naisen häpykumpu

eitarvihaveta

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1424452036108.html

Tätä olen miettinyt, Nyt siitä oli juttu oikeen lehdessä.

Onko se vain sattumaa, kun omalle kohdalle on sattunut useampikin kerta, että nainen tuo häpykumpuaan suoraan silmieneteen katsottavaksi. Yksi toi sen muutamien kymmenien sekuntienajaksi suoraan silmieneteen niin, että nenä oli ehkä 10cm päässä. Toinen taas hakeutui tilanteeseen jossa juteltiin portaikossa ja jouduin katsomaan hänen kumpuaan pidempään keskustelunajan. Sitten oli yksi maccityttö joka juttelessa seisoi niin, että oli pakko katsoa suoraa..... ja vielä yksi joka haki erilaisia tilanteita, että huomaisin.

Eli.... onko tuo asia vain sattumaa, että se kumpu tulee näkysään vai onko se tarkoitus? Silmiin katsominen on ainakin sellainen asia ettei se asan aloittanut välttämättä edes tajua mitä tapahtui ennenkuin se tapahtui.

13

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salikisu

Mulla miehet puhuu yleensä mun tisseille, no varmaan sit koittaa seuraavaks se aika et puhuu mun Kummulle

• eitarvihaveta

Kyllä ainakin minulla on ollut tilanteet sellaisia, että se kumpu on tuotu nenän eteen kuten mikki tangokuninkaan eteen haastattelussa. Ja puhumiset on ollut hyvn vähissä. Täytyy sanoa niinkuin Kummelisketissä lääkäri sanoi Potilas Saaraiselle. " Pidetään ne kädet siellä omalla puolella." Se on aika jännä se tilanne.... ja Teille naiset. Itse te sen jutun saatte aikaan, mietittekö asiaa.... Sitä en tiedä.

• salikisu

No joo tuskinpa. On uskoakseni tahatonta.

• rennosti_M

Suurin osa ihmisen käyttäytymisestä on tahatonta eli alitajuista. Vain pienen pieni osa käyttäytymisestä tulee tietoisuuteen. Silti alitajuinenkin käyttäytyminen on evoluution tulosta ja toteuttaa biologista hyötyä.

Varhaiskantaisilla kansoilla paljaat sukupuolielimet olivat keskeisiä myös tuttavuuden, flirtin tai yhdynnän esivaiheena. Niinkuin miehillä on tarve nähdä tytön sukupuolielimet, niin tytöllä on myös tarve näyttää vittuaan. Toiminta on aivan todellista, mutta useimmilla tiedotonta.

Nykyisena aikana, jolloin vaatteet ovat tulleet muotiin ja kylmillä seuduilla ovat välttämättömiäkin, naisilla on edelleen huomaamattaan taipumus näyttää häpykumpuaan vaatteen läpi ja miehellä huomaamattaan katsella sitä.

70 ja 80 -luvuilla oli yleisenä muotina, että housut menivät syvälle vitun väliin, joten yksityiskohdatkin näkyivät. Muoti tuli vähitellen, eikä herättänyt mitään pahennusta, mutta miehet kyllä muistivat kehua vittuaan esittelevää tyttöä tyylikkäästi pukeutuvaksi.

Nykyisin ilmiö on paljon harvinaisempi ja sille on tullut nimikin, kamelinvarvas. Aikana, jolloin sitä pidettiin luonnollisena, tytöt vain huomaamattaan pukeutuivat viehättävästi. He alitajuisesti huomasivat, mikä miestä viehättää.

Samoin varhaiskantaisten heimojen tytöt aivan alitajuisesti työnsivät lantionsa eteen ja esittelivät paljasta vittuaan. Toimivat Tyynenmeren saarilla aivan samoin kuin Pariisin stripparit, vaikka eivät olleet Pariisista kuulleetkaan. Se on perintötekijöissä, ei opittua. Asiasta on paljon antropologista aineistoa ja psykologisia tutkimuksia.

Itse olen saunoessa kiinnittänyt huomiota, että tytöt pestesssään ja seisoskellen vilvoitellessaan tuovat vittunsa ihan kymmenen sentin päähän istuvan miehen silmistäni. Minusta tämä on aivan luonnollista, alitajuista, ja ihmislajille kuin muullekin luonnolle normaalia.

Mikään ei ole miehen mielestä niin kaunis ja viehättävä kuin vittu. Jos tytöt ymmärtäisivät tämän myös tietoisesti, moni meikkaus ja flirtti jäisi vähemmälle, kun tytöt näyttäisivät usein paljasta, herttaista ja suloista vittuaan.

Samaahan palvelee lyhyt hame ja aluspöksyttömyys. Joku tyttö saattaa sanoa, että itseään miellyttää, että tuntuu raikkaammalta, kun on hylännyt hiostavat alusvaatteet. Todellisuudessa mielessä käy fantasia, että mies huomaisi tytön kulkevan sukupuolielimet paljaina.

On ihanaa, että jotkin järkitytöt toteuttavat fantasiansa ja antavat miehen nähdä heidän kauniin posliinivittunsa. Se ei todellakaan ole pois keneltäkään, mutta antaa elämään sisältöä. :)

• rennosti_M

Luin vasta myöhemmin Iltasanomien jutun. Uskomatonta! Tunsin erään tytön, jolla oli poikkeuksellisen eteentyöntyvä häpykumpu. Hän kulki mielellään mustissa trikoohousuissa, joissa sekä kumpu oli hyvin edustavana että vitunrako näkyi uskomattoman kauniisti. Olen aina ollut siinä käsityksessä, että hän ylpeänä näytti kaikille, miten upea hänen vittunsa oli.

• eitarvihaveta

vielä yksi kommentti. Olin ison kaupungin keskellä bussipysäkillä. Yksi itseäni paljon nuorempi tyttö kysyi minulta jotain asiaa ja meni sitten pois kun se bussi ei kerran ollut vielä tulossa. Istuin bussikatoksen penkillä ja se sama tyttö tuli sitten siihen ja odotti bussia.... seisoi suoraan edessäni ja aivan suora katse "sinne" Se oli varmaa tahatonta. Mutta se ei ole tahatonta, että joku sama nainen hakee tilanteen jossa pääsee näyttämään kumpuaan tai se, että joku laittaa tälläisen tilanteen jälkeen viestin jossa kertoo pahoittelunsa ettei vienyt jotain asiaa tiettyyn pisteeseen.

Mutta mitä mies voi tehdä kun "tuttu" tekee tuollaisen kumpujutun... ei mitään.... se on katsottava vaan ja oltava hiljaa..... toivottava, että se joka leikin alkoi niin sen myös kestää..... Kerran yksi nainen alkoi juttelemaan aiemin jutellusta asiasta ja sillon menin kyllä kipsiin, se jopa rikkoo kaveruuden.

• rennosti_M
        eitarvihaveta kirjoitti:

vielä yksi kommentti. Olin ison kaupungin keskellä bussipysäkillä. Yksi itseäni paljon nuorempi tyttö kysyi minulta jotain asiaa ja meni sitten pois kun se bussi ei kerran ollut vielä tulossa. Istuin bussikatoksen penkillä ja se sama tyttö tuli sitten siihen ja odotti bussia.... seisoi suoraan edessäni ja aivan suora katse "sinne" Se oli varmaa tahatonta. Mutta se ei ole tahatonta, että joku sama nainen hakee tilanteen jossa pääsee näyttämään kumpuaan tai se, että joku laittaa tälläisen tilanteen jälkeen viestin jossa kertoo pahoittelunsa ettei vienyt jotain asiaa tiettyyn pisteeseen.

Mutta mitä mies voi tehdä kun "tuttu" tekee tuollaisen kumpujutun... ei mitään.... se on katsottava vaan ja oltava hiljaa..... toivottava, että se joka leikin alkoi niin sen myös kestää..... Kerran yksi nainen alkoi juttelemaan aiemin jutellusta asiasta ja sillon menin kyllä kipsiin, se jopa rikkoo kaveruuden.

En muuten ollenkaan ymmärrä, miksi aiheesta kuin aiheesta ei voisi jutella, jos toinen aloituksellaan tuo ilmi, että aihe ei ole hänelle tabu. En myöskään ymmärtänyt, miksi se rikkoo kaveruuden. Jäiko jotakin olennaista lukijalle tietämättä?

• eitarvihaveta

Pakko kommentoida....

Tämä tyttö kysyi minulta bussista onko se mennyt. Ei siinä paljoa jostain kummusta puhuta. Ja tuolla aiemmin.... vaikka tiesin sen, että se nainen joka toi kumpuaan minulle esiin ja se joka toi kumpuaan esiin ja katsoi silmiin jne.... olivat kaikki kuumempia kuin minä, niin ei sitä voi sanoa toiselle mitään tai alkaa elehtimään...... Ehkä jos olisi ollut ahdistunut siitä, että nenänedessä on piparirasia, niin olisi voinut sanoa asiasta..... mut ei tarvi olla kireä.... ehkä jostakin näistä tapahtuneista olisi voinut tulla jollaintapaa myös enemmän. Yksi sentään myönsi asian myöhemmin viestillä. Tämä on psykologiaa ja kemiaa.... ja sitä, että osassa tarinoista on ollut kumpaakin.

