Te jotka tunnette Ovulaation

1plus20

onko se kipu samana päivänä kun ovulaatio? Vai onko kipu eka ja sit ovuloi? Ja mites se lima, onko se vaan sinä päivänä ku ovulaatio? Kiitos vastauksista

Kuinka monella on kipuja ennen ovulaatiota?

8

2211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä_vaan_tässä

      Ihan tarkkaan on varmaan vaikea sanoa, mutta oletan minulla olevan ovulaatiokivun sinä päivänä, kun ovuloin. Kokemus kertoo, että kipupäivänä ja pari päivää sitä ennen tulen raskaaksi, mutta kipua seuraavana päivänä enää en. Limaa tulee muutamien päivien ajan ja se alkaa ennen varsinaista ovulaatiota tai sitä kipua, mutta päättyy pian sen jälkeen.

    • 1plus20

      Itsellä alkoi tänään vihlonta alavatsassa mutta limaa ei tule tai jos tulee niin hyvin vähän? Odottelenko limaa rauhassa vai menikö mahikset jo :/ (joo tiedän ettette voi vastata tähän :p)

    • SyysMamma

      Onko kk kiertosi aina sama? Itselläni on pitkä kierto (40 päivää) mutta ovulaationi on aina 14 päivää ennen kuukautisia. Joudun siis odottelemaan kuukautisten jälkeen n. 3 viikkoa munasoluni kypsymistä. Tällä hetkellä olen raskaana, mutta tehostin ovulaatio oireitani greippimehulla siinä kierrossa jossa raskauduin. Oli runsaammat limat sekä oireet.

      • SyysMamma

        Niin ja siis ennen ovulaatiota oireet alkavat n. 3 päivää ennen. Limat ja kivut. Loppuvat heti munasolun irrottua. Suosittelen kokeilemaan tuota greippimehua. Aloita sen juominen heti kierron alussa.


      • 1plus20

        Aina ollut tasan 30päivää mutta jostain syystä viimeiset alkoivat 4 päivää myöhässä.. tänään ei ole vieläkään limaa tullut kuin ihan vähän pyyhkiessä eikä vihlontaa ole enää :o mies tulee työmatkalta tiistaina jolloin ovulaation "pitäis" olla :p ehkä nyt vaan rauhassa odottelen.. oon lukenut tuosta greippimehusta ja kaippa pitää lähteä hakemaan! :) kiitos paljon vastauksesta!


    • suorittajia_olette

      voi sitä seksiä harrastaa muutenkin kuin tasan sillä ovulaatiohetkellä. siittiöt elää kohdussa hyvällä tuurilla jopa 5 päivää, joten ennen ovulaatiotakin kannattaa harrastaa seksiä. stressiä tulee liikaa, jos koko ajan kyttää ovulaatiota ja voi olla, että varsinkaan mies ei painostettuna välttämättä pystykään. jos raskaaksi haluaa, niin suosittelen harrastamaan (spontaanisti tietenkin) seksiä mahdollisimman usein, kerran päivässä tai parin päivän välein, ilman ovulaation kyttäämistä.

      ne testit on hyviä silloin, jos kierto on epäsäännöllinen tai hedelmällisyyden kanssa on ongelmia. ihan raskausyritysten alkumetreillä voi ihan huoletta antaa mennä spontaanisti, toki omaa kehoa kuunnellen.

      • hmmhmmnhmm

        Enhän mä nyt sano että harrastettaisiin seksiä vaan ovulaation aikaan ja pakottaisi mieheni siihen.. Mies on siellä viikon ollut joten tiistaina kyllä seksiä on. Yleensä harrastamme seksiä monta kertaa viikossa ja lapsi nyt vaan olisi tervetullut. Haluamattakin tottakai mietin ovulaatioita paljonkin


      • suorittajia_olette

        mulla on kolme lasta ja kertaakaan niitä tehdessä ei olla ovulaatiota erikseen millään tavalla kytätty. kahdesti olen tullut raskaaksi ekasta yrityksestä, kerran kolmannesta, kun ollaan vaan harrastettu tarpeeks seksiä välittämättä siitä, milloin ovulaatio on. et sinä pysty sitä ovulaatiosi tarkkaa hetkeä nippailuista tai vuodoista ennustamaan, kun et sisääsi näe. ne voi tulla vähän viiveellä ja nippailut voi olla vaikka vain ilmavaivoja. ja lima nyt on limaa, voi sitä tulla ennen ja jälkeen ovulaation.

        pointti oli se, että elä sorki sitä reikääs ja tunnustele mahaasi, vaan pane. ja ei se mies mikään kone ole, sitä vaan yritin sanoa, että ajatelkaa naiset sitäkin, että voi sille miehelle tulla paineita, jos pannaan vaan lapsen takia ja tiettynä kellonaikana. rennosti menemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe