnyt ja ikävä kyllä myös paljon lihavia naisia Kouvolan kaduilla. Erkki ajattelee teidän parasta.
Ajatelkaa nyt mitä Tykkimäen ulkopaikkakuntalaiset kesävieraatkin ajattelevat, kun näkevät chubby-naisia kolme numeroa liian pienissä housuissa kun läskimakkarat tursuavat yli farkunkauluksen ja nilkassakin on läskiä. Niillä on lapsetkin mukana, mutta he leikkivät omineen, koska äiti juo siideriä terassilla ettei vaan pääse paino putoamaan.
He ajattelevat että kaikki Kouvolalaiset ovat tälläisiä, vaikkeivat olekaan. Siellä saattaa olla joukossa tulevia sijoittajia ja muita tärkeitä ihmisiä. Jotka eivät ole lihavia.
Selkeä imagohaitta mille pitäisi määrätä painoindeksiin suhteutettu estetiikan-haittavero.
Teidän, vilpittömästi, ErkkiKyllä Erkki on todella läski, ei neuvo vaan jauhaa paskaa. Erkkiä kiinnostaa nuoret naiset ja Erkki ajattelee omia sairaita perversioitaan
- kaljamahatosimies
TurpiinTulee kirjoitti:
Tiedetään mikä tuo hoikkaerkki on oikeasti, läskierkki luttamuna pervo ja vokottelee nuoria tyttöjä ja naisia.ei me isot miehet akoilta lupia kysellä mitä me syödään tai juodaan
h omppeleita löytyy gay baareista jos tiukka liha kiinnostaa
siellä on sit niitä p erseeseen panijoitakin - PainuSinneGaybaariin
kaljamahatosimies kirjoitti:
ei me isot miehet akoilta lupia kysellä mitä me syödään tai juodaan
h omppeleita löytyy gay baareista jos tiukka liha kiinnostaa
siellä on sit niitä p erseeseen panijoitakinkaljamahamiehet on luttanoita ja vetelyksiä. Jos ei lupia voi kysyä, niin sitten se on poliisiasia. Minä en aio ketään syöttää ja juottaa, enkä muutenkaan hyysätä. Kaljamahat voi mennä sinne gaybaariin, jos homot, tiukka liha ja perseeseen pano kiinnostaa. Et ole mikään tosimies, vaan kaljamaha luttamuna vetelys.
- hoikkaerkki
TuupiinTulee, älä pelottele Erkkiä, menee vielä yöunet. Mikä on luttamuna?
- TurpiinTollasta
Todellakin turpiin tulee. Ei haittaa vaikka pelottelen, yöunet saa mennäkin. Kyllä sinä vatipää tiedät varsin hyvin mikä on luttamuna.
- tumpelo87
Läskipillu kuuntele erkkiä...viisaita sanoja!! moni läski ottaa siemenet sisään ja antaa muksut hoidettavaksi!!
- VitunHuoraUkot
tumpelo87 kirjoitti:
Läskipillu kuuntele erkkiä...viisaita sanoja!! moni läski ottaa siemenet sisään ja antaa muksut hoidettavaksi!!
En ole mikään läskipillu, enkä kuuntele kenenkään paskanjauhantaa, tyhmiä sanoja. Moni fiksu nainen älyää käyttää ehkäisyä, niin onneksi mitään muksuja ei tarvi antaa.
Haluatko että tulen hoitelemaan sinut ja erkin piiskalla, dildolla, köysillä, suukapulalla, käsi ja jalkaraudoilla ja paloletkulla? jos on tarve leukailla siellä, niin täältä pesee myös vitun huoraavat junttipää läskit pervot ukot. Antaa tulla vaan, mutta saatte myös paskaa niskaanne, koska olette sen ansainneet. - tumpelo87
nythän läski pallero harrastukset keksit!! hyvä voidaan seivästää sut dildolla erkin kanssa!!;) jospa pullea pillusi siitä reenautuu!!
- SopiiYrittää
tumpelo87 kirjoitti:
nythän läski pallero harrastukset keksit!! hyvä voidaan seivästää sut dildolla erkin kanssa!!;) jospa pullea pillusi siitä reenautuu!!
tumpelo87 ja erkki on niitä läskipalleroita. Joo voin tulla oikein mielelläni seivästämään teidät molemmat. Sopii yrittää koskea meikäläiseen, mutta voitte olla varmoja että joudutte poliisin kanssa tekemisiin, joten siinä reenaamista..
- hoikkaerkki
Erkki ei tiedä mikä on luttamuna, siksi kysyin. Miksi Erkki on vatipää? Siksikö ettei Erkki pidä läskeistä? Tuupiintollasta, se on oikeasti turpiintuollaista, ei tollasta.
Eikä Erkki pysty imemään omaa persettään. Erkki ei taivu moiseen. Itseasiassa epäilen, että tuupiinantaja ei pysty imemään edes omaa sormeaan, käsi-ja kylkiläskit estävät käden liikkumisen suuhun asti. Syöminen tapahtuu kuljettimen avulla. Minkä ex-mies on maksanut.
Olinko oikeassa?- ImePersettäsi
Erkki on huoraava läski ukko. Turpiin vaan. Erkki pystyy kyllä imemään persettään ja sormeaan. Ex-vaimo elättelee Erkkiä ja maksaa Erkin kaljat.
- hoikkaerkki
Kuules nyt tuupiinvaan, ei liene tarvetta mennä asiattomuuksiin? Ja toiseksi epäilen että edes jaksaisit tulla toteuttamaan noita mielihalujasi? Jos yrität poistua kotoasi, eli kaupungin vuokrakuutiosta, viimeistään rappukäytävässä olet hiestä märkä ja tulet toisiin ajatuksiin.
Vajoat takaisin syöpäläisiä vilisevään kirpparisohvaan mutustelemaan soskusipsejä. Mmmm...Hyvää.
Erkki tahtoo että lähdet lenkille, älä anna sipsipussin rapinan lumota sinua hypnoosin lailla...- ImeMunaasi
Erkki, eikä kukaan määräile mitä minä teen tai muuten nostan syyteen yksityisyyden loukkaamisesta. Sinä tässä menet asiattomuuksiin ja sinulla niitä pervoja mielihaluja on nuoret tytöt ja naiset. Sinä makailet sohvalla mussuttaen sipsejä ja lipittäen kaljaa. Painuhan kaljamaha itse sinne lenkille, jos pystyt.
- hoikkaerkki
ImeMunaasi kirjoitti:
Erkki, eikä kukaan määräile mitä minä teen tai muuten nostan syyteen yksityisyyden loukkaamisesta. Sinä tässä menet asiattomuuksiin ja sinulla niitä pervoja mielihaluja on nuoret tytöt ja naiset. Sinä makailet sohvalla mussuttaen sipsejä ja lipittäen kaljaa. Painuhan kaljamaha itse sinne lenkille, jos pystyt.
Lenkille. HOPHOP. Ei sipsejä sunnuntaina. Kerro miten voin luokata arvokasta yksityisyyttäsi, kun en edes tiedä kuka olet?
Taidän vain että olet lihava, katkera ja sen että syöt liikaa. - MenehänItseLenkille
hoikkaerkki kirjoitti:
Lenkille. HOPHOP. Ei sipsejä sunnuntaina. Kerro miten voin luokata arvokasta yksityisyyttäsi, kun en edes tiedä kuka olet?
Taidän vain että olet lihava, katkera ja sen että syöt liikaa.Sinä läskikasa erkki voit painua lenkille. Jokainen saa syödä mitä haluaa, sinä et voi määrätä sitä. Mitähän jos antaisit muiden olla rauhassa, muut tietää kyllä ihan itse mitä tekee. Kyllä loukkaat yksityisyyttä solvaavilla viesteillä, kirjoitat sellaista mikä ei ole tottakaan ja tiedät sen varsin hyvin.
Sori vaan väärin arvasit, en ole lihava, enkä katkera, enkä myöskään syö liikaa, noita asioita et voi näkemättä tietää. Se lihava, katkera olet sinä ja syöt ja kännäilet liikaa. Haluat solvata toisia, olet vaan niin kateellinen, katkera ja alkoholisoitunut, kun toisilla menee hyvin ja itse olet kohdannut epäonnistumisia.
- hoikkaerkki
Niin ja Erkillä ei ole ex-vaimoa, ihan nykyinen vaan.
- JauhatPaskaa
Kyllä erkillä on ex-vaimo. Miksi luulet että minulla olisi ex-mies? en ole ikinä ollutkaan naimisissa.
- Haloo69
Kouvola on persereikä.
- Tosiaan
Olen samaa mieltä, että Kouvola on persereikä. Täällä asuu enimmäkseen todella inhottavia ihmisiä, joten harkitsen muuttoa pois.
- soitelkaa
Zitronin purkupalvelu OY hoitaa myös muuttokannot !
- EnSoittele
En tarvitse muuttoapu on ihan omasta takaa.
- TURNiltaTORpaan
Torni vetää turpaan jokaista nistiä ja sikaniskaa ja se on varma se!
- hoikkaerkki
JauhatPaskaa, En jauha. Se että olet lihottanut itsesi turpeaksi ja vihaat itseäsi, ei ole Erkin vika.
Erkki tahtoo sinun parasta.- ÄläSelitä
Erkki jauhaa kyllä paskaa, ei vaan itse tajua sitä. En ole lihottanut itseäni turpeaksi, enkä vihaa itseäni. Erkki se on lihottanut itsensä turpeaksi ja vihaa itseään, vollottaa kännissä/krapuloissa toisille kerjätäkseen myötätuntoa ja sääliä. Kyllä tollaset ukot tiedetään.
Erkki tahtoo pervoilua nuorilta tytöiltä ja naisilta, siinä sitä parasta ja toikin tiedetään.
- hoikkaerkki
Kuule, jos Kouvolan naiset ovat yksinhuoltajia ja lihavia, ei se ole Erkin vika. Erkki kertoo totuuden.
Erkki ei tahdo nuorilta tytöiltä mitään, eikä ole pervo. Eikä ole lihava.
Kerroinhan minä tämän jo aiemmin, onko läski siirtynyt jo aivojen tilalle tuhoten sipsi-muistin vai mistä kyse.
Sinun fatso-chubby-yh-yhdistelmän pitää ottaa vaan se oma elämä hallintaan. Ei se Erkkikään joka paikkaan ehdi opastamaan.
No tämänkerran: Kun menet kauppaan, elä osta sipsejä tai naksuja. Kierrä karkkihylly kaukaa. Mene vihannesosastolle ja osta parsakaalia, et tarvitse muuta. Syö sitä ja vain sitä. Mene lenkille. Juokse ainakin 10km/päivä. Kun pääset kotiin, älä syö sipsejä, syö sitä ostamaasi parsakaalia.
Kun teet näin jokapäivä, laihdut. Eikä tunnu ollenkaan niin pahalta. Lopetat Erkin ja muiden ihmisten syyttämisen ja huomaat että kaikki viha johtui vaan omasta lihavuudestasi ja saamattomuudestasi.
Kaikkea hyvää (ei siis mitään karkkia ja sipsejä) toivoo Erkki. hoikkaerkki.- HaluatkoTurpaan
Kuules Erkki haluatko saada turpiisi? moni alkaa kyllästymään paskan jauhamiseesi, että on valmis vetämään sinua turpaan. Kouvolan naiset ei ole yksinhuoltajia ja lihavia, mutta sinä olet ja se on sinun oma vika. Sinä et kerro mitään totuutta, valehtelet ja solvaat ihmisiä.
Sinä tahdot nuorilta tytöiltä ja naisilta sairaita juttuja ja olet pervo, sekä lihava. Sinulla läskit on tuhonneet aivosi. Sinun fatso-chubby-yh yhdistelmän pitää ottaa elämä hallintaan, en minä jouda sinua aina neuvomaan. Sinä voit vallan mainiosti kiertää kaikki sipsit, naksut, karkit ja kaljat kaukaa, mussuttaa parsakaalia ja juosta itsesi henkihieveriin, mutta jätä toiset rauhaan. Minulla ei ole mitään laihdutettavaa tai muutun anorektikoksi ja se ei ole järkevää. Sinun tässä pitää lopettaa minun ja muiden ihmisten syyttäminen. Sinun vihasi johtuu epäonnistuneista suhteistasi, lihavuudestasi ja alkoholismistasi. Minä en ole lihava ja saamaton, mutta sinä olet ja läskierkki.
- persse
Kuka juntti edes asuu Kouvolassa, muuttaa vaan pois niin ei tartte Kouvolan läskeistä narista.
- Perseestä
Tuskimpa moni välittää asuakaan Kouvolassa. Ihmiset on kaikki suurimmaksi osaksi narisijoita, valittajia, valehtelijoita ja toistensa herjaajia. Varmasti muissa kaupungeissa ja ulkomailla on paljon ystävällisempää porukkaa. Suosittelen muuttoa muualle.
- pissisjanetti
"Tiedän kyllä minkälainen ukko olet ja on todella sairasta ehdotella nuorille tytöille ja naisille."
Saako pikku kermapissis pahatkin traumat kun joku vaan toteuttaa halujaan?
No voi voi..- pissisvaijuntti
Sinäkö olet se pikku kermapissis vai juntti, joka saa pahatkin traumat kun joku vaan toteuttaa halujaan ja onkos sairaat mieliteot sinusta normaaleja?
No voi voi vaan. - tumpelo87
Aivan!! nuorempia pimuleita pitääkin ahdistella.....:)
- hoikkaerkki
HaluatkoTurpaan. Erkki ei halua tuupaan, kuka nyt haluaisi? Miksi olet Erkille vihainen?
Erkki kertoo sinulle mitä tehdä päästäksesi katkerista tunteista itseään ja Erkkiä kohtaan.
Eikä erkki vieläkään ole kiinnostunut tytöistä. Eikä ole lihava tai yksinhuoltaja. Koita ymmärtää, Erkki haluaa auttaa sinua, Erkki olla ystävä, ei sipsi-ystävä.
Sipsit ja karkki saa sinut tekemään epätoivoisia tekoja ja ne herättävät sinussa alkukantaisen ja väkivaltaisen alku-fatson, joka on sukua alkuihmiselle.
Ei Erkki ota tuupaan, varsinkaan kun et siihen pysty etkä jaksa.
Yours; Erkki.- PidähänTurpaKiinni
Kyllä sinä haluat turpaan, jos et haluaisi niin pysyisit hiljaa. Sinä se vihainen ja katkera olet.
Olet kiinnostunut tytöistä, vaikka et halua sitä myöntää. Olet lihava ja yksinhuoltaja. Sinä haluat sairaan pervoja juttuja. Mussuta vaan sipsejä ja karkkeja ja lipitä kaljaa, ne herättävät sinussa alkukantaisen ja väkivaltaisen alku-fatson, joka on sukua alkuihmisille. Kyllä sitä otat turpaan ja minä pystyn ja jaksan kyllä siihen. En ole sinun, en kenenkään, ihmiset ei ole kenenkään omaisuutta. - hoikkaerkki
Eli olet fatso. Kuule lihapiirakka, menee vaan kylpyyn liottamaan sipsi-rasvat ihopoimujen välistä pois ja parsakaalia iltapalaksi...huomenna on jo parempi.
Etkä sinä mitään tuupaa jaksa, Erkillä alkaa menemään hermo sinun kanssa!
Juokse itsesi väsyksiin, jaksat uhkailla vähemmän Erkkiä.
Ja muista, vaikka Erkkikin alkaa vähän jo väsymään sinuun ja perunalastuihisi, Erkki haluaa silti sinun parasta. Koita kuntoilla ja jättää karkit ja sipsit laihemmille.
Hyvää yötä; Erkki - ErkkiFatsoilee
hoikkaerkki kirjoitti:
Eli olet fatso. Kuule lihapiirakka, menee vaan kylpyyn liottamaan sipsi-rasvat ihopoimujen välistä pois ja parsakaalia iltapalaksi...huomenna on jo parempi.
Etkä sinä mitään tuupaa jaksa, Erkillä alkaa menemään hermo sinun kanssa!
Juokse itsesi väsyksiin, jaksat uhkailla vähemmän Erkkiä.
Ja muista, vaikka Erkkikin alkaa vähän jo väsymään sinuun ja perunalastuihisi, Erkki haluaa silti sinun parasta. Koita kuntoilla ja jättää karkit ja sipsit laihemmille.
Hyvää yötä; ErkkiErkki sinä se fatso ja lihapiirakka olet. Mene vaan kylpyyn liottamaan sipsirasvat ja mussuta sitä parsakaalia. Kyllä minä turpaan jaksan antaa, hyvä että sinulla menee hermot. Juokse vaan itsesi väsyksiin, niin jaksat vähemmän solvata ja herjata ihmisiä. Hyvä että alat väsymään. Sinä haluat nuoria tyttöjä ja naisia, siinä sitä parasta. Minä en ole kiinnostunut sairaasta pervoiluistasi. Koitahan itse kuntoilla ja jättää karkit, sipsit ja kaljat vähemmälle.
- kaljamahatosimies
ErkkiFatsoilee kirjoitti:
Erkki sinä se fatso ja lihapiirakka olet. Mene vaan kylpyyn liottamaan sipsirasvat ja mussuta sitä parsakaalia. Kyllä minä turpaan jaksan antaa, hyvä että sinulla menee hermot. Juokse vaan itsesi väsyksiin, niin jaksat vähemmän solvata ja herjata ihmisiä. Hyvä että alat väsymään. Sinä haluat nuoria tyttöjä ja naisia, siinä sitä parasta. Minä en ole kiinnostunut sairaasta pervoiluistasi. Koitahan itse kuntoilla ja jättää karkit, sipsit ja kaljat vähemmälle.
ei kukaan tosimies halua mitää pikkutyttöjä koska ne saa 30 naistakin.
ja menehän laiheliini muualle huutelemaan tai tulee isot ukot ja laittaa sulle nyrkkikyllikin otsaas - SopiiYrittää
ei kukaan tosimies halua mitää pikkutyttöjä koska ne saa 30 naistakin.
ja menehän laiheliini muualle huutelemaan tai tulee isot ukot ja laittaa sulle nyrkkikyllikin otsaasEmpä usko että saatte minkäälaista naista, koska kyllä teidän sairaat pervoilut tiedetään. Sinä itse olet se laiheliini roikkuva kaljamaha, joka huutelee siellä, jolle voidaan laittaa se nyrkkikyllikki otsaan. Sopii tulla yrittämään laittaa minulle nyrkkikyllikki otsaan, mutta sitten joutuu poliisin kanssa tekemisiin
- JJJJJJJJJ70
Sinä nainen joka Erkkiä uhkaat kurittaa.. taidan tuntea sinut. Olen toiselta paikkakunnalta ja satuin vain tälle palstalle. Vihjaise vähän itsestäsi...
- EmpäsTiedä
Mistäs tiedät olenko nainen vai tyttö tai mies vai poika? Erkkiä saakin kurittaa, kun sen jutut on noin ala-arvoisia, valehtelemista ja toisten herjaamista, eikä osaa lopettaa vaikka on pyydetty moneen kertaan. Tuskimpa tunnet minua, en usko että tunnet. Ehkä sotket minut johonkin toiseen henkilöön? En vihjaile itsestäni mitään, en usko että se olisi hyvä juttu, ehkä voisin vihjata, jos keskustelisimme jossain muualla kahdenkesken, mutta nämä kaikki keskustelupalstat taitaa olla sitä, että väliin on pakko tulla häiriköimään ja sotkemaan asiat, on kokemusta siitä ja olen todennut, että parempi tutustua ihmisiin jossain muualla.
- hoikkaerkki
Tämä vain vahvistaa käsitystä siitä että olet epätoivoinen sipsi-fatso, joka ottaa ensimmäisen vastaantulevan jos pystyy.
Erkki tahtoo sinulle itseluottamuksen takaisin ja makkarat pois retkottamasta.
Eli se mitä Erkki haluaa, on se ettet enää ikinä syö sipsejä etkä karkkia. Niistä tulee ikävä olo, ja silloin sinä alat syyttämään Erkkiä siitä.
Nou sipsi, jes juoksu, jes parempi mieli.
Usko Erkkiä, Erkki tietää.
- hoikkaerkki
Eikä Erkki ole vihainen, Erkki on kaikken kaveri, myös sinun vaikka lihava oletkin.
Mutta en silti halua sinun lähettyville koska olet ilmaisen väkivaltainen ja luulet minua vielä perunalastuksi. Toisekseen lihavat yleensä haisevat, siitä Erkki ei pidä.
Hakkaa nyrkkeilysäkkiä, laardi tutisee ja paino tippuu...- Soosoo
Erkki on vihainen, mutta ei se haittaa. En ole sinun kaveri, enkä ole lihava. Minäkään en halua sinun lähelle, koska olet perverssi. En ole väkivaltainen, enkä luule ketään perunalastuksi, ne on sinun luulojasi. Minä en haise, tuoksun joko hajuvedeltä, kosteusvoiteelta, hiussuihkeelta tai ihan saippualta ja samppoolta suihkusta tai saunasta käynnin jälkeen. Minäkään en pidä ihmisistä, jotka huolehtii huonosti hygieniastaan, haisee ties mille epämääräiselle. Hakkaa mitään nyrkkeilysäkkiä, teen mielummin jotain naisellisempaa, joka sopii minun tyyliini. Painon ei tarvitse tippua vai haluatko että sairastun anoreksiaan, haluatko halailla anorektista naista?
- Sopusuhtainena
Kysymys on siitä että ijä hyvällä palkalla olleena kantanut kaupasta ruokaa kaappeihin. Akka niitä sieltä ähminyt kaksin käsin.
Sitte ero kun kuka sellaista syöttösikaa katselee. No sitten alkaa mailman kuuluu laihdutus.
No vetäseppä sellaiselta pallo poskelta 30-40 kiloa pois Voit vain kuvitella missä se löysä nahka on. No sitä on ja joka paikassa. Naamaa roikkuu ku ajokoiralla. posket ties missä niin elähtäneen näkönen tuollainen laihdutettu akka. ja mitä tulee mahaan no sekin on sen edesää kuin peittona. ja pissillä käydessä se varmaan roiskuu joka puolelle kun nahka edessä.- EnUsko
Puhutko nyt itsestäsi, että vaimo on hyvällä palkalla kantanut ruokaa kotiin, sitten sinä ukonrontti olet alkanut ahmimaan ja lopulta kännäämään? ero sitten kuka tuollaista ukonrähjää, juoppoa syöttösikaa viitsii katsella. Nyt epätoivoisesti yrität laihduttaa, sinulla se naama taitaa roikkua, niin elähtäneen näköinen ukko, roikkuva maha edessä ja kusi roiskuu joka puolelle. Et ole sopusuhtainen, läskijuntti ukonrähjä.
- hoikkaerkki
Miksi vaimot syö liikaa? Filosofinen kysymys, jos kokee elämän niin turvatuksi että mieltää nykytilanteen pysyväksi, siitä on seurauksena laiskuus ja välinpitämättömyys itsestään.
Nainen joka saa kengät eteiseen, alkaa lihoa välittömästi ja laihtuu vaan jos eroat naisesta, evoluution tuotos. Viisveisataan ulkonäöstä, vaikka huomataan sivusilmällä että miestä hävettää liikkua julkisesti yhdessä.
Tekosyyt: Raskaus, huono aineenvaihdunta, stressi. Ne ovat tekosyitä. Jos syöt enemmän kuin kulutat, lihot. Ja sama päinvastoin.
Eikä se asia siitä parane jos toisia keskustelijoita haukkuu läskijuntiksi tms.
Luulee olevansa varmoilla pohjilla vaikkei olisikaan, siitä on kysymys. Sama koskee joitakin miehiä, mutta useimmiten naisia. - TämäOnTosiasiaa
hoikkaerkki kirjoitti:
Miksi vaimot syö liikaa? Filosofinen kysymys, jos kokee elämän niin turvatuksi että mieltää nykytilanteen pysyväksi, siitä on seurauksena laiskuus ja välinpitämättömyys itsestään.
Nainen joka saa kengät eteiseen, alkaa lihoa välittömästi ja laihtuu vaan jos eroat naisesta, evoluution tuotos. Viisveisataan ulkonäöstä, vaikka huomataan sivusilmällä että miestä hävettää liikkua julkisesti yhdessä.
Tekosyyt: Raskaus, huono aineenvaihdunta, stressi. Ne ovat tekosyitä. Jos syöt enemmän kuin kulutat, lihot. Ja sama päinvastoin.
Eikä se asia siitä parane jos toisia keskustelijoita haukkuu läskijuntiksi tms.
Luulee olevansa varmoilla pohjilla vaikkei olisikaan, siitä on kysymys. Sama koskee joitakin miehiä, mutta useimmiten naisia.Eikun miksi miehet syö liika? siinä se filosofinen kysymys. Naisella raskaus, huono aineenvaihdunta, stressi ja sairaudet eivät ole mitään tekosyitä. Erkin höpinät kannattaa jättää omaan arvoonsa ja parempi ettei vastaa sille mitään.
- psykiatrianvihaaja
sairaita nämä "läskin vihaajat".
eikö ruoka maita, mitä?- psykiatrinrakastaja
Sairaita ennemminkin, jos tarvii sairaaloisesti laihdutella, pitää nimitellä, lyödä, hakata ja jotain muuta pahaa tehdä. Toisen ulkonäköä, jos tarvii vihata niin on todella lapsellista, se on kateutta ja kertoo huonosta itsetunnosta. Jokainen on sen näköinen, miten itse tykkää olla ja jos haluaa muuttaa jotain, niin tekee sen omasta tahdostaan, jos katsoo tarpeelliseksi, ei kenenkään painostuksesta.
- hoikkaerkki
Kysymyshän on siitä että ylipainoisten ihmisten oma vähättely on valehtelemista itselleen. Kaikki lihavat kärsivät siitä, ihan turha väittää muuta. Kärsivät, vaikka harva sitä tunnustaa.
Haukutaan kauniit ja sutkakat naiset huoriksi ja vähätellään yms.
Tiedätte kyllä itse mistä puhun. Mutta siinä olet oikeassa, että asioille voi itsekin tehdä jotain. Itseasiassa kukaan muu ei voi sitä tehdä.
Ja kommentti: Jokainen kantaa omat kilonsa, ei ole relevantti: Ylipainoisten taakan kantaa lopulta veronmaksaja, aivan samalla tavalla kuin tupakoitsijoiden ja juoppojen terveysongelmat.
Tykkäsitte tai ette, näin se on. Tosiasiat eivät ole mielipideasioita.
- junttianarkisti
"roikkuva maha edessä ja kusi roiskuu joka puolelle. Et ole sopusuhtainen"
kunnon ÄIJÄLLÄ roikkuukin maha, se on MIES ASENNETTA.
jo 70 luvulla tiedettiin että H OMO T esittelivät lihaksekkaampaa kroppaa ja
olivat sellaisia niljakkaita apinoita ( mitä nykyäänkin näkee ).
ei KUNNON MIES sellaiseksi rupeaisi ikinä.
Akkojen hommia on laihduttamiset.
Entisajan kovat jätkät, nuo metsien metsurit eivät hävenneet kaljamahaansa vaan
nauroivat aina räkäisesti päälle kun näkivät niljakkaan bodihinarin.
Menivät saunaan, piereskelivät kovaa, söivät kiukaalta makkaraa ja vetivät
kossua päälle.
Ulkona sitten pyörittivät riuskoilla voimillaan näitä h o m o niljakkeita pitkin lumihankia.
Oikean miehen tunnistaa aina metsurin ruutupaidasta, jenkkiasenteesta ja nyrkeistä.
Ottakee pojat siitä mallia. Akka kainaloon ja sitten näytätte niille sen yksisilmäisen pythonin.
Johan rupiaa v ittu kostumaan!- Yökhyi
Kunnon miehellä ei roiku maha. Mahan roikkuminen ei ole miesasennetta. Homot onkin komeamman näköisiä, he välittää pitää huolta kunnostaan. Muutkin miehet voisivat ottaa mallia. Kunnon mies ei anna itsensä lössähtää. Laihdutus on myös miestenkin hommaa. Kaljamahaiset ukot on rumia ja bodihinarit on komeita. Sopii yrittää ottaa kainaloon ja näyttää ne yksisilmäiset pythonit, mutta turpaan tulee ja vittu ei kostu, vaan oksennus lentää.
