300 000 hurria mutta ei yhtään huippu-urheilijaa, eikä varmaan ole rahasta kiinni.
MISSÄ HURRIEN URHEILIJAT
26
115
Vastaukset
- Nilsson
Roomari on, tosin taas laski sairaalaan..
- NiinpäTosiaan
Tosiaan olet melko oikeassa! Kansainvälisesti tunnustettuja suru-urheilijoita on todella vähän.
Muutama lätkä- ja futispelaaja, mutta hekään eivät ole mitään selänteitä tai litmasia.
Ehkä AINOA on Robert Helenius. Tosin hänkään ei NYT ole huipulla, eikä tiedä pääseekö enää huipulle.- eipääseikinä
Saksalaiset pitää lasikättä kuristusotteessa.
- Kovanyrkkinenon
Robert Helenius asustaa nykyisin kuulemma Ahvenanmaalla ja varmasti hän saa pian ottelusopimuksiakin.
- heehhe
Kovanyrkkinenon kirjoitti:
Robert Helenius asustaa nykyisin kuulemma Ahvenanmaalla ja varmasti hän saa pian ottelusopimuksiakin.
Ei saa, Sauerland määrää pahemmin kuin saksalainen natsi norjalaista huoraa Lebensborn ohjelmassa.
- gyttte
Fredrik Smulter är bäst i världen
http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1288694097098.html- kukaseon
Syväjoen eli Ankkalammen ulkopuolella täysin tuntematon.
- vahanaama
Syväjokihan on itäsuomessa. Siellä sisäsiittoisuus maailman kärkeä.
- eiole
Eniten maataloustukea asukasta kohden Suomessa saa Närpiö.
- Fennomies
Olen skitso.
- hevosnaamailua
On täysin tunnettua, että sururannikko on eniten degenoroitunut alue maassa. Mutta siitä ei vain tehdä tutkimuksia "jostain syystä":
- iiiikkkkk
Olet täysin oikeassa.
Muistetaan Kennedyn-syndrooma - vain hurreilla. eiole kirjoitti:
Eniten maataloustukea asukasta kohden Suomessa saa Närpiö.
Nettifennojen trollitehdas taas vauhdissa.
Ei sen puoleen, maataloustukia maksetaan tehdystä työstä ja tuotannosta joten siitä syystä sossufennoilla ei tietty olekaan mitään mahiksia päästä maataloutukilistalla palkintopalleille.
Nefeille tiedoksi että maataloustuki ei ole mikään vastikkeeton tuki ne kuten teidän omat tulonne!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288451023750.html- otanta
hevosnaamailua kirjoitti:
On täysin tunnettua, että sururannikko on eniten degenoroitunut alue maassa. Mutta siitä ei vain tehdä tutkimuksia "jostain syystä":
Niinpä, miksiköhän sitä tutkimusta ei voi tehdä?
- selviytyjä
Ankdam kirjoitti:
Nettifennojen trollitehdas taas vauhdissa.
Ei sen puoleen, maataloustukia maksetaan tehdystä työstä ja tuotannosta joten siitä syystä sossufennoilla ei tietty olekaan mitään mahiksia päästä maataloutukilistalla palkintopalleille.
Nefeille tiedoksi että maataloustuki ei ole mikään vastikkeeton tuki ne kuten teidän omat tulonne!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288451023750.htmlMaksetaan oli sato tai kato.
- Fennomies
Olen vahanaama
- Fennomies
Olen sisäsiittoinen
- Fennomies
Minulla on väkivaltageeni
- yyyööökkk
Teillä hurreilla on Kennedyn-syndrooma.
Kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä. Tilanne taitaa kyllä todellisuudessa olla aivan päinvastoin! Ruotsinkielisiä huippu-urheilijoita on pilvin pimein ja väestösuuteen nähden kerrassaan aivan hämmästyttävä määrä! Tiesitkö muuten että Oskari Mörö ja Leo Komarovkin ovat suruja? Nimi ei aina kerro kielisyydestä.
http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blog/show?id=2119722:BlogPost:731278&commentId=2119722:Comment:731411&xg_source=activity- Komarov
Komar tarkoittaa suomeksi hyttystä, komarov taitaa olla "pieni hyttynen".
- 123647578575785
Oskari Mörö on Suomenkielinen. Hänen äiti ja isä ovat JARI ja TARJA MÖRÖ
Oskari kävi Mäkerlänrinteen lukion
Leo Komarov on Venäläinen mamu. Äidinkieli Venäjä - ryskarsvekar
Eikös Komarov ole Narvan ryssiä, sitä alinta pohjolan roskaväkeä joita riivaa HIV ja kleptomania. ha hha
- skid
Jim Härtull
- svensryskar
Eremenko, svekko akkoja Pierusaaressa ilmeisesti pökkinyt.
- yuuytpo
-Marcus Grönholm
-Sean Bergenheim
-Niklas Bäckström
-Fredrik Norrena
-Mikaela Ingberg
Ja taitaa niitä muutama lisääkin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626