Uuden bensakoneisen Ass-Crossin EU-normikulutukseksi ilmoitetaan kaupunkiajossa olevan 6,8 litraa sataselle, maantiellä 5,0 litraa/100km ja CO2-päästöjen olevan keskimäärin 130g per kilometri.
Uuden Autobildin mittauksissa on kuitenkin saatu todelliseksi kulutukseksi kaupunkiajossa 9,2 litraa sataselle, päästöt 216,6 g/ kilometri ja maantiellä 6,9 litraa sataselle, päästöt 162,4 grammaa per kilometri.
Niin että ei taaskaan todellinen kulutus vastaa oikein sitä mitä ilmoitetaan....
S-Crossin kulutus -joku valehtelee?
9
104
Vastaukset
- 2wd_s_cross
Mulla etuvetoinen s cross kuluttaa vaihtelevassa sekaajossa keskimäärin 5.4 litraa sadalla. Tuo on 31 tuhannen keskiarvo. Välillä vedän peräkärryä ja venetraileriakin, tosin lyhyehköjä matkoja. Ylivoimaisesti suurin osa ajostani tulee taajamissa. Luulisin, että nelivetoinen on hiukan suurempi kulutuksinen? Toinen asia on sitten tuon tietokoneen tarkkuus, en ole muulla tavoin mittaillu kulutusta, mutta ei se ainakaan paljoa heitä.
- vetäjä
Ei kai kukaan jaksakkaan vetää esim. peräkärryä pitkiä matkoja. Itse vedän niitä vaan autolla.
- kuin_hirviö
mutziz on hirveennäköne, huh
- krossia1
vetäjä kirjoitti:
Ei kai kukaan jaksakkaan vetää esim. peräkärryä pitkiä matkoja. Itse vedän niitä vaan autolla.
Eli vedät niitä itse autolla. Kyse ei ollu "niistä, vaan peräkässyistä. Auto yleensä vetää kärryä vetoaisalla.
Minkälainen vedettävä on muuten tuo "niitä"?
Jännää, kun teinitkin tunnistaa sinut ja vanhempasi, on tämä internet vaan jännä kapine. - crosss
Miten muuten vedetään peräkässyä?
- nigge_tc
kysy mutziltas, sitähän vetää peräkässyyn kaik spuguis lähtie
- angsti
chillaa ny.
- NormiJaKäytäntö
Kyllä se vastaa normikulutusta ja normihan ei vastaa suomessa keskikulutusta ko. ympäristöissä...
- swag_
Ei muuten saleen vastaa spede.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684