- anaaaaaarkkkkkist
Yökhyi kirjoitti:
Kunnon miehellä ei roiku maha. Mahan roikkuminen ei ole miesasennetta. Homot onkin komeamman näköisiä, he välittää pitää huolta kunnostaan. Muutkin miehet voisivat ottaa mallia. Kunnon mies ei anna itsensä lössähtää. Laihdutus on myös miestenkin hommaa. Kaljamahaiset ukot on rumia ja bodihinarit on komeita. Sopii yrittää ottaa kainaloon ja näyttää ne yksisilmäiset pythonit, mutta turpaan tulee ja vittu ei kostu, vaan oksennus lentää.
joopa joo, tuommoiset itsepäiset akat kun rupiaa meikäläistä lätkimään niin takaisin vedellään sinuakin.
mene vaan sinne h omopoikien pariin takaisin, taidat olla oikeasti sellainen.
kukaan täysjärkinen nainen ei täällä sättisi oikeita kunnon miehiä joilla isot mahat ja ruista ranteessa. semmoiset on jokatypykän päiväuni paitsi itsepäisten horokutaleiden jotka ei kelpaa edes narunjatkoksi.. siksi viettävätkin aikansa jossain räkälässä jossa ei komeita miehiä tietenkään ole.
me komeat isomahaiset tosiäijät juhlimme joka päivä ja kauniit tulee komeiden luo, kuten rahakin rahan luo. - Treenattu
anaaaaaarkkkkkist kirjoitti:
joopa joo, tuommoiset itsepäiset akat kun rupiaa meikäläistä lätkimään niin takaisin vedellään sinuakin.
mene vaan sinne h omopoikien pariin takaisin, taidat olla oikeasti sellainen.
kukaan täysjärkinen nainen ei täällä sättisi oikeita kunnon miehiä joilla isot mahat ja ruista ranteessa. semmoiset on jokatypykän päiväuni paitsi itsepäisten horokutaleiden jotka ei kelpaa edes narunjatkoksi.. siksi viettävätkin aikansa jossain räkälässä jossa ei komeita miehiä tietenkään ole.
me komeat isomahaiset tosiäijät juhlimme joka päivä ja kauniit tulee komeiden luo, kuten rahakin rahan luo.Kuules kyllä sitä saa itsepäinen olla, puolensa pitää ja sopii yrittää vedellä turpiin, siitä vaan. Menen oikein mielelläni homojen seuraan, kun heteromiehet on tuollaisia kusipäitä ja itseään täynnä. Moni täysjärkinen nainen sättii aivan varmasti täällä tuollaisia juntteja, kuten sinua. Monen typykän päiväuni on litteä vatsa ja treenattu kroppa miehellä, ei mikään vetelys kaljamaha. Te ällöt vetelys kaljamahat kännäätte. Kauniit ei tule teidän luokse, ne menee treenattujen komistusten luokse.
- hoikkaerkki
Kuules laardimaha, en usko että kukaan itseään kunnioitava nainen haluaa lihavan ja paskamahaisen miehen jolla on Hesburgeria ranteessa ja vähän muuallakin?
Sinun kannattaa lukea koko ketju läpi, sinuun koskee ihan sama kuin tähän edellähuomattuun vihaiseen pullukkaan.
Se että on mies, ei ole itseoikeutus syödä itsensä veronmaksajien diabetes-listalle, ja toisekseen; Läskinä ei onnistu. Vanha totuus.
Jos laardia ranteessa, sitä on myös ajatteluelimen sisällä.
Kovaa jumppaa toivoen; Erkki - trimmimimmi
hoikkaerkki kirjoitti:
Kuules laardimaha, en usko että kukaan itseään kunnioitava nainen haluaa lihavan ja paskamahaisen miehen jolla on Hesburgeria ranteessa ja vähän muuallakin?
Sinun kannattaa lukea koko ketju läpi, sinuun koskee ihan sama kuin tähän edellähuomattuun vihaiseen pullukkaan.
Se että on mies, ei ole itseoikeutus syödä itsensä veronmaksajien diabetes-listalle, ja toisekseen; Läskinä ei onnistu. Vanha totuus.
Kovaa jumppaa toivoen; ErkkiErkki on se vihainen pullukka, joka on huomattu kun lukee koko viestiketjun läpi, aloitusviestistä alkaen. Joten turha syyttää toisia vihaisiksi pullukoiksi. Katkeroitunut ja alkoholisoitunut lihava yksinhuoltajamies. Kohdistaa vihaansa naisiin ja syyttää heitä. Ero ja pakit naisilta on vaikea kestää, ymmärtäähän sen. Toivokaamme hänelle elämäntapamuutosta, niin kyllä olokin helpottuu siitä
- hohhaa
Treenattu kirjoitti:
Kuules kyllä sitä saa itsepäinen olla, puolensa pitää ja sopii yrittää vedellä turpiin, siitä vaan. Menen oikein mielelläni homojen seuraan, kun heteromiehet on tuollaisia kusipäitä ja itseään täynnä. Moni täysjärkinen nainen sättii aivan varmasti täällä tuollaisia juntteja, kuten sinua. Monen typykän päiväuni on litteä vatsa ja treenattu kroppa miehellä, ei mikään vetelys kaljamaha. Te ällöt vetelys kaljamahat kännäätte. Kauniit ei tule teidän luokse, ne menee treenattujen komistusten luokse.
Kyllä ne kauniit ennemmin isomman kaljamaha tosimiehen luokse tulee ja kokemuksesta tiedän.
Nyt on taas palstoille eksyneet nakkikiskalla nekkuun saavat fitness apinat. - homppelitsiellä
hoikkaerkki kirjoitti:
Kovaa jumppaa toivoen; Erkkikuules erkki laiheliini, en usko että kukaan itseään kunnioittava nainen haluaa laiheliini ja h omon kanssa olla.
isompiin ja kaljamahatosimiehiin nainen luottaa, heissä on tuki ja turva. - kaljamahatosimies
Yökhyi kirjoitti:
tuommoset ämmät pitäisi hakata jotka bodihinareita kehuu
- kaljamahatosimies
trimmimimmi kirjoitti:
Erkki on se vihainen pullukka, joka on huomattu kun lukee koko viestiketjun läpi, aloitusviestistä alkaen. Joten turha syyttää toisia vihaisiksi pullukoiksi. Katkeroitunut ja alkoholisoitunut lihava yksinhuoltajamies. Kohdistaa vihaansa naisiin ja syyttää heitä. Ero ja pakit naisilta on vaikea kestää, ymmärtäähän sen. Toivokaamme hänelle elämäntapamuutosta, niin kyllä olokin helpottuu siitä
trimmimimmi kun kerran saa turpaan pullukka ukolta niin haihtuu puheet kummasta ja saa pikku kermaper se opetuksen elämästä, vähän tukasta kiinni ja pyörittelyä asfaltilla ja 2kg käsipaino trimmimimmin p erseeseen pystyyn.
ei soi h uoran turpa enää sen jälkeen hah hahhaa! - maistaomaalääkettäs
trimmimimmi kun kerran saa turpaan pullukka ukolta niin haihtuu puheet kummasta ja saa pikku kermaper se opetuksen elämästä, vähän tukasta kiinni ja pyörittelyä asfaltilla ja 2kg käsipaino trimmimimmin p erseeseen pystyyn.
ei soi h uoran turpa enää sen jälkeen hah hahhaa!ylpeät h uorat vit tuun vaan
- fitneskahvakuula
hohhaa kirjoitti:
Kyllä ne kauniit ennemmin isomman kaljamaha tosimiehen luokse tulee ja kokemuksesta tiedän.
Nyt on taas palstoille eksyneet nakkikiskalla nekkuun saavat fitness apinat.Minä menenkin ennemmin komeiden ja vahvojen miesten luokse, kuten muutkin naiset. Ei kukaan tuollaisten kaljamaha luttamuna vetelysten luokse viitsi tulla. Kokemuksista et tiedä mitään, ei sinulla ole niitä. Nyt on palstoille eksyneet nakkikioskilla nekkuun saavat kaljamaha luttamuna vetelys apinat. Olette vaan kateellisia fitnesmalleille, urheilijoille ja kuntoilijoille.
- Luttamunatsiellä
homppelitsiellä kirjoitti:
kuules erkki laiheliini, en usko että kukaan itseään kunnioittava nainen haluaa laiheliini ja h omon kanssa olla.
isompiin ja kaljamahatosimiehiin nainen luottaa, heissä on tuki ja turva.Minä taas uskon että moni itseään kunnioittava nainen viihtyy paremmin homojen seurassa ja tuskimpa monikaan itseään kunnioittava nainen viihtyy kaljamaha luttamuna vetelysten seurassa. Ennemmin naiset luottaa itseensä, toisiinsa ja komean vahvoihin kuntoilijamiehiin.
- ihailtavianaisia
tuommoset ämmät pitäisi hakata jotka bodihinareita kehuu
Sopii yrittää hakata tommoset ämmät, mutta sitten tulen työntämään kahvakuulan käsipainoineen jokaiselle hakkaajalle perseeseen.
- Vahvanainen
ei soi h uoran turpa enää sen jälkeen hah hahhaa!Joo sopii yrittää tulla antamaan turpaan. kaljamahatosimies kun kerran saa kahvakuulan ja käsipainot perseeseen niin puheet kummasta ja iso kermaperse saa opetuksen elämästä, vähän tukasta kiinni ja pyörittelyä asfaltilla ja 5kg käsipainot kaljamahatosimiehen perseeseen pystyyn. Ei soi huoraukon turpa enää sen jälkeen hahhahhaa
- maistaiteomaalääkettäs
maistaomaalääkettäs kirjoitti:
ylpeät h uorat vit tuun vaan
Ylpeät huoraukot vittuun vaan.
- anarkija
"Hakkaa nyrkkeilysäkkiä, laardi tutisee ja paino tippuu..."
poika, poika, kuulehan mie huastan siulle pari asijaa....
ei sen painon tarvi tippua ja miksi pitäisi edes?
nyrkkeilysäkkiä hakataan KUNNON VUOKSI, ei sen painoa tarvi pudottaa eikä
se sillä edes putoa.
Paino putoaa kun syö vähemmän, hitaasti ja varmasti.
Oikea tapa laihduttaa on vähentää pienin määrin syömisiään ja tehdä siitä elämäntapa.
Mutta jos ei hävetä olla MIES, niin jättäkää moiset akoille ja peräkammarin pullaposkipojille.- Nyrkkeilysäkki
Entä jos ei tarvi pudottaa painoa, eikä syödä vähemmän? Laihdutus kuuluu myös miehille, kyllä te tulette myöhemmin sitten sen huomamaan, että ehkä siihen on tarvetta.
Todellakin nyrkkeilysäkki on kunnon kohotukseen, ei laihdutukseen. Laihdutukseen auttaa muut jutut. - hoikkaerkki
Nuo paskamaha-jutut on samanlaista heikon itsetunnon sorvaamaa uhoa kuin lihavilla naisilla. Yhtälailla miesten läskimakkarat ovat esteettinen haitta kuin naistenkin.
Ja sitäpaitsi läskit ukot haisee paljon pahemmalle kuin läskit naiset, poikkeuksia lukuunottamatta.
Paskamahainen pikkukylänkeisari on liki oksettavinta karvaisen ja lihavan naisen jälkeen.
Omasta mielestään panomies, oikeasti koko-elämän-runkku yhdistettynä äidin luona asumiseen lienee objektiivisempi näkemys?
Sana mies ei oikein hyvin korreloi äidin kanssa asumiseen?
Kaikille hyvää; Erkki - parasmies222
Nyrkkeilysäkki kirjoitti:
Entä jos ei tarvi pudottaa painoa, eikä syödä vähemmän? Laihdutus kuuluu myös miehille, kyllä te tulette myöhemmin sitten sen huomamaan, että ehkä siihen on tarvetta.
Todellakin nyrkkeilysäkki on kunnon kohotukseen, ei laihdutukseen. Laihdutukseen auttaa muut jutut.kuulehan... jos meinaaat että minua ikääntyminen pelottaisi, niin naurut sait.
en laihduta, oli ikää tai ei. ei mitään merkitystä.
laihdutus on turhaa energian kulutusta ja kuolemanpelkoa.
psyykkinen asia, eli et hyväksy itseäs semmmosena kuin olet, vaan annat muiden muokata sun ajatusmaailmaa ja tekemisiäs.
kato mä oon terve, mä teen kehollani mitä haluan, ja rakastan sitä.
erkki ...... erkki haisee itse hieltä koska kuntoilee jatkuvasti.
kukas se haisikaan siis? - upeanainen
parasmies222 kirjoitti:
kuulehan... jos meinaaat että minua ikääntyminen pelottaisi, niin naurut sait.
en laihduta, oli ikää tai ei. ei mitään merkitystä.
laihdutus on turhaa energian kulutusta ja kuolemanpelkoa.
psyykkinen asia, eli et hyväksy itseäs semmmosena kuin olet, vaan annat muiden muokata sun ajatusmaailmaa ja tekemisiäs.
kato mä oon terve, mä teen kehollani mitä haluan, ja rakastan sitä.
erkki ...... erkki haisee itse hieltä koska kuntoilee jatkuvasti.
kukas se haisikaan siis?Kuules ei minuakaan ikääntyminen pelota. En myöskään laihduta, ei ole mitään laihdutettavaa. Minä kyllä hyväksyn itseni sellaisena kuin olen, rakastan peilailla ja laitella itseäni ja en anna muiden määrätä ajatusmaailmaani ja tekemisiäni. Olen myös terve ja teen kehollani mitä haluan ja rakastan sitä.
Erkki itse haisee hieltä ja on se läski, yrittäen epätoivoisesti laihduttaa. - hoikkaerkki
Ei Erkki erityisemmin kuntoile, Erkki noudattaa kohtuutta, ei sipsi, jes parsakaali.
