Värkkäsin uudet kaiuttimet kiinni autoon autuaallisesti tuudittautuen siihen että vahvari kestää ne höpöttimet. Kun ei ymmärrä eikä tajua laskeskella kestääkö vahvistin.
Autossa on tehdasasennuksena ovissa keskiääni/keskibassot ja kojelaudalla diskantit. Kytkin lisäksi "siistit" höpöttimet mukaan, sellaiset pienet keskiääni/diskantit.
Joku meni vikaan. Oikealla kun isommasta ovikaiuttimesta on piuhat irti ja vasemmalla ei. Tuli siis joku ohminlaki vastaan ja musaa normi voluumilla soittaessani oikea kanava meni mykäksi. Eli riitti kun oikealla oli yksi kajaari vähemmän. Siis vasemmalla 3 elementtiä, oikealla 2 kpl. Pum! Vaikkei ollut pum. Meni vaan äänettömäksi.
Nyt harmittaa. Voi voi.
Vahvistin sanoi poks? Oletan. Vuoden vitsi?
Räpeltäjä
2
122
Vastaukset
- Räpeltäjä
Lisään: Tulee muistot mieleen kun nuorna miehenä kokeilin poksauttaa pienen kaiutinelementin Pinohiiren kotivahvarilla. Elementti kii ja voluumi kaakkoon. No, kaiutin posahti. Muistaakseni savu nousi. Kun korjautui ammattimiehellä sen ja toin kotiin jatkaakseni rock-nautintoa, sanoi vahvari taas sopimuksen irti. Epäonnistunut huoltomies. Tai viimesen päälle sökö Pinohiiri. The end.
- Räpeltäjä
Olen kyllä tohelo. En osaa edes kirjoittaa. Edellisessä piti olla että vahvistin poksahti. Ei kaiutin. Heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745