Sitte guubba halgeaa
4 aamua enää
7
134
Vastaukset
- Onkomediaasiellä
Kestääkö Gurgolla guuppa tulla saliin vai onko poliisi joka tuo kansan nähtäväksi?
- Hymiö
Pianhan se nähdään!
- MielisairasOnValvonut
jo monta viikkoa. Joudunko suoraan koppiin hovin salista? Saako venkulat tietää mun pedari-fanitukseni ja sen kuvaringin? Tuleeko poliisi hakemaan mut jo paria päivää ennen istuntoa? Löytääkö poliisi mun kuvajemmat? Voinks mä tumputtaa sellissä? Mitä ne muut rikolliset siihen sanoo? Pääseeks Mikko kattoo mua? Voidaanks me olla Mikon kaa silleen vankilassa? Riittääks mun Tummelit? Kuka hoitaa mun pedarisivustoo ku mä oon istunolla? Miks mulle käy aina näin?
- mpas
Kaksi aamua
- SaanAjatukseni
pois hovioikeudesta ja tulevasta vankilareissustani nostamalla ja lukemalla pedariosiotani.
Samalla voin muistella omaa lapsuuttani ja omaa kohteluani pinnasängyssäni.
En koskaan unohda kun asuntomme ovi kävi ja äiti nosti mus aina nelinkontin sägyssäni
todeten samalla "uppista". Mut ihan hyvinhän mä oon siitä mun lapsuudesta selvinnyt. - kaar
Huomennako se jo on?
- Aamuja1
Aamukammassa vain yksi piikki. Sillä ei tukkaa suoristella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1043524Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012257Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371842Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951108
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5880- 51862
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129783