Sitä Erkki on teille kaikille yrittänyt kertoa. Erkki voi syödä kuukauden pelkkiä hampurilaisia, lihomatta ja haisematta hielle. Erkki ei haise koskaan koska Erkki käy pesulla. - NythänVitsinMurjasit
hoikkaerkki kirjoitti:
Ei Erkki erityisemmin kuntoile, Erkki noudattaa kohtuutta, ei sipsi, jes parsakaali.
Sitä Erkki on teille kaikille yrittänyt kertoa. Erkki voi syödä kuukauden pelkkiä hampurilaisia, lihomatta ja haisematta hielle. Erkki ei haise koskaan koska Erkki käy pesulla.Erkki kuules sun kannattais itsekin alkaa kuntoilla enemmän ja jättää herkut vähemmälle. Ei ole oikein että sä toisia määräilet, kyllä muut tietää itse miten toimia, jos on tarve laihtua. En usko että voit syödä kuukauden pelkkiä hampurilaisia, lihomatta ja haisematta hielle, ettet haise koskaan ja aina käyt pesulla.
- bigman
hoikkaerkki kirjoitti:
Sitä Erkki on teille kaikille yrittänyt kertoa. Erkki voi syödä kuukauden pelkkiä hampurilaisia, lihomatta ja haisematta hielle. Erkki ei haise koskaan koska Erkki käy pesulla.erkki taitaa olla puhdas homppeli
- deedddssaaa
Minua kovin ihmetyttää nuoret lihavat tytöt/naiset.. Miten he lihovat? Mitä he syövät? Harrastavatko ne muuta kuin syömistä ja tietokoneella, kännykällä jne. selailua?
Ennen nuoret tytöt/naiset olivat solakoita, heillä oli jopa vyötärö.
Mihin nuoret miehet kiinnittävät naisissa huomion?- hahhaheee
miten niin nuoret miehet?
yleensä MIEHET kiinnittävät naisissa huomion.
nuoret miehet ovat poikia, se on eri asia kuin miehet.
taidat olla juntti? - VaikkaNäin
hahhaheee kirjoitti:
miten niin nuoret miehet?
yleensä MIEHET kiinnittävät naisissa huomion.
nuoret miehet ovat poikia, se on eri asia kuin miehet.
taidat olla juntti?Ehkä yleensä miehet kiinnittää naisissa huomion kauniisiin silmiin, kauniiseen hymyyn, hyvään keskustelutaitoon, hyvään seuraan, hyvään huumoriin jne.
- JJJJJJJJJ70
No ehkäpä sitten erehdyin henkilöstä...harmi. Muistutit vain kovasti erästä jonka vuosia sitten kadotin.. Vielä suurempi harmi jos oletkin sama ja katoat taas...
- ToivotaanEttäLöytyy
Ehkä et ole erehtynyt henkilöstä. Voi olla että hän löytyy vielä ja toivottavasti ei katoa enää. Voisitko kuvailla henkilöä hieman?
- faktojasull
"Nuo paskamaha-jutut on samanlaista heikon itsetunnon sorvaamaa uhoa kuin lihavilla naisilla. Yhtälailla miesten läskimakkarat ovat esteettinen haitta kuin naistenkin."
ei ne ole heikkoa itsetuntoa vaikka niin haluatkin uskoa.
kaikki ei halua näyttää luuviuluilta, se ei tee kauniiksi. - horobookki
"Kysymyshän on siitä että ylipainoisten ihmisten oma vähättely on valehtelemista itselleen. Kaikki lihavat kärsivät siitä, ihan turha väittää muuta. Kärsivät, vaikka harva sitä tunnustaa.
Haukutaan kauniit ja sutkakat naiset huoriksi ja vähätellään yms."
Ei pidä erkin väitteet paikkaansa. nuo on sun omia ajatuksias.
se ei tarkoita että muut eivät itseään sietäisi, ehkä se et siedä mut ei muut.
kaikki ei oikeasti ymmärrä miten ja miksi joku tekee noin suuren numeron
jostain ulkomuodosta? sehän on typerien teinipissisten hommia.
lasten loruja.
mistä sä edes tiedät mikä on kaunis? laihako? miten niin?
laiha voi olla kalju tai muuten ei-laitatettu, ei huolehdi itestään.. eli ei ole
kaunis. kauniiksi saa itsensä tässä maassa 95% kaikista muutamaa poikkeusta
lukuunottamatta jos on joku synnynnäinen juttu..
jos olet huomannut niin misssitkin vääntävät ja irvistävät meikit ja kampaukset yms yms
päällään lavalla, samoin kaikki muutkin irvinaamat jotka ei siedä itseään sellasina
kuin on.
kaunista ei oikeasti ole olemassakaan paitsi omassa mielessä.
vaikka irvistelet fakebookissa et ole kaikkien mieleen.
ja h uoriahan suurin osa on jotka irvistelee ja vilauttelee itteään.
se on just sitä samaa.
voivat kattoa peiliin ja kysyä iteltään et miten kehtaa.
fakebookkikin nolaa kaikki noi.- hoikkaerkki
Mitä tuohon nyt sanoisi? Juuri tätä tarkoitan "en edes haluaisi olla laiha ja kaunis"-kommentit ovat sitä itseään.
Ja tottakai ne on Erkin ajatuksia, kenenkä muun ne edes voisivat?
Aloita laihis tunnustamalla tosiasiat, onnistut kyllä. Tahdonvoimaa ja Erkin ohjeita, ei voi mennä pieleen!
Nyt oli puhe lähinnä lihavuudesta, ei niinkään esteettisestä olemuksesta. Ulkonäölle ei voi juuri mitään, mutta jos olet fatso, sille voi.
Ps. Ei Erkkiä haittaa jos kauniit naiset vilauttelevat itseään, eikä Erkki usko että haittaa kovin montaa muutakaan miestä?
- mieskehtaajaon
http://authoritynutrition.com/wp-content/uploads/2014/10/fat-vs-thin-man.jpg
vasemmanpuoleinen on mies eikä mikään turhamainen hifistelijä kuten akat - parasmies222
http://www.truthnhealth.com/wp-content/uploads/2011/10/skinny-woman.jpg
tyypillinen perushoro, puuttuu vain irvistys, lävistys ja miljoona eri kuvaa fakebookissa joka kulmasta. ällö!- hoikkaerkki
Yritin katsoa tosi tarkkaan, mutten löytänyt mitään ällöä tuosta linkkisi kuvasta?
Ehkä Erkin pitäisi mennä silmälääkäriin?
Ellei sitten kysymys ole kateudesta? Onko tuo kuvan nainen tehnyt sinulle joskus pahaa, vai miksi olet niin vihainen hänelle? Ja miksi hänen pitäisi irvistellä?
Koska olet itse lihava ja syöt sipsejä lakkaamatta, käytä kuvaa motivointitarkoituksiin. Parsaa ja hard core-jumppaa, kyllä se siitä. Ja ei muuten sitten yhtään sipsejä! - minähuomasin
hoikkaerkki kirjoitti:
Yritin katsoa tosi tarkkaan, mutten löytänyt mitään ällöä tuosta linkkisi kuvasta?
Ehkä Erkin pitäisi mennä silmälääkäriin?
Ellei sitten kysymys ole kateudesta? Onko tuo kuvan nainen tehnyt sinulle joskus pahaa, vai miksi olet niin vihainen hänelle? Ja miksi hänen pitäisi irvistellä?
Koska olet itse lihava ja syöt sipsejä lakkaamatta, käytä kuvaa motivointitarkoituksiin. Parsaa ja hard core-jumppaa, kyllä se siitä. Ja ei muuten sitten yhtään sipsejä!Eihän sillä ollut edes rintoja.
- älälålå
Tässä oiva esimerkki mitä voi savuttaa kun pudottaa painoa.
http://www.iltalehti.fi/kuntoilu/2015022319247765_tj.shtml - vähän
Minä en koskaan syö kuppiani tyhjäksi
http://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/201502230161628_v6.shtml - tumpelo87
mikäs läskipillujen vuosi kokoontuminen täällä on ollu??:)
- VedäKäteenTumpelo
Mitäs se läski munapää tumpelo siellä vinkuu, pilluako olet vailla? en ole kiinnostunut sinusta.
- anarkiiiisti
teidät pitäisi kaikki sairaat laihuus-intoilijat NIITATA!
- SamaaMieltä
Totta että kaikki sairaat, turhakkeet laihuus ja terveys-intoilijat voisi niitata. Huomaa selvästi miten heikko itseluottamus ja kunnioitus muita kohtaan joillakin on, kun tarvii haukkua ja arvostella toisia. Ei kaikkien tarvitse olla saman muotin mukaan tehtyjä, eikä sitä voi vaatia. Lihavuus on ihan ok, kunhan ei ole sairaaloisen lihava että siitä olisi jotain haittaa terveydelle ja yksinhuoltajuus on myös ihan ok. Itse en ole mikään lihava, enkä mikään yksinhuoltaja, tosin muutamat tyypit eivät halua sitä uskoa ja haluavat tyhmyyksissään väittää muuta, mutta omapa on ongelmansa. En aio ruveta väittelemään heidän kanssaan. Tulin palstalle muualta ja voin todeta että suurin osa on uskomattoman typerää porukkaa. Antaisin jokaiselle neuvon että voisi katsoa peiliin kunnolla itseään ja harrastaa lopuksi kunnolla itsekseen mietiskelyä, ennen kuin alkaa haukkumaan ja arvostelemaan ketään.
- tumpelo87
noniin loppu lässytys läskipillu...nainen on tehty tyydyttämään mies...lihava ei siihen pysty...kaljanhaku plusplus!!:)
- ImeSitteMunaas
tumpelo87 kirjoitti:
noniin loppu lässytys läskipillu...nainen on tehty tyydyttämään mies...lihava ei siihen pysty...kaljanhaku plusplus!!:)
noniin tumpelo nyt loppu lässytys läski munapää. Nainen ei ole tehty tyydyttämään miestä. Tyydytystä, jos tarvit niin hommaa puhallettava seksinukke tai tekovittu, jos pelkkä käteen veto ei riitä ja samalla kato seksivideota tai lehtee, eiköhän ne halut helpotu sillä. Muuta sä et tarvi. Lihavat pystyy kyllä seksiin, mutta ei ne haluu kaikkien idioottien kanssa, eikä ole mikään pakko. Kaljas voit hakia iha ite vai etkö pysty, painaaks sun mahas niin paljo vai mistä kiikastaa?
- Läskistälaihaksi
No otetaan läski akka joka laihduttaa itsensä lähes nälkiintyneen näköiseksi. se se vasta karmea näky. sehän ihan ku buldokki naamasta. posket lommolla ja naamassa nahkaa enempi kun norsun korvissa. maha roikkuu polvissa tisseissä ole kuin nahkaa ja kuivat rusinat. Ai että mä oon kaunis,ainakin nyt omasta mielestä
- TääOnTosi
Läskistälaihaksi kirjoitti:
No otetaan läski akka joka laihduttaa itsensä lähes nälkiintyneen näköiseksi. se se vasta karmea näky. sehän ihan ku buldokki naamasta. posket lommolla ja naamassa nahkaa enempi kun norsun korvissa. maha roikkuu polvissa tisseissä ole kuin nahkaa ja kuivat rusinat. Ai että mä oon kaunis,ainakin nyt omasta mielestä
Paras ottaa vaan tai muuten sopii olla ilman naista. Ei kannata olla liian vaativa. Ei kaikki miehetkään ole aina komeammasta päästä, kyllä miehetkin rupsahtaa aikanaan, vaikka pitäisivät kuinka kunnostaan ja ulkonäöstään huolta.
- hoikkaerkki
ImeSitteMunaas kirjoitti:
noniin tumpelo nyt loppu lässytys läski munapää. Nainen ei ole tehty tyydyttämään miestä. Tyydytystä, jos tarvit niin hommaa puhallettava seksinukke tai tekovittu, jos pelkkä käteen veto ei riitä ja samalla kato seksivideota tai lehtee, eiköhän ne halut helpotu sillä. Muuta sä et tarvi. Lihavat pystyy kyllä seksiin, mutta ei ne haluu kaikkien idioottien kanssa, eikä ole mikään pakko. Kaljas voit hakia iha ite vai etkö pysty, painaaks sun mahas niin paljo vai mistä kiikastaa?
Haukut muita läskiksi ja samaan aikaan kerrot ettei läskeissä ole mitään vikaa? Ristiriita?
Nyt Erkki kertoo sinulle mitä sinun pitää tehdä. Menee lenkille ja syö vähemmän, ei sipsejä eikä karkkia. Ei korvapuusteja eikä majoneesia.
Vanhan elokuvan lainaus: Fat is disease, iam the cure - ErkkiOletTyhmä
hoikkaerkki kirjoitti:
Haukut muita läskiksi ja samaan aikaan kerrot ettei läskeissä ole mitään vikaa? Ristiriita?
Nyt Erkki kertoo sinulle mitä sinun pitää tehdä. Menee lenkille ja syö vähemmän, ei sipsejä eikä karkkia. Ei korvapuusteja eikä majoneesia.
Vanhan elokuvan lainaus: Fat is disease, iam the cureKuules Erkki etköhän se ole sinä, joka haukkuu naisia ja sitten kuitenkin vakuuttaa ettei mitään vikaa, joten ristiriita on sinulla. Olet ilmeisesti eronnut ja saat pakkeja naisilta. Joten oleppa hyvä ja mene itse sinne lenkille, syö vähemmän, ei sipsejä, eikä karkkeja. Ei korvapuusteja, eikä majoneesia, eikä kaljaa. Minulla ei ole mitään laihdutettavaa ja tiedän omat lenkkeilyni ja syömiseni ihan itse. Minua ei kiinnosta mitkään sinun vanhat elokuvasi, näytteleminen on kyllä hyvä harrastus ja ammatti, mutta silti ei kiinnosta.
- MenehänHoitoon
Sanon suoraan sinulle Erkki, että sinulla on naisfobia, niin kuin joillakin muillakin miehillä. Siihen naisfobiaan on myös apua saatavissa psykologi, psykiatri tai seksiterapeutti. Joten suosittelen hakeutumaan vastaanotolle.
- tumpelo87
sinua ei läskipillu kiinnosta muu kun pillun lihotus!!:)
- LihotaMunaasiPässi
tumpelo87 kirjoitti:
sinua ei läskipillu kiinnosta muu kun pillun lihotus!!:)
Minä en ole mikään läskipillu, eikä minua kiinnosta mikään pillunlihotus. Sinä olet se läskimuna, jota kiinnostaa munan lihotus. Pillua et saa, en koskisi tommoseen pitkällä tikullakaan.
- tumpelo87
minulla on pieni muna ei läski...sain ja lihavaa saa pyytämättäkin!!;)
- Hihhihhihhii
tumpelo87 kirjoitti:
minulla on pieni muna ei läski...sain ja lihavaa saa pyytämättäkin!!;)
En usko että sulla on pieni muna, läski se on. Enkä usko että sait ja saat lihavaa pyytämättäkin.
- tumpelo87
huomaa ettet oo käynyt mulliganssissa pallero!!
- etpästiiä
tumpelo87 kirjoitti:
huomaa ettet oo käynyt mulliganssissa pallero!!
Mitäs tiiät etten oo käyny mullis, ootko noin varma? sinä olet se pallero.
- tumpelo87
mullissa varma pillu...lihava pillu....paremman puutteessa käy!!:)
- ootkonoinvarma
tumpelo87 kirjoitti:
mullissa varma pillu...lihava pillu....paremman puutteessa käy!!:)
Ei mullissa tai missään muuallakaan ole sen varmaa pillua, ei laihaa, ei lihavaa. Paremman puutteessa riittää käteen veto
- tiedänvaa
TääOnTosi kirjoitti:
Paras ottaa vaan tai muuten sopii olla ilman naista. Ei kannata olla liian vaativa. Ei kaikki miehetkään ole aina komeammasta päästä, kyllä miehetkin rupsahtaa aikanaan, vaikka pitäisivät kuinka kunnostaan ja ulkonäöstään huolta.
toi rupsahtaminen on pelkkää netti hifistelyä.
yleensä nainen kaunistuu 30v jälkeen ja mies komistuu
nuoremmat tytöt kateellisia aikuisille naimisissa oleville naisille joilla onni on - Tasoalöytyy
No siellähän niitä on mullissa ja tippurissa eikä kun pippurissa. Kakki juopot eronneet ja laihduttaneet ja lihavat. Täytyy jo naisen olla aika epätoivoinen että tuollaisiin paikkoihin menee. Siellähän on äijä valikoimakin vi..tun tyhmästä hel..vetin lihaviin möhömahoihin työttömiin pummeihin.. Mitkä on jo jätetty moneen kertaan, molemmin puolin. Kakaroita löytyy useammalle äijälle Sieltä ne etsivät näitä "nuoria" vanhoja akkoja vai voisiko niitä kutsua jo huo...si, lumpuiksi vai mitä ne on? Käykää katsomassa jos ette usko!
- tumpelo87
Noniin äijjä nokka pienemmälle tai nyrkki puhuu!! Vain kaltaiseni kovat asenne äijät käyvät mullissa!!:)
- meitäonmonenlaisia
tiedänvaa kirjoitti:
toi rupsahtaminen on pelkkää netti hifistelyä.
yleensä nainen kaunistuu 30v jälkeen ja mies komistuu
nuoremmat tytöt kateellisia aikuisille naimisissa oleville naisille joilla onni onei toi rupsahtaminen ole välttämättä pelkkää netti hifistelyä. Kaikki ei välitä huolehtia itsestään, ulkonäöstään ja kunnosta. Totta että yleensä nainen kaunistuu 30v.jälkeen ja mies komistuu, jos viitsii huolehtia itsestään. Totta että nuoremmat tytöt ja jotkut naisetkin on kateellisia vanhemmille naisille ja vastaavasti vanhemmat naiset saattaa olla kateellisia nuoremmille, joilla on onni ja joita onni kohtaa.
- Todellakintasoaon
Tasoalöytyy kirjoitti:
No siellähän niitä on mullissa ja tippurissa eikä kun pippurissa. Kakki juopot eronneet ja laihduttaneet ja lihavat. Täytyy jo naisen olla aika epätoivoinen että tuollaisiin paikkoihin menee. Siellähän on äijä valikoimakin vi..tun tyhmästä hel..vetin lihaviin möhömahoihin työttömiin pummeihin.. Mitkä on jo jätetty moneen kertaan, molemmin puolin. Kakaroita löytyy useammalle äijälle Sieltä ne etsivät näitä "nuoria" vanhoja akkoja vai voisiko niitä kutsua jo huo...si, lumpuiksi vai mitä ne on? Käykää katsomassa jos ette usko!
Mullissa käy muitakin, kuin juoppoja, eronneita, laihduttaneita ja läskejä, siellä käy kaikenlaisia ihmisiä, kuten muissakin paikoissa. Nainen ei ole mitenkään epätoivoinen, että menee tuollaisiin paikkoihin. Monet menee kuuntelee hyvää musiikkia, tanssimaan, tapaamaan kaveriaan/kavereitaan. Miesvalikoima ei ole pelkästään vitun tyhmistä helvetin lihaviin möhömaha työttömiin juoppoihin, eikä kaikkia ole jätetty moneen kertaan. Kaikki ei etsi myöskään "nuoria" vanhoja akkoja tai ukkoja, eikä kaikki ole välttämättä seuran vuoksi liikkeellä. Moni ei näköjään tiedä mitä huora sana tarkoittaa, huvikseen nimitellään ihmistä kuin ihmistä, ei mitään väliä. Ihmiset ei ole mitään lumppuja, mutta vaatteet voi olla.
- Tankotanssija
Eli käyt siellä ja näin uskottelet itsellesi. Saako tässä kohtaa nauraa??????? Kaikki kaikki kaikki kaikki Mut nää paikat on nähty. Ikävä kyllä näin se vaan näissä menee.
- asenneäijähahahah
tumpelo87 kirjoitti:
Noniin äijjä nokka pienemmälle tai nyrkki puhuu!! Vain kaltaiseni kovat asenne äijät käyvät mullissa!!:)
Just juuri näin. Sinäkin onneton resupekka olet joutunut alistumaan tuolle tasolle. Kun runkkailee päivät pitkät eikä ole naista illalla. Niin silloin sillä nyrkillä on lyötävä jotain illalla. Voi voi kukahan sinuakin pystyisi auttamaan. Ei varmaan kukaan??
- olestripparitanssija
Tankotanssija kirjoitti:
Eli käyt siellä ja näin uskottelet itsellesi. Saako tässä kohtaa nauraa??????? Kaikki kaikki kaikki kaikki Mut nää paikat on nähty. Ikävä kyllä näin se vaan näissä menee.
Missä minun mahdollisesti pitäisi käydä ja miksi kävisin siellä tai muuallakaan ja mitähän minun pitäisi uskotella itselleni, ei mitään? saanko minä tässä kohtaa nauraa??????????????? kaikki kaikki
- tumpelo87
asenneäijähahahah kirjoitti:
Just juuri näin. Sinäkin onneton resupekka olet joutunut alistumaan tuolle tasolle. Kun runkkailee päivät pitkät eikä ole naista illalla. Niin silloin sillä nyrkillä on lyötävä jotain illalla. Voi voi kukahan sinuakin pystyisi auttamaan. Ei varmaan kukaan??
minä en runkkaa...mulli varma pillu...sinä runkkaat omaan silmääsi perä kammarin poika!!;)
- hoikkaerkki
ErkkiOletTyhmä kirjoitti:
Kuules Erkki etköhän se ole sinä, joka haukkuu naisia ja sitten kuitenkin vakuuttaa ettei mitään vikaa, joten ristiriita on sinulla. Olet ilmeisesti eronnut ja saat pakkeja naisilta. Joten oleppa hyvä ja mene itse sinne lenkille, syö vähemmän, ei sipsejä, eikä karkkeja. Ei korvapuusteja, eikä majoneesia, eikä kaljaa. Minulla ei ole mitään laihdutettavaa ja tiedän omat lenkkeilyni ja syömiseni ihan itse. Minua ei kiinnosta mitkään sinun vanhat elokuvasi, näytteleminen on kyllä hyvä harrastus ja ammatti, mutta silti ei kiinnosta.
Kuulkaas, ei Erkki ole missään vaiheessa ollut lihavia tyttöjä vastaan, kysynyt vain miksi he ovat lihavia. Kun se syyksi on paljastunut ylenpalttinen sipsien mutustelu tai ahminen, on Erkki halunnut auttaa, Erkin ohjeilla myös sinä pystyt selättämään itseinhon ja läskimakkarat!
Erkki tahtoo pelkkää hyvää teille fatsoille, ei pahaa. - Hyihyi
hoikkaerkki kirjoitti:
Kuulkaas, ei Erkki ole missään vaiheessa ollut lihavia tyttöjä vastaan, kysynyt vain miksi he ovat lihavia. Kun se syyksi on paljastunut ylenpalttinen sipsien mutustelu tai ahminen, on Erkki halunnut auttaa, Erkin ohjeilla myös sinä pystyt selättämään itseinhon ja läskimakkarat!
Erkki tahtoo pelkkää hyvää teille fatsoille, ei pahaa.Mitäs se erkki pervoilee siellä vai tytöt kiinnostaa?
- runkkaatpas
tumpelo87 kirjoitti:
minä en runkkaa...mulli varma pillu...sinä runkkaat omaan silmääsi perä kammarin poika!!;)
kyl sä runkkaat, ei mulli varma pillu. Tyydy oman munan runkkaukseen.
- korvilleläps
v ittu nää kouvolan juntit ärsyttää
sama kuusaal
täytyy täält jaalast tulla taas pieksemään kuusaa ja kouvostoliittolaisia viikonlopuksi.
kurinpalautus hyvä laittaa menemään.- Kurinpalautus
Samaa mieltä että nää kouvolan ja kuusaan juntit ärsyttää, kurinpalautus vaan tämmösille.
- tumpelo87
tules vaan valkealaan niin nyrkki on naamassas!! tai mulliin!!;)
- eipäsmesotasiellä
tumpelo87 kirjoitti:
Hakkaat sä naisiakin? joo voin tulla mielelläni, mutta enköhän tollasen saa taltutettua. Ootpas melkosen väkivaltainen ja agressiivinen, no kyllä tollaset saadaan oikeassa hoidossa taltutettua.
- tumpelo87
ainoastaan itsepuolustus!! sinut kuules taltutetaan kangella...tuus valkealaan mamis!!
- sehänsopii
tumpelo87 kirjoitti:
ainoastaan itsepuolustus!! sinut kuules taltutetaan kangella...tuus valkealaan mamis!!
Joo itsepuolustus. Sinut taltutetaan pippurisumutteella, käsiraudoilla, lepositeillä ja rauhoittavalla pistoksella. Joo sopii yrittää vallan mainiosti taltuttaa meikäläinen kangella, mutta tiedät sitten miten sinun käy. Joo voin tulla mielelläni sinne valkealaan. Sinä tässä se mamis olet.
- kovempi
tumpelo87 kirjoitti:
sulle voi tulla jotain muuta kuin nyrkkiä sillon....
- tumpelo87
Sopii yrittää...kuningasta et voi kuitenkaan voittaa!!;)
- Mielelläni
tumpelo87 kirjoitti:
Sopii yrittää...kuningasta et voi kuitenkaan voittaa!!;)
Niin yritänkin ja kuninkaan voin aina voittaa, kuningatarta et voi voittaa.
- hoikkaerkki
Hei, rauhoitutaan nyt aavistuksen, ei lihavat naiset niin vakava aihe ole, kaikesta pitää pystyä puhumaan ilman väkivaltaa tai sen uhkaa!
Erkki ymmärtää fatso-ladyjen raivon, eihän se kivalta tunnu olla lihava, mutta loppujen lopuksi fatson pystyy voittamaan vain fatso itse.
Ei Erkki ole syöttänyt yhtään tyttöä lihavaksi, kyllä ne isot tytöt tekevät sen ihan itse. - erkkifatsoilee
hoikkaerkki kirjoitti:
Hei, rauhoitutaan nyt aavistuksen, ei lihavat naiset niin vakava aihe ole, kaikesta pitää pystyä puhumaan ilman väkivaltaa tai sen uhkaa!
Erkki ymmärtää fatso-ladyjen raivon, eihän se kivalta tunnu olla lihava, mutta loppujen lopuksi fatson pystyy voittamaan vain fatso itse.
Ei Erkki ole syöttänyt yhtään tyttöä lihavaksi, kyllä ne isot tytöt tekevät sen ihan itse.erkki koitappa keskittyä ikäisiisi naisiin, jos naiset kiinnostaa tai muuten vemputa munaasi. Jätä nuoret tytöt ja naiset rauhaan.
erkki on itse se raivokas pervo lihava fatsolady. ymmärtäkäämme hänen omituisia taipumuksiaan.
- prskeles
älkääkä huudelko lepositeistä siellä tai laitetaan keltahatut tavoille heti kun vastaan ajavat!
- TulikoSelväksi
Äläpäs sinä huutele ja neuvo siellä hoitotoimenpiteistä tai sinulle laitetaan ne keltahatut heti tulemaan, heti kun vastaan ajavat.
- miestennais
http://www.modaparagorditas.com/wp-content/uploads/2011/08/brooke-elliot-black-drees.jpg
Namu!
Hoikka-erkki ei vissiin tykkää ?!- KaunisKaunotar
Ja kaunis on.
Ei taida Hoikka-erkki tykätä. - hoikkaerkki
Erkki tykkää kaikista, muttei intohimoisista sipsi-fatsoista. Kaunis nainen...-40 sitten.
- erkkipervoilee
hoikkaerkki kirjoitti:
Erkki tykkää kaikista, muttei intohimoisista sipsi-fatsoista. Kaunis nainen...-40 sitten.
erkki on perverssi tykkää nuorista tytöistä ja naisista ja on intohimoinen sipsi ja kaljafatso. ei ole kaunista naista 40 nähnytkään.
- parasmies33333
http://37.media.tumblr.com/tumblr_m4y4rnJ9ta1r7el9zo1_500.jpg
siinä on mistä kiinni ottaa! - hyvähyvä
http://c3458338.r38.cf0.rackcdn.com/brooke-elliot.jpg
lihava ja namu!
parempi kuin laihemmat naiset!- Hyvähyvä
Hyvä, oikein hyvä että löytyy miehiä, jotka arvostaa muodokkuutta, pitää siitä.
- tumpelo87
Minä arvostan kunhan antavat pillu niin kun kuuluukin!!:)
- etsaa
tumpelo87 kirjoitti:
Minä arvostan kunhan antavat pillu niin kun kuuluukin!!:)
Sinä arvostat munaasi. Et tarvitse pillua. Pelkän tyydytyksen tarpeeseen riittää pelkkä käteen veto kuten kuuluukin.
- tumpelo87
Tottakai siksi munani pitää saada työntyä pilluun!!:)
- EtSaaPillua
tumpelo87 kirjoitti:
Tottakai siksi munani pitää saada työntyä pilluun!!:)
Ei sinun munan tarvitse työntyä pilluun, et ainakaan minun. Minä haluan miehen kanssa tehdä muutakin, kuin harrastaa pelkkää seksiä.
- oikeeeemiäs
SInä olet vain itteäs täynnä oleva pikkkkku huoooora.
aikuinen mies neuvoo sua....... tunge roikka pilllluus ja laita pistokkeeeeseeen- oletleuhkaukko
Ei kun sinä olet se vain itseäsi täynnä oleva pikkkkkkkkkkkkku huoooooooooooora ukko.
aikuinen nainen neuvoo sinua tunge roikka munnnnnaas ja perrrrrrrrsees ja laita pistokkeeeeeeeseeeeeen. Et ole mikään oikea mies.
- kurjuudenkurjuus
no mikäs se "oikea mies" sitten on?
perheen isä joka on niin olevinaan vai? elättää sinunlaisen p illunjakajan joka ei tee muuta
kun istuu päivät kotona vahtimassa pentuaan?
ja kun pankista saa jättilainan ja se tekee miehen?
sillä saa uuden auton ja uuden talon?
ja sit olet mies?
voi voi voi..... hieman eri mieltä..- haistapitkäpaska
no mikäs se "oikea nainen" sitten on? perheen äiti joka on niin olevinaan vai? elättää sinunlaisen kyrvänjakajan joka ei tee muuta. Tuosta pillunjakaja nimittelystä sinut pitäisi piestä kunnolla ja haluatko että tulen työntämään kahvakuulan kunnolla syvälle perseeseesi vitun juntti? kun istuu päivät kotona vahtimassa pentuaan? ja kun pankista jättilainan ja se tekee naisen? sillä saaa uuden auton ja uuden talon ja sit olet nainen? voi voi voi todellakin minäkin olen hieman eri mieltä ja saan olla.
- tumpelo87
työnnä kuulasi vain laardi pilluusi senki sotanorsu!!;)
- päteetäälä
etpäs saa!
minun sana on LAKI!- eikuntäälläpätee
Saanpas, mutta sinä et saa. Minun sana on laki, ei sinun.
- IHMETÄMÄ
Miten niin lihavat > Katsoppa tätä
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201502270140603_v0.shtml- hoikkaerkki
Tuo linkki on Kouvolan fatso-hoitolasta, olen itse lukenut jutun Kouvolan-Sanomista!
Tässä yksi syy, miksi väärinymmäretty Erkki yrittää saada tämän Kouvolaa riivaavan sipsi-epidemian taltutettua.
Kuten rakas keskustelukumppani (linkin kuvassa) ymmärtää, ei se paha maailma mene pois vaikka kuinka käskee. Kuuntele Erkkiä, nou sipsi ja muut vanhat jutut ja onnistut! - erkintarinat
hoikkaerkki kirjoitti:
Tuo linkki on Kouvolan fatso-hoitolasta, olen itse lukenut jutun Kouvolan-Sanomista!
Tässä yksi syy, miksi väärinymmäretty Erkki yrittää saada tämän Kouvolaa riivaavan sipsi-epidemian taltutettua.
Kuten rakas keskustelukumppani (linkin kuvassa) ymmärtää, ei se paha maailma mene pois vaikka kuinka käskee. Kuuntele Erkkiä, nou sipsi ja muut vanhat jutut ja onnistut!siinä on erkin kuva ja erkki on siellä ollut hoidettavana. erkin kannattaa vaan jättää ne sipsit ja muut pois.
- hämäräätouhuaa
erkintarinat kirjoitti:
siinä on erkin kuva ja erkki on siellä ollut hoidettavana. erkin kannattaa vaan jättää ne sipsit ja muut pois.
valkotakkisten h uorien hoidettavanako? no mäellä ainakin jakavat revaansa ahkerasti.
toimistohuoneessa saa makuelämyksen vanhan h uoran V ITUSTA jopa!
munanimentäkin onnistuu kun suostuu olemaan vielä 3kk lisää eikä ulkoile.
- JaSeksilläLähteePullukka
Pullukkaan mahtuu sitä seksiä...
- vitunmunanimijät
laihoillle kuula kaaliin
- pohjantähtijataivas
vITTUILEN netissä oonhan kouvolalainen!!!!!!!!!!!!!!!!!
- saattakasvittuilua
Kaikille et pysty vittuilee netissäkään, sulle vittuillaan takas. Annat juntin kuvan itsestäsi Kouvolalaisena.
- Kouvolankovakaveri
Joo ja vittuilen selän takana kun ei oo munaa sanoa päin naamaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vielä kuiskaten!!!
- kouvolanKOVINmies
saattakasvittuilua kirjoitti:
Kaikille et pysty vittuilee netissäkään, sulle vittuillaan takas. Annat juntin kuvan itsestäsi Kouvolalaisena.
just nyt vittuilen tässä kaikille, myös Maikille.
- ollakkovai
Lihava - Lehmä JNE...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1425171699587.html- tumpelo87
Asiakas tyytyväisyys huononee kun pelkkää isoa pillua mullissa!! iso pilluille porttikielto mulliin!!:)
- näinseon
Laita autoosi wunderbaumit ja ala tuunaamaan autoja niin johan pillua kouvostoliitossa heruu!:)
- oikeinsulle
tumpelo87 kirjoitti:
Asiakas tyytyväisyys huononee kun pelkkää isoa pillua mullissa!! iso pilluille porttikielto mulliin!!:)
sulle tumpelo porttikielto. tyydy vain runkkaamiseen.
- kauniinnaisenmiäs
ei täälä v ittuile kuin kouvolakuusaan rumat h uorat.
- komeanmiehennainen
ei kun täällä vittuilee kouvolakuusaan rumat huoraavat ukot.
- tumpelo87
mielikuvitusmiehes tiedetään!!!
- tumpelo87
Raipalle pitäis iskeä pillulle nii oppis pihtari olemaan ihmisiksi!!;)
- ootmunapää
tumpelo87 kirjoitti:
mielikuvitusmiehes tiedetään!!!
tumpelo sun mielikuvitusnaises tiedetään, joten runkkaa munaas. Kenenkään miehistä ja naisista sun ei tartte tietää mitään.
- tumpelolleraippaa
tumpelo87 kirjoitti:
Raipalle pitäis iskeä pillulle nii oppis pihtari olemaan ihmisiksi!!;)
Sua tumpelo pitäs raipalla iskeä munille, jotta opit käyttäytymään. Kenenkään pihtaamiset ei kuulu sulle ja saa pihdata jos siltä tuntuu.
- hepssssdss
Sinun pitää kirjoittaa kouvolalaiset pienellä.
- kaikilla
"Kaikilla sitä on ruokaa ja rahaa, mutta kaikilla ei ole rellukkamahaa"
- tiedänasioista
taitaa olla niin että ne keillä ei ole rellukkamahaa, ei ole myöskään rahaa yhtä paljon kuin rellukkamahoilla.
siitäkös se kiukku yltyy?
- tutkimukset
Tutkimus: Lihavuus näkyy aivoissa
Keskiviikko 4.3.2015 klo 08.32
Lihavuuden taustalla voi olla muutoksia aivojen välittäjäaineiden toiminnassa, kertoo tuore suomalaistutkimus.
Uuden suomalaistutkimuksen mukaan ylipainoiset eivät ehkä saa mielihyvää syömisestä.
Uuden suomalaistutkimuksen mukaan ylipainoiset eivät ehkä saa mielihyvää syömisestä. (COLOURBOX)
Aalto-yliopiston ja Turun yliopiston tutkimuksessa havaittiin, että liikalihavilla henkilöillä aivojen mielihyvän kokemuksia tuottavan opioidijärjestelmän neuroreseptorien määrä oli vähentynyt merkittäväst
- Tuloksemme osoittavat, että lihavuus on yhteydessä aivojen kemiallisiin muutoksiin. On mahdollista, että madaltuneen opioidijärjestelmän reseptoritason vuoksi liikalihavat henkilöt eivät koe normaalisti nautintoa syödessään. He saattavatkin korvata puuttuvaa mielihyvää syömällä entistä enemmän, tutkijat kertovat.
He eivät kuitenkaan vielä tiedä, onko välittäjäaineiden toiminnan muutos lihavuuden syy vai seuraus. - läskijaylpiämies
no voi voi... kuka oikeasti siis MIES jaksaa itkua tuhertaa jostain lihavuudesta ....
ootteko te äijät neitejä oikeasti vai?!- tumpelo87
Iso pilluus ei ole rikos kunhan antaa sitä tarvitseville!!:)
- niinsemeneeniin
Huora on nainen ja huoralla on taipumus olla erilainen kuin mies. eli huora vaihtaa kumppania koska huora haluaa vaihtelua.
- rasva-asteikko
Lihavuus ja yksinhuoltajuus ovat huomattavasti parempia ominaisuuksia kuin muiden henkilökohtaisten ominaisuuksien pilkkaamishalu.
- tumpelo87
Kaikkea selityksiä ne pullerot keksiikin....:)
- Zargola
Hyvässä lihassa olevat Kouvolan tyttelit eivät vaan nyt satu olemaan suosiollisia paikallisille rytösläjille.Lähikaupungeista kyllä löytyy kiinnostusta.Voisi vaikka vaihtaa päittäin Kotkalaiset jne...
- ahmedmohammedmi
"Miksi Kouvolassa on niin paljon lihavia yksinhuoltajia? Eikö teillä ole kuntosaleja?
Vai onko niin, että ruokakaupasta ei löydy muuta kuin valmispitsoja ja makkaraa?"
Hölöömö!
ei kuntosali automaattisesti ketään tikuksi muuta. siihen tarvii muutakin.
on paljon punsia jotka pieree kuntosalilaitteissa, mutta yhtä pahat leijat lähtee vuosi toisen perään ja yhtä paksu perse.
mutta kukapa semmosia luurankotikkujakaan jaksaisi katella ku laihuus ei sovi kaikkien kropalle... jos on esim. pienet tissit niin mieti miltä näytät kun kylkiluut paistaa ja naama on ku pääkallolla.
melkein parempi siis että lihoo ku että näyttää makkaratikulta josta puuttuu hk:n sininen.
mjinultakin pjääsee pjieru ku mina kertoa sinule mite hyva suomimakkara olla- tumpelo87
Naamallesi pieren kohta isopillu!!Mitäs siitä tuumaat???
- Pierulehtienjakelu
Poistaako salillakäynti ilmavaivat??
- äläåläålä
Juu kun (mielenkiinnolla) katsoo kaupan kassalla lihavien ostoksia niin pääosin (joidenkin) ostokset ovat pitsaa, sipsejä, limsaa, paistopisteen tuotteita, kaiken maailman makeaa ja hiilihytraatteja, roskaruokaa - Miksi minä olen lihava?
Vihanneksia, hedelmiä, kalaa, kananmunia, jne. -kaikkea terveellistä kehiin-.
Se pitsakin on terveellinen jos sen tekee itse hyvistä raaka-aineista..- tumpelo87
Sitte lihavapillut uikuttaa kuinka aine vaihdunta huono ja minäå pinnallinen!! Perseen pitää olla mehukas ja tuore!!:)
- Goottiprinssi
Mikä siinä on ettei 200 kiloinen mustiinpukeutunut goottiprinsessa neideille kelpaaa?
- Oksettavaa
Nykyään pullukkapariskuntia näkee nuolemassa päivittäistavarakaupoissa. Säästäkää plis se Kauneisiin ja Rohkeisiin.
- Blackmountain
ensin tuli lihavuus, sitten yh äitiys. Ei toisinpäin. Valitettavasti se menee näin tässä pinnallisessa maailmassa. Nainen läskistyy yli sadan ja mies löytää nätimmän tilalle. Molemmat nalkuttaa mut onpahan silmäniloa ees joskus...
- tumpelo87
Hus huss lenkille...pullellerot ne osaa selittämisen jalon taidon....:)
- laihaasoppaa
Sanonta on, että kukaan ei ole syömättä lihava.
Pitää katsoa mitä syö ja missä määrin. Liikkua pitää reippaasti. Reippahasti käypi askeleet.
Itse en yleensä syö kello seitsemäntoista jälkeen.
En ole lihava. Kontroloin syömisiäni oitis, jos tulee ylimääräisiä kiloja. - tumpelo87
miehellä saa olla kokoa...naisen pitää olla tiukka sekä vetreä ja antelias!!:)
- omanlainmies
laihaasoppaa kirjoitti:
Sanonta on, että kukaan ei ole syömättä lihava.
Pitää katsoa mitä syö ja missä määrin. Liikkua pitää reippaasti. Reippahasti käypi askeleet.
Itse en yleensä syö kello seitsemäntoista jälkeen.
En ole lihava. Kontroloin syömisiäni oitis, jos tulee ylimääräisiä kiloja."Itse en yleensä syö kello seitsemäntoista jälkeen."
ja päätit tulla sen tänne kertomaan.
teksti-tv on keksitty.
netti on piipertäjille.
mä syön aina ku on nälkä.
- ylpeämiesksnk
ainoa sairaus suomalaisilla on tämä anoreksia nervosa eli pelko lihavuudesta.
itse en ole koskaan välittänyt miltä maha näyttää saati posket.
samantekevää.- hushuslenkille
Sen huomaa ettet välitä mistään! Näytät ihan roskiksesta tulleelta!
