Peugeot ei petä

puretecpommikytee

vaan hajoaa ja vähillä kilometreillä...:
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=72374.0
kaikki missä psa on mukana niin hajoaa !!!! ei kestä edes bemarin suunnittelema kone ja minkä psa "suunnitelee" ja valmistaa itse niin siinä onkin ihmemoottori ihmeen tekee se että jos se lähtee käyntiin !!!!

10

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veitsenterällä

      Onneks mieleni muuttui, kun olin autoa vaihtamassa. Olipa paskaan polkaisu lähellä huh huh..

    • Öljypuhallus

      Ranskisten vanhat huohotinongelmat siis jatkuu, se on sitten siis ominaisuus.

    • hmmmmm

      Eikö tuossa lähinnä ole kyse maahantuojan laiminlyönnistä, ettei myydä autosta Suomen oloihin tarkoitettua varianttia, jossa tuo ongelma olisi korjattu. Sehän ei auton vika ole, että myydään väärää tuotetta väärään paikkaan.

      Koskee varmasti monia uuden sukupolven moottoreita, joissa tuotetaan entistä vähemmän hukkalämpöä. Vanhemmat TU- moottorit tosin ovat olleet hyvän ja luotettavan moottorin maineessa.

    • Mahdollistataiei

      Hieman epäilyttää koko juttu taas kerran trolliksi. 3-4 talvea ja huohotin ongelmia ei 508 pösöissä ole kellään ja nyt tällä yhdellä. Ja juttu on jaettu monilla nettisaiteilla. Varmaan on muitakin, joilla kerta ajomatkat jäävät vähiin, niin miksi ei muinna talvina ongelma ilmennyt?

    • pököttäjä

      Ei taida olla ranuille ominainen vika sitten kuitenkaan. Totta on että jos koneen ajelee ihan kuumaksi silloin tällöin niin riski pienenee. Onko tuo juuri se BMW:n moottori? Kuulin jonkun muunkin sitä moittivan, toki Peugeotissa.

    • SebLöe

      Mistä BMW moottoreista täällä nyt pauhataan?

      Tietääkseni kysymys on yhteistyö projektista..... On kolmas pösö ja kolme eri moottoria ja asia minulle täysin vieras, ei ongelmia kesällä eikä talvella.

      • SebLöe

        Aloittaja on trolli.


    • Paska_kinneri

      Ei ole ongelmia ku pusyy erossa Ranskiksista ja Pokswaageneista Italo vehkeistä!

    • ammattia

      Minulla on 3 peugeot ammatti käytössää,vuodessa km.noin 100000 eikä vielä,mitään,isompia ole ollut,km .Toisin kun ennen peugeotteja olleilla WW-tai MB-vitoilla, joille sai varata uuden korjaamo ajan aina seuraavalle vapaapäivälle. ps.polttoaine säästö vuodessa noin 4000,00€ verrattuna WW MB

    • Pököttelijä

      Ihan yksityiskäytössä 2 kpl 406ia, 250 tkm ja toisella 280 tkm molemmat hyvässä kunnossa ja ajossa.
      Eikä pakoputken uusimista kummempia huoltojen lisäksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 187
      2128
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      157
      1659
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe