Nyt huhut vahvistettu! Neill Blomkamp ohjaa uuden Alien elokuvan ja Sigourney Weaver aika varmasti mukana ripleyn roolissa
http://www.theguardian.com/film/2015/feb/19/alien-neill-blomkamp-officially-greenlit-instagram-film
Uusi Alien elokuva tulee
7
1729
Vastaukset
- Elsa-Pekka
Edellinen elokuva päättyi siis siten, että Ripley päätyi Maa-planeetalle, tarkemmin sanottuna raunioituneeseen Pariisiin.
- Elsa-Pekka
Tämäpä erikoista. Sen on tarkoitus olla jatkoa elokuvalle Aliens-Paluu.
- Elsa-Pekka
Piirrokset viittaavat siihen, että myös Dwayne Hicks on mukana.
- Xizor
Jos se poistaa kaanonista ne pari edellistä niin se voi olla jonkin arvoista, jopa sen että sitä Weaveriä roikutetaan edelleen mukana.
- Ihaissekseen
"direct sequel to James Cameron’s 1986 Aliens, it will take place before Alien3 and Resurrection"
Alien elokuva ei olisi alien elokuva ilman Weaveria, ja tää tuleva päättää alien sarjan joten jatko osia ei ole tulossa itse alien sarjaan- SequelPrequel
Blomkampilla on ideoita jatko-osia varten, joten jos tämä tuottaa suuria määriä rahaa sarja saa takuulla jatkoa.
- Jäissäon
Neill Blomkamp alien leffa on pantu jäihin toistaiseksi, prometheus kakkosen takia, eli vasta kun prometheus kakkonen on valmis voi Blomkamp alkaa touhuta alien elokuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2253140Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa131906Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4231407Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221366Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2151345- 1081200
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5041193- 1121192
- 46954
- 66944