- omanlainmies
hushuslenkille kirjoitti:
Sen huomaa ettet välitä mistään! Näytät ihan roskiksesta tulleelta!
no kuusankoskellahan on juuri näitä "Hushuslenkille" tyypillisiä pellejä, anorekteja joilla ei ole muuta huolen aihetta ku mahan kasvu,
- pellarockkaa
eiköhän koko kouvola ole rockabilly sirkuspellejä täynnä!
- Blackmountain
Eukko lihoi, jätin sen kun ei seksi luistanut tai lihojen välistä reikää ei löytänyt. Normaali tarina nykyään. Nainen lihavana ei kiinnosta. Mies jos lihoo niin se ei olekkaan niin paha asia. Rankka on naisen asema. Nyt juostaan kauneuden ja pinnallisuuden perässä. Ei sillä luonteella niin väliä. Pahin vaihtoehto on lihava nalkuttaja.
- kiikaavaassettty
"Behva kuin pennin korppu."
- ddddsdsdsdsas
minä taas en ymmärrä tätä bling bling touhua ollenkaan.
naurettavaa. - hushuslenkille
Huomaa ettei Kouvolan pullukkamiehillä järki päätä pakota. Pieni yhden kaljanhaku reissukin pitää tehdä autolla kun ei jaksa sen verta jalan liikkua...yhteiskunta maksaa tollasten hoidot sitten...
- satanicbible
mikäs siinä.
jos tyhmä suomivaltio maksaa niin omaksi eduksihan se on.
pimeällä rahalla saa saa pizzat ovelle.
autoa käytetään kun tarvitsee. - hyivittumikäläski
Tuli nähtyä taas umpi idiootti pullero. Ihmetteli miksei kuntosalin ovi aukea avaimella. EI se kai aukea kun et ole pystynyt maksamaan kuntosalimaksua, kun oot tuhlannu kaikki rahas sipseihin!
- Tyhjässäpäässäeiraksuta
Ja sitten 15min reenin jälkeen ostamaan tarjoussipsejä 10 pussia...
- haistasinävitut
"Huomaa ettei Kouvolan pullukkamiehillä järki päätä pakota. Pieni yhden kaljanhaku reissukin pitää tehdä autolla kun ei jaksa sen verta jalan liikkua...yhteiskunta maksaa tollasten hoidot sitten..."
taas näitä yhteiskunnan homoja.
homoiletko tosissasi noin paljon yhteiskunnan eteen, annat valtion
määrätä, maksat verot, sakot, teet kuten "isi" sanoo?
et sä kova olet, olet TÄYSI PELLE.
minun hoitojani ei tarvi maksaa, koska en ota hoitoa ikinä.
pimitän veroa nytkin ja teen pimeetä duunia joka vitun päivä.
huomaa ettei alle sadankilon keijuilla järki päätä pakota. - menevittuunluuranko
"Tuli nähtyä taas umpi idiootti pullero. Ihmetteli miksei kuntosalin ovi aukea avaimella. EI se kai aukea kun et ole pystynyt maksamaan kuntosalimaksua, kun oot tuhlannu kaikki rahas sipseihin!"
anorekti itkee taas.
mikset sano asiaas paikan päällä niin painetaan sulle sipsit perseeseen?
sähän et niitä osaa edes itse ostaa,mut mieli tekis. - Ainahitaattiellä
Eihän nämä kuusaan lihavat peräkammarinpojat osaa kun virnuilla ja olla tiellä kun pitäisi liikkua! Olisi parempaakin tekemistä kun katsella pulleroita...
- isompisuurinkovin
kerro missä liikut niin tullaan vetämään sinua turpaan
menisit vitun harjanvarsi muualle kaahaamaan, tappaisit itsesi vaikka. - linakkovarsa
NETTIKIUSAAJA LAIHTUI 180 KILOA - UHRIT AUTTOIVAT SUUREEN MUUTOKSEEN
Perjantai 30.10.2015 klo 10.31
28-vuotias Jesse Shand purki huonoa itsetuntoaan kiusaamalla ja trollaamalla päivittäin muita ihmisiä internetissä.
Näin mies yritti pönkittää omaa itsetuntoaan. Shandin huono itsetunto johtui pääosin miehen sairaalloisesta ylipainosta. Mies painoi pahimmillaan jopa 320 kiloa. Muun muassa kehonrakentajia netissä haukkunut Shand sai yllättäen apua uhreiltaan. Jokin muuttui miehessä ja hän alkoi ottaa vinkkejä uhreikseen joutuneilta urheilijoilta. Nyt Jesse Shand on 180 kiloa hoikempi ja hän häpeää menneisyyttään kiusaajana. - Hanskivaan
Huhhuh olipa baari kierros xxxl yh 40v runsas vaalea verikkö ui mun kainaloon eilen illalla paikallisessa ja yö oli pelkkää pillun ja perseen lotinaa oli mahtavaa naida perseesen kun isot pakarat levitettiin eteeni ja läski hyllyi huuto oli kovaa ja paljaalla panin,ei mulla muuta
- tumpelo87
hyi saatana!! YÖK!! tärkeintä sait pillua plösöltä niiku kuuluuki!!:)
- tumpelo87
mikäs vamuli siellä aukoo päätä?? pullukkapillu on hyvä jos tietää roolin pillun antajana!!:)
- tumpelo87
hyi helvetti siinä mulliganssin löysäpilluja bilettämässä..!!
- läskioihanaa
onnibussia venasi niin isoja tytyjä et oliskoha olleet burger kingiin ruokalailemaa menossa helsinkiin? Mäkkäri ei riitä enää, niissäki ruoissa liian vähän rasvaa.
- todettavaon
Monet naiset alkaa olla inhottavan lihavia. Sekin se Paun luottamusnainen, kauhea ladonovi. Ruokaa on ollut liikaa ja lisää pitäisi saada palkkaa, jotta voisi laiskistua ja läskistyä enemmän.
- tumpelo87
Hyvä kun läskipillut kyselee mitä haluan...pillua tietenkin mikä kysymys oikein tuo on??:)
- kukkeluuu
minkäs on heimosen ikä?
- tumpelo87
mikäs vitun heimonen??
- hehhehheeeeeee
tumpelo87 kirjoitti:
mikäs vitun heimonen??
mietippä sitä
- tumpelo87
kuules haista vittu sit!!
- hehhehhehehehe
tumpelo87 kirjoitti:
kuules haista vittu sit!!
kampaa naamasi
:) - tumpelo87
katos omaa naamaas vai onkos se sittenki perse??:)
- äxDee
ottaako Tuomoa kaaliin ?
- tumpelo87
Mites olet selvittäny nimeni??
- hehhehhehheheeee
ei kai sillä mitään väliä ole
keep or rocking :P - hehhehhehhehhehhehehhe
rokkänrollia tai sitten ei. vapaa suomennos
- tumpelo87
kuules jos vittuilet löysä pillu niin täältä kyllä tulee taskaisin!!;)
- hyiRumaTuomo
tumpelo87 kirjoitti:
ei sun voimat riitä. ja aja se pitun ruma partasi pois ja luomesiki voisit leikkauttaa.
- hehhehhehhehh
tumpelo87 kirjoitti:
ja mitähän sulta on tulossa " takaisin " ? risuparta pilluviiksi ja muutenkin heppoinen hemmo siellä käkisee? Osta fleshlight niin saat sinäkin kaipaamasi onnen.Höh..ihme hömäri olet.
- tumpelo87
löysä pillut voitte ostaa dildot ja pumppailla niillä toisianne!! josko pillunne alkaisi siitä laihtua.....:)
- tumpelo87
mullin teini pissa liisat vain kateellisia eihän teilä edes pillukarvat kasva!!:)
- ainatiellä
Varmaan 80% Kouvostoliiton läskeistä asuu kuusankoskella.
- isojakomee
ja sinä pikku harjanvarsi siellä kouvostoliitossa jäit isompien ihmisten alle niin nyt kiukuttaa ja itkettää byhyy byhyy ps. muista syödä kasviksia!
- syönvainmakkaraa
Tavataan lääkärissä, mihin joudut vitamiinien puutoksen takia!
- hahhahahhohio
No ukot on kuin akkoja nykyisin. haluavat näyttää keijulta.
mut ei taida margariini maistua.- tumpelo87
Margariini hyvä liukuvoide sitä kun pistää pikkupillulle nii johan luistaa!! Iso pilluu pitää laittaa 500grammaa..!!:)
- tarkkatarkkailija
Läski perse hyllyen kohti paistopistettä!!
- tumpelo87
Iso pillut antavat julkisesti rakkaudentunnustuksia...ihmiset ottakaa oksennus pussi mukaan takin taskuun....!!
- liikuntaparaslääke
Kuusaalla todella paljon lihavia pariskuntia. Eiköö teillä ole paikkoja liikkua? On siellä nyt lenkkipolkuja ainakin?
Me veronmaksavat joudumme maksamaan teidän kuntoutuksen tulevaisuudessa..- elämänkouluvievoimat
Eivät kykene. Punasella romulla ajavat ympäri kyliä eivätkä käy töissä. Jos joku kehottaa etsimään töitä niin vastaus on; en kykene, en pysty, koska rankka, elämänkoulu.
- läpäläpälää
no siinähän sitten maksat. ei minua kiinnosta.
- tumpelo87
Tuomo I palasi!!!
- tumpelo87
Kuka kirjoittaa nimelläni??
- nåinsemeee
Hiilihytraatit pois niin liikakilot lähtee.
- einiitäpois
Ei näin! Ilman hiilihydraatteja ihminen alkaa haista!
- siistimiina
einiitäpois kirjoitti:
Ei näin! Ilman hiilihydraatteja ihminen alkaa haista!
No jos nyt reilusti vähentää niiden syöntiä.
Jotkut haisevat muutenkin, en tiedä syytä, mutta jos pesee itsensä joka päivä ja vaatteensa riittävän usein niin ei haise.EI.
- eioleongelma
miksi ne pitäisi saada pois jos ei kiinnosta?
- Irmatiukkapeppu
Esteettinen haitta muille ihmisille!
- lihavajarikas
niin sinä olet esteettinen hieltä haiseva haitta.
vähentäisit liikuntaa ja näyttäisit ihmiseltä edes.- oletprutsprutsmies
Rikas!!Hyvä vitsi!! Pierunhajultasi rikas!!!
- rikasjasikarikas
rikkaatko eivät piereskele?
piereskeleehän hoikat naisetkin.
mutta silti ovat olevinaan.- Maalaisukkeli
Oletko sitten kuullut?
- emälänkoulunettti
Olen jopa ammattikoulussa 17 vuotiaalta.
ja pahalta haisi.- Maalaisukkeli
Kävitkö pyytämässä tapahtuman jälkeen pikkuhousut itsellesi?
- sdsdsadsadsdsad
kyllä, mutta haistelin niitä pillun kohdalta.
kaviaari ei haise hyvälle.- Maalaisukkeli
Nuolaisin kerran ruskeata kohtaa...maistui ihan kakkakikkareelle.
- lihavaliisu
Mikäpä tässä on köllötellessä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1442191927347.html- namiasilmille
Kuvassa streotyyppinen kouvolainen nainen
- minänormikoko
Pieni pyöreys on kaunista. Oikein tässä kateus iskee.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1451287493750.html- tumpelo87
Et ole normi koko olet läski pillu joka tuon ihailee kuvassa olevaa norsua...!!;)
- kilojapois
On ne jotkut kyllä tosi lihavia, tai oikeastaa hyvin moni on rutkasti ylipinoinen.
Nyt herääkin sitten kysymys, että mikä noita naikkosia lihottaa?
Varmasti on raskasta kantaa jauhosäkkiä aina mukanaan.
Katseet kohdistuu väistämättä lihaviin ihmisiin, vaikka kuinka yrittäisi olla kohtelijas ja olla huomamatta heidän tuuheuttaan.
Kyllä tuo välillä puistattaa. Voihan sitä tuhlata rahansa muuhunkin kuin vatsansa täyttämiseen.
Vähemmän hiilihytraateja ja rutkasti liikuntaa niin liikakilot saavat kyytiä.
Mihetkin huomaavat hoikan olemuksen paremmin kuin tuhdin.- tumpelo87
Aivan näin lihavat naiset pillun laihutus leirille!!:)
- tumpelo87
Kun pillua mullista saan mua ei estä kukaan!!;)
- htjm
Miksi ihmiset ei arvosta toisiaan pitkä,, lyhyt paksu,laiha ihan sama ei tarvii tykätä. Mutta voi arvostaa riippuu mitä sanoja ihminen suoltaa ulos siitä luonne paljastuu(molemmmista).olen keskikokoinen ja arvostan mielipiteitä puolesta ja vastaan.Naisista tullu pillu haukkoja ja miehet ylimielisiä kulli haukkoja. Todillisuudessa ne ei halua sitä, mutta niillä on todellisuus hukassa ja ELÄMÄ
- htjm
tumpelo varmaan haluat keskustelua piruuttas joskus olen itsekin sillä päällä.Mutta jos olet tota mieltä tosissan varmaan epävarma itsestä ja haluat olla ns.TOSI Mies.
- tumpelo87
Tosi mies saa pillua... lähtee jos ei tarpeeksi sopu suhtainen pillu!!
- htjm
luettuani kommentit olen laihduttannut olo paljon parempi 10 kg mutta se on valintakysymys mitä .toiset lihoo toiset ei geeneissä syy.tästä asiasta vois käydä piiitkän keskustelun.EI niin yksinkertainen asia.sanotaan ihmissuhde,työ,stressi,geenit, ja ARvostus omaan itseen ja miten arvostetaan!
- tumpelo87
Höpöhöpö...kyllä sitä läskipillu laihtuu kun ottaa niskasta kiinni ja rupee hommiin!!;)
- yksimielipuoli
Ylläolevat kirjoitukset kuvaavat hyvin Kouvolan älyllistä ilmapiiriä. Kaupunki on laaja ja täynnä imbesilli debiilejä.