• tyttt
        eitarvihaveta kirjoitti:

Kyllä ainakin minulla on ollut tilanteet sellaisia, että se kumpu on tuotu nenän eteen kuten mikki tangokuninkaan eteen haastattelussa. Ja puhumiset on ollut hyvn vähissä. Täytyy sanoa niinkuin Kummelisketissä lääkäri sanoi Potilas Saaraiselle. " Pidetään ne kädet siellä omalla puolella." Se on aika jännä se tilanne.... ja Teille naiset. Itse te sen jutun saatte aikaan, mietittekö asiaa.... Sitä en tiedä.

Minä tykkää näytellä häpykumpuani.Olen 19v ja ja ajanutn karvat pois. Olen nuoren näköinen ja vanhat miehet ttykkää kun vilauttelen. Kun oikeen haluttaa niin pukeudun lyhyeen hameeseen ilman pikkareita, valkea toppi mistä nännit näkyy. Kyllä kun hametta nostaa ja antaa vanhan miehen katsella posliinia niin on pano varma koko yöksi.

• rennosti_M
        eitarvihaveta kirjoitti:

Pakko kommentoida....

Tämä tyttö kysyi minulta bussista onko se mennyt. Ei siinä paljoa jostain kummusta puhuta. Ja tuolla aiemmin.... vaikka tiesin sen, että se nainen joka toi kumpuaan minulle esiin ja se joka toi kumpuaan esiin ja katsoi silmiin jne.... olivat kaikki kuumempia kuin minä, niin ei sitä voi sanoa toiselle mitään tai alkaa elehtimään...... Ehkä jos olisi ollut ahdistunut siitä, että nenänedessä on piparirasia, niin olisi voinut sanoa asiasta..... mut ei tarvi olla kireä.... ehkä jostakin näistä tapahtuneista olisi voinut tulla jollaintapaa myös enemmän. Yksi sentään myönsi asian myöhemmin viestillä. Tämä on psykologiaa ja kemiaa.... ja sitä, että osassa tarinoista on ollut kumpaakin.

Yleensä on niin, että nainen, jolla on mitä näyttää, näyttää sitä niin paljon kuin käytöstavat sallivat. Kasvothan nyt ovat aina esillä, mutta kyllä kesällä voi havaita, että tyttö, jolla on erityisen kauniit rinnat, pukeutuu aivan minimaaliseen puseroon, tyttö jolla on erityisen kauniit sääret, pukeutuu minimekkoon ja tyttö, jolla on erityisen kaunis vittukumpu, pukeutuu housuihin, jotka tuovat sen suloisesti ja hyvin esille.

Asiassa ei ole mitään kummallista. Se on sekä välillä tahallista että välillä alitajuista. Totta kai tyttö, jos voi, tahtoo tehdä viehättävän vaikutuksen myös vitullaan. Samaanhan kaikki ehostus ja pukeutuminenkin pyrkii, viehättävään vaikutukseen.

• kelpaako
        tyttt kirjoitti:

Minä tykkää näytellä häpykumpuani.Olen 19v ja ja ajanutn karvat pois. Olen nuoren näköinen ja vanhat miehet ttykkää kun vilauttelen. Kun oikeen haluttaa niin pukeudun lyhyeen hameeseen ilman pikkareita, valkea toppi mistä nännit näkyy. Kyllä kun hametta nostaa ja antaa vanhan miehen katsella posliinia niin on pano varma koko yöksi.

Olisi vain kaikki naiset sellaisia, kyllä silmänruoka kelpaa!!

• häpykumpu

Omalle kohdalleni on sattunut enemmä niitä joyka yrittävät pukeutumisella peittää kauniin kumpunsa yleisillä paikoilla. Kahdenkesken ollessa samat naiset osaavat näyttää kauniisti kumpunsa ja keskustella siitä. Joten ”syy” ei liene itsetunnossa vaan käytöstavoissa.
      Yhden vakin houkuttelin (painostin} pukeutumaan niin, että kumpu on selvästi havaittavissa. Kävimme sitten asuntomessuilla ja häntä nauratti ja nolotti miesten osoittama ihailu.Sen jälkeen pukeutumiseen tuli hieman entistä näyttävämpi tyyli. Hänellä kysymys oli ehkä osin itsetunnon buustista.

• rennosti_M

KIaavakäyttäytymisestä ei voi paljon poiketa myöskaan edulliseen suuntaan. Siitä kateelliset kilpasisaret pitävät huolen. Kun heitä ei ole paikalla, tyttö voi ylpeänä näyttää kaunista vittuaan ja otta ihailua vastaan.

Jos vakiintuneet kaavat eivät asettaisi rajoja, on aivan varma, että monet tytöt olisivat useissa tilanteissa suorastaan sukupuolielimet paljaina. He oikein hyvin tietävät, että se olisi paljon viehättävämpää kuin suuren vaivan uhraaminen meikkaamiseen, kampaukseen ja pukeutumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7740
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6031
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2077
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1916
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1699
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      59
      1486
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe