sähkön hinta nousee rajusti
äkkiäny
22.2.2015 21:32
sähkön hinta nousee rajusti koska suomi joutuu maksamaan eu hiilirikkidirektiiviä
uutisissa seitsemän uutiset .
tämä tarkoittaa sitä ,että nyt jos koskaan on aika, alkaa hankkimaan äkkiä katot täyteen aurinkopaneeleita ja pihalle 2kpl 3kw tuulimyllyjä
yhteistilaus suomeen löytyy halvalla
http://aurinkovirta.fi/yhteistilaus-kevat-2015/
tuulimyllyt löytyy
http://www.huayaturbine.com/
sähkön hinta nousee rajusti.
11
96
Vastaukset
- HASSIhässii
Kiitos taas vihreät rikkaat rouvat.
Teette elämästä sietämättömän kallista.- viimeinenpusu
Ei meitä päästetä helpottumaan mitenkään .Se on kuin yhteisestä sopimuksesta
kaikki hinnat nousevat .Aurinkopaneelien kartellit laskuttavat materiaalista pirusti ,
koska AURINGOSTA he eivät voi laskuttaa .Haja - lämmitys on paras ratkaisu , mutta mikään ei enää ole halpaa .Osa ,sahköllä ,osa puilla ,ja osa auringolla .
Unohda maalämpö muulla tavalla kuin kellarista johdettu maalampö .Kallista
" rallia " ylimistön taskuun .Duunari on jo nyt kumarassa .Pian ollaan kaikki
polvillamme ,josta voi pussata persettä ,hyvästiksi .
- eihätää
itse tuotan jo sähköni
vehkeet makso 3000e
24h lämmitys ja valot- Munchausen
Tuohon olisit voinut lisätä: Uskotteko, vai valehtelenko lisää!
- halpaaonjoo
Ei nouse meillä lähes kahteen vuoteen, hinta pysyy samana 4,85 ja 5,45.
- sähkölasku
paljonkos antero rantanen maksaa sähkölaskua ?
- drtqbwe
Taas tuli tarjous, sähkö on halvempaa kun 8v sitten.
- se-on-tosi-halpaa
Jaahas, Oulu lähetti tarjouksen, sähkö on halvempaa kun koskaan ennen Suomessa. Meillä makso joskus 2002 6,5 senttiä kwh ja nykyinen hinta 5,05, ja kohta menee alle 5 sentin. Mutta miten pienentää siirto ja vero osuutta laskussa.
- sähköäkö
joka vuosi nousee sähkön hinta ja siirrot
- wertffw4e
Jahas, taas halpenee, uudet hinnat heinäkuun alusta.
- ööööaas
1,1 2016 nousee veron kiristyksen myötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993