- tumpelo87
Mitäs se mammanpoika täällä taas uikuttaa?? pillun saajalle kateellinen nyhverö...!!:)
- onnellisempikaveri
jos nyt oman korteni kekoon kannan niin kouvolasta pois muuttaneena voisin nimetä montakin jo aikuiseksi kasvanutta kakaraa joille oli tyypillistä just tää
selän takana ilveily, huhuilu ja "mullaonvaraa" jutut.
tällasia nää on.
isit on vissiin vähän mulkkuja vai mistä ne noi käytöstavat on oppineet.
mua ainakaan ei kiinnosta hevonhuiluakaan jonkun toisen paino tai ulkonäkö.
aikuinen nainen 30 on aina kauniimpi hoikkana tai lihavana , mielestäni vähän normia pulleampana kuin itseään täynnä oleva teinityttö joka ei kehtaa ulos
mennä ilman hiuspidennyksiä ja ylitiukkoja farkkuja, pikkutakkia jotta pienet
tissitkin näkyisi ja pieni perse.
haja-asutus alue kaukana tuolta betonimetiköstä toimii oikein hyvin ihmisille jotka haluavat rauhaa ja jotka ovat viisaampia kuin nämä eräät tyhmät kouvoloidien jälkeläiset.
joo rahalla saa ja hevosella pääsee mutta egoileva julkisivu loppuu aikanaan.
vähemmällä rahalla saa pysyvän onnen.
samalla kun nämä limanuljaskat luulevat elämänsä mukavampaa elämää
kouvostoliitossa ok talossaan, olen minä poika paremmissa maisemissa
vailla huolen häivää.
näille kouvoloideille myös tyypillistä on että koko ajan pitää olla 100 fb kaveria tai livenä 50 joka viikonloppu.
tätä en kans ymmärrä. - ketäkiinnostaa
"Tuli nähtyä taas umpi idiootti pullero. Ihmetteli miksei kuntosalin ovi aukea avaimella. EI se kai aukea kun et ole pystynyt maksamaan kuntosalimaksua, kun oot tuhlannu kaikki rahas sipseihin!"
miten voi jotakuta noin vituttaa tuollainen asia?? ei ymmärrä, ei.
matkitko muita vai onko sulla oikeasti kaikki kynät penaalissa?
vai ajatteletko yhteiskunnan parasta?
mitä helvettiä kukaan viitsisi jättää syömättä tai herkuttelematta
sen takia että meillä on joku vitun aivopesty suomikansa täällä
tekemässä muka historiaa?
kiellätkö kaikkia nauttimasta omasta elämästään tulevinakin sukupolvina?
miten sen teet?
syöttämällä pilleriä ja pakottamalla hoitoon? - eisatuollenkaan
Minäkö lihava---Fideolla-jos pyllähtää niin ei satu
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1452745702399.html- tumpelo87
Tuossa mullin läskipillu joka ei myönnä olevansa lihava luulee olevansa kaunis keijukainen....hyi helvetti!!
- rrerrererererererer
laihako sitten on kaunis?
eihän siellä kouvoloidiliitossanne kukaan ole kaunis ilman kampaamoa ja meikkejä. jos silloinkaan.
tyhmää porukkaa täällä- tumpelo87
mullin isot naiset eivät käytä meikkiä!! Sentäs antavat helposti pillua......:)
- turkilo
kyl hän se näin jos katsoo nuoria tyttöjä mitä ne suuhun laittaa! se kuvastaa miten ihminen voi hekisesti syö suruun yksinäisyyteen syrjintään ja hyväksytyksi tulemista yhteisössä missä on.kukaan ei voi aina geeneille mitkä on annettu.kaikista ei saa kuikeloita.heinäseipään takaa ei näy kuin korvat!
- tumpelo87
Geenit on löysien pullukoiden selityksiä!!
- selityksiäonkyllä
tumpelo87 kirjoitti:
Geenit on löysien pullukoiden selityksiä!!
Joillakin voi olla sairaus joka myötä lihovat.
Se on monesti niin, että ne tavat periytyvät isältä pojalle ja äidiltä tyttärelle, siis se mitä ja milloin syödään.
Monesti kuulee, että lihavuus on "sukuvika," mielestäni ruokatottumukset/tavat ovat sukuvika joka usein periytyy.
Syöppäs kelta porkkanoita, kepeästi nousee tassu, eikä ole löllö massu.
Pullamössöt, hiilarit minimiin, liikuntaa, niin vatsanympärys pienenee kummasti.
Kierretään se kaupan paistopiste kaukaa. Näin "sukuvika" saadaan loppumaan.
Vihanneksia, hedelmiä, kevyttä lihaa, kananmunia ja muuta kevyttä, niin ei kerry "sukuvikaa."
- hahaahahahaah
Volvossaan pullukat kikattelevat verisuonet tukkeessa. Hyvä että haudan kutsu on hauskaa!
- läskipäät
Hyvässä kunnossa pysymiseen ei tarvita kuntosalia... jotkuu ei vaan viitsi liikkua.
- salitulivasta80luvulla
Jos haluaa laihaksi riittää kävely tai juoksu. Jos haluaa lihaksia, niin pitää ostaa omat painot kotiin tai lähtä kuntosalille.
Hauis ei kasva juoksemalla...
- tyhjäpääättt
Kouvolaiset kulkee niin jäljessä muusta Suomesta et kuntosalien tarkoitustakaan ei ymmärretä kunnolla...
No ehkä parinkymmenen vuoden päästä... - silläsipsit
Sipsit eli perunalastut
3 000 ja 13 000? Näin monta askelta vaatii lempiherkkusi polttaminen
Keskiviikko 10.2.2016 klo 06.45
Tekeekö mielesi suklaapatukkaa? Kannattaa kaivaa myös lenkkitossut esiin!
Suositeltu 10000 askeleen päiväannos ei riitä tämän lastin kuluttamiseen.
Suositeltu 10000 askeleen päiväannos ei riitä tämän lastin kuluttamiseen. (MOSTPHOTOS)
Tanskalainen urheiluliitto on laskenut, kuinka monta askelta 70-kiloisen henkilön on otettava kuluttaakseen vaikkapa suklaapatukan verran energiaa. Askelmäärät tuntua olla yllättävänkin suurilta, varsinkin jos et kävele päivässä kovinkaan paljoa. Maailman terveysjärjestö WHO suosittelee 10 000 askeleen ottamista joka päivä - ja silläkään ei saada perunalastuläjän kaloreita kulumaan.
Kuinka paljon askeleita sitten tarvitaan? Tässä tiedot kahdeksasta välipalasta. Huomaathan, että kevyempi henkilö joutuu ottamaan vielä enemmän askeleita, ja yli 70-kiloinen taas kuluttaa energiamäärän nopeammin.
- 0,5 litraa cola-juomaa - 3 000 askelta
- Twix-suklaapatukka - 4 100 askelta
- 170 gramman pussillinen Matador Mix -makeisia - 8 228 askelta
- 175 grammaa sourcream & onion- perunalastuja - 13 000 askelta
- 230 grammaa suolattuja ja paahdettuja maapähkinöitä - 20 357 askelta
- Porkkana ja omena - 1 400 askelta
- Kaksi siivua ranskanleipää voilla ja juustolla - 6 000 askelta
- Caffe Latte kevytmaidosta - 1 014 askelta
- Daim-suklaapatukka 4 537 askelta - niinkouvostoliittoa
mikä vittu teitä vaivaa kun koko ajan laihdutus ja terveys mielessä?
onko teillä elämää?
terve ihminen ei mieti mitä suuhunsa pistää vaan nauttii ruoasta.
vikapäiset hyppii ja mittailee kaloreitaan.- outoryppynaama
Rumat ja lihavat ryypypäiset kuusaan mummot sais polttaa elävältä.
- kouvostoliittopa
outoryppynaama kirjoitti:
Rumat ja lihavat ryypypäiset kuusaan mummot sais polttaa elävältä.
mieluummin tekis mieli polttaa ja kiilata tieltä nää finninaamaiset mopoapinat ja muiden lelliperheen pappabetalar pikku nilviäiset
onneksi niitä elukoita ei näy maaseudulla kiitos!!!
- hiuihurmuri
Läskipehvasta-> Hurmuriksi-> ehkä sinäkin onnistut--> kirjoitus ja kuvat
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021821136635_vi.shtml - omanlainmies
minä en ainakaan viitsisi miellyttää jotain pikkuhuoraa tai suomalaisia buumisekopäitä muuttamalla itseäni mitenkään.
jakakoon vittuansa heille ketkä vielä viitsii arvostaa kaikenmaailman
kusipäisiä akkoja sun muita. - voikoollaturhempaa
koko laihdutusbuumi maailmassa on yksi turhimmista assioista mitä maailma sisällään pitää.
ihmisiä syntyy koko ajan uusia ja ne eivät omaksu teidän löpinöitänne va
tekevät samat "virheet" uudelleen ja uudelleen.
koko laihdutusrumba on pelkkää bisnestä /paskaa- roskaruokaajahuokaa
"laihdutusrumba on pelkkää bisnestä"
Ei siihen bisnestä tarvita kun laihduttaa.
Roskaruoka pois, siinäpä se.
- muutkintekevät
Minäkin teen tätä kun muutkin tekevät, luulin ettei ruoka maistu kun teen tätä?
Mutta kuinka ollakkaan lihoin silti. Ja myrkytin itseni.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001122256.html - kuntokohenee
minun ruokaostoksia:-> pitsaa. vehnäherkkuja. sipsejä. karkkia. jäätelöä. limsaa. rasvaisia makkaroita. pastaa.
tveetä kun katselen niin pitää kokoajan napostella,- jotakin hyvääääää - tämäsetämä
Tämä se tämä Kuvan kera
http://afx.tagcdn.com/dat/a8c54647- Tumpelo87
Nuoli pitäisi ollan pillun kohdalla....siinä todelliken syy!!=)
- ennenoliennen
Minäkin halua näyttää tältä:-> Kuvat
Nyt elopainoni on 126 kiloa, elämän iloa.
Minullakin se on niin, että istun tuvassa, syön mitä sattuu.
Ennen eivät kansalaiset olleet lihavia. He liikkuivat, tekivät raskaita töitä, ei ollut aikaa laiskotteluun % tyhjänpäiväiseen lorvimiseen.
Nuorilla naisillakin oli vyötäröt, jota nyt näkee aniharvalla.
Ennen saatiin pieni pyöreys vasta sen jälkeen, kun oltiin tehty muutama lapsi.
Nyt pömppömaha on usein jo ennen lasten tekoa.-
Ei se mitään jos pojat tykkäävät.
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016022621178919_ir.shtml- tumpelo87
Hyi haiseva rokapillu!! pillukarvatkin liimattuna liimalla.....=)
- laihaseppo
Lihavuus on haitta mielenterveydelle! Joku erittäin rehevä mamma naureskeli yksinään Suomen majoitusmestarin työautossa.
Noh yhteiskunta hoitaa liikalihavuuden fyysiset ja henkiset haitat veronmaksajien rahoilla.- inkkariteikanootissa
Elämän koulu Eklundhan tuo pöllö on.
- heheeheheheeh
Teini pukeutuminen vaikka ikää jo 40v...henkisesti jälkeenjääty...hupparit ja muut pubiruusun peruselementit..
- ikärajaonko
no voi äityli meidän kanssa, ei niissä vaatteissa ikärajaa ole, katsoppa vaikka Aira Samulin pukeutumista, ei hänellä vaateet ole mummumaisia, kuten ei monella muullakaan iäkkäämmällä.
kukin tyylillään ja lyylliään - hyrrrhyyrrrr
ikärajaonko kirjoitti:
no voi äityli meidän kanssa, ei niissä vaatteissa ikärajaa ole, katsoppa vaikka Aira Samulin pukeutumista, ei hänellä vaateet ole mummumaisia, kuten ei monella muullakaan iäkkäämmällä.
kukin tyylillään ja lyylliäänAira onkin tätä tapausta yli puolet vanhempi. Enkä tarkoita mummovaatteita vaan iälle sopivia tyylikkäitä vaatteita. Ei keski-ikäistyvälle naiselle 15-vuotiaan vaatetusta.
- silläsisko
eipä todellakaan " keski-ikäistyvälle naiselle 15-vuotiaan vaatteita."
-- minä vanharouva 70vuotias, ostan vaatteita paljolti nuorten osastolta, eikä kukaan ole vielä tullut sanomaan, että käytän aivan vääränlaisia (laittomia) vaatteita.
JA kaiken kukkuraksi ostan vaatteita jopa ^^ Ajattele`^ miestenpuolelta, tämä se vasta on vikatikki.
Mutta ei hätiämitiä, monesti kuulen sanottavan, että näytän ikäistäni paljon nuoremmalta. Hepeneistä en edes tykkää. Se on katso vähän niin, että pitää sellaisia vaatteita missä tuntee olonsa kotoisaksi / vaatteita jossa viihtyy, eikä piittaa sinun kaltaistesi mielipiteistä. Minkälaisia omat ryysysi ja raasusi ovat? - kuusaanpiika
Eipä kukaan kai ketään ikäistään vanhemmaks hauku.
Kouvola on entinen pikkukylä joten pukeutuminen on talonpoikien tyyliä.
- tumpelo87
Olitkin isopillu vanha lihava ämmä niinkun tiesin!! ;)
- eveliinase
Pitäisikö tyttärenkin harrastaa jotakin kuten hoikka isänsä?
http://www.iltalehti.fi/formulat/2016030621210812_fo.shtml - tumpelo87
Hyi!! huomaa ettei läski pilluilla järki päätä pakota....tuollaisen naisen rooli on pillun antajana....=)
- kaunistakai
Kaikkine makkaroineen > JA suora sihti
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201603080075904_v0.shtml - tumpelo87
Varokaa...kevät tulossa ja lihavapillut käyvät kiimaiseksi...tuijottelevat jo intensiivisesti pitkään nuoria uhrejaan...katsokaa toiseen suuntaan,mukaan pippurisumutetta jos nuo käyvät päälle!!=)
- nuoruusniin
Ylipaino nuorena voi?http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2016/03/17/Ylipaino nuorena voi viedä aikaisin hautaan — ”Vahingoittaa elimistöä pysyvästi”/2016220401417/4
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793