Sitte guubba halgeaa
4 aamua enää
7
94
Vastaukset
- Onkomediaasiellä
Kestääkö Gurgolla guuppa tulla saliin vai onko poliisi joka tuo kansan nähtäväksi?
- Hymiö
Pianhan se nähdään!
- MielisairasOnValvonut
jo monta viikkoa. Joudunko suoraan koppiin hovin salista? Saako venkulat tietää mun pedari-fanitukseni ja sen kuvaringin? Tuleeko poliisi hakemaan mut jo paria päivää ennen istuntoa? Löytääkö poliisi mun kuvajemmat? Voinks mä tumputtaa sellissä? Mitä ne muut rikolliset siihen sanoo? Pääseeks Mikko kattoo mua? Voidaanks me olla Mikon kaa silleen vankilassa? Riittääks mun Tummelit? Kuka hoitaa mun pedarisivustoo ku mä oon istunolla? Miks mulle käy aina näin?
- mpas
Kaksi aamua
- SaanAjatukseni
pois hovioikeudesta ja tulevasta vankilareissustani nostamalla ja lukemalla pedariosiotani.
Samalla voin muistella omaa lapsuuttani ja omaa kohteluani pinnasängyssäni.
En koskaan unohda kun asuntomme ovi kävi ja äiti nosti mus aina nelinkontin sägyssäni
todeten samalla "uppista". Mut ihan hyvinhän mä oon siitä mun lapsuudesta selvinnyt. - kaar
Huomennako se jo on?
- Aamuja1
Aamukammassa vain yksi piikki. Sillä ei tukkaa suoristella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982